RC10.FI

Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: harrikal - 04.09.11 - klo: 21.33

Otsikko: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: harrikal - 04.09.11 - klo: 21.33
pistäkääs kokemuksia ja säätö vinkkejä team C T8.M8 kisoissa näyttäs autossa olevan hyvin potenttiaalia.
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: nikoprkl - 04.09.11 - klo: 22.00
Koko TeamC poppoo on tänä syksynä tainnut ajaa ihan vakiosetupilla, ainoastaan taka-aurauspalat on vaihdettu vähentämään hivenen aurausta. Auton mukana tulevilla palikoilla tämäkin.
Kokemusten perusteella on ollut kyllä hyvä auto, todella kestävä ja helppo ajaa. Ja kun vielä kellokin tykkää, niin aika valmiista paketista voidaan puhua.
Ensimmäisissä autoissa oli vielä diffien kulumisen kanssa ongelmia, omani on uutta satsia, jossa diffit ja -kuoret on päivitetty eikä tuotakaan ongelmaa ole tuossa enää esiintynyt.

Tarkoitus olisi vielä itsellä ainaki autossa testailla vähän muitakin setuppeja vielä tässä syksyn aikana, jos vain aika ja kelit antavat myöden. Mutta tosiaan ihan pakettisetupeilla pärjää todella pitkälle.

uusi auto tulee hieman nykytrendistä poiketen täysin kittinä, eli mitään ei ole valmiiksi kasattu. Ohjekirja voisi olla paljon parempikin, mutta ajan ja ajatuksen kanssa kun tuon kasaa, niin pärjää.
Materiaalit ja mitoitukset ovat laadukkaita, kaikki osat loksahtivat paikoilleen ilman ylimääräistä hikoilua. 

-Niko
 
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: goos - 08.09.11 - klo: 21.51
http://www.rcautoilua.fi/tekniikka/teamc-t8-18-krossari (http://www.rcautoilua.fi/tekniikka/teamc-t8-18-krossari)

juttua auton kasauksesta ja reilusti kuvia.
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: nikoprkl - 11.09.11 - klo: 21.04
http://www.rcautoilua.fi/tekniikka/team-c-t8-kayttokokemuksia (http://www.rcautoilua.fi/tekniikka/team-c-t8-kayttokokemuksia)

Päivittelin hieman kokemuksia autosta syksyn varrelta..
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: pylvis - 22.04.12 - klo: 21.17
Perjantaina Itella toi TeamC T8 v2 Pro kitti paketin ,
sain auton kasaan viikolopun aikana, ongelmia ei esiintynyt osien suhteen,
osat kävin hyvin paikalleen ilman mitään kikkailuja, ohjeet on selkeät ja helppolukuset,
paketti säädöillä mennään ja testaus alkee kun rata saadaan ajokuntoon.

Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: vihku - 17.03.13 - klo: 12.33
Moro!

Oon ostanu noin kuukausi sitten ton TR8 malllin. RTR siis kyseessä. Tässähän on  samat muovi osat kuin tossa pro mallissa. Onko tähän jotain ns. pakollista päivitettävää? Servot ainakin menee uusiksi. Pakissa on jo alumiininen kääntö servon torni vai miksi sitä kutsutaankaan. Kori myöskin menee uusiksi. Olisi kiva myös kuulla jotain setuppia autoon. :azn:
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: mikari - 17.03.13 - klo: 17.22
Sarvi
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: jucca - 17.03.13 - klo: 18.19
Servo horn = servo sarvi tai toinen yleisempi nimitys servo varsi.
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: vihku - 21.03.13 - klo: 14.58
Ilmeisesti ei kovin monella/kellään ole tätä autoa?
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: mairue - 21.03.13 - klo: 15.38
Ilmeisesti ei kovin monella/kellään ole tätä autoa?

Viimekesän kisat tuli moisella kierrettyä, ja kyllä kisoissa noita muutamia näkyi  :smiley:
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: diyrc - 21.03.13 - klo: 17.51
Ilmeisesti ei kovin monella/kellään ole tätä autoa?

Meillä on pari kappaletta RTR-versioita.
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: pylvis - 21.03.13 - klo: 23.04
Ilmeisesti ei kovin monella/kellään ole tätä autoa?

Meillä on pari kappaletta RTR-versioita.

Kyllä auto löytyy laukusta edelleen.
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: vihku - 22.03.13 - klo: 07.48
Mites teillä auto kestänyt?
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: mairue - 22.03.13 - klo: 08.18
ei ainakaan mulla ollut mitään ongelmia kestävyyden kanssa, koko kesän aikana taisi mennä yksi tukivarsi ja 2 linkinpäätä
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: diyrc - 22.03.13 - klo: 09.16
Ei meilläkään itse auton kanssa mitään suurempia ongelmia ole ollut, tosin eipä noilla ole vielä paljoa päässyt ajelemaankaan.
Molempiin on jo vaihdettu kaasuservot ja toiseen ohjausservo.
RTR- versiossa kannattaa kiristellä kaikki ruuvit ennen käyttöönottoa.
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: pylvis - 22.03.13 - klo: 10.39
Hyvin on kestyäny, viimekän saldoa, yksi siipituki, ja pari tukivartta ja pallolinkki, auto on kitti:nä EuroRC:ltä.
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: kenblock - 22.03.13 - klo: 15.55
Varsi jämreält pelilt vaikutta..
Vois olla listal jos nitroo ettiskelis..
(http://www.rcautoilua.fi/wp-content/uploads/2011/09/24.jpg)
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: diyrc - 24.03.13 - klo: 10.28
Kannattaa katella myös tuo ketju, lähes samoja autojahan nuo ovat:
http://rc10.fi/index.php?topic=56507.0 (http://rc10.fi/index.php?topic=56507.0)
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: vihku - 24.03.13 - klo: 18.59
Juu ton oonki jo aikasemmi lukenu kokonaa.  :laugh:
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: kenblock - 25.03.13 - klo: 19.31
Millane kone tos ois paras, vääntökone?
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: vihku - 01.04.13 - klo: 13.14
Mikäs näistä koneista olisi 'paras' tähän autoon? Pitkää tankkiväliä haen.

1. http://fi.eurorc.com/product/1147/precirotate-d5-kit (http://fi.eurorc.com/product/1147/precirotate-d5-kit)
2. http://www.eaimport.net/product_details.php?p=1729 (http://www.eaimport.net/product_details.php?p=1729)
3.http://www.eaimport.net/product_details.php?p=1730 (http://www.eaimport.net/product_details.php?p=1730)
4.http://www.rcm.fi/polttomoottorit/novarossi-buggy-long-stroke-21-p5xlt-in-line-pipe-set-21-manifold-compact.html (http://www.rcm.fi/polttomoottorit/novarossi-buggy-long-stroke-21-p5xlt-in-line-pipe-set-21-manifold-compact.html)
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: Poinas2 - 04.04.13 - klo: 11.05
Jos haet pelkästään tankkiväliä ja tykkäät ajaa lineaarisella koneella, niin suosittelisin ennemmin A830 Dragonia ja siihen kykeen 2090 pillisetti jossa mukana tulee L-käyrä:

http://www.eaimport.net/product_details.php?p=1978 (http://www.eaimport.net/product_details.php?p=1978)
http://www.eaimport.net/product_details.php?p=1956 (http://www.eaimport.net/product_details.php?p=1956)

Tai sama Combona
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: pylvis - 04.04.13 - klo: 20.25
Alottelin kevät huollon, kaikkit laakerit uusiks ja öljyt diffeihin ja iskareihin.
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: vihku - 05.04.13 - klo: 20.53
Tänään kun huolsin autoa niin kurkkasin moottorin sisään (olen ajanut noin 2 gallonaa). Siinä samalla tuli mieleen sen kannen laskeminen. Otin siitä sen yhden prikan pois ja moottori toimii nyt todella hyvin! Tasaisesti ja lähtee iloisesti! Mullahan on tuossa nyt Answer-RC jäähdytetty 15t kytkinkello ja komposiitti kytkinpalaset. Siinä samalla tuo vanha tankki sai kyytiä. Syynä kun kusi polttoaineen pihalle. Juu toki korjasin tankin ja ajoinki sillä vielä ja hyvin toimi, mutta silti meni vara tankiksi. Uusi tankki siis Intech BR-5 auton. Auto kyllä kestää todella hyvin ei siitä mitään moittimista. Hauskaa on ollut! :azn:

EDIT: Onko muilla ollu kestävyys ongelmia noitten iskareitten ball end:ien kanssa? Mulla niitä saa vaihtaa vähä väljä. Muute on auto kestänyt! Oisko niitten tilalle todettu mitään kestävämpiä? Itse voisin kokeilla näitä: http://www.racingfactory.fi/tuotteet/XRAY-XRAY-XB9XB808/352470-BALL-JOINT-58-8-105583 (http://www.racingfactory.fi/tuotteet/XRAY-XRAY-XB9XB808/352470-BALL-JOINT-58-8-105583)
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: diyrc - 06.04.13 - klo: 16.34
Moro vihku,
Millä koneella se sun RTR auto on?
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: vihku - 06.04.13 - klo: 19.19
Moro,

Toi on Absima F349. Linkki autoon nii selviää paremmin: http://www.rceet.net/buggy-stoke-tr8-rtr-p-1400.html (http://www.rceet.net/buggy-stoke-tr8-rtr-p-1400.html)
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: nikoprkl - 12.04.13 - klo: 22.36
Alkaapa olemaan omakin kiesi pikkuhiljaa valmiina kesän koitoksiin.. Alla pari napsua ko. vessasta.

(https://dl.dropboxusercontent.com/u/66064270/Photo%2012.4.2013%2022.00.29.jpg)



(https://dl.dropboxusercontent.com/u/66064270/Photo%2012.4.2013%2022.01.11.jpg)


(https://dl.dropboxusercontent.com/u/66064270/Photo%2012.4.2013%2022.01.18.jpg)

Autohan siis TeamC T8 v2 muutamalla hopupilla ja Novarossin P5 koneella..

-Niko
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: vihku - 14.04.13 - klo: 20.15
Onkos normaalia että ton keskidiffin takaulostulo kuluu tosi paljon? Mulla se on kulunu jo tosi paljon ja täytyy laittaa niitä ulostuloja tilaukseen enemmänki kun tota vauhtia kuluvat... Uusi pohjalevykin olisi tarpeessa kun tuo vakio ei ihan suora ole enään.  :grin:
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: nikoprkl - 14.04.13 - klo: 20.54
Tuossa RTR mallissa on heikommat nuo ulostulot ja akselit kuin kisaversiossa, josta syystä ne myös suht nopeaan kuluvat. Kannattanee hommata suoraan kisamallin ulostulot tilalle, niin ajelee pitkään samoilla.

-Niko
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: vihku - 15.04.13 - klo: 07.11
Täytyypi hommata sitten ne kisamallin jos kestäis kauemmin.
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: vihku - 25.04.13 - klo: 16.08
Moro!

Nyt on tullut annettua kunnon 'rääkkiä' autolle. Auto on saanut +5 metrisiä hyppyjä eli ihan kunnolla ilmaa saanut alleen.  :grin:  Tänään postista tuli alumiiniset pohjalevyn jäykistäjät, koska noilla vakiolla tuo pohjalevy taittuu aivan sairaasti.  :tongue:  Muuten kyllä ainakin toistaseksi kestänyt! Saa nähä miten kestää kunnon monttuilua.  :roll:
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: vihku - 17.05.13 - klo: 07.09
Millä välityksillä ja moottoreilla porukat ajaa. Mun kun täytys kohta ostaa uus moottori niin olisiko hyviä vaihto ehtoja? Tällä hetkellä ykkös moottoriksi on valikoitunut Alpha F850.
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: goos - 17.05.13 - klo: 07.28
Millä välityksillä ja moottoreilla porukat ajaa. Mun kun täytys kohta ostaa uus moottori niin olisiko hyviä vaihto ehtoja? Tällä hetkellä ykkös moottoriksi on valikoitunut Alpha F850.
Itsellä ainakin ihan vakiot, sopivasti se radalla on sillä liikkunut.
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: vihku - 17.05.13 - klo: 14.16
Millä välityksillä ja moottoreilla porukat ajaa. Mun kun täytys kohta ostaa uus moottori niin olisiko hyviä vaihto ehtoja? Tällä hetkellä ykkös moottoriksi on valikoitunut Alpha F850.
Itsellä ainakin ihan vakiot, sopivasti se radalla on sillä liikkunut.
Millä moottorilla ajat? Mulla on kytkinkellona 15t kun ei tuo vakio moottori jaksanut antaa runtua muuten. Saa nähä si minkä kytkinkellon laittaa kun uusi moottori tulee.
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: goos - 17.05.13 - klo: 14.20
Itsellä ainakin ihan vakiot, sopivasti se radalla on sillä liikkunut.
Millä moottorilla ajat? Mulla on kytkinkellona 15t kun ei tuo vakio moottori jaksanut antaa runtua muuten. Saa nähä si minkä kytkinkellon laittaa kun uusi moottori tulee.
PR bs21 evo on kiinni, kiertää saman verran kuin noi muutkin koneet. Jos ei runtua anna alakierroksilal voi kyllä ongelma olla moottorin säädöissä myös.
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: vihku - 17.05.13 - klo: 14.23
Moottori on kyllä säädöissä. Siis kyllähän se ihan hyvin suti sillä 16t kytkinkellollakin, mutta ite tykkään enemmän siitä että lähtee alhaalta hyvin.
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: Poinas2 - 17.05.13 - klo: 18.02
Moottori on kyllä säädöissä. Siis kyllähän se ihan hyvin suti sillä 16t kytkinkellollakin, mutta ite tykkään enemmän siitä että lähtee alhaalta hyvin.

Siis jos se kerran sutii, niin miten se voi olla tehonpuutetta ??  :roll:
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: vihku - 17.05.13 - klo: 20.48
Moottori on kyllä säädöissä. Siis kyllähän se ihan hyvin suti sillä 16t kytkinkellollakin, mutta ite tykkään enemmän siitä että lähtee alhaalta hyvin.

Siis jos se kerran sutii, niin miten se voi olla tehonpuutetta ??  :roll:
No siis lähtökohta on se että 16t kytkinkellolla ja vakio moottorilla ei sudi kunnolla ja kova pitoisella smooaa jonkun verran. 15t kytkinkellolla kova pitoisella ei smooaa oikeastaan yhtään ja kulkuja riittävästi minulle.
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: vihku - 20.05.13 - klo: 16.01
Nyt lähti tilaukseen Novarossi Buggy Long Stroke .21 P5XLT + In line Pipe Set .21 & Manifold Compact setti. Luulis olevan tarpeeksi tehoa ja kulkua radalla.
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: Poinas2 - 20.05.13 - klo: 16.28
No siis lähtökohta on se että 16t kytkinkellolla ja vakio moottorilla ei sudi kunnolla ja kova pitoisella smooaa jonkun verran. 15t kytkinkellolla kova pitoisella ei smooaa oikeastaan yhtään ja kulkuja riittävästi minulle.
[/quote]

No noiden kriteerien perusteella ja olettaen että se kone on säädöissä, sun olisi kannattanut miettiä jotain .23 tai .28 konetta. Monet ihan RTR .28 tööttää alhaalla enemmän kuin .21 kokoset kisakoneet, vaikka ne ei sitten muuten kulussa pysykkään mukana. P5 vaikka hyvä pannu onkin, ei tosta F850 eroa niin että sitä tossa käytössä huomaa mutta onhan sulla nyt uusi kone. Kannattaa myös muistaa, että soiroksi ajetut pinionin/pyörän/diffinlaakerit ja huollon puutteessa bindaavat vetarit jne aiheuttaa kaikki ongelmia kulkupuoleen. Samaten käytettävä kytkin ja sen asetukset sekä pilli vaikuttaa siihen, miten homma toimii. Samalla kun vaihdat pannun, niin em asiat kannattaa käydä läpi.     
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: vihku - 20.05.13 - klo: 19.56
Joo tänään juuri huolsin autoa ja laakerit OK kunnossa ja rattaat lähes uudet. Etu- ja takadiffin ulostulot jokka lähtee keskidiffiin ovat jo aika kuluneet joten nekin menee kohta vaihtoon.
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: vihku - 07.07.13 - klo: 21.20
Onko nämä pidemmät välitykseltään kuin alkuperäiset?: http://fi.eurorc.com/product/4192/teamc-diff-gearing-13t--43t (http://fi.eurorc.com/product/4192/teamc-diff-gearing-13t--43t)
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: goos - 07.07.13 - klo: 21.30
Onko nämä pidemmät välitykseltään kuin alkuperäiset?: http://fi.eurorc.com/product/4192/teamc-diff-gearing-13t--43t (http://fi.eurorc.com/product/4192/teamc-diff-gearing-13t--43t)

Ovat
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: vihku - 08.07.13 - klo: 09.29
Onko nämä pidemmät välitykseltään kuin alkuperäiset?: http://fi.eurorc.com/product/4192/teamc-diff-gearing-13t--43t (http://fi.eurorc.com/product/4192/teamc-diff-gearing-13t--43t)

Ovat
Okei kiitos. Jos laittaisin pelkästään taakse nuo pidemmät niin jarruttaako etupää sitten? Rally gameen siis olisi tulossa.
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: vihku - 08.07.13 - klo: 13.01
Nonni pohjalevystä mennyt moottorin kiinnitys ruuvi lävitte. Olisiko kellään myydä pohjalevyä? Jos on niin vaikka laittaa YV!
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: nikoprkl - 08.07.13 - klo: 13.54
EuroRC:ltä löytyy uutta ja käytettyä pohjalevyä.

Ota yhteyttä info@eurorc.com

-Niko
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: vihku - 28.02.14 - klo: 14.15
Moro!

Aika hiljaista täällä  :roll: . Setuppia kyselisin. Ajattelin jotain 4/5/3 (etu/keski/taka) diffeihin ja iskareihin 40wt. Tuo nykyinen 45wt öljy tuntuu ehkä hieman liian jäykältä. Tuollaisella setupilla ajattelin startata tämän kauden! Kohta varmaan pääsee jo testaileen radalle uusia setuppeja.
Aika paljon on myös tässä talvella tullut uusittua osaa autoon. Ulostulojakin vaihtelin noihin kitin ulostuloihin. Ostin tuossa uuden pakoputkenkin, novarossi 9901. Vääntää aivan hurjasti alhaalta verrattuna novarossin 2096 putkeen.
Ballendit pitäisi vielä vaihtaa uusiin, kun nuo vanhat ovat jo aika väljät.
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: Riku.F - 28.02.14 - klo: 17.34
Niin ne ballendit on jo uutena vähän liian väljät mun makuun.   Itsellä tosin gt8 versio.. mutta samat osathan siinä on. 
Olen laitellut  Titaaniset vantit ja alumiiniset pallot joka paikkaan. ja epoksilla hieman pallokuppeja sisältä valanut jotta välykset on minimaaliset.  Suht työlästä mutta inhoan säätää autoa jossa pyörät lotaa jokasuuntaan 5< astetta.
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: vihku - 28.02.14 - klo: 18.31
Voitko linkata noi alumiiniset pallot? Itseäkin ihmetyttää kuinka väljäksi ne on tehty heti uutena. Tuossa TS2 autossa ballendeissä ei ole vieläkään yhtään väljää vaikka jo jonkun verran sillä tultu ajeltua...
Kumpa tässäkin olisi yhtä jämäkät...
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: Riku.F - 28.02.14 - klo: 20.40
http://fi.eurorc.com/category/46/teamc-t8--t8t (http://fi.eurorc.com/category/46/teamc-t8--t8t) tolta sivulta löytyy.  kantsii kyllä vaihtaa muovi osat samalla.  2x tämä ://fi.eurorc.com/product/1814/teamc-ball-end-set (http://://fi.eurorc.com/product/1814/teamc-ball-end-set)
tai ainakin putsaa hyvin vanhat.  Etu kardaaniin kantsii vaihtaa sitä tappia suht usein koska kuluu todella vauhdilla. ainakin asfaltilla ajettaessa. itse oon käyttänyt HUDYN 14X3mm tappeja muistaakseni.http://www.racingfactory.fi/tuotteet/HUDY-TYOKALUT-JA-VARUSTEET-HUDY-Tyokalut/106050-SET-OF-REPLACEMENT-DRIVE-SHAFT-PINS-3x14-10-107134 (http://www.racingfactory.fi/tuotteet/HUDY-TYOKALUT-JA-VARUSTEET-HUDY-Tyokalut/106050-SET-OF-REPLACEMENT-DRIVE-SHAFT-PINS-3x14-10-107134)
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: vihku - 28.02.14 - klo: 21.18
Täytyykö noita palloja ostaa siis kolmea erilaista? ( 7.8mm ball stud, sway bar ball stud, steering ball stud) Nuo uudet muovi osat täytyy ostaa uudet, koska nuo vanhat on jo aika karmeassa kunnossa.
Noi tapit mun täytyyki vaihtaa oikeastaan joka nurkkaan kun aika kuluneet ovat.
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: Riku.F - 28.02.14 - klo: 22.06
joo pitää jos haluaa hifistellä. (itse asiassa titaani vantit ennemminkin jos haluaa painossa säästää) Joskus punnitsin tavallisten ylä linkkien ja titaani vanttien+alupallojen eron. taisi olla n.60g. 15g joka nurkassa.   kalliita grammoja mutta kaikki keinot piti käyttää ja 2 sijä irtosi gt sarjassa.  Nyt olen sorvaillut alumiinista vanttteja ihan vain rakentelun ilosta. Ilman hifistely dingelidangelia kuten Kyosho mp9 titaani ruuvisarjaa ei voi pärjätä.. ainkaan kisassa: kenellä on kallemmat ruuvit autossa. :angel:
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: vihku - 28.02.14 - klo: 22.26
En tässä yritä painoa säästää vaan säädä ylimääräistä väljää pois  :wink:
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: Riku.F - 28.02.14 - klo: 22.33
Niin siinä tapauksessa ne alumiini pallot ei juuri hyödytä. ovat kyllä hivenen tarkemmin mitoissaan uutena kuin alkuperäiset mutta myös kuluvat ehkä hiukan nopeammin.
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: vihku - 28.02.14 - klo: 22.35
Eli kannattaa vain ostaa uudet muoviosat ja vakiopallot?
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: Riku.F - 28.02.14 - klo: 22.47
Just :wink:
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: vihku - 28.02.14 - klo: 22.49
Kiitos sulle näistä vastauksista!  :wink:
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: vihku - 18.03.14 - klo: 15.31
Mistä saisi noita 5.8x1.9 kokosia o-renkaita jotka menevät diffiin? Itse en ole löytänyt suomesta tuon kokoista o-rengasta. Vai oletteko käyttäneet jonkun muun merkin/kokoista o-rengasta?

Tässähän tulee kiire huoltaa/päivittää auto ennen kuin taas pääsee ulkoradoille ulkoiluttamaan tätä!  :cool:


EDIT: Löysin tuommotteet xray:n o-renkaat: http://fi.eurorc.com/product/5283/xray-silicone-o-ring-5x2-10 (http://fi.eurorc.com/product/5283/xray-silicone-o-ring-5x2-10)
Mahtaako olla sopivat?
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: Elmaurizio - 19.03.14 - klo: 13.48
Mistä saisi noita 5.8x1.9 kokosia o-renkaita jotka menevät diffiin? Itse en ole löytänyt suomesta tuon kokoista o-rengasta. Vai oletteko käyttäneet jonkun muun merkin/kokoista o-rengasta?

Tässähän tulee kiire huoltaa/päivittää auto ennen kuin taas pääsee ulkoradoille ulkoiluttamaan tätä!  :cool:


EDIT: Löysin tuommotteet xray:n o-renkaat: http://fi.eurorc.com/product/5283/xray-silicone-o-ring-5x2-10 (http://fi.eurorc.com/product/5283/xray-silicone-o-ring-5x2-10)
Mahtaako olla sopivat?

Esim tästä: http://shop.absima.com/RC-CAR-SPARE-PARTS/1-8/T8-T8e/Diff-O-ring-set-5-8x1-9-6-.htm?shop=absima_en&a=article&ProdNr=T08678&t=4&c=54&p=54 (http://shop.absima.com/RC-CAR-SPARE-PARTS/1-8/T8-T8e/Diff-O-ring-set-5-8x1-9-6-.htm?shop=absima_en&a=article&ProdNr=T08678&t=4&c=54&p=54)

Ja mulla saattaa olla kotona omistamani T8:n jäljiltä jossain varaosapakkien uumenissa noita o-renkaita, voin katsoa illemmalla.
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: vihku - 19.03.14 - klo: 17.33
Joo tuollaa näyttäisi olevan, mutta tilaisin suomesta mieluiten. EuroRC:ltä kanssa kyselin ja lupasivat kysellä tehtaalta josko voisivat myydä nuita pelkkiä o-renkaita.

Joo katseleppas! Voin ostaa sulta jos myyt kohtuu hinnalla..
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: Elmaurizio - 19.03.14 - klo: 18.49
Joo tuollaa näyttäisi olevan, mutta tilaisin suomesta mieluiten. EuroRC:ltä kanssa kyselin ja lupasivat kysellä tehtaalta josko voisivat myydä nuita pelkkiä o-renkaita.

Joo katseleppas! Voin ostaa sulta jos myyt kohtuu hinnalla..

Miksi eivät voisi myydä, tuossa linkissä näyttää olevan tuo TeamC:n osanumero niin miksi ei EuroRC niitä ei saisi tehtaalta jos kerran tuo Absima niitä näyttää myyvän. Eikös RCEET.net myös suomessa myy noita TeamC:n osia jotka taitavat heille tulla juurikin tuolta Absiman kautta eli sieltä kannattaa myös kysellä. Menee huomiseen ennen kuin ehdin penkoa pakit läpi, ilmoitan sitten sulle miten kävi. Katsoin pikaisesti netistä niin kyllä tuo osanumero näyttää pitävän kutinsa, sillä tuntuu tuo 6.kpl setti löytyvän useastakin nettikaupasta niin eiköhän EuroRc pysty myös niitä hankkimaan.
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: eurorc.com - 19.03.14 - klo: 18.58
Miksi eivät voisi myydä, tuossa linkissä näyttää olevan tuo TeamC:n osanumero niin miksi ei EuroRC niitä ei saisi tehtaalta jos kerran tuo Absima niitä näyttää myyvän. Eikös RCEET.net myös suomessa myy noita TeamC:n osia jotka taitavat heille tulla juurikin tuolta Absiman kautta eli sieltä kannattaa myös kysellä. Menee huomiseen ennen kuin ehdin penkoa pakit läpi, ilmoitan sitten sulle miten kävi.
Saadaan kaikkia tuotteita mitä Absimakin saa TeamC tehtaalta ja myös semmosia mitä Absima ei tuo eurooppaan.

t. Axel
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: vihku - 19.03.14 - klo: 21.03
Joo tuollaa näyttäisi olevan, mutta tilaisin suomesta mieluiten. EuroRC:ltä kanssa kyselin ja lupasivat kysellä tehtaalta josko voisivat myydä nuita pelkkiä o-renkaita.

Joo katseleppas! Voin ostaa sulta jos myyt kohtuu hinnalla..

Miksi eivät voisi myydä, tuossa linkissä näyttää olevan tuo TeamC:n osanumero niin miksi ei EuroRC niitä ei saisi tehtaalta jos kerran tuo Absima niitä näyttää myyvän. Eikös RCEET.net myös suomessa myy noita TeamC:n osia jotka taitavat heille tulla juurikin tuolta Absiman kautta eli sieltä kannattaa myös kysellä. Menee huomiseen ennen kuin ehdin penkoa pakit läpi, ilmoitan sitten sulle miten kävi. Katsoin pikaisesti netistä niin kyllä tuo osanumero näyttää pitävän kutinsa, sillä tuntuu tuo 6.kpl setti löytyvän useastakin nettikaupasta niin eiköhän EuroRc pysty myös niitä hankkimaan.
Kyllä joo Rceet.net myy TeamC osia. No en ala mattia vaivaamaan tätä asiaa koskien kun yleensä EuroRC on hoitanut homman hienosti  :wink: !
 Mutta tosiaan ilmoittele jos löydät...
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: Matti Räsänen - 24.03.14 - klo: 10.55

Esim tästä: http://shop.absima.com/RC-CAR-SPARE-PARTS/1-8/T8-T8e/Diff-O-ring-set-5-8x1-9-6-.htm?shop=absima_en&a=article&ProdNr=T08678&t=4&c=54&p=54 (http://shop.absima.com/RC-CAR-SPARE-PARTS/1-8/T8-T8e/Diff-O-ring-set-5-8x1-9-6-.htm?shop=absima_en&a=article&ProdNr=T08678&t=4&c=54&p=54)


Laitoin ks. o-renkaita tilaukseen. Tulee varastoon 1-2 vko.
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: vihku - 24.03.14 - klo: 13.44

Esim tästä: http://shop.absima.com/RC-CAR-SPARE-PARTS/1-8/T8-T8e/Diff-O-ring-set-5-8x1-9-6-.htm?shop=absima_en&a=article&ProdNr=T08678&t=4&c=54&p=54 (http://shop.absima.com/RC-CAR-SPARE-PARTS/1-8/T8-T8e/Diff-O-ring-set-5-8x1-9-6-.htm?shop=absima_en&a=article&ProdNr=T08678&t=4&c=54&p=54)


Laitoin ks. o-renkaita tilaukseen. Tulee varastoon 1-2 vko.
Loisto homma Matti!

-Juuso
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: Loomis - 04.05.14 - klo: 18.45
Onko tietoa paljonko T8pro eroaa "Stoke N" TR8 KITistä? Voiko esim päivittää pro osilla?
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: JUkka-san - 04.05.14 - klo: 19.18
Tarviit pohjalevyn, iskaritornit (hiilaritornit ovat vahvemmat ja halvemmat kuin koneistetut tornit), cvd-vetarit ja -kardaanit. Iskarit on erilaiset.
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: Koppa - 04.05.14 - klo: 19.27
Onko tietoa paljonko T8pro eroaa "Stoke N" TR8 KITistä? Voiko esim päivittää pro osilla?
jatkoa/tarkennusta Jukan mainitsemille osille:

-pohjalevy, T8PRO 7075 T6 -alumiinia, Stoke N 6065 T6 -alumiinia
-iskarit, T8PRO kierresäätö, Stoke N klipsisäätö
-iskatornit, T8PRO koneistetut, Stoke N ei koneistetut (todennäköisesti tehty levytyöstökeskuksella)
-vetoakselit & kardaanit, T8PRO CVD, Stoke N CVD edessä, koiranluut takana sekä kardaanit
-diffien ulostulot, T8PRO kevennetyt, Stoke N ei kevennetty
-ackerman levy, T8PRO koneistettu sekä varustettu 3 säätöreiän holkilla, Stoke N ei koneistettu sekä ainostaan 1 reiällä (todennäköisesti tehty levytyöstökeskuksella)
-taka-aurauksen & antisquatin säätö, T8PRO säädettävissä holkeilla, Stoke N ei säätöä

muoviosat on täysin samat kummassakin autossa, joten niiden hajoamisesta ei ole pelkoa tai no joo, taipuuhan se ratakiskokin, kun oikein vääntää... :grin:
Otsikko: Vs: TEAM C T8 pro buggy
Kirjoitti: vihku - 04.05.14 - klo: 19.30
Onko tietoa paljonko T8pro eroaa "Stoke N" TR8 KITistä? Voiko esim päivittää pro osilla?
Voi päivittää mutta halvemmaksi tulee kun kerralla ostaa tuon T8 kitin. Jos tuon TR8 ostat niin kannattaa melkeinpä heti vaihtaa siihen pohjalevy kun tuo RTR pohja on niin vetelä että on samantien mutkalla. Ulostulotkin kannattaa vaihtaa samalla T8:n omiin kevennettyihin, kun nuo vakiot ovat todella pehmeää tavaraa joten kuluvat todella nopeasti.