121
Polttisautot / Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« : 12.05.10 - klo: 15.29 »
Otat ruuvarin ja säädät Pientä maalaisjärjen käyttöä :D
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Mites SAVÖX SC-1258TG onko tuollainen ihan käypä ohjaukseen?
Onhan ne ihan käypäsiä kamppeita, mutta silti sanoisin että mieluummin 10gallonaa ajettu Futaba tai Sanwa kuin uus Savöx...
Savöxin rattaat menee kuulemma melko nopeaa hieman väljäksi ja se alkaa surisemaan kun se keskittää itseään jatkuvasti.
Tekee ne muutki digiservot sitä, muttei niin pahasti...
Onko vanteista reijät tukittu ja renkaisiin tehty reijät..?!itellä oli sama mielessä mutta kysyin nyt täältäkin että onko sittenkin muussa vika kiitos! siis vanteissä on reiät mutta ei kauaa
Jos ei, nin varmasti kumet/insertit täynnä vettä ja muuta bashaa mikä pistää kamat veivaamaan.
Onko vanteista reijät tukittu ja renkaisiin tehty reijät..?!
Jos ei, nin varmasti kumet/insertit täynnä vettä ja muuta bashaa mikä pistää kamat veivaamaan.
siis ne mustat kumit missä on kuviota niin ne vispaa ihan hulluna kun lähtee esim kiihdyttämään kun ajaa niin samalla kumeistä kuuluu sellaista ''hrrr''kun niin paljon vatkaa...mistäköhän johtuu kun kaverin savage x4.6:ssa noi renkaat on kun tehosekottimet kun lähtee ajamaan justiinsa on vaihettu uudet laakerit ja kiristetty kaikki tukivarsien ruuvit sun kuut pultit.voisiko olla että renkaan sisässä on vettä että on insertit vain jostain kohti märät ja on siten epä-tasapainossa vai onko muilla parempia ehdotuksia? :shock:
Saiskos hieman tarkemmin?
mistäköhän johtuu kun kaverin savage x4.6:ssa noi renkaat on kun tehosekottimet kun lähtee ajamaan justiinsa on vaihettu uudet laakerit ja kiristetty kaikki tukivarsien ruuvit sun kuut pultit.voisiko olla että renkaan sisässä on vettä että on insertit vain jostain kohti märät ja on siten epä-tasapainossa vai onko muilla parempia ehdotuksia? :shock:
Mutta koitas nyt saada toimimaan ja välityksen saat sopivaksi laittamalla papein palan kellon ja spurrin väliin ja kun olet kiristänyt moottorin ruuvit niin saat vedettyä paperinpalan pois ilman että se menee rikki ja se tulee kevyesti ulos.
Ei sitä paperinpalaa pidä sieltä vetää, vaan sen pitää tulla pois rattaita pyörittämällä. Ja jos on pelkkä terässpurri kiinni, niin tottakai se syö kellon. Kellon pitää olla samaa matskua...
moro!kuinka paljon vaikuttaa nopeuteen jos kytkinkello on nyt 16 piikkinen ja ajattelin jos ostaisi 18 piikkisen?spurri on 47 piikkinen.nopeutta en sinänsä paljoa lisää hae mutta jos tolla välityksen muutolla ei ajo olisi enää yhtä rempovaa,jatkuvasti selällään soramontulla ajaessa laparenkailla tosin pitäs sen kyllä kiihtyäkkin jaksaa....tosta spurrista,mistä sais teräksisen tai jonkun muun vastaavan?hobbylinnasta tilasin terässpurrin mutta se ei ole leveydeltään kuin n.kolmanneksen vakiosta eipä sillä kauaa ajeltu kun söi kytkinkellon p******i koska niin pieneltä alalta ovat kosketuksissa.auto ss savage nossen rs30 motilla.