Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - duda

Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6
121
Polttisautot / Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« : 12.05.10 - klo: 15.29 »
Otat ruuvarin ja säädät  :grin: Pientä maalaisjärjen käyttöä :D

122
Polttisautot / Vs: HPI RTR Nitro
« : 11.05.10 - klo: 19.56 »
Eikös tämä kuitenkin sopisi paremmin tuonne --> http://rc10.fi/index.php?topic=36963.0

123
Polttisautot / Vs: AGAMA A8 polttiskrossari
« : 11.05.10 - klo: 19.51 »
Pics or it didin't happen  :grin:

124
Polttisautot / Vs: Missä vika (GXR-18 kone)
« : 09.05.10 - klo: 12.02 »
Hmm... Vikahan voi johtua varmasti monista asioista, muttan ensin tässä tulee mieleen tuo Kyoshon moottoreiden laatu. Paljonkos koneella ajettu? Ei nuo kiertonkangen yms. osat ole mitään laatukamaa. Uutta osaa tilalle ja homman pitäisi pelittää.  :afro:

125
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 06.05.10 - klo: 15.57 »

Mites SAVÖX SC-1258TG onko tuollainen ihan käypä ohjaukseen?


Onhan ne ihan käypäsiä kamppeita, mutta silti sanoisin että mieluummin 10gallonaa ajettu Futaba tai Sanwa kuin uus Savöx...
Savöxin rattaat menee kuulemma melko nopeaa hieman väljäksi ja se alkaa surisemaan kun se keskittää itseään jatkuvasti.
Tekee ne muutki digiservot sitä, muttei niin pahasti...

126
Juurihan sinä finalfaster kysyit topikissasi, että minkä auton ostat? " kannattaako ostaa kyosho mad force,dbx vai mfr?? " Mutta nyt jo sanot ostaneesi Gigan  :grin:

127
Polttisautot / Vs: sts 21 moottori
« : 28.04.10 - klo: 18.20 »
Oiskohan tämänkin voinut laittaa johonkin toiseen topikkiin, kuten Aloittelijan polttiskysymykset tai moottorin säätö?

128
Yleinen keskustelu / Vs: paljonko menny rahaa radikseen
« : 28.04.10 - klo: 14.52 »
Hieman liikaakin on mennyt rahaa tässä 5 vuoden aikana  :afro:.

129
Ekat sauhut päästelty Jyrkkälässä. Hyvältä tuntu paitsi oli hieman painava < 3450 g:D

130
Polttisautot / Vs: Hong Nor X1-CRT Truggy
« : 23.04.10 - klo: 15.49 »
Kannattaa aina tilata isommat tilaukset Suomesta, koska silloin takuuvarmasti on kaikki asia kondiksessa ;). Suosittelisin, että ottaisit yhteyttä Rc-Garagen Janiin ja kysyisit häneltä jtn hyvää pakettia.  :grin:

131
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Risut & ruusut
« : 19.04.10 - klo: 19.42 »
Tossa olis muutama omalta osaltani ainakin hyviksi jannuiksi osoittautuneet:  :wink:

++peitsamo
++Jyrki-Boy
++triheadwolf (Ostaja)
++Niko
++Manez
++Antti M
++Casull.

132
Noniin nyt on auto sisäänajettu. Ihan hyvältä vaikutti, mutta katsotaan sitten tarkemmin kun pääsee Jyrkkälään :)

133
Kyosho / Vs: Kyosho DBX / DST
« : 04.04.10 - klo: 16.00 »
Parhaiten saatte tietää, kun lykkätte keepeeäs laitteet Kössiin kiinni ja katottu Top speedin  :wink: Joo ei noilla Kyoshon "18" moteilla pääse mitenkään tota 60km/h. Max varmaan tuo 40-45km/h.

134
Hobao / Vs: HoBao Hyper ST
« : 02.04.10 - klo: 17.59 »
Hienohan tuo Ile_:n auto on  :wink:

135
Ok

136
Heh, ihmettelinkin että mikä juttu puuttuu  :afro:

137
? :D

138
Pistetään sitten vielä kuva omasta ajokista. Huom. Sähköt ja putken jouset puuttuu:)









Moottorina on Go 21 5 port ja Putkena Go efra 2072.

Starttiboksi on vielä hakusessa.

139
Tervetuloa mukaan leikkeihin vaan... Okei, nuo autothan ovat molemmat hyviä, mutta tähän alkuun sanoisin jo heti, että älä lähde tilaamaan ensimmäistä autoasi ulkomailta, koska silloin takuuasiat eivät pelaa niin hyvin kuin Suomessa. Molemmat autot ovat laaduikkaita ja soveltuvat aloittelijalle. Hobaon osat ovat kuitenkin suht.koht halpoja ja kestäviä. En väitä etteikö Hong Norin osat olisi :). Mutta itse kuitenkin ehkä kallistuisin tuon Hong Norin puoleen. Suosittelisin kyllä ostamaan suoraan PRO-mallin, koska silloin ei sinun taritse auton osia jatkuvasti päivitellä. Parhaiten tietoa ja osaamista saat kun soitat alan liikkeisiin ja kysyt vaikka PRO vehkeistä jotain hyvää pakettitarjousta. Jollakin varmaan on vielä hieman lisättävää  :afro:?

140
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 26.02.10 - klo: 22.16 »
Onko vanteista reijät tukittu ja renkaisiin tehty reijät..?!

Jos ei, nin varmasti kumet/insertit täynnä vettä ja muuta bashaa mikä pistää kamat veivaamaan.
itellä oli sama mielessä mutta kysyin nyt täältäkin että onko sittenkin muussa vika kiitos! :angel: siis vanteissä on reiät mutta ei kauaa  :evil:

Ei vanteisiin vaan teet renkaisiin "siis ne mustat kumit missä on kuviota" pari reikää per rengas.

EDIT: Kyllähän voit koittaa.

141
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 26.02.10 - klo: 22.11 »
Onko vanteista reijät tukittu ja renkaisiin tehty reijät..?!

Jos ei, nin varmasti kumet/insertit täynnä vettä ja muuta bashaa mikä pistää kamat veivaamaan.

Olin juuri sanomassa samaa:D

mistäköhän johtuu kun kaverin savage x4.6:ssa noi renkaat on kun tehosekottimet kun lähtee ajamaan justiinsa on vaihettu uudet laakerit ja kiristetty kaikki tukivarsien ruuvit sun kuut pultit.voisiko olla että renkaan sisässä on vettä että on insertit vain jostain kohti märät ja on siten epä-tasapainossa vai onko muilla parempia ehdotuksia? :shock:

Saiskos hieman tarkemmin?  :afro:
siis ne mustat kumit missä on kuviota niin ne vispaa ihan hulluna kun lähtee esim kiihdyttämään kun ajaa niin samalla kumeistä kuuluu sellaista ''hrrr''kun niin paljon vatkaa...

EDIT: Myös renkaiden painotus voisi auttaa

142
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 26.02.10 - klo: 22.02 »
mistäköhän johtuu kun kaverin savage x4.6:ssa noi renkaat on kun tehosekottimet kun lähtee ajamaan justiinsa on vaihettu uudet laakerit ja kiristetty kaikki tukivarsien ruuvit sun kuut pultit.voisiko olla että renkaan sisässä on vettä että on insertit vain jostain kohti märät ja on siten epä-tasapainossa vai onko muilla parempia ehdotuksia? :shock:

Saiskos hieman tarkemmin?  :afro:

143
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 14.02.10 - klo: 17.17 »
Itselläni on nuo http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=en&partNo=a720 BB iskarit ja erittäin hyviltä ovat tuntuneet. Joten voin suositella myös sinulle. Big boret ovat myös erittäin suosittuja nykypäivänä. Nuo aluiskarit ovat bling bling, joten en nää niissä bashaukseen mitään hyötyä. Parhaitenhan se menee kun soittelet Hobbylinnaan ja varmistat asian vielä sieltä.

144
Polttisautot / Vs: Polttoaineista?
« : 13.02.10 - klo: 20.41 »
Siis yleensähän prosenttia ei kannata vaihtaa tai jos vaihtaa niin silloin säädöt menee uusiksi. Ja pihasuditteluun ei kannata käyttää 25%, koska siitä ei ole siinä tapauksessa kovinkaan paljon hyötyä ja se vähentää moottorin käyttöikää. Suosittelisin pysymään ihan siinä 16%  :afro:

145
Polttisautot / Vs: Polttoaineista?
« : 13.02.10 - klo: 19.45 »
Kyllähän Hobbylinna lauantaisin auki on? Mutta olisin sinä niin mielummin odottaisin siihen ensi viikkoon, koska olet ennenkin ajanut byronilla niin kannattaa pysyä samassa merkissä ja prosentissa. En väitä että se kyoshon litku olisi mitään huonoa, mutta ei parastakaan ole.

146
Hobao / Vs: HoBao Hyper 9
« : 12.02.10 - klo: 14.46 »
Kato pidetään Jyrkkälässä hieman isommat talkoot  :afro:

EDIT: Ei muuten taida ihan kerhon rahoilla toi rata olla pystyssä  :wink:

147
Polttisautot / Vs: Polttoaineista?
« : 07.02.10 - klo: 20.11 »
Myös pitkäaikainen säilytys ei kannata :cool:

148
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 07.02.10 - klo: 20.10 »
Mites on, oletteko ajelleet savoilla tänä talvena? Itsellä tuli ajettua pari viikkoa sitten ja hyvinhän se kulki. Vaikka oli kesä tulppa niin ekalla se rotolla käyntiin lähti. Osiakaan ei mennyt yhtään rikki vaikka hypittyä tuli jonkun verran. Foliota pari kiekkaa kannen ympärille ja servon vesitiiviiksi ja menoks  :afro:

149
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 20.09.09 - klo: 08.59 »
Mutta koitas nyt saada toimimaan ja välityksen saat sopivaksi laittamalla papein palan kellon ja spurrin väliin ja kun olet kiristänyt moottorin ruuvit niin saat vedettyä paperinpalan pois ilman että se menee rikki ja se tulee kevyesti ulos.

Ei sitä paperinpalaa pidä sieltä vetää, vaan sen pitää tulla pois rattaita pyörittämällä. Ja jos on pelkkä terässpurri kiinni, niin tottakai se syö kellon. Kellon pitää olla samaa matskua...

Joo, siis myös sillai että se ei mene rikki kun rattaita pyörittää.

150
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 19.09.09 - klo: 20.13 »
moro!kuinka paljon vaikuttaa nopeuteen jos kytkinkello on nyt 16 piikkinen ja ajattelin jos ostaisi 18 piikkisen?spurri on 47 piikkinen.nopeutta en sinänsä paljoa lisää hae mutta jos tolla välityksen muutolla ei ajo olisi enää yhtä rempovaa,jatkuvasti selällään soramontulla ajaessa laparenkailla :laugh: tosin pitäs sen kyllä kiihtyäkkin jaksaa....tosta spurrista,mistä sais teräksisen tai jonkun muun vastaavan?hobbylinnasta tilasin terässpurrin mutta se ei ole leveydeltään kuin n.kolmanneksen vakiosta :shocked: eipä sillä kauaa ajeltu kun söi kytkinkellon p******i koska niin pieneltä alalta ovat kosketuksissa.auto ss savage nossen rs30 motilla.

Joo, sullahan on aivan sama ongelma kuin mulla oli. Kuusi kelloa meni juuri tuo välityksen vääryyden takia koska 17t kello on pienin ja 22t suurin minkä voi laittaa tuohon 47t spurriin ja tämän sopivuuden löytyvä kellon mukana tulleessa paperilipuskassa. Siinä on ilmoitettiin spurrin koko ja siihen sopivat kellon. Mutta koitas nyt saada toimimaan ja välityksen saat sopivaksi laittamalla papein palan kellon ja spurrin väliin ja kun olet kiristänyt moottorin ruuvit niin saat vedettyä paperinpalan pois ilman että se menee rikki ja se tulee kevyesti ulos.

Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6