RC10.FI

Yleiset => Sähköautot => Aiheen aloitti: mikari - 20.12.11 - klo: 16.15

Otsikko: 200mm GT : muovipulkkaiset RTR keppivetomallit
Kirjoitti: mikari - 20.12.11 - klo: 16.15
Moro!

Tommosta muovipulkkaa olis tarkoitus testata sisäradalla talven ja kevään aikana ja sitten myöhemmin kesällä ulkona jos kestää siihen asti.

Vakiosähköt korvasin Orionin keskihintaisella "touring" tekniikalla ja ajoakkuna Orion 4200 25C pötköakkulipo. Ohjausservoksi vakiota nopeampi servo joka löytyi pakista.

Muovinen kardaani pitää vielä korvata alumiinisella, muovinen rupee vispaa täyskaasulla. Oli vaan out-of-stock joten meni tilaukseen. K kauppias osasi suositella ja suositus piti paikkaansa.

Renkaiksi 30mm leveät taakse ja eteen normi 26mm kumirenkaat. Mitattu ja pitäs mahtua leveät taakse (kokeilin 30mm foameilla ja oli ok).

Hintaa autolle tuli alle 300 ajokunnossa, ei sisällä ohjauslaitteita (DX3R) eikä laturia.
Pinjoni on vakio; selviää sitten myöhemmin pitääkö sitä lyhentää ja miten paljon.

(http://www.snrt.net/fazer/3.jpg)

(http://www.snrt.net/fazer/2.jpg)

Edullinen vaihtoehto niin sisä- kuin ulkoradoille ja etenkin kesällä ajamaan parkkiskisaa.
Keppiveto, yksinkertainen suojattu alustarakenne, kumirenkaat
Kyosho Fazer
HPI E10
Asso TC4 RTR
Tamiya TT01

jne.
Otsikko: Vs: 200mm GT
Kirjoitti: bluebeetle - 20.12.11 - klo: 16.31
Onko nollaofsetin vanteilla siis 200mm levee?

Jos on, niin on taas hieman vaikeeta nähdä järkeä laitteessa jolla ei voi oikein kisata kuin korkeintaan driftingissä..
Otsikko: Vs: 200mm GT
Kirjoitti: Riku.F - 20.12.11 - klo: 16.47
kai ne kisavehkeet on sit erikseen..  siisti kori mun mielestä :cool:
niin moni lankainen kone sul on kiinni tossa?
Otsikko: Vs: 200mm GT
Kirjoitti: jarkko - 20.12.11 - klo: 16.50
Mitkä ovat pituus ja paino? Olisiko se vähän pitempi kuin 1/10 normituristi?
Otsikko: Vs: 200mm GT
Kirjoitti: mikari - 20.12.11 - klo: 17.22
Sori ei ole nyt mittoja tarjota. 1/10 mitoissa kutakuinkin ja raideväli 190mm

Jees Riku, mennään ajelee sit noilla. Näillä näkymin ei ennen joulua, mutta sitten tammikuun vois hoitaa "sisään" radalle. En ole ihan sale mikä toi "touring" moottori on, taisi olla 13T jos oikein katsoin kun selailin lapuskaa

Joo ei tuo mihinkään kategoriaan mene - muuhun kuin "200mm GT" kategoriaan korin ulkomittojen mukaan
Kisavehkeet tosiaankin erikseen.

Rengas levenee siis sisällepäin kuten vastaava rengas GT8 autoissa, joten ripustuksissa pitää olla tilaa vanteelle. Kaikissa ei tunnu olevan, tässä Fazerissa on kun katselin ja sitten kokeilin. Yritetään saada toi muovipulkka toiminaan niillä.
Otsikko: Vs: 200mm GT
Kirjoitti: jon.lindgren - 20.12.11 - klo: 20.02
Tuohan näyttää päivitetyltä TT-01:ltä!
Onko säätöjä vai tehtaalla laitettu sopivaksi?
Otsikko: Vs: 200mm GT
Kirjoitti: mikari - 20.12.11 - klo: 20.59
Linkit on laitettu tehtaalla sopiviksi eikä niitä voi säätää, joten se on sitten siinä niin hyvässä kuin pahassa  :wink:

Tosin mulla on tollanen MIW03 josta voi tehdä esim. camber linkit helposti jos tuntuu ettei vakioilla toimi.
(http://www.kyosho.fi/images/modeller/01.MIW03_01_B.jpg)

Tässä kun on paljon ollut puhetta touring kuskien puutteesta niin ehkä tällaisella budjettipulkkaluokalla voisi olla tilausta. Ihan vaan ajamismielessä autojen näköisillä autoilla ilman mitään sääntöjä tai kisoja.
Otsikko: Vs: 200mm GT
Kirjoitti: vato - 20.12.11 - klo: 21.24
Mikäs vika VTR tai FWD luokissa on?
Jos pitää autojen näköisillä saada ajaa?
Otsikko: Vs: 200mm GT
Kirjoitti: mikari - 20.12.11 - klo: 21.36
No ei kai mikään, mutta eiks VTR ole "Vintage" eli periaatteessa moderneja GT autoja vanhemmat korit?
FDR ei mitään hajua, onko se etuvetoluokka?

Tuskinpa tästä mitään luokkaa tulee, mutta keskustelua toivottavasti tulee.
Hyvä jos ajamaankin ehtis joskus. Lähinnä ostin kaveriks pojan Ken Blockille omaan käyttöön.

Riku oli ainakin miettinyt samaan aikaan tahollaan jotain GT koria omaan kymppitourinkiinsa?
Otsikko: Vs: 200mm GT
Kirjoitti: vato - 20.12.11 - klo: 21.57
FWD on tarkoitettu etuvetotouringeille.Toistaiseksi on ajettu vain testikisa Casinolla,mutta autoja ja kuskeja rupeaa olemaan jo reipas 10kpl.
Mutta se on oikeastaan suunniteltu 4-seater koreille,joten toi jagge ei ainakaan käy.Toki siinäkin luokassa on tietyt säännöt mutta aika löyhät kuitenkin.

VTR:n korit tosiaan pitäis olla max -89 mallisia.
Otsikko: 200mm GT
Kirjoitti: mikari - 26.12.11 - klo: 13.12
Olisko kiinnostusta ajattaa GT kisat näillä muovipulkilla vaikka VTR luokan yhteydessä jos sponsaisin osallistumismaksuun kierroksen GT renkaita joilla ajetaan. Sopivat ainakin Fazeriin, pitäs katsoa että sopivat myös esim. TT01 kun saan niitä tänne. Jos ei keväällä ehdi niin esim. Kesällä tattiksella. Mitäs olette mieltä? Olisko halukkaita mukaan tällaiseen? Jerry, vato ja muut toki kommentoikaa..
Otsikko: Vs: 200mm GT
Kirjoitti: mikari - 27.12.11 - klo: 14.17
Luokan osallistumismaksulla tarkoitan jotain luokkaa 10-15 euroa johon sisältyis siis kierros Ipanema 200mm GT renkaita, 30 milliset taakse ja 26 milliset eteen, seos jotain 35 shore ehkä.

Sääntöpuolelta ei mielellään hiilikuituvehkeitä koska niille on omat FTT luokkansa, promotoisin tässä lähinnä näitä aidon näköisiä mutta muuten alustaltaan vaatimattomampia autoja eli näitä komposiittirunkoisia RTR autoja ja GT koreja. Myös Traxxas rally (harjaton) sopisi varmaankin kuvaan myös. Säädin ja moottori siis puolestani vapaa, koska olisi mukava saada autoja runsaslukuisesti viivalle.

YV tavoittaa jos joku haluaa ottaa yhteyttä asian tiimoilta. Renkaita tilailen tässä kevään aikana ja pyrin koeajamaan niitä piakkoin. Mulla on renkaita piikissä USAssa ja olis kiva saada niille käyttöä vaikka tätä kautta, omassa käytössä saan niitä tuskin kulumaan isoa määrää (kai). Kisapaikkana näkisin mieluiten jonku lähialueen radan, joiksi luen Tattiksen, Raision ja Hyvinkään asfalttiradat, tosin ovatko ne liian isoja, siitä en osaa varmasti sanoa..
Otsikko: Vs: 200mm GT
Kirjoitti: pm69 - 27.12.11 - klo: 22.38
Pääsisikö sinne ajamaan 2010 mallin Camaroilla ja Mustangeilla?
Onko ne tarrpeeksi GT autoja?
Täällä voisi olla muutama kiinnostunut kun
ei oikein noi "mazda 6:set" sytytä.
Otsikko: 200mm GT
Kirjoitti: mikari - 27.12.11 - klo: 23.00
No tottakai pääsis :) sama täällä! Se olis just asian suola, muovipulkka ja komee kori. Renkaat talon puolesta ja loput saa päättää itse
Otsikko: 200mm GT
Kirjoitti: mikari - 27.12.11 - klo: 23.05
Niin enkä renkaistakaam pitäs niin lukua, mutta hyvä jos puola- eikä levyvanne näyttävyyden puolesta, noi ipanemat nyt vois olla vaan yks hyvä vaihtoehto (luulisin). Itse olen aina tykännyt nitroista mutta harjattomien etu toki se ettei mekaanikkoa tarvita, muutama nostaja riittää
Otsikko: Vs: 200mm GT
Kirjoitti: mikari - 28.12.11 - klo: 15.45
Nyt kun oli näin hieno ja kuiva keli niin pääsin tyyppää tätä autoa ulkona asfaltilla.

Oikein positiiviset tunnelmat, kulkupuolta varsin mukavasti tuolla Orionin R10 säätimellä ja sensorittomalla harjattomalla "touring" 14T moottorilla. Vakio pinjoni (35T) pelasi hyvin enkä näe ainakaan vielä tarvetta tehdä muutoksia sen suhteen. Sen verran runtua ettei jätä kylmäksi kuljettajaa kylmästä säästä huolimatta. Sain aikaan yhden komean ilmalennonkin oheisesta luiskasta, onneksi auto säästyi vain naarmuilla korissa.

Öljyjä vähän kokeilin ja Asson 40wt öljy oli liian paksua, 30wt tuntui hyvältä, ei pompota eikä pohjaa. Vakio öljy tuntui olevan vieläkin löysempää (20wt ?) ja ehkä vähän turhankin ohutta, tosin iskareissa oli myös aika paljon ilmaa tehtaan jäljiltä.

Muovinen kardaanikin oli ihan pätevä kun alumiininen ei ole vielä tullut, ei ongelmia sen suhteen.
Auton komposiittipohja muuten hyvä tuolla asfaltilla ulkona, ei tunnu pikku kivet missään ja suojaa sisäpuolta mukavasti.

Traxxas rallyn vauhtiin nähden sanoisin että silmämääräisesti mennään samoissa, ei selkeää etua kummankaan hyväksi, tosin yht'aikaa en päässyt vertaamaan. Noilla tulee kesällä hyvät isä-poika kapinat kunhan saadaan molempiin sama rengastus.
Otsikko: Vs: 200mm GT
Kirjoitti: mikari - 30.12.11 - klo: 11.37
Laitetaan nyt kuva vielä autosta nyt kun komponentit ovat hieman fiksummin eli säädin on moottorin vieressä alempana ja vastari siinä missä säädin oli aiemmin.

Samalla kun laitoin tuon alukardaanin tuli huomattua, että öljytäytteiset ratasdiffit ovat jykevää, lähes 1:8 kokoa alumiiniset lautaspyörä ja pinjoni mukaanlukien, joten sieltä tuskin ensimmäisenä hajoo. Vetoakselisto on kokonaan laakeroitu ja moottorin kiinnitys on mukavasti sellainen että moottori putoaa vakiopinjonilla aina oikelle paikalleen tarkoittaen että välitys on aina sopiva; pieniä mutta huoltoa jne. helpottavia asioita.

Iskarien kiinnistyspisteet vaihdoin pallolinkeistä perinteisempään alumiinipallo + ruuvi -yhdistelmään, makuasia mutta itse pidän tätä parempana ratkaisuna, iskarit eivät pääse pomppaamaan pois paikoiltaan kolareissa ja huoltaminen on minusta parempi näin.

Ensituntumalta auto vaikutti aika rimpulalta mutta nyt lähemmin tutuestuessa ja koeajot ajaneena on saanut muuttaa käsitystään, autohan on varsin manio kapistus.

(http://www.snrt.net/fazer/4.jpg)
Otsikko: Vs: 200mm GT
Kirjoitti: Riku.F - 30.12.11 - klo: 17.54
laitapas nyt ne säädettävät linkit niin pääset hieromaan camber kulmia :wink: kokeile vaikka 1.5 eteen ja 2 astetta taakse.
Otsikko: Vs: 200mm GT
Kirjoitti: mikari - 30.12.11 - klo: 17.58
seuraavaks joo! pitää vähän lyhentää joten ei tapahdu ihan hetkessä. ne kun eivät ole tähän autoon alunperin
Otsikko: Vs: 200mm GT
Kirjoitti: Koheltaja - 30.12.11 - klo: 18.09
Vetarit näyttää paksuilta, onko ne muovia?
Otsikko: Vs: 200mm GT
Kirjoitti: jon.lindgren - 30.12.11 - klo: 18.52
Vetarit näyttää paksuilta, onko ne muovia?
Noihan on ohuet ja sirot verrattuna TT01:n vetareihin :tongue:
Otsikko: Vs: 200mm GT
Kirjoitti: mikari - 30.12.11 - klo: 20.08
Vetarit näyttää paksuilta, onko ne muovia?

Ovat, ja siten kevyet. Optiona saa toki metalliset nivelletyt mutta en usko että panostus on tarpeen.
Siis auton hinta huomioiden (lisäys)
Otsikko: Vs: 200mm GT
Kirjoitti: bluebeetle - 30.12.11 - klo: 20.56
Ilmankos TT-01:sessäkin käytetään muovisia.... heh
Otsikko: Vs: 200mm GT
Kirjoitti: *HOKE* - 30.12.11 - klo: 21.16
moottorin kiinnitys on mukavasti sellainen että moottori putoaa vakiopinjonilla aina oikelle paikalleen tarkoittaen että välitys on aina sopiva; pieniä mutta huoltoa jne. helpottavia asioita.

Tarkoitatko kenties välystä?
Otsikko: Vs: 200mm GT
Kirjoitti: mikari - 30.12.11 - klo: 21.19
Kyllä välys, eikä välitys sori ja hyvä huomio Hoke - kiitti

No en kauheasti näe huonoa noissa vetareissa, TF-5 RDS jolla ajoin joskus jonkin kisankin oli paljon huonompi tässä suhteessa, ne eivät kestäneet. Tässä olennaisesti paremmat.
Otsikko: Vs: 200mm GT
Kirjoitti: mikari - 01.01.12 - klo: 14.32
Aika kova menijä noilla Tamiya ralligummeillakin, tuli ajeltua akullinen tuossa ulkosalla ja näihin semi-talvioloihin tuo kuviorengas sopi mainiosti! On kyllä hauskaa kun se oikein potkasee kun antaa "kaasua", perä snadisti niiaa ja ampuu eteenpäin. Powerslidet menee myös nätisti.
Otsikko: Vs: 200mm GT
Kirjoitti: mikari - 02.01.12 - klo: 11.27
Tutun auto 26/30mm renkailla

(http://i105.photobucket.com/albums/m240/jlock92/Misc%20RC/DSC_0420.jpg)
Otsikko: Vs: 200mm GT
Kirjoitti: mikari - 02.01.12 - klo: 22.27
Tykkäsin ajaa Tiksissä tänään, varsin rentoa eikä kyyti kovaa, hauskaa kyllä!
Pitoainetta piti laittaa takarenkaisiin aluksi, tavoite on ettei sitä tarttis työntää joka välissä. Ehkä leveät takanakit vois auttaa siinä jonkin verran.
Vähän lyhyempi pinjoni voisi olla eduksi mutkissa mutta katsotaan.. toisaalta kiva että auto kulkee pääasuoralla kuitenkin.
Tosiaan kyyti ei päätä huimaa mutta ehtiipähän auton (korin) nähdäkin, kun muovipulkka ei kulje niin kovaa ja tavallaan realistinen kuten VTR.
Olis kiva jos joku muukin tulis koittaa GT koreilla, Riku ainakin messiin!
Niin ja saa ottaa yhteyttä jos mietityttää! (edit)
Otsikko: Vs: 200mm GT
Kirjoitti: mikari - 04.01.12 - klo: 11.11
Jotain tämmöstä?

(http://reenmachine.com/misc/rc/rcgt_allcars_sm.jpg)

(http://i116.photobucket.com/albums/o4/zerogravity44/img_4823m.jpg)

Otsikko: Vs: 200mm GT
Kirjoitti: mikari - 04.01.12 - klo: 11.51
Itse kokeilen tätä HPI bemua muovisella takaspoikalla

(http://www.mikes-models.co.uk/images/cars/105944.jpg)

Otsikko: Vs: 200mm GT
Kirjoitti: mikari - 04.01.12 - klo: 17.00
HPI 200mm BMW kori valmistuu tästä..

(http://www.snrt.net/fazer/bemu1.jpg)

(http://www.snrt.net/fazer/bemu2.jpg)

Otsikko: Vs: 200mm GT
Kirjoitti: Arppa - 04.01.12 - klo: 17.06
Minkä valmistajan itse auto on?
Otsikko: Vs: 200mm GT
Kirjoitti: mikari - 04.01.12 - klo: 17.10
K-kaupan Fazer EP

Pidän keppivetoisuudesta kesää ja parkkiksia ajatellen.

Oliskohan muita keppivetoisia Asson RTR (kuva alla) mutta pääratas näyttää aika avonaiselta?
Ja tietty Tamiya TT01.

edit: HPI E10 taitaa olla keppivetoisena lähellä Fazeria.

AE TC4 RTR
(http://www.zerorc.com/files/imagecache/full/images/TeamAssociated_RC10TC4_4.jpg)

HPI E10
(http://www.hpiracing.com/graphics/kits/10702/chassisrtr.jpg)

Mitä muita?
Toki sisäkäyttöön ja miksei uloskin sopivat hihnavetoisetkin muovipulkat.
Otsikko: Vs: 200mm GT : muovipulkkaiset RTR keppivetomallit
Kirjoitti: mikari - 04.01.12 - klo: 17.24
Muokkasin tuota ketjun avausviestiä ja otsikkoa jonkin verran vastaamaan aihetta paremmin, ok
Otsikko: Vs: 200mm GT : muovipulkkaiset RTR keppivetomallit
Kirjoitti: mikari - 04.01.12 - klo: 17.39
Tossa muuten ihan kiinnostava artikkeli johon törmäsin, ja vaikka se on tehty TT01 näkökulmasta, niin luulen että se hyvin pitkälle pätee näihin kaikkiin muovipulkkiin.

Etenkin tuo summary on hyvä (jos englanti taipuu).

http://www.ultimatetamiya.com/projects/tt-01-budget-racer/ (http://www.ultimatetamiya.com/projects/tt-01-budget-racer/)

Eli lyhyesti FTT sarjan kisapeleiksi näistä ei ole mutta "tavallista paremmaksi" bashing autoksi kyllä pienin viilauksin ja sitten myös parkkis ja ulkoratakisailuun kaveriporukassa minusta ihan mainiosti ei-niin-mittavalla-budjetilla, ja kuten jutussa mainitaan niin kevyeen harjoitteluun myös siäradoilla sunnuntaikuskeille (kuten allekirjoittanut). Saa korjata jos olen sisäistänyt jotan väärin tai olette eri mieltä  :wink:
Otsikko: Vs: 200mm GT : muovipulkkaiset RTR keppivetomallit
Kirjoitti: mikari - 12.01.12 - klo: 11.11
Meni vähän ketuiks tuo 200mm korin maalaus ku maali ei ollutkaan valkoinen vaan metalli-valkoinen (ostaessa en huomannut) ja sitten osoittautui niin ohueksi että hädin tuskin peitti korin. Piti sitten jatkaa hopealla. Lopputulos kaukana mieleisestä mutta ajetaan tällä treenikorina ja tehdään sitten joskus uusi ehompi. Lätkin tarratkin vaan sinnepäin kun en jaksanut panostaa enempää.

Täytyy yrittää taas radalle päästä. GT renkaita en ole vielä saanut, kun olivat Brasilian tehtaallakin loppu (siis pehmein seos, löytyi vain ulkokäyttöön sopivaa). Toimittavat kun saavat erän aikaiseksi..

(http://www.snrt.net/all.jpg)
Otsikko: Vs: 200mm GT : muovipulkkaiset RTR keppivetomallit
Kirjoitti: bluebeetle - 01.02.12 - klo: 22.13
Tässä edistystä vai kuolemaa?

Saattaa olla että omistukseeni päätyy tähän(kin) luokkaan soppeli peli vanhemmalla Bmw:n GT-korilla tässä lähiaikoina :)
Otsikko: Vs: 200mm GT : muovipulkkaiset RTR keppivetomallit
Kirjoitti: mikari - 07.02.12 - klo: 13.10
Moro, hienoa! Kerro sitten kun pääset ajelee.

Olen odotellut noita renkaita ja ne ovat nyt lähteneet jenkeistä tännepäin. Kun saan ne olisi tarkoitus palata radalle vähän kokeilee itsekin. 35 shore kumirengas, eteen 26mm ja taakse 30mm GT tyyliin ;-)

Oma Bemari ei kyllä oikein miellytä huonon maalauksen takia kun valkoinen maali ei ollutkaan sitä mitä piti. Täytyy varmaan tehdä uusi kesällä.

Olen kyllä vähän enemmän ajatellut tästä kurvailua kesäksi asfaltille, tuntuu että radalla ehtii niin harvoin käymään. Toki jos muitakin olis tulossa niin yritys sisäradalle olisi kovempi.

Tuo 14 lankanen harjaton ei kyllä ole mikään tykki, mutta saa kelvata. Tavallaan mukavahan se on kun auton näkeekin koska kyseessä on kuitenkin pääosin "fiilistely" sarjan autot (esikuvan mukaiset)
Otsikko: Vs: 200mm GT : muovipulkkaiset RTR keppivetomallit
Kirjoitti: vato - 07.02.12 - klo: 13.58
Siltikin on hieno tuo BMW!Todella vauhdikas.
Kauheaa kun alkaa taas "kuumottamaan" tämäkin luokka...Nimittäin se mun E21 korinen Gr5 Bemmi vois olla aika hot tähän porukkaan;)

Miksiköhän BMW on se yleisin koppa...FWD:ssäkin niitä alkaa olemaan..
Otsikko: Vs: 200mm GT : muovipulkkaiset RTR keppivetomallit
Kirjoitti: mikari - 07.02.12 - klo: 14.11
Kiitti Vato. Muodothan tuossa BMW:ssä ovat upeat kyllä. Olis varmaan ihan siistiä noilla työntää jos useampi sattuis radalle samaan aikaan.
Otsikko: Vs: 200mm GT : muovipulkkaiset RTR keppivetomallit
Kirjoitti: bluebeetle - 07.02.12 - klo: 22.00
Saattaa olla että omistukseeni päätyy tähän(kin) luokkaan soppeli peli vanhemmalla Bmw:n GT-korilla tässä lähiaikoina :)

Jaa, tämä meni (onneksi) ohi, joten ainakin toistaiseksi tämä luokka unohdetaan.. Tosin, kerkesin ripeänä kaverina hommaamaan jo toisen bemmin korin jemmaan, katsellaan mitä siitä saadaan keksittyä....
Otsikko: Vs: 200mm GT : muovipulkkaiset RTR keppivetomallit
Kirjoitti: mikari - 08.02.12 - klo: 13.58
Ok. Olin viime viikon pois Suomesta ja netin äärestä joten vastailu vähän viivästyi.

Mutta ei siinä mitään, kesällä ajetaan hupimielessä pihakisaa jos ei muuta isompaa keksitä.
Näiden kanssa ei tarvitse lähteä merta edemmäs kalaan.
Sopii ihmeen hyvin yhteen pihasuttaukseen tuon TRX Ken Blockin kanssa vaikka tekniikaltaan ovatkin varsin erilaiset autot. Sinänänä jännä nähdä miten näiden kulkupuoli muuttuu samanlaisilla renkailla.
Otsikko: Vs: 200mm GT : muovipulkkaiset RTR keppivetomallit
Kirjoitti: mikari - 10.02.12 - klo: 22.20
Näyttäis siltä että Turussa tehdään jotain vastaavaa
http://foorumi.rcareena.com/viewtopic.php?f=22&t=117 (http://foorumi.rcareena.com/viewtopic.php?f=22&t=117)

Varmaan muillakin paikallisradoilla/forumeilla ?

Sopisi kyllä meillekin. Poika 8v kävi tänään ekaa kertaa ja tykkäs kovasti. RTR renkaat vaan olivat kovin liukkaat kun kunnon pidotusta ei ehditty tekee muun säätämisen ohella. Kiitos muille paikalla olleille että saimme ajaa akullisen yhtä soittoa muiden (=nopeampien) häiritsemättä  :cool:
edit: Tiksissä siis!

Kun saamme nuo uudet renkaat alle niin sitten uusi yritys ja kunnon pidotus. Eiköhän junnun naama mene entistä isompaan hymyyn. Itsekin oli kiva katsella koska GT2 Aston näytti hienolta mennessään (versus EFRA korit).
Otsikko: Vs: 200mm GT : muovipulkkaiset RTR keppivetomallit
Kirjoitti: mikari - 27.05.12 - klo: 13.04
Totahan vois käydä koittaa asfaltilla formuloiden kanssa. Tulossa renkaat offsetillä. Ja koritolpat poistuu, pahoittelen että ovat vielä kuvassa ku kävin just kokeilee. 17 lankanen tuntuu kuljettavan just sopivan skaalamaisesti.

Otsikko: Vs: 200mm GT : muovipulkkaiset RTR keppivetomallit
Kirjoitti: mikari - 27.05.12 - klo: 14.27
Parempi?

(http://www.snrt.net/fazer/fefe2.jpg)
Otsikko: Vs: 200mm GT : muovipulkkaiset RTR keppivetomallit
Kirjoitti: mikari - 27.05.12 - klo: 16.12
On muuten kaunis näky liikkuessaan.
Otsikko: Vs: 200mm GT : muovipulkkaiset RTR keppivetomallit
Kirjoitti: mikari - 27.05.12 - klo: 21.03
Kävinkin ajelee monta akullista tossa lähistöllä kauniissa kesäillassa, asfalttikin oli lähes puhdas. Mukavaa hommaa ihan noinkin. Punainen auto kiilteli komeesti ilta-auringossa.

Oikea FXX on aika tiukka peli
youtube (http://www.youtube.com/watch?v=-b58XOk0FYc#ws)

(http://www.snrt.net/fazer/fefe3.jpg)
Otsikko: Vs: 200mm GT : muovipulkkaiset RTR keppivetomallit
Kirjoitti: vato - 29.05.12 - klo: 08.08
Onko autoja ollut radalla?Tunnelmia?
Otsikko: Vs: 200mm GT : muovipulkkaiset RTR keppivetomallit
Kirjoitti: mikari - 29.05.12 - klo: 08.44
En oo päässy radalle asti.  Tai siis asfalttiradalle, vain offroadia tällä hetkellä.

Mutta sunnuntaina oli kiva työtää parkkiksella. Kaunis auto ja setuppikin ihan toimiva, ei valittamista. En tiedä mistä kertoo mutta hämmästyttävän hyvä renkailla jossa ei ole inserttejä lainkaan.

Voisin radallakin käydä jos joku muukin tulis? En tiedä onko kenelläkään mitään vastaavia leluautoja?
Toiosaalta en viitsi lähteä tätä kolaroimaan kanttareihin tai muihin autoihin  :grin:
Otsikko: Vs: 200mm GT : muovipulkkaiset RTR keppivetomallit
Kirjoitti: mikari - 02.06.12 - klo: 22.57
Nopea räpsy HPI vintage gummeista alla

(http://www.snrt.net/fazer/fefe4.jpg)
Otsikko: Vs: 200mm GT : muovipulkkaiset RTR keppivetomallit
Kirjoitti: mikari - 10.06.12 - klo: 20.39
Kävin vähän kokeilee HPI vintage gummeja...

(http://www.snrt.net/fazer/fxx1.jpg)

(http://www.snrt.net/fazer/fxx2.jpg)

Otsikko: Vs: 200mm GT
Kirjoitti: kaahari123 - 11.06.12 - klo: 20.59

HPI E10
(http://www.hpiracing.com/graphics/kits/10702/chassisrtr.jpg)
Mitämitä? Mulla on Kössön Fazer Kobra ja sen ohjain(perfex mikäsenytoli) on ihan saman näkönen! :shocked:
Otsikko: Vs: 200mm GT : muovipulkkaiset RTR keppivetomallit
Kirjoitti: mikari - 11.06.12 - klo: 21.36
Kaikki samannäkösiä... :wink:
Otsikko: Vs: 200mm GT : muovipulkkaiset RTR keppivetomallit
Kirjoitti: mikari - 01.07.12 - klo: 09.58
Muutama "taidekuva" jotka 8-vuotias otti eilen

(http://www.snrt.net/fazer/fazer1.jpg)

(http://www.snrt.net/fazer/fazer2.jpg)

Otsikko: Vs: 200mm GT : muovipulkkaiset RTR keppivetomallit
Kirjoitti: mikari - 09.07.12 - klo: 23.03
Jäi yks HV servo vähän niinku yli niin tein saman modin ku MP9iin mutta ilman BECiä koska sitä ei tarvii 2S lipolla eli virrat vastariin ja servoon suoraan akusta, ei noparista. Mukavastihan tuo pelittää.
Otsikko: Vs: 200mm GT : muovipulkkaiset RTR keppivetomallit
Kirjoitti: McJones - 10.07.12 - klo: 09.12
Mites näillä on tullut ajettua?
4v kaverilla olemaan eilisen tattispäivän jäljiltä(?) toivelistalla WGT-auto tai skaalakroolari... olisi ehkä paremmin ajopaikkoja vaan tällaisella kuin WGT:llä, taitaa vaan olla GT-autoluokat GT-8 luokkaa lukuunottamatta aika hiljaisia?
Otsikko: Vs: 200mm GT : muovipulkkaiset RTR keppivetomallit
Kirjoitti: mikari - 10.07.12 - klo: 10.44
No niinpä. Tattikselle pitäs varmaan poiketa kokeilee joskus.

Viime talvena ajeltiin suoraan paketista Tiksissä mutta eihän se siellä toiminut
ku diffit oli tehtaan jäljiltä sellasessa liisterissä että ihan jumissa. Nyt kun tajusi
ne laittaa kuntoon ja tämä parannettu ohjaus niin varmaan alkaa sisälläkin toimimaan.

Kestäviähän nämä ovat eivätkä keppivetoisina pikku kivistä hätkähdä.

Tässä Aston HPI vintage gummeilla

(http://www.snrt.net/fazer/aston1.jpg)

http://www.snrt.net/fazer/aston1.jpg (http://www.snrt.net/fazer/aston1.jpg)

http://www.snrt.net/fazer/aston2.jpg (http://www.snrt.net/fazer/aston2.jpg)