Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - kisaaja

Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 47
121
Team Associated / Vs: Team Associated B5 / B5M
« : 05.05.14 - klo: 06.19 »
Ne on todella tiukat. Kannattaa laittaa vantti porakoneeseen ja sillä hoonata pallokuppia parikertaa ni herkistyy.

122
Team Associated / Vs: Team Associated B5 / B5M
« : 26.04.14 - klo: 20.58 »
Titsku vantit kannattaa päivittää kun saat väännettyä vanhat. Olen saanut yhen mutkalle, mutta titaaniset vielä odottaa pakissa :) Painelaakeri on kaikilta osilta sama.

123
Team Associated / Vs: Team Associated B5 / B5M
« : 26.04.14 - klo: 09.05 »
Moikka,

Lähinnä kääntyy enemmän. Kääntyy paremmin mutkaan, koska etu akselit on siirretty taakse päin. Kääntyy myös mutkasta lähdettäessä, koska ulosjoustoa on lisätty etuiskareihin. Jos radalla on huono pito, niin takalinkkiä kannattaa vekslata alemmas ja testailla itselle sopiva kiinnitys piste. Eikä kannata unohtaa 0.5 asteen taka-auraus inserttejä.

Viritysosista suosittelen hommaamaan hiilari akkupannan! Jos ajaa sadle akuilla niin vakio muovisessa akkupannalla akut sukeltaa servon päälle kovassa törmäyksessä. Hiilari versio on jäykempi ja pitää akut paikallaan.

Mulla on testissä HARD muovi osia, mutta erot vakioon on ollut hyvin marginaalisia, enkä suosittele vielä yhtään =)


124
Team Associated / Vs: Team Associated B5 / B5M
« : 25.04.14 - klo: 16.17 »
Tässä startti setuppi Suomen ulkoradoille. Siitä sitten omaan lapaseen muokkaamaan :)

125
Rata on ajokunnossa. Pientä talkoilua jossain välissä, muttei haittaa ajamista. Ratamaksu 10€/päivä. Tervetuloa!

126
Tulokset / Vs: PM ja warm-up 1:10 krossi
« : 22.04.14 - klo: 22.21 »
Tuosta kun täytät ja lähetät: http://www.myrcm.ch/myrcm/main?hId[1]=bkg&dId[E]=16107&pLa=en

127
Team Associated / Vs: Team Associated/CML C4.1/C4.2
« : 14.04.14 - klo: 19.19 »
Tuossa vielä Modelexpon setappi. Ei pahemmin muutoksia ylläolevaan...
Tämä kiesi siirtyy nyt eläkkeelle ja aloitetaan ruuvaaminen uudella kalustolla :)

128
Kiitokset järjestäjille! Asiallisesti hoidetut kisat ja laji sai hyvää näkyvyyttä :) Rata oli tosi hyvä ja tarjosi tiukat kisat... vähän helppo omaan makuun, mutta aina paremmat skabat mitä helpompi rata, joten hyvä ratkaisu varsinkin messuja ajatellen :wink: Vielä kun saadaan lisää näitä maailman staroja (Viljami) kisoihin niin tasokin alkaa olla hyvällä levelillä :azn:
Kiitos ja kumarrus!
-Goldi

129
Team Associated / Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« : 07.04.14 - klo: 06.20 »
Iskarin kiinnitykset on eri paikoissa. Muuten käy heittämällä ja 44.2 versio on hieman paksumpi.

130
Jos sulla on vaikee hahmottaa tota Jyväskylän M8 avausta niin se on 10.5.2014.
Tervetuloa, myös koululaiset :)

131
Tulokset / Vs: Itärossi GP, Tulokset ja jälkipelit
« : 24.03.14 - klo: 16.07 »
Itäjunttien kanssa taas kilpaa ajettu ja olipas huippu viikonloppu, vaikka hapottaa aika tiukasti vieläkin :D
Ajot meni omalta osin täysin penkin alle kun hillo-jorma vei viimeisen finaalin :afro: :roll: :azn: :cool:
Sit mie viimeistään romahin ku Pena heitti touchdownin :afro:
Onnittelut Tanelle ja junnuille palkinnoista ja kiitokset Topille mekkauksesta + Mikkolle ja tsiksille känpästä!

Niiin peeäs... Tane laita akun liittimet ekana uusiks... ne pyöri ku hullun tulkku siellä akkujen kolosissa!!!

-Goldi

132
RC-kerhot ja -radat / Vs: Joensuun pienoisautoilijat!
« : 23.03.14 - klo: 10.20 »
Baana auki

133
Tulokset / Vs: LRP Masters 2014 14.3.-16.3.2014
« : 16.03.14 - klo: 20.36 »
Onnittelut! Huikea suoritus!

134
Peltimikko voi antaa vinkkejä näissä tapauksissa :afro:

135
Team Associated / Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« : 04.03.14 - klo: 21.01 »
0.5 asteen hubit lisää taka-aurausta. Lähinnä lisää takapitoa. Sisäradoilla voi käyttää hieman normaalia jäykempiä öljyjä, niinkuin tuossa ylempänä setuppi lapussakin on merkitty. Ulos 5wt löysemmät, eli ohjekirjan mukaan öljyt.

136
Team Associated / Vs: Team Associated B5 / B5M
« : 03.03.14 - klo: 22.20 »
Nyt on jo kisatkin päästy ajamaan uudella autolla. Aamusta lähdin täysin paketti setapilla ja sitä hierottiin päivän mittaan radalle sopivammaksi. Hyvin pelas, jäykemmät iskari ölpät ois voinu vielä heittää, mutta kaiken muun säheltämisen ohella ei moista joutanut tekemään :D Ja sainpas särettyä ensimmäisen osankin ennen viimeistä finaalia kun auto ampaisi täydet seinään radion näppäily virheen takia :/ Etu bulkhead meni siinä rysäyksessä, mutta melko nopea osa oli vaihtaa :smiley: Setupsheet liitteenä...

137
Team Associated / Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« : 03.03.14 - klo: 22.02 »
Moikka,

Vähän myöhässä vastailen...
Tuo top deck 9901 ei ihan kevyesti hajoa. Ei ole vielä tullut särkynyttä vastaan.
Pohjan suojateippi kannattaa leikata kun olet sen ensin liimannut paikalleen. Sit terävällä veitsellä pohjalevyn reunoja mukaillen muotoon. Mulla on ollu teippi käytössä kesät ja talvet.

Ja liitteenä Jyväskylän kisan setuppi. Pari iltaan reenasin viime kisan jäliltä nelkkua ja setuppi oli hyvä myös oikealla kotibaanalla. Takalinkin sisäpään prikkaa hienosäätämällä luulisi auton taittuvan myös muilla radoilla.
Alumiini pohja vaihtu myös vakioon. Eli viritys palikoita 2kpl = vasen ja oikea etujousi =)

138
Keskiviikkona alkaa rakennus, joten ei ihan vielä :cool:

139
Team Associated / Vs: Team Associated B5 / B5M
« : 20.02.14 - klo: 22.27 »
Tuossa tämän päivän tekemistä: Team Associated B5 first run

Uusi auto uudet renkaat... alko pikkuhiljaa pito kehittymään kun renkaat sisäänajautu :) Ihan kelpo peli tuo B5. Paketti setapilla mennään.

140
Se vaan laittaa itämiehiä korpee ku on hyvät ajomestat ja aktiivisia kilpailun järjestäjiä, mutta ei saada kisoja pidettäväksi. Aiemmin ei ole ollut tarpeeksi tasokkaita mestoja ja sillon ei ole myöskään kisoja haettu ja nyt kun pelipaikat on kohillaan niin ei mahduta kalenteriin. Lähempänä kehäkolmosta samoilla avuilla yleensä mahtuu ja siitä voidaan ehkä jopa kriteereitä pienentääkin :cool: Enkä mitään rokkaa tässä keitä :smiley:

141
Team Associated / Vs: Team Associated/CML C4.1/C4.2
« : 02.02.14 - klo: 21.26 »
Liitteenä meikän beisik setappi. Valitettavan vähän on tullut säätöjä laitettua, joka johtuu ihan ajo kilometrien määrästä. Tässä kuitenkin oma perus setuppi joka on toiminut joka paikassa pohjana ja kotibaanalla nyt muutamamien testien jälkeen se nopein ja helpoin. Erittäin tyytyväinen olen auton toimintaan :azn: Nelkun säädöt tulee kanssa kunhan ehdin reeniä ajamaan.

-Goldi

142
Tuuppi ja nelkkurossin ekat A-finaalit: Itärossi 3 - Lappeenranta
Itärossi 3 - Lappeenranta

Kiitoksia kuvaajille... The sensein pitää vielä reenata kameran takana olemista ni tulee pystejä siitäkin hommasta... :police: :cool:

Suuret tänkjuut kisan järjestäjille! Rata oli huippu! Meininki huippu! Kaikki oli huippua! Mut joktappaukses ihmisraunioita tää homma teettää :D

-Goldi

143
Tulokset / Vs: EOS Berlin 17-19.1.2014
« : 19.01.14 - klo: 10.57 »
Yeeb! Ei tullu ratkaisua vielä... kolme jeppee voi viedä kisan voiton :)

144
Tulokset / Vs: EOS Berlin 17-19.1.2014
« : 18.01.14 - klo: 18.13 »
Sehän meni hienosti! Joonan paras veto tähän mennessä ja TQ tässä vaiheessa viimestä kierrosta :)
Sit jännätään Jaren tulosta :)

145
Tulokset / Vs: EOS Berlin 17-19.1.2014
« : 18.01.14 - klo: 18.05 »
Kohta lähtee Joonan vika 2wd alkuerä lähtö! Tuupin setuppia on haettu ja toivotaan että vikaan lähtöön tärähtää oikein kunnolla =) Kuulemma pientä tekniikka ongelmaa ollut nelkussa laina kaluston kanssa ja vauhti riittäis vielä korkeemmalle. Juholla tsäänssit finaaliin!

Gogo!!

146
Tulokset / Vs: EOS Berlin 17-19.1.2014
« : 17.01.14 - klo: 18.03 »
Hyvä Suomi! Hyvä aloitus!

147
Tulokset / Vs: EOS Berlin 17-19.1.2014
« : 17.01.14 - klo: 15.11 »
Joona nykäs kunnon pohjat omaan hiittiin ekassa alkuerässä! Saattaa riittää top15 sijoille!

Gogo!

148
Messissä^

Edit: Mekkarin kanssa :cool:

149
Team Associated / Vs: Team Associated B5 / B5M
« : 28.12.13 - klo: 11.05 »
Siinä on taas kaikki mitä ois voinu toivoa :) Näyttää todella hyvältä!

150
RC-kerhot ja -radat / Vs: Joensuun pienoisautoilijat!
« : 26.12.13 - klo: 21.44 »
Suoralinja hyppyyn ja slipperin säätö kohilleen. Ei tuon hypyn pitäis olla mikään ongelma... varsinkaan huippu kuskille =)

Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 47