RC10.FI
Kilpailut => Kilpailukutsut => Aiheen aloitti: HVoltage - 09.01.12 - klo: 16.21
-
Kerhokilpailukutsu Winter Jumps #3 ja Short Course Winter Cup #4 2012 osakilpailuun
Kilpailuaika:
Winterjumps 4.2.2012 klo 8:30 - 20:00 (tarkempi aikataulu ilmoittautumisen päätyttyä)
SC Winter Cup 5.2.2012 klo 8:30 - 20:00 (tarkempi aikataulu ilmoittautumisen päätyttyä)
Kilpailupaikka: LRP Areena / Hobbylinna (http://www.hobbylinna.com/), Lukkosepänkatu 7, turku
Google maps (http://maps.google.com/maps?q=Lukkosep%C3%A4nkatu+7,+Turku,+Suomi&hl=fi&ie=UTF8&ll=60.468759,22.203026&spn=0.009127,0.01929&sll=60.470256,22.20608&sspn=0.009127,0.01929&vpsrc=0&hnear=Lukkosep%C3%A4nkatu+7,+20320+Turku,+Suomi&t=m&z=16)
Ilmoittautuminen: Tällä lomakkeella (http://www.lehtojarvi.net/wj3_scwc4_ilmoittautuminen/), Keskiviikko 25.1.2012 klo 8:00 mennessä.
Kierroslaskenta: AMBrc3 Decoder / RCM ohjelmisto, AMBrc personal transponder
Huom. Mikäli et omista personal transponderia (kierrosten laskentaa varten), voit sen vuokrata 5€ hintaan. Palauttamatta jääneet ponderit laskutetaan täysimääräisenä.
VUOKRATTAVIA TRANSPONDEREITA RAJOITETUSTI! Transponderi varattava ennakkoon ilmoittautumisen yhteydessä.
Winterjumps luokat:
M2-10
M4-10
SC Winter cup luokat:
SC2-10
SC4-10
Kisapäivän pituutta säädetään alkueristä karsimalla.
Osallistumismaksu
20€ / Luokka
Säännöt:
-SCW Cup sarjan viestiketjussa mainitut, sekä lisäksi jokainen kilpailee omalla vastuullaan ja sitoutuu noudattamaan kilpailun johdon antamia määräyksiä.
http://rc10.fi/index.php?topic=60673.msg553630#msg553630 (http://rc10.fi/index.php?topic=60673.msg553630#msg553630)
-Winterjumps 2012 säännöt
Kilpailuorganisaatio:
Kilpailun johtaja: Kai Jämsä
Tuloslaskenta: Jethro Lehtojärvi / Juha Menna
Tuomari: TBA
Rata ja tilat: Hobbylinna / Mikko
Rata:
Pinta neulehuopamattoa ja maalattua betonia. Treenimahdollisuus Hobbylinnan ja ratojen aukiolojen puitteissa. Lisätietoja (http://www.hobbylinna.com/-i-11.html)
Hyvin toimivat renkaat SC-luokissa:
- AE SC10 Vakiorengas
- Traxxas vakiorengas
- Losi SCT vakiorengas (LOSB7214 (http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_26_1252/products_id/147702/n/Losi-Front-Rear-Tire-w-Insert-2))
- Hot Bodies Rodeoo pink
Winter Jumps ajetaan mini-spike renkaalla, lisätietoja RCM:stä
Muuta:
Kilpailupaikka on paikkapaikoin verrattain hämärä, oma pöytävalaisin hyvin suotava. Pöytiä ja tuoleja rajoitetusti, tuo omat mukana. Omasta jatkojohdostakaan ei ole haittaa!
Akkujen lataus aina latauspussissa, ehdoton sääntö!
Tervetuloa!
Tiedustelut Hobbylinna / Mikko tai allekirjoittaneelta yv:llä.
Ilmoittautuneet 25.1.2012 klo 11:00
Nimi Seura Luokka Knro Tp Radio
Tommi Alho TUA M2-10 8079370 2,4Ghz
Marko Eklund PRCA M2-10 6252770 2,4Ghz
Touko Silpola RccJkl M2-10 43 2337370 2,4Ghz
Antti Laurinkoski PKSRCA M2-10 6475319 2,4Ghz
Antti Silvennoinen Hyua M2-10 123456 27.125
Henry Salmén Lahden UA M2-10 47 5371478 2,4Ghz
Tommi Sampo RCCJKL M2-10 3 9929449 2,4Ghz
Jere Vilenius M2-10 9543468 2,4Ghz
Jarmo Halme PRCA M2-10 70 5243829 2,4Ghz
Heikki Suontausta PRCA M2-10 0 2,4Ghz
Erkka irtanen M2-10 0 2,4Ghz
Sami Salmela PKSRCA M2-10 66 4171646 2,4Ghz
Joona Haatanen RccJkl M2-10 18 8015298 2,4Ghz
Petri Ström JoeUA M2-10 1 2975037 2,4Ghz
Jani Hovi HyUA M2-10 9 5575875 2,4Ghz
Riku Tolonen M2-10 33 7595607 2,4Ghz
Tommi Turku PKSRCA M2-10 38 2898964 2,4Ghz
Jussi Luopajärvi Vaasan UA M2-10 13 2207243 2,4Ghz
Matti Eskelinen RCCJKL M2-10 0 2,4Ghz
Jani Latvala PRCA M2-10 16 7779990 2,4Ghz
Jaakko Huhmarsalo VUA M2-10 23 3575135 2,4Ghz
Mikko Luopajärvi Vaasan UA M2-10 78 5423299 2,4Ghz
Jarno Halonen PKSRCA M2-10 8 7778849 2,4Ghz
Isto Lehtinen Pksrca ry M2-10 7621202 2,4Ghz
Jarno Siltanen RccJkl M2-10 2 4544635 2,4Ghz
Matti Räsänen KaiPA M2-10 11 5421588 2,4Ghz
Lari Jäppinen TamUA/PRCA M2-10 3476539 2,4Ghz
Niko Vuorenmaa HyUA M2-10 7518876 2,4Ghz
Heikki Sorri JoeUa M2-10 10 9118610 2,4Ghz
Heikki Sorri JoeUa M2-10 10 9118610 2,4Ghz
Jarkko Hyvärinen koskela rc M2-10 8799675 2,4Ghz
Miika Saarinen M2-10 0 2,4Ghz
Hannes Linnanen Koskela Rc M2-10 49 0 2,4Ghz
Mikko Laitinen M2-10 123456 2,4Ghz
Marko Mikama PKSRCA M2-10 4 8478180 2,4Ghz
Harri Peltomaa Prca M2-10 61 4226849 2,4Ghz
Tero Pajala PRCA M2-10 56 5888889 2,4Ghz
Oskari Mäki VUA M2-10 25 2262954 2,4Ghz
Juho Hattunen PKSRCA M4-10 83 6089650 2,4Ghz
Mika Kettunen PKSRCA M4-10 8503877 2,4Ghz
Antti Silvennoinen Hyua M4-10 123456 27.125
Tommi Sampo RCCJKL M4-10 64 3450340 2,4Ghz
Henry Salmén Lahden UA M4-10 45 5659172 2,4Ghz
harri kallonen pksrca M4-10 3088069 2,4Ghz
Jarmo Halme PRCA M4-10 95 4986292 2,4Ghz
Heikki Suontausta PRCA M4-10 39 4435380 2,4Ghz
Karri Salmela PKSRCA M4-10 3 2746029 2,4Ghz
Petri Ström JoeUA M4-10 4 6465095 2,4Ghz
Jani Hovi HyUA M4-10 17 3902827 2,4Ghz
Jussi Luopajärvi Vaasan UA M4-10 47 2119910 2,4Ghz
Matti Eskelinen RCCJKL M4-10 0 2,4Ghz
Markku Honkanen PKSRCA M4-10 4991718 2,4Ghz
Tommi Haapasalo RccJKL M4-10 61 4452131 2,4Ghz
Lari Jäppinen TamUA/PRCA M4-10 94 3476539 2,4Ghz
Niko Vuorenmaa HyUA M4-10 9920132 2,4Ghz
Heikki Sorri JoeUa M4-10 27 8799178 2,4Ghz
Heikki Sorri JoeUa M4-10 27 8799178 2,4Ghz
Jani Mäkinen rccjkl M4-10 80 0 2,4Ghz
Harri Valli VääUA M4-10 2135633 2,4Ghz
Antti Nurmikumpu KotkaUA M4-10 79 4762009 2,4Ghz
Jarkko Hyvärinen Koskela rc M4-10 8965223 2,4Ghz
Mikko Laitinen M4-10 21 2966990 2,4Ghz
Marko Mikama PKSRCA M4-10 3728146 2,4Ghz
Matti Jokelainen TUA M4-10 0 2,4Ghz
Marcus Alho TKI SC2-10 5627814 2,4Ghz
Juho Hattunen PKSRCA SC2-10 1 6089650 2,4Ghz
Sauli Hjerppe PKSRCA SC2-10 29 6611829 2,4Ghz
Antti Laurinkoski PKSRCA SC2-10 32 6475319 2,4Ghz
Jarno Halonen PKSRCA SC2-10 7778849 2,4Ghz
Riku Tolonen SC2-10 7 5336211 2,4Ghz
Mikko Heikkilä prca SC2-10 28 9272006 2,4Ghz
Tuomas Lindgren PKSRCA SC2-10 17 5985477 2,4Ghz
Jon Lindgren PKSRCA SC2-10 16 7478697 2,4Ghz
Hannu Luomanen KvanUA SC2-10 141 5489431 2,4Ghz
Mikko Mäkelä PKSRCA ry SC2-10 12 3947345 2,4Ghz
Timo Jokinen TUA SC2-10 10 7142513 2,4Ghz
Jani Niemenmaa PKSRCA SC2-10 24 7579437 2,4Ghz
Petteri Langenoja PRCA SC2-10 25 5157178 2,4Ghz
Janne Simola TUA SC2-10 14 4147364 2,4Ghz
Tuukka Tiainen PKSRCA SC2-10 88 4947025 2,4Ghz
Aapo Vuoristo PA-Klubi SC2-10 15 5398539 2,4Ghz
Henry Kanerva PRCA SC2-10 43 9675929 2,4Ghz
Mikko Väisänen Honkala GP SC2-10 20 0 2,4Ghz
Tuomo Otsavaara pksrca SC2-10 18 7238774 40.725
Tommi Tervo PKSRCA SC2-10 9 4061338 2,4Ghz
Johan Ljungqvist ETMKUA SC2-10 27 8868733 2,4Ghz
Albin Ljungqvist ETMKUA SC2-10 0 2,4Ghz
Ville Jalkanen Honkala GP SC2-10 2 7469351 2,4Ghz
Eetu Jalkanen Honkala GP SC2-10 3 7312734 2,4Ghz
Isto Lehtinen Pksrca ry SC2-10 26 7621202 2,4Ghz
Mikko Kovanen PKSRCA SC2-10 7221707 2,4Ghz
Johan Sundström E-TMK SC4-10 31 0 2,4Ghz
Toivonen Jari PRCA SC4-10 51 7005918 2,4Ghz
Martti Myllyntaus PKRCA SC4-10 13 3699255 2,4Ghz
Sami Suokas PKSRCA SC4-10 12 3650665 2,4Ghz
Jani Lindqvist TUA SC4-10 4 9301877 2,4Ghz
Tommi Suuripää PRCA SC4-10 9 6009030 2,4Ghz
Ilari Langenoja PRCA SC4-10 24 9652554 2,4Ghz
Lassi-Jussi Väänänen Prca SC4-10 14 6017722 2,4Ghz
Tomi Björkman TUA SC4-10 2 7109220 2,4Ghz
Tomi Salonen Turun UA SC4-10 1 7771615 2,4Ghz
EINAR VIIRA SC4-10 6982714 2,4Ghz
ANRE TAMME SC4-10 9588429 2,4Ghz
Aki Kaukovirta PRCA SC4-10 25 3036777 2,4Ghz
Tom Thusberg TUA SC4-10 3 5618574 2,4Ghz
Mikko Pyhältö TUA SC4-10 88 5119302 2,4Ghz
Kai Jämsä TUA SC4-10 23 7170766 2,4Ghz
Matti Jokelainen TUA SC4-10 69 0 2,4Ghz
Tero Piipponen TUA SC4-10 6 7009081 2,4Ghz
Jethro Lehtojärvi TUA SC4-10 99 6789011 2,4Ghz
-
Moro
Onko Lauantaina WJ:n jälkeen harjoitus mahdollisuutta SC autoille?
Rata näyttäis olevan auki 20:30 asti ja WJ loppuu 20:00 eli
onko tuota lauantain aukiolo aikaa suunnitelmissa pidentään, jotta
ehtisi muutaman akun ajaa? Vai suoritetaanko radalla jotain
muutos/ huolto toimenpiteitä, joiden vuoksi rata on suljettu?
Tietäis vaan varaako hoteelimajoituksen vai ajeleeko aamulla
pelipaikalle.
T: Aki Kaukovirta
-
Voidaan pitää auki esim. kello 22.00 asti.
RC10:n lisäksi laitamme kuvia ja videoita kisoista LRP Areenan facebook sivuille.
t: Mikko
-
Voidaan pitää auki esim. kello 22.00 asti.
Hyvä, kiitos tiedosta.
-
Moro
Onko Lauantaina WJ:n jälkeen harjoitus mahdollisuutta SC autoille?
Rata näyttäis olevan auki 20:30 asti ja WJ loppuu 20:00 eli
onko tuota lauantain aukiolo aikaa suunnitelmissa pidentään, jotta
ehtisi muutaman akun ajaa? Vai suoritetaanko radalla jotain
muutos/ huolto toimenpiteitä, joiden vuoksi rata on suljettu?
Tietäis vaan varaako hoteelimajoituksen vai ajeleeko aamulla
pelipaikalle.
T: Aki Kaukovirta
Mitenkäs perjantain kanssa, tuolla näkyää olevan, että aukioloaikojen puitteessa, mutta aika lyhyt pätkä reenata, jos näin on?
-
Ilmoittauduttu! tavoitteena parantaa edelliskerran sijoitusta ja pitää auto ehjänä!
varmasti tulee hyvät kisat, saa nähä rikkoontuuko nokian kisan kilpailijamäärä!
Onkos profiili muuten sama kuin oli ekassa winterjumpsissa, vai onko rataan keksitty uusia kikkoja?!
-
Ekaan postiin lisätty ilmoittautuneiden lista.
Ilmoittautuminen Keskiviikko 25.1.2012 klo 8:00 mennessä, eli viikko aikaa käydä raapustelemassa tietonsa tuonne lomakkeelle (http://www.lehtojarvi.net/wj3_scwc4_ilmoittautuminen/), hopi hopi...
(Ilmoittautumisaikaa on lyhennetty ennakkotiedoista poiketen, syystä, että palkinnot pitää tilata ajoissa...)
-
Rataprofiilista lisätietoa:
Profiili säilyy samana kuin syksyn ekassa Short Course kisassa, mutta lisäkikkoja on tiedossa, jotta jännitys säilyy. :wink:
(En muista millainen profiili viime talven WJ-kisassa oli.)
Mattoa poistetaan ja lyhyiden pomppujen ajoituksia on hieman tuunattu.
Laittakaa ilmoittautumisia tulemaan, niin osaamme varautua buffetissa tulevaan asiakasmäärään. Nyt on krossiluokissa alle 10 kaveria / luokka.
Turussa nähdään!
t. Kai
-
Ilmoittautuminen tehty. On muuten astetta hankalampi tuo CAPTCHA tuolla ilmoittautumislomakkeella. Enemmän meni aikaa sen oikein saamiseen, kun muiden tietojen täyttämiseen :)
-
Renkaista vähäsen, eli toimiiko kyoshon sc rengas vai kaivetaanko tosiaan trx vakiorenkaat esiin? entäs losi vs trx, onko kukaan testaillu ja vertaillu? Ehtiihän noita tietty kokeilee kisapäivänäkin.. :tongue:
-
Toimii.
Slashi vakio ei toimi edelleenkään.
-
Sen verran täytyy tietäjää korjata, että Traxxas vakiorengas toimii erittäin hyvin LRP Areenalla (jos tarkoitit tätä rengasta?). Ratamuutoksen jälkeen kerromme toimiiko se vielä yhtä hyvin kuin ennen. Pehmeämpi Traxxas ei kylläkään toimi LRP Areenalla. Short Course rengas -topikista löytyy myös hyvää tietoa LRP Areenalla toimivista renkaista.
Muistaakseni 2wd Short Coursessa on käytetty onnistuneesti Losi originalseja sekä Kyoshon vakio renkaita.
Ne taisivat löytyä myös listasta.
t. Kai
-
Sen verran täytyy tietäjää korjata, että Traxxas vakiorengas toimii erittäin hyvin LRP Areenalla (jos tarkoitit tätä rengasta?). Ratamuutoksen jälkeen kerromme toimiiko se vielä yhtä hyvin kuin ennen. Pehmeämpi Traxxas ei kylläkään toimi LRP Areenalla. Short Course rengas -topikista löytyy myös hyvää tietoa LRP Areenalla toimivista renkaista.
Muistaakseni 2wd Short Coursessa on käytetty onnistuneesti Losi originalseja sekä Kyoshon vakio renkaita.
Ne taisivat löytyä myös listasta.
t. Kai
Juu sitä kovempaa seosta meinasin mikä viimeks toimi ihan ok, mut ei mul muita renkaita silloin oikein ollutkaan. Nyt pitää jo testailla onko kyösti, losi vai trx paras milläkin radalla. Pitäisköhän tässä tulla oikein erilliselle treenikäynnille ennen kisoja hieromaan kalustoa ja ajolinjoja kondikseen.. :afro:
-
kerpeleen spämmi suojat!!!! Tässä on mun ilmo olkaa hyvät!
Petri Ström
M2-10 & M4-10
JoeUA
Gigaset
-
Ei tule minullekkaan mitään varmistuksia ilmoittautumisista s:postiin? :undecided:
Mikä on kun pitää tämä ilmoittautuminen tehdä näin terveen vaikeaksi?
Ei ihme jos ei ilmoittautumisia tule, kun ei pysty oikeasti edes ilmoittautumaan.
Tässä minun ilmoittautuminen.
Heikki Sorri
M2-10 M4-10
N:ro10 N:ro27
Ponderi:9118610 Ponderi:8799178
2.4G 2.4G
-
spammineston sanat yhteen. Itsellä ei ainakaan mitään ongelmaa ole ollut, eikä edelliseen kisaan ilmottautuessa mitään narinaa kuulunut. vahvistuksen näet ruudulla kun olet tehnyt ilmon. Ei se ole vaikeeta ;)
-
spammineston sanat yhteen. Itsellä ei ainakaan mitään ongelmaa ole ollut, eikä edelliseen kisaan ilmottautuessa mitään narinaa kuulunut. vahvistuksen näet ruudulla kun olet tehnyt ilmon. Ei se ole vaikeeta ;)
Ohjeesta vain puuttuu tuo että sanat pitää kirjoittaa YHTEEN!
Siinä lukee vain "kirjoita näkemäsi kaksi sanaa"
Maalaisjärjellä kaksi erillistä sanaa kirjoitetaan erikseen, ei YHTEEN!
Edit:Eikä tule vahvistuksia s:postiin yhteenkirjoittamallakaan.
Pitäkää tunkkinne, sanon minä.
-
Itsellä meni gmailissa ainaki vahvistus suoraan roskapostiin...
-
Toimii se vaik ne sanat kirjoittaa erikseenkin. Muuten hyvä systeemi, mut tost CAPTCHAsta ei vaan saa selvää.
-
Huomasin aiemmin, että jättäessäni jonkun tähdellä merkatuista kentistä tyhjäksi, en saanut ilmoa menemään läpi. Esim transponderiruutu. Tää on vaan oma huomio.
-
Ei tule ilmoittautumisesta vahvistusta. Tulossa kuitenkin ollaan
Petteri Langenoja, 25, SC2-10, 2,4 GHz, 5157178
Ilari Langenoja, 24, SC4-10, 2,4 GHz, 9652554
-
Ei tule ilmoittautumisesta vahvistusta. Tulossa kuitenkin ollaan
Petteri Langenoja, 25, SC2-10, 2,4 GHz, 5157178
Ilari Langenoja, 24, SC4-10, 2,4 GHz, 9652554
Nämä on ainakin menneet ihan ok, ja Heikki Sorri näkyy olevan listoilla myös. Joihinkin s-posteihin ei viestit tule koska monet spämmifiltterit estää wordpress mailit... -> Vaihdoin palvelimen s-postipalvelinta, katsotaan auttaako...
Siinä mielessä erikoista, että 48 ilmoittautumisesta muutamilla tuntuu olevan aina vaikeuksia...
Jos siihen sivulle tulostuu teksti "Ilmoittautumisesi on rekisteröity" tai jotain vastaavaa niin se on mennyt läpi. Jos kuitenkin tuntuu siltä, että jokin meni pieleen niin laittakaa YV:tä, asiat selviää paljon nopeammin.
\ Jeppe
PS: Se CAPTCHA on googlen viritys, ja voi sitä spämmin määrää jos sitä ei olisi...
-
Huomasin aiemmin, että jättäessäni jonkun tähdellä merkatuista kentistä tyhjäksi, en saanut ilmoa menemään läpi. Esim transponderiruutu. Tää on vaan oma huomio.
Ne otsikkorivit joissa on punainen *, ovat pakollisia kenttiä.
-
spammineston sanat yhteen. Itsellä ei ainakaan mitään ongelmaa ole ollut, eikä edelliseen kisaan ilmottautuessa mitään narinaa kuulunut. vahvistuksen näet ruudulla kun olet tehnyt ilmon. Ei se ole vaikeeta ;)
Ohjeesta vain puuttuu tuo että sanat pitää kirjoittaa YHTEEN!
Siinä lukee vain "kirjoita näkemäsi kaksi sanaa"
Maalaisjärjellä kaksi erillistä sanaa kirjoitetaan erikseen, ei YHTEEN!
Edit:Eikä tule vahvistuksia s:postiin yhteenkirjoittamallakaan.
Pitäkää tunkkinne, sanon minä.
Eipä tullut itselläkään vahvistusta mailiin,mutta perille oli ilmoitus kuitenkin kuulemma mennyt.
-
Vahvistus näkyy edelleen siinä lomakkeen täytön jälkeen. Miksi se ei ihmisille riitä? Sitten jos nimeä ei ennen kisaa näy listoilla niin YV:tä ketjun aloittajalle.
-
54 ilmoittautunutta. Päivittelen tuon listan ekassa viestissä maanantaina, niin näkee sitten viimeistään siitä onko tullut perille.
Aikaa vielä 5 päivää ilmoittautua!
[ot]
Edelleenkään en voi taata, että s-postivahvistusviestit tulevat perille, voin vain taata sen lähettämisen siihen osoitteeseen jonka ilmoittautuja ilmoittaa. Se, että tuleeko se perille on sitten ihan toinen juttu, enkä siihen pysty mitenkään vaikuttamaan. Minä en voi jokaisen yksittäisen ilmoittautuneen s-postiongelmia ratkaista.
(Ainakin minulle on tullut joka ikisestä ilmoittautuneesta admin laatikkoon viestit)
Yleensä nämä ilmaiset s-postilaatikot ovat ongelmallisia.
[/ot]
-
Ois ihan hirveän kiva jos joku viittisi kommentoida edes tuota pe treeniä?
Terveisin tuo eka tuossa M2-10 listassa.
-
Perjantaina voidaan myös järjestää harjoittelu myöhäisemmälle. Varmaan muutenkin ollaan paikalla illalla koska mm. on-road rata täytyy suojata ennen kisoja.
t . Mikko
-
Toimii.
Slashi vakio ei toimi edelleenkään.
Mitenköhän ihmeessä mä katsoin että kyse oli tiksin kerhokisoista...
Johtuiskohan tuosta että otsikossa lukee jo kerhokilpailukutsu.
Eihän eri kaupungeissa kiertävä kilpasarja ole kerhokisa.
-
---edit--- en löytänyt nimeä listalta, kunnes huomasin että sitä pystyy scrollaamaan....
-
Tuolta voi käydä äimistelemässä sarjatilannetta -> http://rc10.fi/index.php?topic=60673.msg579391#msg579391 (http://rc10.fi/index.php?topic=60673.msg579391#msg579391)
-
Ilmottauduttu M2-10 luokkaan :) Miksi muuten ilmo menee kiinni jo 1.5 viikkoa ennen kisojen ajankohtaa?
-
Tuonne ekaan postiin päivitetty osallistujalista.
Onko näin, että SC-luokat ovat yhtä suosittuja kuin WJ?
M2-10 22
M4-10 16
SC2-10 21
SC4-10 16
Tommi: Koitetaan saada tuo osallistujalista mahd. nop. kuntoon niin saa sitten järjestelyt tehtyä ajoissa. Kaksi kisaa samaan viikonloppuun kourallisella porukkaa vaatii aikaa. Eräjako koitetaan sorvata toki niin, että jälki-ilmoittautuminen on mahdollista
Olen toki törmännyt kisoihin joissa jälki-ilmoja on tullut kymmennittäin ja silloinhan ei kisassa enää toimi mikään mikä on etukäteen suunniteltu. Tätä tässä yritetään kitkeä...
ts: Jos siis tietää, että on kisoihin tulossa niin olisi parasta käydä heti laittamassa ilmoittautuminen listoille. Tällöin vältetään ylimääräisiltä hässäköiltä kisapäivänä.
-
M2-10 22
M4-10 16
SC2-10 21
SC4-10 16
Noniin nyt näyttää entistä paremmalta...
M2-10 | 32 |
M4-10 | 21 |
SC2-10 | 22 |
SC4-10 | 17 |
Jos joku kokee ilmoittutumisen haasteeksi, niin voi laittaa tiedot minulle myös yv:llä. Huomenna aamulla päättyy virallinen ilmoittautumisaika ja sen hetkisen tilanteen perusteella tehdään kilpailujärjestelyt.
-
Ilmoittautuminen oli todella haasteellista...
Piti muistaa oma nimi ja herranjestas sitä valinnanvaikeutta kun oli 4 luokkaa valittavaksi... En pystynyt tekemään haasteellista päätöstä joten klikkasin jotain silmät kiinni...
Toivottavasti osu oikeaan.
-
Olisin nyt lähdössä ekaan kunnon kisaani ja kysymys olisi sellainen, että minkälainen insertti kyseisellä radalla toimii ja mikä olisi eturengas-suositus radalle. Käykö esim. minipin hyvin eteen? Niin ja kannattaako eturenkaan sisällä myös käyttää inserttejä? Jos kannattaa niin minkälaisia? Ja siis autona on tietystikin tuuppikrossari.
-
...minkälainen insertti kyseisellä radalla toimii ja mikä olisi eturengas-suositus radalle. Käykö esim. minipin hyvin eteen? Niin ja kannattaako eturenkaan sisällä myös käyttää inserttejä? Jos kannattaa niin minkälaisia? Ja siis autona on tietystikin tuuppikrossari.
Ei mitään enempää olla testailtu, mutta schumin mediumia ja coren punaista valettua käytetty spikessä. Edessä kulunut stagger ilman inserttiä.
Mattojen poiston jälkeen en ajamassa ole käynyt, mutta vanhalla maalatulla pinnalla puolikkaaseen nappulaan kulunut spike ja kulunut (pyöristynyt) stagger ollut toimivin.
-
Annettu ilmoittautumisaika on päättynyt, päivitetty lista ekassa viestissä. Jos joku haluaa omia tietojaan päivittää tjms. osallistumiseen liittyvää käyttäkää YV:tä. Kiitsi!
\ Jeppe
-
Olisin nyt lähdössä ekaan kunnon kisaani ja kysymys olisi sellainen, että minkälainen insertti kyseisellä radalla toimii ja mikä olisi eturengas-suositus radalle. Käykö esim. minipin hyvin eteen? Niin ja kannattaako eturenkaan sisällä myös käyttää inserttejä? Jos kannattaa niin minkälaisia? Ja siis autona on tietystikin tuuppikrossari.
Asia ei sinänsä minulle kuulu, mutta huomasin ekasta viestistä tämän: Wj:t ajetaan mini-spike renkaalla?
-
Oisko "uudesta" radasta saatavilla kuvia, tai peräti videoo? Vanhat vois alottaa menttaali reenin :wink:
-
Olisin nyt lähdössä ekaan kunnon kisaani ja kysymys olisi sellainen, että minkälainen insertti kyseisellä radalla toimii ja mikä olisi eturengas-suositus radalle. Käykö esim. minipin hyvin eteen? Niin ja kannattaako eturenkaan sisällä myös käyttää inserttejä? Jos kannattaa niin minkälaisia? Ja siis autona on tietystikin tuuppikrossari.
Asia ei sinänsä minulle kuulu, mutta huomasin ekasta viestistä tämän: Wj:t ajetaan mini-spike renkaalla?
Tuupin eturengas on vapaa...
-
Unohtamatta sitäkään seikkaa että sääntöjen puitteissa kysyjälläkin on mahdollisuus ajaa muillakin renkailla.
Tosin... viralliset WJ renkaat ovat ilmanmuuta se fiksuin vaihtoehto, koska silloin tietää että kyseessä on varmasti toimiva.
Mutta siis kysyjähän saa ajaa minipinnilläkin jolla on matolla kovempi pito kuin spikellä.
-
Oisko "uudesta" radasta saatavilla kuvia, tai peräti videoo? Vanhat vois alottaa menttaali reenin :wink:
Tästä löytyy pieni pätkä videota. Velodromin jälkeiset tuplat on tossa vaiheessa vaan nostettu paikalleen eli niitten etäisyyteen voi tulla jotain muutosta.
Rata on nyt ilman mattoja tietysti liukkaampi mutta ainakin mun mielestä mukavampi ajaa. Nelkku korrilla Traxxasin gummit toimii vieläkin ihan ok, mutta vaikuttaa siltä että kössit olis paremmat. Lisää infoa renkaista varmaan tulee kunhan enemmän kuskeja on kerennyt muutosten jälkeen ajamaan.
LRP Areena 22.01.2012 (http://www.youtube.com/watch?v=MNGFJWoOM8k#ws)
-
minispikeillä ei ole ennen tullut ajeltua, voinko luottaa siihen että paikanpäältä saan autoon renkaat kisa-aamuna?
-
Oletko Tommi sijoittunut niin hyvin että rengas sääntö koskee sinua?
Jos et niin voit tosiaan ajaa minipinnillä joka pitää enemmän ja joita sulla saattaa olla jo ennestään.
Varmaksi en sano, mutta yleensä renkaita on aina saanut kisapaikalla.
Olen lähes varma että Artsi hoitaa... Mä voin katsoa että sulle riittäis... Tai sit haet HF:stä jo ennakkoon.
-
Aina on winttereissä ollut renkaita tarjolla. Ainakin Rcm:n ja Hf:n kojuissa. Ja Turussa näyttää olevan vielä järjestäjänkin eli hobbylinna puolesta noita tarjolla, joten ei huolta.
-
Siis hetkinen.
Spikeillähän piti ajaa mikäli rata on suurimmaksi osaksi mattoa, ja minipinnillä muuten.
Nythän radassa on vähemmän mattoa kuin lattiaa...
Miksi ihmeessä siis ajetaan SPIKELLÄ????
-
Siis hetkinen.
Spikeillähän piti ajaa mikäli rata on suurimmaksi osaksi mattoa, ja minipinnillä muuten.
Nythän radassa on vähemmän mattoa kuin lattiaa...
Miksi ihmeessä siis ajetaan SPIKELLÄ????
Ihmettelinpä juuri ihan samaa asiaa..
-
Niin teki muutama tiksin radallakin.
Joku on nyt hieman kuvioissa pielessä.
-
Jaa mites to ilmottautumisen kanssa kävi, itellä oli ylhäällä että kuun loppuun mennessä pitäs ilmo laittaa..
rata näyttää kyllä paremmalle noin, mutta spike ei enää puolla paikkaansa, koska rata ei ole mattoa. Moni on varmana renkaat hankkinut jo ennakkoon ilmoitettun mukaan, eli vaihtaminenkaan ei ole varmanaan suotavaa?
silti molemmista asioista tulee ainakin iteltä pyyhkeitä
-ilmottautumis aikaa muutetty yhtäkkiä
-rata muutettu määritelly renkaalle huonommaksi
-
-ilmottautumis aikaa muutetty yhtäkkiä
Yhtäkkiä? Ilmoitin muutoksesta 5 päivää ennen sen "sulkeutumista"? Toki, onhan viisi päivää monelle yhtäkkiä.
Eilen klo 11:23 Kirjoitin:
" Annettu ilmoittautumisaika on päättynyt, päivitetty lista ekassa viestissä. Jos joku haluaa omia tietojaan päivittää tjms. osallistumiseen liittyvää käyttäkää YV:tä. Kiitsi! "
-
Spike toimii kuluneena liukkaammilla alustoilla. Rengas on hyvä sisäänajaa pari akkua ja pito alkaa olla kohillaan. Ei syytä huoleen ... ero ei ole hirmuinen minipinniin :)
-
Rengas-asia on päätetty aikaisemmin ja sitä ei kannata enää miettiä.
Paljon tuli toivomuksia, että matot pitäisi heivata pois jotta saadaan lisää "krossimaisuutta". Päätettiin siis ennen kisoja saada pieni lisäefekti ja muutos vaikuttaa onnistuneelta. Kannattaa myös muistaa, että Areenan lattia on täysin eri mitä muilla radoilla. Radan pinta on maalattua asfalttia.
t . Mikko
-
Siis hetkinen.
Spikeillähän piti ajaa mikäli rata on suurimmaksi osaksi mattoa, ja minipinnillä muuten.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, saisiko tähän viittauksen? Sen enempää tähän rata/rengas asiaan puuttumatta.
-
Tuuppikrossiin pidän spikeä edelleen parempana vaihtoehtona, vaikka matoista eroon päästiinkin. Saa kulutettua nopeammin ajettavaksi, joten on suurimmalle osalle porukasta se helpompi rengas. Nelkkua nyt ajaa kummalla renkaalla vaan, vaikkakin toisella voisi päästä kellollisesti kovempaa.
-
Moi kaikki,
Nyt kun olette huomanneet ilmoittautumisajan menneen umpeen, niin voitte lukea HVoltagen aiemman viestin, jossa hän kehottaa siihen liittyvissä asioissa kääntymään puoleensa lähettämällä YV:tä (yksityisviesti). Uskon, että asia hoituu sillä tavalla parhaiten.
Käsittääkseni mainittua kilpailurengasta saa paikan päältä. Tarkistan asian vielä renkaiden toimittajilta.
Jos joku rengastoimittajista tietää jo vastauksen tähän, niin maininnan arvoinen asia voisi olla kuinka paljon renkaita tuo mukanansa/varaa kisaa varten.
-
RCM:n (maahantuojan) puolesta voimme luvata, että otamme renkaita riittävästi mukaan kisapaikalle. =)
-
Meiltä löytyy myös muutama kierros. Eli varsinkin ne jotka tulevat jo aikaisemmin treenaamaan niin käykää liikkeen puolella kyselemässä.
t . Mikko / Hobbylinna
-
Kiitoksia nopeista vastauksista rengaskyselyyn!
-
Valitettavasti, viisumi hakemukseni Turun rajojen sisäpuolelle hylättiin. :sad:
Eli minut voi listoilta pyyhkiä pois näistä karkeloista. :undecided:
T:Heikki Sorri
-
Tuohon SC-rengaslistaan voisi lisätä:
- Kyosho UMT601 vakio inserteillä (jonkin verran rullatut)
- Schumacher SC Mini pin (Kisa nokialla rullattuna)
Riippuen kuskista:
Joku piti Losista, joku Traxxasista, jotkut Kyosholla ja Minipinnillekkin löytyi kannattajansa. Luonne oli renkaasta riippuen helpompi/hitaampi tai vaikea/nopeampi, arvatkaa itse millä kuvioilla...
Sitten erään ei paikallisen WJ-kärkikuskin kommentti "Rata on parempi kuin viimeksi, oikeastaan ihan mukava", ajoi Spikellä...
-
Kuulostaa siltä että on Riku käynyt treenaamassa :tongue:
-
Onko hobbylinna kisojen aikaan auki??? Kun ei ole laitettu mitään aikaa sunnuntaille tonne aukiolo aikoihin??
-
Eipä ollut riku ;)
-
Ja autona oli M2-10
-
Ihan näin yhteiskunnallisena huomiona, muistakaa SC-kisailijat käydä ennakkoäänestämässä, viimeistään huomenna. Varsinaisena vaalipäivänä äänestäminen ei liene onnistuvan, ainakaan kovinkaan kätevästi.
-
Tuossa olisi noita listoja...
Täytyy vain ihmetellä kuinka vakeaa on ilmoittaa viisi tietoa, Nimi, Kilpailijanumero, Ponderinumero, Radiotaajuus ja luokka.
Todella monen kohdalla sai kaivella kilpailijanumeroita ympäri nettiä, saamatta silti kaikkia selville. No meneehän nää illat näinkin, muutoin kyllä nuo ponderinumerot olleen kerrakin melkein kaikki, saas nähdä montako on osunut kohdalleen :wink:
PS: Niin, tämä viserrys on siitä kun, miettikääpä kukin kohdallanne jos viikonlopun aikana on toistasataa kisaajaa ja jokaisen tietoja pitää kisapäivän aamuna korjata. Arvatkaa ehditäänkö ajaan kisaa ollenkaan, kiitos ja anteeks... "haittaakse"
Jos noissa nyt jotain kämmejä ilmenee niin laittakaa YV:tä, samat sanat myös niille jotka haluaa tietojansa päivittää.
-
Löytyskö areenalta/voisko joku paikallinen järkätä yhden ylimääräsen pöydän ja tuolin! Ei oikeen Junalla huvittas kuskata pöytää & penkkiä. Ajokamoissa on riittävästi kuletettavaa.
Nim. poika kotiin ja ravintolavaunussa kotiin :evil:
e: noh ehkä vähä liiottelua, kun ei edes teoreettistä mahollisuutta moiseen ole :)
-
Areenallahan on pöytiä jos olet ajoissa paikalla ;)
-
Ottakaahan myös jatkoroikkaa mukaan kenellä sellainen on.
Sähköt on parannettu viime kisoista, mutta ei ole tarjota sähköpistoketta metrin päähän.
LRP Areenalla on tosin vain muutama pöytäpaikka vaikka olisitkin ajoissa kuten Janne kehottaa. :wink:
-
Jos tulkitsen sunnuntain aikataulua oikein, niin 1. eräharjoituskierros alkaa klo 08.00. Olisiko mahdollista että joku aamuvirkku tulisi paikalle jo ennen seiskaa avaamaan ovet niin ehtis vähän hakea säätöjä uudistetulle radalle?
-
Kuulostaa siltä että on Riku käynyt treenaamassa :tongue:
millä minä siellä, Tarunhohtoinen Traxxaskin sai uuden kodin jo!! :)
Perjantaina vasta vähän treeniä, hyvät unet ja aamiaiset ja sitten Wj:n pariin.. Voihan tietty olla että perjantaina vähän jollain lainapostilaatikollakin ajellaan.
-
Tarunhohtoinen Traxxas :)
-
Jos tulkitsen sunnuntain aikataulua oikein, niin 1. eräharjoituskierros alkaa klo 08.00. Olisiko mahdollista että joku aamuvirkku tulisi paikalle jo ennen seiskaa avaamaan ovet niin ehtis vähän hakea säätöjä uudistetulle radalle?
Mistähän lähtien kisapäivän aamuna olisi saanut vapaasti treenailla radalla???
Eräharjoitukset on sitä treeniä.
-
Mistähän lähtien kisapäivän aamuna olisi saanut vapaasti treenailla radalla???
Tämä on ollut vallitseva käytäntö kolmessa edellisessä SC Winter Cupin kilpailussa. Mielestäni on ollut ihan toimiva käytäntö, ottaen huomioon sarjan rennomman kerhokilpailuluonteen.
-
No mihin ihmeeseen niitä eräharjoituksia sitten tarvitaan jos treenailu on aamulla jo muutenkin mahdollista?
-
Eräajon harjoitteluun? ;)
-
TÄH???
Monellako on pienintäkään muistikuvaa miten kisat ennen hoidettiin???
Aamulla oli vapaa treeni missä pääsit lauteille kun menit äkkiä huitomaan listaan nimeäsi... eli varaamaan itsellesi treenirakoa.
Siellä ne oli sitten kaikki kuskit tasoon katsomatta lauteilla milloin kukakin.
Eräharjoitus oli ainoastaan siksi että pystyttiin katsomaan että jokaisella kuljettajalla on oikea kide käytössä ja että kierroslaskenta toimii.
Vapaa treenaus tyyli huomattiin toimimattomaksi ratkaisuksi jolloin se poistettiin ja lisättiin eräkohtainen treeni... Eli eräharjoitus 1
Enkä näe taaskaan mitään järkevää perustelua sille että sallittaisiin radalla ajo ennen kilpailun alkamista.
Tämä kun ei palvele kaikkia lähellekään tasapuolisesti.
Jos lauteille ehtii paljon kuskeja niin joku jää ulkopuolelle ja taas suurin osa ei kostu koko treenistä yhtään mitään kun ei pysty yhtäkään ehjää kierrosta ajamaan.
Olkoot kisat miten rentomieliset tahansa niin yleensähän varsinkin rentomielisemmissä ja ei niin virallisissa kisoissa olis tarkotus treenata sitä oikeampaa kisaamista varten.
Iso ero kokeneen ja vähemmän kokeneen kuskin välillä on siinä että kokenut omaksuu radan todella nopeasti... Hän myös näkee autostaan todella nopeasti mikä siinä on pielessä tai tarvitsee muuttaa.
Ja sillähän tuohon samaan oppii kun ajelee kisoissa missä huomaa olevan vain kaksi eräharjoitusta joiden aikana ne suurimmat säätelyt pitää jo keksiä.
Vapaa treeni aamulla ennen kahdeksaa on yhtä tyhjän kanssa ja palvelee parhaiten niitä jotka ovat edellisenä päivänä saaneet vietyä tavaransa pelipaikalle ja majailevat jossain radan läheisyydessä.
Kisa aamuna ulkopaikkakunnalta starttaavia kyseinen asia ei palvele tippaakaan... Hyvä kun ehtii edes ekaan erätreeniin mennessä pystyttämään pöydän jne.
-
Molempina päivinä on ohjattu treenikierros kaksi kertaa. WJ-päivänä radalla voi ajaa vain kun on oma vuoro, vapaata ajelua ei ole. Aikatauluissa nämä ohjatut treenikierrokset ovat lyhyesti mainittua yhdellä rivillä, mutta ajetaan kuitenkin ohjatusti eräjaon mukaan (AE-listat saan tänään ehtolla julkaistuksi/räpellettyä).
Tähän ohjelmistopuutteeseen saadaan korjaus jos joku antaa mulle tonnin, mun henk. koht. sponssaus saa riittää 400 euroon.
SC-kisoissa rata on ollut auki silloin kun siellä ei ole ollut muuta toimintaa. Toisin sanoen kuulutuksien mukaan. Käytäntö on ollut ihan hyvä, mutta tarvittaessa se voidaan poistaa.
Kuitenkin molemmat päivät ovat sen verran työntäyteisiä, että vapaata rata-aikaa ei käytännössä ole.
Jos joku haluaa WJ:tä varten vapaatreenata niin se on mahdollista perjantaina, tällöinkin järjestelyt voivat ajoittaen hieman häiritä täysipainoista harjoittelua, toki sitä pyritään välttämään.
SC-autonsa saa varmasti säädettyä, niin hyvin kuin osaa, kahden treenin ja neljän alkuerän aikana, vaikka ei aamulla ehtisi kierrostakaan ajamaan ennen erätreeniä.
-
Perjantaina voidaan myös järjestää harjoittelu myöhäisemmälle. Varmaan muutenkin ollaan paikalla illalla koska mm. on-road rata täytyy suojata ennen kisoja.
t . Mikko
Onko tarkempaa ajatusta pe treeneistä?
-
Kiva kun ei taaskaan pääse kisaamaan pelin vuoksi... :undecided:
-
Täs ois sitten nää AE-listat. :shocked:
-
Mihinkäs hotskuun jo lauantaina saapuvat SC-kuskit ovat majoittumassa?
-
Mihinkäs hotskuun jo lauantaina saapuvat SC-kuskit ovat majoittumassa?
hamburger börs
-
Hamburger City :wink:
-
Hamburger Cityyn ollaan majoittumassa
-
Oliskos meikäläisen suunnilla ketään joka olisi lauantai aamuna lähdössä kisapaikalle ja illalla takaisin ja kyytiin voisi yksi persaukinen mahtua???
-
Racers RC Shopista ollaan paikalla perjantaina, lauantaina ja sunnuntaina. Lauantaina mukana ainakin Vampire tuotteita, Fastrax ja Answer-RC inserttejä ja Caster Racingin vanteita kymppikrossareihin. Sunnuntaina tuotteita SC autoihin ja Venom varaosat.
Kaikenlaisten verkkokauppatilausten toimitus onnistuu myös viikonloppuna ilman postikuluja.
-
Mun mukana kulkee Lauantain kisoihin TeamC varaosat nelkkuun ja tuuppeihin.
-Niko
-
Oliskos jollakulla mahollisuus ottaa sabesta mun tilaus matkaan, jos sattuu siellä käymään huomenna. Ite en taida keretä ennen klo 17 turkuun., koska päästään klo 13-14 välillä vasta jyväskylästä lähtemään.
lentolupakirjankin vei :police: tänään
jos ei sitten sabelta joku satu tulemaan kisoihin ja pysty tuoda tullessaan...
-
Hamburger Cityyn ollaan majoittumassa
Näköjään samat analyysit hotelliaamiaisen saatavuudesta su 7.30 on tehty. Hamburger Cityssä myös meikäläinen.
-
Hobbyfactoryn tuotteet mukana kisoissa koko viikonlopun.
Pe: Mikko Laitinen
La: Mikko Laitinen/ Markku "Hoke" Honkanen
Su: Hoke
-
Onko joku lähdössäs sunnuntai aamuna jostain päin Pk-seutua kisoihin?? itse voisin hyppää jonkun kyyttin esim. Tiksin Tai pasilan juna-asemalta. ja takaisin jonnekkin pk-seudulle. kun menen leppävaaraan iso-vanhemmille yöksi. Bensoihin voin osallistua jollain 20 eurolla. Laittaittaisitteko vaikka yv:ta Tai tekstaria /soittoa 0405519084
-
(http://www.lehtojarvi.net/wp-content/gallery/wj3-ja-sc-winter-cup-4-turku-2012/03022012242.jpg?i=572568635)
-
Oliskos jollakulla mahollisuus ottaa sabesta mun tilaus matkaan, jos sattuu siellä käymään huomenna. Ite en taida keretä ennen klo 17 turkuun., koska päästään klo 13-14 välillä vasta jyväskylästä lähtemään.
lentolupakirjankin vei :police: tänään
jos ei sitten sabelta joku satu tulemaan kisoihin ja pysty tuoda tullessaan...
.
Tuossa yksi kaveri lähti sabeen niin käskin ottaa mukaan jos siellä vielä roikkuu.
-
Hobbyfactoryn tuotteet mukana kisoissa koko viikonlopun.
Pe: Mikko Laitinen
La: Mikko Laitinen/ Markku "Hoke" Honkanen
Su: Hoke
Minä en ole alunperinkään ollut jäämässä sunnuntaiksi.
Olen paikalla ainoastaan lauantaina.
Ps: katsotaan keksitäänkö ratkaisu sunnuntaille.
-
Hobbyfactoryn tuotteet mukana kisoissa koko viikonlopun.
Pe: Mikko Laitinen
La: Mikko Laitinen/ Markku "Hoke" Honkanen
Su: Hoke
hienoa! Löytyykö inserttejä sekä mini pinnejä?
-
Osaako joku sanoa mihin aikaan ovet aukeaa huomenna?
Ei tulisi ainakaan sitten liian aikaisin paikalle.
-
Portti ja ovet aukeaa aamulla noin kello 7.00
Eli seitsemän jälkeen kun alkaa valua paikalle, niin ei pitäisi joutua odottelemaan pakkasessa
-
Selvä.Kiitos tiedosta.