RC10.FI

Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: sammyk1986 - 12.03.15 - klo: 19.42

Otsikko: LRP S8 Rebel BX kaasutin
Kirjoitti: sammyk1986 - 12.03.15 - klo: 19.42
Moi. päätin liittyä foorumille koska RC harrastus kasvanut aivan uusiin mittoihin  :grin:

Aina olen ajanut kyoshon autoilla mutta nyt tuli hommattua käytettynä otsikon mukainen auto.
Probleemani on se että en saanut mukaan minkään laista manuaalia missä olisi tekstiä moottorin säädöistä ja oma lontoon kielen taito ei ole parasta luokkaa joten päätin turvautua teidän apuun.

Elikkäs kysymys kuuluu mitkä ovat kyseisen auton kaasuttimen perus säädöt? eli monta kierrosta kumpaakin neulaa auki kiinni asennosta? itsellä kyoshon manuaalit suomen kielisenä mutta tuskin samat tämän mosan kanssa? perus säädön kun tiedän niin loput onkin sitten jo hanskassa  :wink: (ainakin luultavasti)

Kiitoksia etukäteen!
Otsikko: Vs: LRP S8 Rebel BX kaasutin
Kirjoitti: MKE - 12.03.15 - klo: 19.56
LRP:n sivuilta löytyy manuaalit
Otsikko: Vs: LRP S8 Rebel BX kaasutin
Kirjoitti: sammyk1986 - 12.03.15 - klo: 20.06
Kuten jo mainitsin viestissä että lontoon taito on hukassa! sen takia kysyn neuvoa? varmasti kyseisen auton omistajat voivat kertoa paljon niitä neuloja pitää avata!

Laitetaan samaan ketjuun.. voiko olla vika bensa tankissa tai lähinnä siellä olevasta suodattimesta? ottaa ihan ok kierroksia noin puoleen kaasun asti ja sitten sammuu... kysymys ei ole säädöistä siitä olen varma..! muilla ollut kyseisen auton polttoaine tankin kanssa ongelmia? tänään haettu uusi tankki hobbylinnasta mutta menee lauantaille ennen kuin pääsee testailemaan... thx
Otsikko: Vs: LRP S8 Rebel BX kaasutin
Kirjoitti: sammyk1986 - 12.03.15 - klo: 20.11
Kokemus ei ollut parhaimmasta päästä ostaa käytettyä autoa testaamatta.. li siis auto tuotiin mulle töihin missä en heti kerennyt testata.. ensi nykäisy narusta ei mitään vastusta (lue puristuksia) no toinen nykäisy ja vähän tuli vastusta ja kone hörähti... vetokäynnistimen koppa auki ja kas kas yksisuunta laakeri ja koko koppa after run öljyssä. no jarrujen puhdistun kamalla öljyt veke niin johan toimii.. pikaista apua tuohon kaasarin PERUS säätöihin ja onko muilla ollut polttoaine tankin kanssa ongelmia? tai lähinnä siellä olevan suodattimen?
Otsikko: Vs: LRP S8 Rebel BX kaasutin
Kirjoitti: sammyk1986 - 12.03.15 - klo: 20.25
Kaasuttimen perus säädöt kun tietäisin niin en ainakaan liian rikkaalla/laihalla lähe heti niitä säätöjä hakemaan.. Tosin voi olla että tuo tankkikin on osa syyllinen ongelmaani.. luin kyllä muualta mutta onko kellään oikeasti ratkaisua tuohon että kyseisessä autossa ei menisi öljyt sinne käynnistyksen puolelle? tai onko se (maailman huonoin) keksintö yksi yksisuunta laakeri jotenkin korvattavissa? tai saako siitä käynnistin kopasta jotenkin tiiviin? ikinä ei ole mun kyosho autoissa vastaavaa ongelmaa tullut eteen!
Otsikko: Vs: LRP S8 Rebel BX kaasutin
Kirjoitti: sammyk1986 - 12.03.15 - klo: 21.41
Ja lauantaista sen verran että jos jotakuta kiinnostaa tulla kokeilemaan vehkeitään niin olarin futis kentälle? mulla tarkoituksena yrittää säätää tuo LPR ja kyosholla varmasti tulee enemmän ajettua.. luotettava laite ja melkeen väitän että tuo kyoshon gxr18 ei paljon häviä tuolle LPR:n ke 25 moottorille ainakaan kiihdytyksessä. oikeen säädettynä tuo gxr18 menee todella kovaa.. mutta muut lajin harrastajat testaamaan vehkeitään isolle hiekka kentälle lauantaina?
Otsikko: Vs: LRP S8 Rebel BX kaasutin
Kirjoitti: TheArska - 12.03.15 - klo: 21.50
luotettava laite ja melkeen väitän että tuo kyoshon gxr18 ei paljon häviä tuolle LPR:n ke 25 moottorille ainakaan kiihdytyksessä. oikeen säädettynä tuo gxr18 menee todella kovaa..

Ööö.. Tuo ke 25 kuulostaa kyoshon moottorilta..
(http://www.icbhobbies.com/assets/images/103960.jpg)

..jos se on tuommoinen niin kannattaa etsiä niitä säätöjä tuolle eikä jollekin lrp:n koneelle...
Otsikko: Vs: LRP S8 Rebel BX kaasutin
Kirjoitti: sammyk1986 - 12.03.15 - klo: 22.14
Anteeksi erehdys.. pyöri liikaa kyosho mielessä siis kone on lpr sport Z.25R
Otsikko: Vs: LRP S8 Rebel BX kaasutin
Kirjoitti: HVoltage - 12.03.15 - klo: 23.16
Kyosho GX-21 ja LRP Z.25R kone on käytännössä sama...

Yläneulan perussäätö lienee, 2,5 - 3 kierrosta auki täysin kiinni asennosta.
Otsikko: Vs: LRP S8 Rebel BX kaasutin
Kirjoitti: sammyk1986 - 14.03.15 - klo: 18.07
Jaha jaha :) nyt ois tarjolla aika kova mosa tuohon kyseiseen autoon =) mahtaakohan toimia tuossa bugissa tuollainen monsteri moottori? =)

http://www.hobbylinna.fi/tuote/lrp-nitro-engine-zr32-spec2-pullstart/32820/ (http://www.hobbylinna.fi/tuote/lrp-nitro-engine-zr32-spec2-pullstart/32820/)
Otsikko: Vs: LRP S8 Rebel BX kaasutin
Kirjoitti: sammyk1986 - 24.03.15 - klo: 19.56
Ylläpito! aiheen voi poistaa! ELLEI NÄETÄ TARPEELLISEKSI! :laugh: