RC10.FI

Yleiset => Sähköautot => Kyosho => Aiheen aloitti: mikari - 16.09.12 - klo: 19.24

Otsikko: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 16.09.12 - klo: 19.24
Tollasia ulkoilutetaan Lavangon rallycross radalla.

(http://www.snrt.net/DRX/DRXs.jpg)

Setup:
- vakaimet: paksu takana, medium edessä
- diffit edestä taakse: 7-10-2K
- iskarit: edessä 500cps, takana 400cps
- puskurit molemmissa päissä
- teräksinen pääratas
- 3S lipo 4600 mAh, 90C (ORION)
- gorilla tape (motonet) "massaus" korissa

Muuten vakio.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: McJones - 16.09.12 - klo: 19.32
Kävin koppaa viimeisen hyllyssä olleen DRX VE:n Jumbosta ja suuntasin Lavankoon. En ajanut sillä kyllä metriäkään, koska eipä mahtunut kiinanlipot kyytiin eikä se patikko näyttänyt oikein houkuttelevalta tuolle autolle. Pikkutrukille rata oli tosi loistava, ehkät tuolla DRX:llä ajaisi mieluummin esim urheilukentällä.

Täytynee ruveta katselemaan optio-osasia ja arpoa joku viritelmä millä saa akut kyytiin. Tai sitten pistää auto ajamattomana eteenpäin.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 16.09.12 - klo: 21.10
Kyllähän ne nyt täytyy kyytiin saada!

Pidempää kiinnitysruuvia/tolppaa, tosin vaatii snadisti puuhaa.

Ratahan on hyvä, myös ralliautoille, vähän nostaa koria ylemmäs
ja ennen ajoa gorilla teipittää jotta kestää.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: McJones - 16.09.12 - klo: 21.33
Katotaan jos askartelis jotain velcro-patenttia tai sitten vaan sitä pidempää ruuvia. Akut taitaakin olla 40mm korkeat, ei suinkaan 32mm, eli aika tuhdit.

Tilailin illan ratoksi pari rengaskierrosa. Vakaajat summuut voisi arpoa.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 17.09.12 - klo: 12.32
Kyllä muistan että kokoero oli huomattava. 30mm korkeissa akuissahan ei ole mitään ongelmaa, menevät suoraan.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: McJones - 17.09.12 - klo: 13.28
Tuo vakiopanta ei oikein istu niin millään noihin akkuihin, eli pidemmät ruuvitkin voi jättää pois laskuista...
Mihin tuo liikkuu 2s?
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 17.09.12 - klo: 14.32
ihan hyvin liikkuu.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: McJones - 17.09.12 - klo: 20.42
DRX VE koeponnistettu 3s-lipottimilla. Akkupanta on nyt vähän protomallia, mutta ehkä sitä voisi paremmankin tehdä jotakuinkin samoilla kaavoilla.

Auto tuntui olevan melkoinen nuorisomagneetti ja koeajoja olisi saanut tarjota yleisölle reilumminkin. Onneksi nuo epa-säädöt on RTR-radioissa nopeat ja huomaamattomat säätää  :afro:

Alustan ja korin osalta on nyt cross-country säädöt, eikä auto ehkä ole ihan niin esteettisen viehättävä kuin markkinointimateriaalissa. Jotain setupintynkää on ehkä ruvettava miettimään, samaten ne vakaajat taitaa olla aika ehdottomat varsinkin jos tuonne Lavankoon menee.

Aika tiheään jäi kiviä jumittamamaan takarenkaita ja välillä ohjaustakin. Asialle ei voine juuri mitään.

Vakiosähköistä jäi tuntuma, että ainakin tehdasasetuksilla minimikaasulla kulkee jo aika reilusti, mutta ihan kuin jotain puuttuisi huipuista silti. Kone ei lämpene ja akut kestää hyvin, kulkujakin on melko kohtuullisesti, mutta kaasutuntuma voisi olla parempi.

Lanalla/jyrällä saisi jonnekin hiekkakentälle ihan kivat baanat kyllä...
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 17.09.12 - klo: 21.05
Kiville voi - leikkasin ne vanteen kaapimet irti, koska niillä ei tee mitään ku ei ajeta savella vaan soralla ja se vähentää huomattavsti jumiutumisia vanteessa.

Hyvä että pääsit koeponnistaa.

Mun setuppi oli edellä; siitä on hyvä aloittaa!

Laita paremmat akut  :grin:
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Anis - 18.09.12 - klo: 19.28
Onko tässä pyöränmutteri M4 kierteellä? Ei pääse oikein selvyyteen manuaalista, puhutaan vaan 6mm mutterista? Jos on M6 niin avainväli on 10mm, tuskin on niin iso? Mietin tässä tuon 17mm adapterien sovitusta hpin rallimalliin
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 18.09.12 - klo: 21.03
On se 10mm mutska/avain
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Anis - 18.09.12 - klo: 21.12
Juu tänks. On siinä näköjään 6*12 laakerointikin etunavassa, kilpailijassa päädytty 5*10 kokoon. eli Kyoshon adapterit ei käy. Pitääpä koittaa metsästää vaihtoehtoa

EDIT kai se on tilattava tuo drx Fiaskon korilla, jo pelkästään 1/8 adapterien takia. miten tuonne sisäkorin alle mahtuu monsteri, ja entäpä 63mm pitkä motti? Onko tuossa mod1 rattaat?
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 20.09.12 - klo: 21.02
Ku muut lähti kauniissa syysillassa kusettaa koiraa niin mä lähdin ulkoiluttaa DRX:ää lähikentälle pitkän duunipäivän jälkeen. Olikin rentoa puuhaa pöllyttää lehtiä, hiekkaa ja hyppiä noista pienistä hyndistä mitä sinne kentälle on koulupoikien jäljiltä jääny..

Syksy on selkeesti rallien kulta-aikaa, tuollaisessa ympäristössä nää on ihan omimmillaan. 3S:llä ei jätä kylmäksi vaikka pikkukone eikä 1:8 vaikka sellanenkin taitais mahtua mutta ei ole edes tarvetta kokeilla.

(http://www.snrt.net/DRX/drxOut1.jpg)

(http://www.snrt.net/DRX/drxOut2.jpg)

Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Maxxi - 25.09.12 - klo: 20.58
Löytyykö tähän autoon muita koreja kuin kyoshon omat, kun vaikuttavat aika hinnakkailta... : http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1460_1910/products_id/228345/n/Kyosho-Ford-Fiesta-Completed-Body-Set (http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1460_1910/products_id/228345/n/Kyosho-Ford-Fiesta-Completed-Body-Set) tai http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1460_1910/products_id/228352/n/Kyosho-Ford-Fiesta-Body-Set-Clear (http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1460_1910/products_id/228352/n/Kyosho-Ford-Fiesta-Body-Set-Clear)

Vai saako suomesta tai jostain muualta halvemmalla kyoshon omia koreja?
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Mordex - 25.09.12 - klo: 21.25
Oma saapui tänään suomeen, josko huomenna pääsisi jo soraa lennättämään. Odottavan aika on pitkä...

Löytyykö tähän autoon muita koreja kuin kyoshon omat, kun vaikuttavat aika hinnakkailta... : http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1460_1910/products_id/228345/n/Kyosho-Ford-Fiesta-Completed-Body-Set (http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1460_1910/products_id/228345/n/Kyosho-Ford-Fiesta-Completed-Body-Set) tai http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1460_1910/products_id/228352/n/Kyosho-Ford-Fiesta-Body-Set-Clear (http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1460_1910/products_id/228352/n/Kyosho-Ford-Fiesta-Body-Set-Clear)

Vai saako suomesta tai jostain muualta halvemmalla kyoshon omia koreja?

Ei taida noita Kyoshon omia koppia juuri tuon halvemalla mistään saada.

http://www.rallyclassics.se/ (http://www.rallyclassics.se/) Tuolta saa tähän Audi S1 kopan, mutta sekin on melko hintava näemmä.

Itse laitan rullan gorillateippiä ja reunusuojat (http://www.davesmotors.com/s.nl/c.885035/n.1/it.A/id.8250/.f) tuohon omaan Fiestan koppaan, kun ei tosiaan hotsita noilla hinnoilla ostella uusia koreja kovin usein. Tosin tuo Lancia Stratos on varmaan jossain välissä hankittava.

LANCIA STRATO'S ランチア・ストラトス (http://www.youtube.com/watch?v=NlcmECFuDak#ws)
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Maxxi - 25.09.12 - klo: 21.44
Oma saapui tänään suomeen, josko huomenna pääsisi jo soraa lennättämään. Odottavan aika on pitkä...

Löytyykö tähän autoon muita koreja kuin kyoshon omat, kun vaikuttavat aika hinnakkailta... : http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1460_1910/products_id/228345/n/Kyosho-Ford-Fiesta-Completed-Body-Set (http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1460_1910/products_id/228345/n/Kyosho-Ford-Fiesta-Completed-Body-Set) tai http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1460_1910/products_id/228352/n/Kyosho-Ford-Fiesta-Body-Set-Clear (http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1460_1910/products_id/228352/n/Kyosho-Ford-Fiesta-Body-Set-Clear)

Vai saako suomesta tai jostain muualta halvemmalla kyoshon omia koreja?

Ei taida noita Kyoshon omia koppia juuri tuon halvemalla mistään saada.

http://www.rallyclassics.se/ (http://www.rallyclassics.se/) Tuolta saa tähän Audi S1 kopan, mutta sekin on melko hintava näemmä.

Itse laitan rullan gorillateippiä ja reunusuojat (http://www.davesmotors.com/s.nl/c.885035/n.1/it.A/id.8250/.f) tuohon omaan Fiestan koppaan, kun ei tosiaan hotsita noilla hinnoilla ostella uusia koreja kovin usein. Tosin tuo Lancia Statos on varmaan jossain välissä hankittava.

LANCIA STRATO'S ランチア・ストラトス (http://www.youtube.com/watch?v=NlcmECFuDak#ws)

Eihän tollasella stratoksella pystyisi ajamaan, tulis kyynel silmään joka kolarista   :sad:
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Mordex - 26.09.12 - klo: 19.15
Dodih, nyt on eka testiajo takana. Sorakentälle tein tötsistä pienen radan ja kruisailin siinä puolisen tuntia.

Muuten ei valittamista, mutta tosiaan tuo takapään voimansiirto kerää kakkaa ihan huolella ja jumittuu soralla ajaessa vähän väliä. Tästä johtuen ilmeisesti myös nopari otti lämpöä sen verran, että temp cutoff meni päälle. Renkaan kaapimet nappasin pois ennen ajoa, mutta nyt ongelmakohta näyttäisi olevan diffin ulostulon ympärillä. Myös ohjauservo vaikutti melko heikolta, joten sen lähtee vaihtoon ensi tilistä.

Seuraavaksi täytynee siis askarella jonkinsortin lokarit taakse ja outerwears kankaasta suoja koko rungolle niin säästyy suurimmalta putsaamiselta.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Mordex - 26.09.12 - klo: 20.46
Tulipas askarreltuap*skarreltua tähänkin autoon (kuten jokaiseen jonka omistan):

(http://imageshack.us/a/img842/7153/drxsuoja.jpg)

Eli suoja joka koostuu outerwear kankaasta (hengittää, mutta hylkii vettä), gorillateipistä ja velcrosta. Heivasin sen lexan suojan alta pois, niin nyt saa noparikin vähän happea. Huomenna testaamaan josko tuo blokkaisi suurimmat skeidat myös tuolta takadiffin ulostulojen ympäriltä vai tarviiko vielä väsätä lokarit.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 26.09.12 - klo: 22.33
Dodih, nyt on eka testiajo takana. Sorakentälle tein tötsistä pienen radan ja kruisailin siinä puolisen tuntia.

Muuten ei valittamista, mutta tosiaan tuo takapään voimansiirto kerää kakkaa ihan huolella ja jumittuu soralla ajaessa vähän väliä. Tästä johtuen ilmeisesti myös nopari otti lämpöä sen verran, että temp cutoff meni päälle. Renkaan kaapimet nappasin pois ennen ajoa, mutta nyt ongelmakohta näyttäisi olevan diffin ulostulon ympärillä. Myös ohjauservo vaikutti melko heikolta, joten sen lähtee vaihtoon ensi tilistä.

Seuraavaksi täytynee siis askarella jonkinsortin lokarit taakse ja outerwears kankaasta suoja koko rungolle niin säästyy suurimmalta putsaamiselta.

Samoja juttuja kuin mäkin tein, tosin lokareita en oo väsännyt mutta gorilla teippi on loistava tukevoittamaan koria ennen ekoja ajoja. Takapuskuri suojaa koriaa takaa myös pahemmalta sotkulta. Joku päivä ajaa Lavankoon jos ehtis ?!
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Anis - 28.09.12 - klo: 22.31
Tulihan se viimein. Uutta mottia ja renkkuja odottaa, 17mm adapterit jo ruuvasin kiinni kokeeksi ja pudotin koria asfalttimoodiin. josko kävisi Ylistaron radalla vielä koittamassa jos kukaan ei näe...
Tilasin vielä mustat ja valkoiset vanteet kokeeksi.
Pitää diffit avata ja lisäillä rattaat ja laittaa ainakin keskelle "jäykkää" ja testata.
Radiotkin purin pois ja pistin myyntiin. Jos on tarve orkkis vanteille ja renkaille tarjouksia kuunnellaan.

(http://imageshack.us/a/img152/9451/wp000074g.jpg)


Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 28.09.12 - klo: 22.42
Ei huono! Jos ite ehtis huomenna ajelee  :cool:

Kaikki buggyt tästä talosta myyty, enää DRX :t
ja 1/8 ratapelit ..  Katellaan  :wink:
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Anis - 28.09.12 - klo: 22.51
Aika räyhä mun mielestä kans. 1/8 ei oo liian suuret. Mullahan on tuohon pakoputkenpääkin jossa led hehkuu oranssia, ei lapseta taas 37v perheellistä äijää, eipä...
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 28.09.12 - klo: 23.45
Loistavaa, hei 42v täällä  :cool:
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: ylikar-h - 29.09.12 - klo: 04.56
Tämä tuntuu olevankin sitten ikämiesten peli...täällä 52 v ja tuli hankittua sama auto ...muutaman vuoden tauon jälkeen..ostin heti 1/8 asfaltti renkaat ja kallistuksen vaimentimet eteen  ja taakse...ja myös parempi radio..
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: McJones - 29.09.12 - klo: 08.13
Jos saa pyytää, niin pistäkää noita osanumeroita summuita päivityksien yhteyteen, niin ei tarvihe metsästää.

Itsellä odottelee vakaajat asentumistaan (pari kämppäremonttia päällä vähän jarruttaa) ja samaten akkujen kiinnitys on taas laitettava kuosiin...
Rengasrintamalla kokeeksi tuli Prolinen Dirt Hawgit ja Road Raget, molemmat pukin takarengaskokoisena. Koitan saada kuvia (tai jopa liimattua ne!) tässä, niin näkee miten sopii alle.
Ledejäkin olis kaapissa...
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 29.09.12 - klo: 11.18
Tämä tuntuu olevankin sitten ikämiesten peli...täällä 52 v ja tuli hankittua sama auto ...muutaman vuoden tauon jälkeen..ostin heti 1/8 asfaltti renkaat ja kallistuksen vaimentimet eteen  ja taakse...ja myös parempi radio..

Hyvä hyvä.. Kerro kuinka toimii.. Asfaltille jäykät öljyt ja laittaisin myös inferno gt jouset vaimentimiin
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 29.09.12 - klo: 14.40
Aamupäivällä oli kaunis ulkoilusää, niin kävin heittää lenkin Subarulla, kolusin hiekkatiet, urheilukentät, hyndiä ja muuta maastoa.. alusta toimii hyvin ja erittäin hauska viedä..

3S lipo on ehdoton valinta, sillä ei puhti lopu.

Ajon jälkeen pesin korin vesiletkulla ja puhalsin auton puhtaaksi paineilmalla, helppo homma.

(http://www.snrt.net/DRX/drxSubaru2.jpg)
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Anis - 29.09.12 - klo: 17.10
Noista update osista, eli

1/8 adapteri KYOSHO TRW106
diffin lisärattaat KYOSHO VZ012
akselit edellisiin KYOSHO 97001

Lukemani mukaan MP9:n sivumuovit sopii melkein heittämällä, eli jos askartelee telttakankaasta suojuksen niin voisi olla helppo kiinnittää niihin tarranauhalla?

Mistäs nuo vakaajat löytyy?
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Mordex - 29.09.12 - klo: 18.33
Itsekkin kävin taas rallailemassa, kivaa oli kunnes antoi noparin tuuletin periksi ja siihen loppu ajelut :/ Onneksi ei ilmeisesti kuitenkaan kärähtänyt totaalisesti. Nyt sitten metsästämään sopivaa tuuletinta jostain...
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: McJones - 29.09.12 - klo: 21.00
Omat tuli Amainilta numerolla KYOTRW153, mutta enolee vielä ehtinyt ruuvaamaan kiinni. Osanumero tuli jossain päin nettiä vastaan, oletan sopiviksi kokeilemattomuudesta huolimatta  :afro:
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Mordex - 01.10.12 - klo: 00.35
Mittasin tuossa huvikseni paljonko tuo tuulettimen paikka puskee voltteja ja sieltä tulee näemmä suoraa sen mitä akustakin. Jotenkin en jaksa uskoa, että tuo pikku ropeli on suunniteltu 3s/12.6v kestämään ja siksi se varmaan kärähti. Kyllähän se huusi kuin viimestä päivää vielä toimiessaan ja silloin jo heräsi pieni epäilys sen kestosta.

Tohtisiko joku testata paljonko se oma vakio nopari syöttää jänöä siihen tuuletimmelle jos on 3s lipo kiinni? Tietäisi onko mun noparissa jotain vikaa siinä vai...
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 01.10.12 - klo: 08.47
Ei oo kärähtäny täällä 3S lipolla ainakaan vielä..  jos ostit auton Suomesta niin kysy uutta tilalle.

Ei kärähtäny muuten toisessakaan autossa (2S ja 3S lipoilla).

Mulla ei oo mittaria joten en voi mitata.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 03.10.12 - klo: 20.13
Hauskoja pelejä nämä rallit! Kiva sananmukaisesti tykittää niin että hiekka ja lehdet pöllyää näin syksyllä.

Pieni kuvasarja autosta ajon jälkeen ja sitten 15 minuuttia myöhemmin puhallettuna ja kori pestynä. Ei tuo kauaa vie ku ei tarvii tehdä kiiltävän puhdasta..

(http://www.snrt.net/DRX/drx15.jpg)

(http://www.snrt.net/DRX/drx16.jpg)

(http://www.snrt.net/DRX/drx17.jpg)

(http://www.snrt.net/DRX/drx18.jpg)

(http://www.snrt.net/DRX/drx19.jpg)
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Mordex - 03.10.12 - klo: 21.53
Tuo väsäämäni suoja toimii kyllä tosi hyvin, vaikka itse sanonkin. Nyt ei jumitu enää voimansiirto ajossa ollenkaan, lämmöt on alhaisemmat kuin tuo lexan suojan kanssa ja helpottaa putsaamistakin huomattavasti, kun suojan alle ei pääse käytännössä ollenkaan soraa/kuraa/vettä tms.

Laitoin tilaukseen toisen puskurin, toiset pikkurattaat diffeihin ja paremman ohjauservon.

Huomenna sitten taas soraa lennättämään. On se vaan hauska peli. 
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 03.10.12 - klo: 22.06
Jotenkin melkoisesti 1/8 buggya hauskempi
tiedä sitten mistä se johtuu.. Viihdyttävä peli.
Radalle en oo enää vaivatunut, lähimaastot missä
on tilaa tykittää ja vähän hyppiä passaa hyvin.
Kai se on toi realistisuus mikä viehättää.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 04.10.12 - klo: 18.31
(http://imageshack.us/a/img152/9451/wp000074g.jpg)

Kokeillaan täälläkin vähän onroadina..

(http://www.snrt.net/DRX/drxOnroad2.jpg)
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Mordex - 04.10.12 - klo: 18.37
Mitkäs vanteet/renkaat nuo on? Voisi itellekkin hommata.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 04.10.12 - klo: 18.42
Inferno GT varaosa rengas

17mm hex sovittimet sisällä

Tänään hain Pro Shopista
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Mordex - 04.10.12 - klo: 19.03
Eli

http://www.kyosho.fi/Modell_Detaljer.aspx?ArtNr=01.TR403&BildLopNr=01 (http://www.kyosho.fi/Modell_Detaljer.aspx?ArtNr=01.TR403&BildLopNr=01)
ja
http://www.kyosho.fi/Modell_Detaljer.aspx?ArtNr=01.IGTH03W&BildLopNr=01 (http://www.kyosho.fi/Modell_Detaljer.aspx?ArtNr=01.IGTH03W&BildLopNr=01)

?
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 04.10.12 - klo: 19.08
Kyllä! Istuvat ihan mukavasti alle.

Tulee vielä jäykempää jousta iskareihin, sekä IGT että DRX omaa optiojousta.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 05.10.12 - klo: 06.30
Niin ja vakaimet. 500cps iskareissa asfaltille
tuntuis olevan ok, vähän jäykempi jousi vielä
on plussaa. Asfaltilla toi ralli ei ole puolikskaan
niin makeeta ku hiekalla mut on nyt sit molemmat
versiot suttaukseen.. Ehkä voi ajaa radalla kun
sää ei anna mahdollisuutta foameille (C8e), esim.
iso rata kostea tai lätäköitä tmv.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 05.10.12 - klo: 15.09
Sen verran pääsin testaa että on tosi tiukka peli noilla IGT gummeilla. Todella hätäinen 3S:llä.
Tollahan täytyy tosiaan lähtee radallekin.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Mordex - 05.10.12 - klo: 18.45
Tuli sitte ilmeisesti väännettyä nuo pyörän mutterit astetta liian tiukalle. Nyt ei saa auki edes DeWaltin 18v ruuvinvääntimellä tai puolimetrisellä räikällä...Vinkkejä?  :undecided:
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 05.10.12 - klo: 19.28
Kävi ihan sama!

Ite laitoin kannan ruuvipenkkiin ja siitä renkaalla auki.

Noita ei saa tosiaan vääntää loppuun asti.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Mordex - 05.10.12 - klo: 19.32
Aukeshan se kerpele. Seisoin koko painolla renkaan päällä ja väänsin räikällä niin maaaan perkleesti. Mahto olla hyvittava näky  :grin:
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 05.10.12 - klo: 19.40
Hyvä homma!  :cool:
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: vihku - 05.10.12 - klo: 20.24
Mulla oli kans ne samat mutterit omissa renkaissa ja ne ei ainakaan kesken ajon lähe veke!! :grin: :roll:
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: McJones - 05.10.12 - klo: 22.05
Jepjep, sama täällä... Oisin koestanu uutta vannetta/rengasta alle, mut tuli ennen ekoja ajoja kiristettyä mutterit, joten jäipä kokeilematta...  :shocked:
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Anis - 05.10.12 - klo: 22.23
KELE!

Edelleen odottaa uutta mottia ja diffien lisärattaiden akseleita. Auto edelleen muttereina pöydällä. Servo on paikallaan, ja tuonne orkkis koteloon sopii näkäjään just futaban vastari ja cc bec
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 05.10.12 - klo: 23.02
Jos laittaa vähän jykempää diffiöljyä,
niin yksilläkin (2 kpl) pikkurattailla toimii.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 06.10.12 - klo: 10.36
2700g gorilla tape korissa, kovakuorinen 3S ja igt kasirenkaat
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Joo - 06.10.12 - klo: 14.01
Jaahas,taas on tullut autokuume,mutta minkä sille voi...
Ajattelin,että jos saan tuon mun nykyisen projektin pois alta (myytyä) niin laittaisin sitten tämmöisen,että päästäisiin asian ytimeen eli ajamaan. Vie tuo projekti pikkusen liikaa aikaa... Tai no pitää katsoa vielä alkaako meneen hankalaksi...
Noniin,kuitenkin onko porukka huomannut tässä mitään "tyyppivikaa" ,muuta kuin tuo pyörän mutteri juttu.
Mitenkä on GT Warrior laittanut tuota gorilla teippiä tuonne korin sisäpuolelle.
Olin lukevinani,että tuo auto kulkisi ihan hyvin 2S LiPo:illa...kohta mittaanmaan mahtuuko mun akut tähän autoon. Muistaakseni joku mainitsi akkukotelon mitat jo kertaalleen.
Toinen vaihtoehto tämän auton kanssa olisi HPI:n vastaava,kuulemma tässä Kyoshossa olisi paremmat ominaisuudet vaihtelevaan maastoon tms.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Mordex - 06.10.12 - klo: 14.26
Jostain lukasin, että nuo Inferno GT:n vakiorenkaat kuluu tosi nopsaan. Laitahan sitte GT Warrior raporttia onko todellakin näin.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 06.10.12 - klo: 16.44
Sinne vaan teippiä, maksaa vaivan. Ei sen kummempaa vaadi.

Kuluuhan ne mutta niin kuluu useinmat gt kuviorenkaat.
Kyl se silti sen toimii mitä näissä tarviikin ilman kuviotakin minusta,
puoliksi driftaten..iiy
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 07.10.12 - klo: 11.55
Hyvin toimii ilman kuviotakin, tuli taas kurvailtua, eilen ja tänään pari akullista.
Varsin tykki peli. Ei huono noilla vakiojousillakaan, mutta katsotaan paraneeko vielä kun optiojouset saapuu.
Vois kyllä kokeilla noilla kasisähköilläkin vielä.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Hiekkamonttu - 07.10.12 - klo: 11.59
Pystyykö vetää 5metrin loikkia ja karussa maastossa? Entä voiko sorakasoista vetää? Saiskohan 4s akulla keulimaan ralliauton?
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Mordex - 07.10.12 - klo: 12.46
Mutuna sanoisin, että ei tuo hirveetä bäshäämistä kestä, eikä tätä bäshäämiseen kannata hankkia. Vakiosähköt ei kestä 4s, mutta kyllähän varmaan auton kun auton saa keulimaan kun tarpeeksi ylitehoiset sähköt laittaa kiinni, keskidiffin lukkoon ja pitoa taakse. Tiedä sitten miksi kukaan tätä autoa siihenkään tarkoitukseen hommaisi.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Hiekkamonttu - 07.10.12 - klo: 13.01
No siis, eikö GT Warriorkin bashaa tällä enemmäkseen?
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Mordex - 07.10.12 - klo: 13.26
Mistäs moisen käsityksen sait? Ei hän tietääkseni autoa sen kummemin ole kaltoin kohdellut, ainakaan täälä lukemani perusteella. Eihän soralla/asfaltilla ajo ja pienet hyppyrit nyt mitään bäshäämistä ole, vaan sitä itetteään johon auto on tarkoitettu. Jo pelkästään korien hinnat luulisi kitkevän halut auton suurempaan väärinkäyttöön. Esim. tuo Fiestan koppa maksaa 170€ valmiiksi maalattuna. Itsellä ainakin tekee pahaa katsoa, kun auton kippaa välillä katolleen.

Ylitehoinen Savage Flux, isot ilmalennot, epäonnistuneet laskeutumiset ja "wtf, eikö se muka hajonnu...  :shocked:" hetket. Ne on asia erikseen  :wink:
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Hiekkamonttu - 07.10.12 - klo: 16.55
Mun käsittääkseni bashaamista on kaikki p*skarinki, soraajelu ja muut, paitsi joku ratakisa?
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 07.10.12 - klo: 17.30
Jees, kai mä vedän jossain bashäämisen välimaatossa.. eli ei rata-ajoa mutta kohtuu siveellisesti kuitenkin..

Joten siltä pohjalta Mordexin kanssa samoilla linjoilla.

Mutta tosiaan radalla en ole ajanut enkä just nyt aja, mutta ehkä ensi kesänä vois kokeilla onroadia. Lavanko tuli testattua ja ei se huono ole, mutta kuluttaa autoa jonkin verran (nopeasti) johtuen kivistä radalla.

Suunnitelmissa onkin purkaa atomeihin tuo toinen hiekalla ja Lavangossa ajettu ja puhdistaa perinpohjaisesti. Kovin usein sitä ei viitsi tehdä jos hiekalla ajaa, mutta jos nyt tekis ja sit talviteloille / onroadia niin kauan ku säät sallii ja ehkä myös talvella.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Hiekkamonttu - 07.10.12 - klo: 21.12
En kyllä bashauksella tarkoittanut mitään väärinkäyttöä, vaan pihaajeluita ja jotain monttukurvailuja.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 07.10.12 - klo: 21.20
Jees, tajusin kyl! Ei paniikkia.
Mut suositella voi pienellä varauksella
ajopaikkojen suhteen.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Mordex - 07.10.12 - klo: 21.20
Ahaa, no sitten. Näkemysero vaan. Itsellä tuo Savagella ajelu määrittelee termin bashing, eli ajetaan autolla reikä päässä välittämättä siitä hajoaako jotain vai ei. No ei siitä sen enempää.

Kantani alkuperäiseen kysymykseen on muuttumaton, eli ei tätä autoa kannata hommata jos haluaa 5 metrin ilmalentoja ja keulimista.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Hiekkamonttu - 07.10.12 - klo: 22.08
 :laugh: Vois olla kiva pihalla ja mun "bashingissa". Mulla tosin on ja tuuppari, sillä sitte vaikka ne 5 meteerin hypyt:)
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: vihku - 08.10.12 - klo: 07.12
Mulla oli toi d-sarjan dbx vaikka se ny on ihan eri auto kun tää mut kumminki. Se kesti kyllä todella paljon iskuja ja muuta röykytystä nii uskoisin että tämäkin kestää.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 09.10.12 - klo: 20.29
Tiedoksi maalaamatonta Demon koria
tulee kuulemma marraskuussa. Ebay.fi :stä
löytyi maalattu Subaru kohtuu hinnalla, uusi
ja pitäs olla ihan Kyoshon, sinne jäikin vielä..
Katotaan ku tulee Saksasta onko vai ei.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Hiekkamonttu - 09.10.12 - klo: 21.12
Demoni ei varmaan ole niin kallis, ja musta hienompi korimalli...
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Mordex - 11.10.12 - klo: 18.45
Postimies toi foamipuskurin taakse ja diffeihin toiset rattaat.

Tiedoksi, että tuo takapuskuri ei sitten mahdu Fiestan koppaan sellaisenaan vaan sitä foamia pitää karsia aika rankalla kädellä.

Diffit oli kuivat (olisihan ne pitänyt tietty ensitöikseen tarkistaa RTR:ssä), yllättävän hyvä oli ajaa siitä huolimatta, mutta nyt on sitten 5k-7k-2k litkut sisällä. Lauantaina jos lähtis lavankoon testaamaan miten toimii, sikälimikäli sää suosii.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: ylikar-h - 11.10.12 - klo: 21.25
Tarkistakaa pinionin kiinnitys...omasta lähti koko ratas taivaan tuuliin...ja kun löytyi , huomasin, että se oli kiristetty väärin, eli vetorattaan sisällä on messinkinen ??? holkki , minkä reikää ei ollut kohdistettuttu rattaan kiristysruuviin, ja koko holkki oli entinen...Takuuseen luvattiin heti uusi...mistä + Ideaparkin Kyoshon  liikkeelle...
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 12.10.12 - klo: 06.11
Subaruun ja demoniin takapuskuri menee täydellisesti,
eteen vois mennä IGTn vakio.

Huonoa tsäkää pinjonin kanssa, täällä ei ongelmaa (2 autoa)
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: _mese123_ - 13.10.12 - klo: 12.10
Subaruun ja demoniin takapuskuri menee täydellisesti,
eteen vois mennä IGTn vakio.

Huonoa tsäkää pinjonin kanssa, täällä ei ongelnaa (autoa)

Viitsisitkö mitata koritolppien korkeuden takaa, kun tilasin Minin korin ja noi GT:n jää aika matalaksi.
Leveys on eri, mutta saa ne levennettyä.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 14.10.12 - klo: 13.19
Maksimi korkeus tolpissa 90-95mm

Hexit lähti vaivatta auki ironmanin kunnon kahvallisella
holkkiavaimella. Rengas penkkiin kiinni ja kahvalla auki.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Mordex - 14.10.12 - klo: 13.39
Kävin eilen Lavangossa rallailemassa, kivaa oli, mutta huomasin loppua kohden, että spurri oli syönyt akkukoteloa ja melkein osunut akkuunkin ja siinä samalla tuhosi itseänsä. Muilla tapahtunut moista?

Sinäänsä outoa, kun ei tuo keskidiffin teline tai akkukotelo näyttäisi sen suuremmin liikkuvan. Kaipa mun pehmeäkuorinen akku turposi hieman ajossa ja siirsi akkukotelon reunaa spurria kohti, muuta selitystä en tuolle keksi. Eipä siinä paljon ole ilmaa välissä kyllä.

Päätin kääntää akun lappeeleen välttyäkseni isommilla vahingoilta ja laitoin teräksisen spurrin tilaukseen. Eiköhän se siitä.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 15.10.12 - klo: 20.29
Purin ton soralla ajetun tässä parina iltana ihan atomeihin, pesin osat toluvedellä
ja vaihdoin öljyt jne. Vaikka muoviosissa näkyvät soralla ajon jäljet niin autosta tuli
varsin siisti ja taas kelpaa ajella. Osia tai edes lakuja en lähtenyt vielä vaihtamaan.
Samalla laitoin toiseenkin 17mm hexit niin nyt on 2 asfalttirallia, subaru ja demon.
Huomenna haen saapuneet jäykemmät jouset vielä.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 15.10.12 - klo: 21.04
Kuva pojista..

(http://www.snrt.net/DRX/DRXs2.jpg)
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 17.10.12 - klo: 11.23
Nyt pääsin kokeilee alle sekä DRX jäykimpiä optiojousia sekä IGT jousia.

Optiojouset ovat alkuperäisiä jäykemmät ja taatusti parantavat menoa assulla. Ehkä myös tasamaalla sorralla, vähän riippuu..

IGT jouset ovat olennaisesti jäykemmät. Nyt sitten vähän riippuu meneekö liian jäykäksi vai onko hyvä.. pidolla (lämmin kuiva asfaltti) voi olla todella hyvä .. pitää ehdottomasti kokeilla. Jäykempi öljy joku 700cps sisään samalla.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 18.10.12 - klo: 21.39
Tossa vähän päivitettynä Subarua Orion R8 sähköillä ja IGT jousilla ja 17mm hex vanteilla.

Voi olla hätänen paketti 3S lipolla (ajoin näillä M8 buggya).

(http://www.snrt.net/DRX/drxR8.jpg)

(http://www.snrt.net/DRX/drxR8subaru.jpg)

Edit: punnitsin ja painaa ajokunnossa 2.800 eli tasan kilon vähemmän kuin
vastaava IGT. Olisko tää sitten DRX GT  :cool:
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: _mese123_ - 19.10.12 - klo: 00.08
Tossa vähän päivitettynä Subarua Orion R8 sähköillä ja IGT jousilla ja 17mm hex vanteilla.





Edit: punnitsin ja painaa ajokunnossa 2.800 eli tasan kilon vähemmän kuin
vastaava IGT. Olisko tää sitten DRX GT  :cool:

Rallirenkaita Suomesta.
Näistäkin oli vielä vähäsen karheemmat valmistajan sivustoilla.
Yhdet oleet kokeilussa itsellä ja toimii sorallakin.
Asvaltilla tosi hyvä pito, kun aika pehmeät. Kulutustakin kestänyt aika mukavasti.

http://www.rceet.net/wheel-set-racing-rallye-profilewhite-p-1460.html (http://www.rceet.net/wheel-set-racing-rallye-profilewhite-p-1460.html)
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: puu-ha - 19.10.12 - klo: 00.15
Tossa vähän päivitettynä Subarua Orion R8 sähköillä ja IGT jousilla ja 17mm hex vanteilla.





Edit: punnitsin ja painaa ajokunnossa 2.800 eli tasan kilon vähemmän kuin
vastaava IGT. Olisko tää sitten DRX GT  :cool:

Rallirenkaita Suomesta.
Näistäkin oli vielä vähäsen karheemmat valmistajan sivustoilla.
Yhdet oleet kokeilussa itsellä ja toimii sorallakin.
Asvaltilla tosi hyvä pito, kun aika pehmeät. Kulutustakin kestänyt aika mukavasti.

http://www.rceet.net/wheel-set-racing-rallye-profilewhite-p-1460.html (http://www.rceet.net/wheel-set-racing-rallye-profilewhite-p-1460.html)
Tässä kanssa yhdet joita vois kokeilla
http://fi.eurorc.com/product/2902/teamc-rg-rally-rengas-2 (http://fi.eurorc.com/product/2902/teamc-rg-rally-rengas-2)
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: _mese123_ - 19.10.12 - klo: 01.59
Joo noita tarkoitinkin. Vähäsen karheemmilla.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 19.10.12 - klo: 04.40
Hyvä hyvä.. Pitääpä ottaa kokeiluun!
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 19.10.12 - klo: 10.02
Pääsin vähän testaa aamusella ennen töihin lähtöä; keli vähän kostea mutta yllättävän vähän siitä oli haittaa noilla IGT gummeilla vaikka sitä odotin, auto oli nimittäin NIIN HYVÄ!

M8 sähköt 1950 kv, 3S lipo, 16T pinjoni, IGT radialit ja IGT jouset, 700 cps iskariöljy, vakaimet... TOIMII

Mielelläni kokeilen myös noilla edellä mainituilla gummeilla, onko tarjota halkaisijaa eli onko koko about sama kuin IGT renkaassa ? En mielelläni laittaisi paljon isompaa enää alle.

Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 19.10.12 - klo: 10.29
IGT2 VE RS on speksien mukaan 3,8kg

Toi DRX GT kovakuorisella 3S lipolla on 2,8kg

Uskoisin et, paitsi että kilo vähemmän tuntuu auton käsittelyssä, myös rengas kulutus on pienempi
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: _mese123_ - 19.10.12 - klo: 11.25
Pääsin vähän testaa aamusella ennen töihin lähtöä; keli vähän kostea mutta yllättävän vähän siitä oli haittaa noilla IGT gummeilla vaikka sitä odotin, auto oli nimittäin NIIN HYVÄ!

M8 sähköt 1950 kv, 3S lipo, 16T pinjoni, IGT radialit ja IGT jouset, 700 cps iskariöljy, vakaimet... TOIMII

Mielelläni kokeilen myös noilla edellä mainituilla gummeilla, onko tarjota halkaisijaa eli onko koko about sama kuin IGT renkaassa ? En mielelläni laittaisi paljon isompaa enää alle.

En kyllä ole mitannut, mutta aika lähellä on IGT:n kokoja.
Voin verrata, kun pääsen viikonloppuna Suomeen.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: McJones - 19.10.12 - klo: 13.31
Itsellä odottelemassa HPI Ultra 7 vanne + Proline Dirt Hawg -kombo liimausta ja kovaa ajoa. Aika hyvin vastaa kokoluokaltaan vakiorengasta. 2.2" Road Raget löytyy myös, mutta HPI Ultra 5 vanne kaipaa sirompaa kiinnitysmutteria. Rengas on myös halkaisijaltaan pienempi kuin vakio.

Toki noita voisi kokeilla vakiovanteellekin, mutta ei vaan nyt ollut käsillä...
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 19.10.12 - klo: 14.49
En kyllä ole mitannut, mutta aika lähellä on IGT:n kokoja.
Voin verrata, kun pääsen viikonloppuna Suomeen.

Hyvä homma, laita halkaisijan mitta tänne jos viitsist.. tai goos jos sattuu lukee tätä palstaa..
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 20.10.12 - klo: 09.43
Menisköhän vetoakselit solmuun 6s :llä.. Pitääpä kokeilla  :cool:
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Hiekkamonttu - 20.10.12 - klo: 13.35
Jos vetäs riskirajoilla 2650kv ja 6s, varmaan keulis ympäri... :tongue: Sulla on siis joku 2000kv motti?
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 20.10.12 - klo: 19.16
Joo 1950kv sensorillinen
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 20.10.12 - klo: 21.11
4S meni hyvin, 6s vaatii lisätyötä jos sen haluaa.
Kokeillaan nyt ensin tuolla.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Hiekkamonttu - 20.10.12 - klo: 21.23
Keuliko auto 4s?
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 20.10.12 - klo: 22.41
Ei varmastikaan.. Huomenna jos pääsis kokeilee..

Kahdella 3S 4600mah akulla ajoin tänään 30 min kaasussa säästelemättä,
luulen että 4S 6500 mah olis sit enemmän.

Towerista täytyy hoitaa jossain vaiheessa pari siirrettävää hyndää ja keilat jo onkin
kevyeksi radaksi tossa lähialueen asfaltilla.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 21.10.12 - klo: 13.04
Ajoaika piteni 10 minuutilla, yht. 40 minaa
about kaasupohjassa

4S oli varsin riittävä, ei tosta tarvii enää kulkupuolta
kasvattaa. Balansoin painojakauman laittamalla 100gr
lyijyä akun vastaiselle puolelle, käytös tasapainoista ja
vaa'ankin mukaan auto hyvon balansissa.

6S tuo haastetta painojakaumaan ja luulen että nopeuskin
menee jo yli tarpeen. Nytkään ei voi isollakaan alueella pitää
lämää tiskissa 2-3 sekuntia pidempään suoralla.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Mordex - 21.10.12 - klo: 15.40
Onhan se 6s "hieman" overkill tämänkokoiseen kirppuun  :grin:

6kg Savage Fluxinkin on melkonen heittopussi 6s tehoilla.

Mikäs sut sait noi sähköt vaihtamaan? Silkka hulluus vai tylsyys?  :tongue:
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 21.10.12 - klo: 17.28
Aivan. Hyvä kysymys: vakiosähköthän ovat hyvät.

Kai se on kokeilunhalu ja koska noita on hyllyssä -  en kyllä lähtis varmastikaan tätä varten hankkimaan noita kasisähköjä.

Toisaalta nyt kokeilee, autossa on vähän enemmän massaa ja tehoa, niin hienostihan se liikkuu. Asfaltilla nimenomaan ja noilla 17mm hex renkailla. Tällä hetkellä sensoriton 130A setti kiinni, sensorillinen 6S 180A jää tohon C8e autoon.

Kummassakin puolensa, ja toisen auton pidänkin vakiosähköillä.

Laitetaan vielä kuva:
(http://www.snrt.net/DRX/DRXGT4S.jpg)

Eipä silti, en ainakaan kadu kokeilua, kyllähän se liftaa auton ihan
uudelle tasolle.. GT / rallycross jonka mittasuhteet toimivat  :cool:
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 21.10.12 - klo: 18.40
Tosta vähä mallia parkkiskisoihin  :tongue:

http://www.subaru.com/enthusiasts/rally/article.html?uri=/rally/posts/06162012_215202/ (http://www.subaru.com/enthusiasts/rally/article.html?uri=/rally/posts/06162012_215202/)

http://www.subaru.com/enthusiasts/rally/article.html?uri=/rally/posts/07082012_111453/ (http://www.subaru.com/enthusiasts/rally/article.html?uri=/rally/posts/07082012_111453/)
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 22.10.12 - klo: 09.21
Pistetään nyt vielä tääkin esille

(http://www.snrt.net/DRX/DRXGT4S_2.jpg)

3,150g ajokunnossa. Eli tuollaisen kisa M8 nitro buggyn painoinen ellei hieman kevyempi.
Hyvä paino siis sähköautolle koppikorilla ja liikkuukin M8 setupilla varsin mukavasti  :wink:
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: McJones - 22.10.12 - klo: 10.27
Onkos tuo akkukotelo vakio vai dremelöity hihnoja varten?
Pitäisi omaan sama tehdä ehtiessään... hihnat on, mutta eipä ole ehtinyt katsella miten ne sovittaa.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Mordex - 22.10.12 - klo: 10.47
Omani sujautin vaan sen kotelon alta.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: _mese123_ - 22.10.12 - klo: 11.52
Pääsin vähän testaa aamusella ennen töihin lähtöä; keli vähän kostea mutta yllättävän vähän siitä oli haittaa noilla IGT gummeilla vaikka sitä odotin, auto oli nimittäin NIIN HYVÄ!

M8 sähköt 1950 kv, 3S lipo, 16T pinjoni, IGT radialit ja IGT jouset, 700 cps iskariöljy, vakaimet... TOIMII

Mielelläni kokeilen myös noilla edellä mainituilla gummeilla, onko tarjota halkaisijaa eli onko koko about sama kuin IGT renkaassa ? En mielelläni laittaisi paljon isompaa enää alle.

103mm on halkaisija eli varmaan sen 6mm isommat.
Mini rallirenkaat 97mm eli sama, kun IGT:n

http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXCNRK&P=7 (http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXCNRK&P=7)
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 22.10.12 - klo: 15.22
Onkos tuo akkukotelo vakio vai dremelöity hihnoja varten?
Pitäisi omaan sama tehdä ehtiessään... hihnat on, mutta eipä ole ehtinyt katsella miten ne sovittaa.

Otin kotelon toisesta C8e autosta ja vedin hihnat pohjalevyyn kiinnitetyn pannan alta (kätevää vai mitä..)
Tämä siksi että sain akut vierekkäin, vakio kotelolla ne pitää laittaa päällekkäin ja siinä on omat hankaluutensa saada pysymään.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 22.10.12 - klo: 15.23
103mm on halkaisija eli varmaan sen 6mm isommat.
Mini rallirenkaat 97mm eli sama, kun IGT:n

Kiitos!
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 22.10.12 - klo: 20.30
Tänään pääs työntää kuivalla, menee niin makeesti et se tuntuu ihan rikolliselta  :police:

Kosteutta ku sattuu renkaisiin niin driftaa upeesti myös.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Hiekkamonttu - 22.10.12 - klo: 21.09
Jos en ole väärin käsittäny, eikö renkaat kulu asvalttiajeluissa joissa jopa driftataan, nopeasti? Kun sorala ei kulu juuri millään, mutta asvaltti tuntuu syövän nopeasti kumit mun takatuupparilla? Kuluuko siis nuo katukumit sun driftailuissa, tyyliin 5akkua ja taas 50€ renkaisiin? Omallani en viitsi paljoa driftailla, kun renkaat maksaa niin paljon...
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 22.10.12 - klo: 22.18
Toki ne kuluu, joten vähän säästellen,tosin vesi välissä estää pahempaa kulumista.
mm. Grp:llä on kestävää seosta.
Hiekalla kestää renkaat, mut asfaltilla ei likaannu auto  :wink:
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 23.10.12 - klo: 10.52
Tuntuu että viimeksi kun oli yhtä paljon tehoa konepellin alla suhteessa autoon niin se oli hihnavetoinen BMT Sirio .21 RR nitromoottorilla. Minusta harjattomalla 1/8 keppivetoisella ei ihan päässyt tähän mitä nyt on, tehossa ja ajettavuudessa.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 29.11.12 - klo: 15.51
IGT hopeiset optiojouset vaikuttavat hyvältä katuversioon.

(http://www.snrt.net/DRX/drx_gt_spec.jpg)
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: emppu99 - 01.12.12 - klo: 07.57
onko kenelläkään hajuakaan mitä vauhtia tuo liikkuu noilla vakiosähköillä 2s lipottimillla?ja kannattaako hetihommata 3slipot?
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: McJones - 01.12.12 - klo: 20.03
Riippuu varmaan vähän kuskista, mutta itse olen ajanut vain 3s lipottimilla ja menee (IMO) aika sopivasti. Vakioruorissa on epa-säätö aika helposti käsillä, joten 5v. juniori on myös ajellus 3s ja epalla kuristettu menoja. Suosittelisin siis mieluummin 3s lipoja kuin 2s, paitsi jos on tarkoitus ajella todella verkkaisesti. Vakiosähköillä minimivauhti 3s lipoilla on hitusen turhan suuri.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: emppu99 - 02.12.12 - klo: 12.14
Riippuu varmaan vähän kuskista, mutta itse olen ajanut vain 3s lipottimilla ja menee (IMO) aika sopivasti. Vakioruorissa on epa-säätö aika helposti käsillä, joten 5v. juniori on myös ajellus 3s ja epalla kuristettu menoja. Suosittelisin siis mieluummin 3s lipoja kuin 2s, paitsi jos on tarkoitus ajella todella verkkaisesti. Vakiosähköillä minimivauhti 3s lipoilla on hitusen turhan suuri.
no joo,oon 13 v ja ihan hana auki on tarkoitus ajaa ja nyt on tulossa tuo drx ve subarun korilla ja 2x 2s 25c lipoa.
ja kun joskus ne 3s lipot ostaa niin kulkee varmaan ihan tarpeeks lujaa..
(onko kukaaan mitannu huippunopeutta luulen että 4s lipolla ja kasisähköillä kulkee ainakin se 85-90kmh)
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Mordex - 02.12.12 - klo: 15.52
no joo,oon 13 v ja ihan hana auki on tarkoitus ajaa ja nyt on tulossa tuo drx ve subarun korilla ja 2x 2s 25c lipoa.
ja myös nuo kasi sähköt(käytettynä kun sain). moottorin kierros arvo on 1950kv niin luulen että kun nuo molemmat akut tuohon laittaa niin kulkee ihan tarpeeks lujaa.
(onko kukaaan mitannu huippunopeutta luulen että 4s lipolla ja kasisähköillä kulkee ainakin se 85-90kmh)

Itse ajelen myös 3s lipolla ja sillä on ihan riittävästi kulkua. Esim. Kuusankosken pienehköllä ralliradalla laitoin kaasun epan 50% ja sillä oli vauhti radalle sopiva, eli sielä olisi luultavasti pärjännyt kahdellakin kennolla. Isommalla omatekoisella sorakentälle kyhätyllä radallakaan harvemmin tulee kaikkia tehoja hyödynnettyä.

Laatikko lupailee 70km/h 3s akuille ja vakiosähköille. Kyllähän tuon saisi kulkemaan suoralla tuhattajasataa, kun virittää vaikka 6s kiinni 45000rpm+ kiertävien sähköjen, isompien renkaiden ja pinjonin kanssa. Itse en kuitenkaan tätä autoa pilaisi muutamalla sitä "nopeusdemoniksi", koska se on tehty ralliautoksi ja sellaisena se toimii loistavasti. On ehdottomasti yksi viihdyttävimmistä ajamistani autoista nimenomaan "rallimaista" ajoa ajettaessa.

Missä ajattelit ajella, jos tarkoitus on ajaa "hana pohjassa" ja vaikkpa tuo 90km/h? Tuollaisissa nopeuksissa voinet heittää hyvästit tämän kokoisen auton hallinalle.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 02.12.12 - klo: 16.05
näinhän se menee.

onpa hauska kaasutella lumella! Hankiralli erittän mukavaa vaihtelua ajamiseen!
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: emppu99 - 02.12.12 - klo: 17.28
no joo,oon 13 v ja ihan hana auki on tarkoitus ajaa ja nyt on tulossa tuo drx ve subarun korilla ja 2x 2s 25c lipoa.
ja kun 3s lipon joskus  laittaa niin kulkee ihan tarpeeks lujaa.
(onko kukaaan mitannu huippunopeutta luulen että 4s lipolla ja kasisähköillä kulkee ainakin se 85-90kmh)

Itse ajelen myös 3s lipolla ja sillä on ihan riittävästi kulkua. Esim. Kuusankosken pienehköllä ralliradalla laitoin kaasun epan 50% ja sillä oli vauhti radalle sopiva, eli sielä olisi luultavasti pärjännyt kahdellakin kennolla. Isommalla omatekoisella sorakentälle kyhätyllä radallakaan harvemmin tulee kaikkia tehoja hyödynnettyä.

Laatikko lupailee 70km/h 3s akuille ja vakiosähköille. Kyllähän tuon saisi kulkemaan suoralla tuhattajasataa, kun virittää vaikka 6s kiinni 45000rpm+ kiertävien sähköjen, isompien renkaiden ja pinjonin kanssa. Itse en kuitenkaan tätä autoa pilaisi muutamalla sitä "nopeusdemoniksi", koska se on tehty ralliautoksi ja sellaisena se toimii loistavasti. On ehdottomasti yksi viihdyttävimmistä ajamistani autoista nimenomaan "rallimaista" ajoa ajettaessa.

Missä ajattelit ajella, jos tarkoitus on ajaa "hana pohjassa" ja vaikkpa tuo 90km/h? Tuollaisissa nopeuksissa voinet heittää hyvästit tämän kokoisen auton hallinalle.

en välttämättä missään koska vakio sähköt pidän ainakin alkusi kunhan auto tulee mutta joskus ehkä kokeilen isolla parkkipaikalla kasisähköillä jos innostun sellaista ostamaan mutta en minäkään halua tätä miksikään rata autoksi virittää. kyllä muovi ruksahtelisi jos 90 kmh vauhdissa auto kellahtaisi muutaman kerran ympäri.
kun vanha lazer zx-5 autonikin nosti keulaa ylös vielä  noin 75 kmh vauhdissa kun kovalla savisella tiellä ajeli.muuten oli hyvä auto mutta aina jokupaikka hajalla kun niin kevyt oli..:wink:
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: emppu99 - 07.12.12 - klo: 18.32
no niin nyt on minullaki drx :azn:2s lipolla tuntuu pärjäävän ainakin talvella koska en ajatellut rikkoa nopeusennätyksiä!helposti menee kopan sisälle lunta 5 min ajon jälkeeen oli jo auto täynnä lunta.vaikka teippasin sähköteipillä liittimet ja kaiken muun  mahdollisen niin aina vaan arveluttaa kun se auto penkkaan pölähtää.onko vinkkejä?
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Mordex - 07.12.12 - klo: 21.22
no niin nyt on minullaki drx :azn:2s lipolla tuntuu pärjäävän ainakin talvella koska en ajatellut rikkoa nopeusennätyksiä!helposti menee kopan sisälle lunta 5 min ajon jälkeeen oli jo auto täynnä lunta.vaikka teippasin sähköteipillä liittimet ja kaiken muun  mahdollisen niin aina vaan arveluttaa kun se auto penkkaan pölähtää.onko vinkkejä?

Lukaseppa vastaus #17 viestiketjun ekalta sivulta. Sielä on mun ratkasu kuvan ja kuvauksen kera.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: emppu99 - 08.12.12 - klo: 06.31
tuohan  näyttää hyvältä ratkaisulta!mistä oot ostanut kankaan?
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Mordex - 08.12.12 - klo: 09.09
tuohan  näyttää hyvältä ratkaisulta!mistä oot ostanut kankaan?

Täältä:

http://www.oemcycle.com/Item/product/900073296 (http://www.oemcycle.com/Item/product/900073296)

Perille tullut 1-2 viikossa.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 08.12.12 - klo: 15.18
Itse ajoin tänään 2 x 2 x 2s
Huippu rallimeninkiä, lumi pöllyää
ja kulkee nätisti kuin mikä, tehoa on
1:8 sähköillä ja hopeiset IGT jouset,
öljy muistaakseni 500cps.
Otin paineella lumet lopuksi.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Hiekkamonttu - 08.12.12 - klo: 15.50
Oliko sarjassa vai rinnan?
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 08.12.12 - klo: 16.00
2 settiä 4s siis, reilu puolituntia vauhdikasta ajoa.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: emppu99 - 01.01.13 - klo: 10.02
Mitä mieltä kansa on.mikä akku kannattaa drx:ään ostaa kun siinä jo 2s Lipo jo on.joku 3s varmaan....
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: McJones - 01.01.13 - klo: 10.47
Olen itse ajanut lähinnä 3s akulla, en ole varma onko 2s ollut ollenkaan kiinni. Ehkä on.

Kannattaa kuitenkin ensin miettiä missä itse ajaa ja millaista ajoa autolla ajaa.
Jos ajat radalla, jossa et pääse hyödyntämään 3s lipon tarjoamaan vauhtia, on 2s luultavasti parempi ratkaisu. Autosta tulee tällöin todennäköisesti kevyempi ja mukavampi ajettava.
Jos taas räimit jossain urheilukentällä, antaa 3s ehkä enemmän iloa :)

Vakiradiossa on EPA-säätö aika hyvin hollilla, joten sillä voi tarvittaessa rauhoittaa kulkuja, vaikka ajaisi 3s:llä.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: emppu99 - 01.01.13 - klo: 13.31
joskus radalla mutta ehkä enemmänkin soralla ja juurikin kaikenmoisillla kentillä eli 3s kannattaa varmaan ostaa :roll:
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: emppu99 - 11.01.13 - klo: 18.42
Huvikseen kysyn,saisko drx ve:tä muutettua dbx ve:ksi?
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 11.01.13 - klo: 19.56
Tottakai. 17mm hexit, kori pidikkeet ja kori, sekä siipiteline ja siipi.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: emppu99 - 11.01.13 - klo: 20.02
Selvä!taas iso kiitos Mikalle:)
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: emppu99 - 12.01.13 - klo: 08.22
Onko drx:sässä ja dbx:sässä sama moottori?jostain luin että dbx:sässä olisi 2800 kv arvoltaan oleva moottori..
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: McJones - 12.01.13 - klo: 09.59
DRX:n vakimylly on 2400kv. Jos DBX:ssä on 2800kv, niin eipä ole sama. InfernosOnly.comissa näkynyt DBX:ssä olevan 3740kv konekin...
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Hiekkamonttu - 17.02.13 - klo: 15.20
Vieläkö jollain on demoni tai muu drx ve? Kuka ajaa enää?
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: emppu99 - 17.02.13 - klo: 16.24
Just tulin jäältä ajamasta :roll:
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: emppu99 - 19.03.13 - klo: 21.24
mitkä ois hyvät renkaat ja vanteet drx:ään?pitoa tuntuu  olevan hieman liian vähän vakio kumeilla :undecided:
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 19.03.13 - klo: 23.35
schumacher minipinneillä on ajettu HPI rallya lumella, tuntui toimivan
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: emppu99 - 20.03.13 - klo: 14.40
Saisiko drx:ään kiinni sc-auton koria?
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: emppu99 - 29.03.13 - klo: 15.35
Mikähän tuohon mun drx:ään tuli?lähdin ajelemaan niin kun päästää n.20 m päähän ohjaimesta auton niin sitten ikään kuin kantavuus loppuu.kyllä siinäpitäisi pidempi kantomatka olla.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 29.03.13 - klo: 18.49
Antenni poikki? Lähettimen patterit?
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: emppu99 - 30.03.13 - klo: 16.02
no,vastarissahan se vika näyttää olevan.mistä sais pelkän vastarin vai kannattaako ostaaa ohjain ja vastari molemmat?ja jos kannattaa mikä ois halpa ohjain ja vastari paketti?
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: R/C95 - 30.03.13 - klo: 20.08
no,vastarissahan se vika näyttää olevan.mistä sais pelkän vastarin vai kannattaako ostaaa ohjain ja vastari molemmat?ja jos kannattaa mikä ois halpa ohjain ja vastari paketti?

http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/61_124/products_id/206493/n/Kyosho-Syncro-KR-200-24GHz-Receiver (http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/61_124/products_id/206493/n/Kyosho-Syncro-KR-200-24GHz-Receiver) tuosta saat halvalla vakiovastarin. Tuo vastaanotin on hyvä, mutta vakio-ohjain ei. Erikseen ostettava malli, jossa on näyttö on todella hyvä ohjain hinta-laatusuhteeltaan. Velipojalla on se ja hyvin on kestänyt ja säätöjä on melko paljon. Noita vastareita veljellä on kolmessa autossa ja kaikki ovat kestäneet hyvin, eivätkä ne todellakaan ole kalliita
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: emppu99 - 30.03.13 - klo: 20.31
Selvä,kiiitti tiedosta.löysin käytettynä halvalla hpi 2,4 ghz th-40 ohjaimen,saako sen tuohon drx ään kiinni ja että se toimisi oikein?
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: McJones - 28.05.13 - klo: 23.12
Halpoja koreja saa mistä? Oma ei ole vielä kovin hapan, mutta takasiipi alkaa olla jo hitusen rapea.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: emppu99 - 29.05.13 - klo: 07.42
eipä niitä kyoshon omia koreja taida paljon halvemmalla mistään saada mutta halvin vaihtoehto ehkä on että ostat täältähttp://www.kyosho.fi/Modell_Detaljer.aspx?ArtNr=01.TRB171&BildLopNr=01 (http://www.kyosho.fi/Modell_Detaljer.aspx?ArtNr=01.TRB171&BildLopNr=01)maalaamattomana ja maalaat itse.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Mölli - 06.07.13 - klo: 17.25
Tottakai. 17mm hexit, kori pidikkeet ja kori, sekä siipiteline ja siipi.

Ja tukivarret ja vetarit
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 06.07.13 - klo: 17.45
Ai nii ralli on kapeempi? Ok
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: JPSaaristo - 08.08.13 - klo: 15.07
Päivää. Muutama päivä sitten sain oman drx ve:n (Demon), hauska laite tuossa pihapyörityksessä lähinnä asfaltti/sora rallailua.

Harmikseni hokasin tuon korin teippauksen vasta liian myöhään, eli kori halki puskureiden kohdalta jo kolmesta kohtaa vaikkei ole kauhean rankasti edes mihinkään kiinni ottanut :roll:

Keski ja takaperään laittelin jo 6000 öljyt ja alkuun tuntui että meno muuttui lähemmäksi omaa mieltymystä -> yliohjaava mutta tovin ajettuani tuntuma alkoi taas painua sinne aliohjaavan puolelle. Ongelma esiintyy siis vain asfaltti ajossa, soralla menee ihan mukavasti.
Nuo isommat asfalttirenkaat oon ollut ajatuksissa hommata sekä kallistuksen vakaimet, 3s akkua varmaan en vielä tarvitse kun kulkua on nytkin jo ihan omiin tarpeisiin.

Tuossa noita GT Warriori laitteita kuolasin kuvista... tarvii jossain kohtaa hommata tuo Subarun koppa kyllä itsellekkin.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 08.08.13 - klo: 16.11
Joo, teippaus Gorilla teipillä oli kyllä plussaa, no seuravaan koriin.

Jep Subarua sai maalaamattomanakin, tuli ihan makee, tosin se on kierrossa maailmalla  :wink:
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: emppu99 - 08.08.13 - klo: 16.16
Jo toisella lennolla  :wink:
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: ylikar-h - 08.08.13 - klo: 20.43
Jo toisella lennolla  :wink:

Taitaa olla jo neljännellä lennolla..kun minulla mielestäni  se Subarun koppa...ja ostin sen Tampereen suunnalta , vai olenko väärässä ?
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: emppu99 - 08.08.13 - klo: 20.52
En nyt oo ihan varma puhutaanko samasta sateensuojasta mutta mulle ainaki tuli se subarun koppa.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: ylikar-h - 08.08.13 - klo: 21.03
Kyllä minulla on nyt toi 2 sivulla oleva Subaru...tiedä mitä kautta kulkeutunut, mutta Mansen suunnalta sen ostin rullaavana ?



Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: emppu99 - 08.08.13 - klo: 21.11
Mullekin tuli se subarun koppa mutta se oli varmaankin se valmiiksi maalattu.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Tomppeli84 - 08.08.13 - klo: 21.37
Kyllä minulla on nyt toi 2 sivulla oleva Subaru...tiedä mitä kautta kulkeutunut, mutta Mansen suunnalta sen ostin rullaavana ?

Minultahan se sinulle tuli  :tongue:
Ja minä ostin GTwarriorilta  :evil:
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 08.08.13 - klo: 23.28
Näitä meni kahteen paikkaan muistaakseni  :wink:
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Tomppeli84 - 08.08.13 - klo: 23.33
Näitä meni kahteen paikkaan muistaakseni  :wink:

Niin meni.. Minulle tuli se 4S setupilla oleva  :tongue:
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: ylikar-h - 08.08.13 - klo: 23.45
Näitä meni kahteen paikkaan muistaakseni  :wink:

Niin meni.. Minulle tuli se 4S setupilla oleva  :tongue:

Jep..siinä oli se Edamin akkukotelo, ja kun ostin GT Warriorilta ne kaksi Edamia, otin sen takaisin siihen varaosa-autoon..  :laugh:
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 08.08.13 - klo: 23.55
On se hyvä että on millä rällää  :cool: hehe

Kiitos vaan kullekin että autoille on löytynyt käyttöä!  :grin:
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: JPSaaristo - 09.08.13 - klo: 21.25
Nyt kokeilin noilla assukumeilla ja tuntuu hieman siltä, että ensikesäksi olis uutta koria vailla :roll: Liukkailta nuo renkaat tuntui verraten noihin sorakumeihin mutta silti otti jostain pompun ja katolleenhan se taas meni -> takaspoileri halki.

Täytyy opetella ajeleen tuolla tämän kopan kanssa josko se seuraava kestäis sitten muutaman päivän pidempään.

Tässä vielä kuva mun uudesta ihastuksesta  http://sdrv.ms/11S0mKN (http://sdrv.ms/11S0mKN)
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: emppu99 - 09.08.13 - klo: 21.30
Onhan toi kyl makeee kärry!
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 09.08.13 - klo: 23.54
Toimii katuslickseillä kyllä hyvin  :cool:
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: JPSaaristo - 12.08.13 - klo: 21.35
Nyt täyty antaa ihastukselle hieman laastaria koriin kun tuppas halkeamaan tuosta katto/kylkiosasta http://sdrv.ms/16Gs518 (http://sdrv.ms/16Gs518) .

Sattu sellainen pieni tapaturma, että veli paineli DBX:llä kyljestä sisään kun juutuin tuolla ruohonleikkurilla mäkeen kiinni :cheesy:

Tänään sitten uutta intoa täynnä teippasin / vahvistin tuon korin muoviteipillä sekä pneumatiikkaputkella muutamista kohdin ->http://sdrv.ms/17JvE5E (http://sdrv.ms/17JvE5E)

Myös uudet öljyt laittelin vetopyörästöihin niin pääsee huomenna testaan miten vaikutti, öljyt siis edessä 10k keskellä 30k ja takana 6k

...ja vielä yhtenä kysymyksenä, minkälaista teippiä on nämä ns. karhu / gorilla teipit :shocked:
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 12.08.13 - klo: 22.10
Jotain paksuu muoviteippiä tms hyvällä liimalla motonetistä, siis Gorilla teippi. Toimii
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: JPSaaristo - 13.08.13 - klo: 14.27
Nyt ottaa kori nätisti iskuja vastaan kun tuon muoviteipin sekä tukiputket sain asennetua. Ei ottanut nokkiinsa vaikka 3lipo akulla sinkoilin vähän sinne sun tänne... mutta makeesti se kulki sillä :smiley:

Ootteko ottanut videota tuosta kun ajelette noilla 3-4lipo akuillanne? Oma ajo näytti vähän siltä tuolla 3lipolla, kuin olis katsellut bambia peilijäällä.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: mikari - 13.08.13 - klo: 14.29
Onko vakaimet? Ja itse jäykistin öljyjä iskareissa .. kyl se sitten pysy hyvin lapasessa 3S:llä .. oli tosi makee viedä
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: JPSaaristo - 13.08.13 - klo: 14.55
Takana vasta vakaaja mutta eteen tulossa. Voisin Veljeltä vaihtaa iskarit kun sillä on 600 öljyt siellä sisällä ja se haluais taas vastaavasti höllemmät.

E: Tosiaan ensimmäinen 3-lipo testi ja nopeussäätimen puhallin mykisty.
Myös nyt märällä asfaltilla testasin tuota laitetta ja herran jestas että oli liukasta (ja p*skasta) :smiley:
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: JPSaaristo - 16.08.13 - klo: 22.12
Tänään käytiin taas rosaamassa ja puhallin ei vaan pelaa uudesta osasta (puhaltimesta) huolimatta, taitaa olla jotain muuta vialla :undecided: 3S akulla sekä noilla 1/8 renkailla kyyti jo mun mielestä ihan kohtuullista.

Ja tosiaan lokareihin tuun tarjoamaan hieman saksia jotta nuo uudet renkaat mahtuu kunnolla pyörimään. Pitohan noissa renkaissa on ihan verraton, renkaat linkkuun ja liipasin pohjaan niin auto kippaa katolleen :afro:

Kuva uusilla renkailla (http://sdrv.ms/1acuOV5)
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Ilari58 - 01.09.13 - klo: 20.23
Sattuuko kukaan tietämään saako mistään tuohon stratoksen koriin enään tarra arkkeja. En oo ihan niin hyvä maalaamaan että saisi alitalian värit maalattua  :azn:
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: JPSaaristo - 07.09.13 - klo: 08.56
Täytyy alkaa harkitsee kallistuksevakaimen laittamista tuohon etuakselille, tuppaa takarengas oleen ilmassa kun kurviin ajelee :cheesy: Useimmassa tapauksessa kesken kurvin saattaa kipata katolleekin.
Saattaa myös jäykemmät jouset tulla tarpeeseen tuohon laitteeseen joskos se alkais pysyyn pyörillänsä.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: emppu99 - 07.09.13 - klo: 09.43
Täytyy alkaa harkitsee kallistuksevakaimen laittamista tuohon etuakselille, tuppaa takarengas oleen ilmassa kun kurviin ajelee :cheesy: Useimmassa tapauksessa kesken kurvin saattaa kipata katolleekin.
Saattaa myös jäykemmät jouset tulla tarpeeseen tuohon laitteeseen joskos se alkais pysyyn pyörillänsä.

Kannatan! Mulla oli vakaimet ja uskoisin että myös jäykemmät jouset,autoa en siis uutena ostanut.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: JPSaaristo - 07.09.13 - klo: 22.12
Jep, mulla muuten laatikkovakio alusta mutta takana vakaaja sekä 1/8 katurenkaat alla. Täytyy päivitella kun sais vaan aikaiseks hakea osia. Korihan on jo toki siinä kunnossa, että sitä ei tarvitse enään sääliä joten saattaa muutokset mennä ensi kesän touhuiksi.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: JPSaaristo - 08.09.13 - klo: 22.02
Pitäiskös tuossa KT-200 vastaanottimessa olla ihan selkee nappi failsafe kalibroinnille? Tänään alkoi temppuilemaan ja mielestäni siinä on nappi millä hoidetaan tuo vastaanottimen/lähettimen paritus mutta toisessa (failsafe) ei ole nappia lainkaan  :undecided:

Ongelma alkoi  sellaisen loivan hypyn jälkeen. Ongelma on siis seuraavanlainen:

-virrat päälle lähettimestä ja tämän jälkeen autoon
-virrat pois lähettimestä -> auto pysyy paikallaan
-painaa kaasua /peruuttaa auto toimii normaalisti ja jää paikalleen, satunnaisesti voimakkaampi moottorijarrutus.
-nyt kun kaasuvipuun on koskettu ja sammutan virrat lähettimestä lähtee auto peruuttaan.

Eikös tässä ole kyse failsafe toimimattomuudesta?

kiitos jo valmiiksi.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: JPSaaristo - 09.09.13 - klo: 21.26
Homma hoitu jo...
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: JPSaaristo - 19.10.13 - klo: 21.41
Tulipa nyt tilattua risan Citikan korin tilalle Audi S1:n kori Ruotsista. Kuvia laittelen vaikka sitten kun on värissä.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Rapsu - 31.12.13 - klo: 18.17
Tyhmä kysyy kun ei keksi.

Millaisia ratkaisuja ootte keksiny/käyttäny noihin taka koritolppiin?
Heiluu nimittäin kori aika villisti noilla vakio tolpilla.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: emppu99 - 31.12.13 - klo: 18.19
Mulla ei ainakaan heilunut yhtään..Tarkista kiinnitykset että onko jokin löysällä.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Pahvikattojäbä - 10.04.14 - klo: 16.02
Tietääkö joku saako suomesta noita uutena kohtuu hintaan? Kannattaako maksaa 300? Onko hyvä auto
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: ylikar-h - 10.04.14 - klo: 16.21
DRX mielestäni kiva rallipeli, vähän säätämällä ja optio-osilla vielä parempi.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Pahvikattojäbä - 11.04.14 - klo: 21.58
Saako suomesta. Ei jaksais tilata ulukomailta.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: JPSaaristo - 12.04.14 - klo: 13.56
Saahan noita Suomesta mutta ei ihan 300€:n.
Suosittelen kyllä, on se niiiin hauskaa ajanvietettä tämän pelin kanssa :)

Tänään vois mennä ulkoiluttaan ajokkia pitkän ajan jälkeen. Talvella piti mennä poikkeen Nokian sisäradalla mutta syystä tai toisesta jäi menemättä.

Tuossa vielä kuvat nykyisistä koreista.
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: Pahvikattojäbä - 14.04.14 - klo: 18.28
Mistä kaupasta :shocked:
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: emppu99 - 14.04.14 - klo: 20.34
No oliskohan Kyosho.fi..
Otsikko: Vs: DRX VE
Kirjoitti: ylikar-h - 26.11.16 - klo: 17.38
Tuiki tavallinen Kyösti se siinä.. :wink: