Olen tosiaan ajanut touring-modia tuolla säätimellä nyt jo maaliskuusta asti. Tempcut ongelmien kanssa ennen tuota usb-linkkiä tuli painittua monella eri tavalla, laitoin jäähdytyssiilen + puhaltimen, pelkän siilen ja välillä kokeilin ilman näitä. Tämä ei kuitenkaan poistanut ongelmaa, vaan 3min 30sek - 4,30sek aikana tuo pätkäseminen tuli lämmön takia, ajettiin sisäradalla tai n. 15c kelillä ulkoradalla. Vaihdoin Laukaan sisäkisassa Lipotech 4.5T -> Lipotech 5.5T lämpöongelmien takia, ja se poisti ongelman tempcutin osalta. Nyt kun on USB-link, on helppoa säätää tempcut OFF asentoon. 60c taitaa olla aika lähelle se lämpö, jossa tehtaan temp-cut tulee vastaan, ainakin säätimen ulkokuoresta mitattuna. Nyt Kuusankoskella ja Laukaan ulkoradalla ilman tempcuttia ajaneena, on lämmöt pyörinyt n. 75 - 85 asteen paikkeilla, vaikka välillä olisikin ajanut 5,5 - 6min.
Usb-linkillä olen nyt säätänyt säätimen kaasukäyrän lineaariseksi kuten Bridge, ja ottanut ennakonsäädöt pois päältä. Huomattavaa eroa en huomannut, vaikka testasin nämä ääripäät näistä ennakoista, mutta ehkä se vähensi sitä turhaa lämpenemistä. Säädin on miellyttävä ajaa, näin "vanhanajan" hiilikoneilla ajaneena niin tuntuma on hyvin samanlainen, tältä osin Dualsky on onnistunut hyvin! Ehkä tulevaisuuteen olisi mukava saada vähän lisää noita säätö mahdollisuuksia, kuten tuo temp-cut 60 / 80 / 90 asteen säädöt, tuo on / off on vähän raju, jos erehtyy ajamaan tuon 6min tuollaisella 4,5T koneella, on lämmöt aika rouheat
Kuitenkin suosittelen tuota siilen+tuulettimen laittamista tuolle säätimelle, vaikka olisikin tempcut off-asennossa niinkuin minulla. Onhan tuossa kuitenkin kätevästi se tuulettimen pistoke jo valmiina. Kaikenkaikkiaan hyvin kelpo säädin touring-luokkiin, modinkin osalta. Se, että miten tuolla saa sen maksimaalisen "punchin", olisi kiva tietää vaikka tehtaan kavereiden mietteet miten nuo namiskat säädettäisi heidän mielestä.