Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Mr Cale

Sivuja: 1 ... 44 45 46 [47] 48 49 50 ... 53
1381
Tulokset / LRP Masters
« : 06.04.03 - klo: 16.21 »
Lainaus käyttäjältä: "reittilä"
PJEP: Hieman vanhaa tietoa

Oiskohan proxy tehny tepposet...

1382
Tulokset / LRP Masters
« : 06.04.03 - klo: 15.52 »
First A-Main:

1. Juho Levänen
2. Benni Gröschel
3. Simo Ahoniemi
4. Craig Drescher
5. Surikarn ....
6. Barry Baker
7. Jonas Andersson
8. Kiyokazu Suzuki
9. David Spashett
10. Steeen Graversen

1383
Tulokset / LRP Masters
« : 06.04.03 - klo: 13.52 »
No nyt tuli tulokset alkuerien jälkeen.

1  220      Levänen, Juho           Finnland                       23 5.09,27
   2  229      Andersson, Jonas        Schweden                       23 5.09,47  0,20    0,20
   3  240      Baker, Barry            USA                            23 5.10,99  1,72    1,52
   4  252      Gröschel, Benni         RCC Köngen e.V.                23 5.11,40  2,13    0,41
   5  232      Graversen, Steen        Dänemark                       23 5.11,57  2,30    0,17
   6  230      Drescher, Craig         England                        23 5.11,89  2,62    0,32
   7  250      Chaidejsurija, Surikarn Thailand                       23 5.12,01  2,74    0,12
   8  235      Ahoniemi, Simo          Finnland                       23 5.12,44  3,17    0,43
   9  241      Spashett, David         England                        23 5.12,95  3,68    0,51
  10  247      Suzuki, Kiyokazu        Japan                          23 5.13,47  4,20    0,52


16  219      Rinne, Timo             Finnland                       22 5.01,06   1 R    0,18

24  207      Andersson, Christer     Finnland                       22 5.05,06   1 R    0,07

35  200      Torikka, Tommi          Finnland                       22 5.08,99   1 R    0,85

64  187      Sodergard, Kenneth      Finnland                       21 5.01,40   2 R    0,08

1384
Tulokset / LRP Masters
« : 06.04.03 - klo: 12.50 »
Aikataulun mukaan alkuerät on ajettu. Tuloksia odotellaan...

1385
Tulokset / LRP Masters
« : 06.04.03 - klo: 12.15 »
Lainaus käyttäjältä: "*toba*"
On se hauskaa kun 11vuotias poika pesee aikuisia miehiä =)

Voin ihan aikuisena miehenä sanoa, että ei ole mikään häpeä hävitä Christerille.

1386
Tulokset / LRP Masters
« : 05.04.03 - klo: 22.09 »
Viiden kärki 0,81 sekunnin sisällä. Aika tasasta on...

1387
Sähköautot / Kokemuksia ja mielipiteitä Mini-Z:sta
« : 04.04.03 - klo: 17.05 »
En kuitenkaan usko, että kokonaisuuden kannalta löysä diffi on paras ratkaisu. Mutta löysän diffin etu on siis tuo mainitsemani.

1388
Sähköautot / Kokemuksia ja mielipiteitä Mini-Z:sta
« : 04.04.03 - klo: 16.56 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Niinno joo. Mut mitä järkeä on diffissä joka pyörii vapaasti  :?:
Kääntyy mutkaan sisään tosi hyvin.

1389
Vapaa keskustelu / Ekonomistien työnkuva
« : 04.04.03 - klo: 10.46 »
Hyvä  :lol:

1390
Vapaa keskustelu / Myydään akkuja
« : 03.04.03 - klo: 17.57 »
Mutta sitten jos myyt muutakin kuin akkuja, niin joudut tekemään useampia ilmoituksia. Mielestäni on siis turhaa tehdä oma alue nimenomaan akuille. Ja jos akuille tehdään oma alue, niin sitten on syytä tehdä oma alue myös latureille, moottoreille, Baja Beetleille jne...

1391
Kilpailijoiden kanava / Mäntsälän FinTrack 29.03.03
« : 03.04.03 - klo: 17.52 »
Lainaus käyttäjältä: "Teppo"
Nyt kun talvikausi on lopuillaan ja kesätekee tuloaan  8)  niin onkohan mahdollisesti Kuusankosken pesua yms suuniteltu mille ajalle...
Rata pestään, kunhan lumet sulaa. Ilmottelen tai joku ilmottelee täällä hyvissä ajoin.

Lainaus käyttäjältä: "Koskivuon Vesku"
Kuka kertoi joskus jossakin, että Kuusankosken super-hieno rata häviää, mutta uusi rakennetaan saman tien? Olenko nähnyt painajaisunta, vai pitääkö tieto paikkansa?
Radan siirto kuuluu osana "suurempaan suunnitelmaan". "Suunnitelmaa" on pikkuhiljaa toteutettu jo 10 vuotta. Uusi paikka radalle on olemassa ja hyvät suhteemme kaupungin päättäjiin takaa sen, että uusi rata on valmis, ennen kuin vanha puretaan. Mutta siirrosta on puhuttu jo kymmenisen vuotta. Tarkotus olis tänäkesänä kisojen jälkeen mahdollisesti vetää uusi asfaltti rataan. Ennen kisoja ei viitsitä riskeerata, vaikka tarvittava asiantuntemus kerhosta kyllä löytyisi.

1392
Vapaa keskustelu / Myydään akkuja
« : 03.04.03 - klo: 17.28 »
Turhaa. Mika on vissiin aikasemminkin tommosta ehdotellut. En näe mitään syytä moiseen.

1393
Kuinka moni on oikeasti testannut 27:lla sisällä ja ulkona?

Viime keväänä alle 10 asteen lämpötilassa ajettaessa Kuusankosken ulkoradalla 27 oli alle pari kymppää 22 hitaampi nopeimmalla kierroksella ja paljon tasaisempi ajettava. Joten kesällä 27 ei ole mikään ongelma.

Ja edelleen viittaisin omaan ajooni Mäntsälässä. Jos 27 renkaat olisivat todella onnettomat ja mielettömän liukkaat, niin olisin varmaan ollut hieman alempana tuloslistalla. Tony voi kertoa myös osaltaan sivusta kerhossa seuranneena, millaista meno on ollut minulla 22/27 akselilla. Voi toki olla, että renkaiden erot näkyvät eri tavalla eri merkkisissä autoissa.

En kuitenkaan ole missään nimessä sitä vastaan, että ensi talveksi valittaisiin jokin parempi rengas (esim. Orion).

1394
Kilpailijoiden kanava / Re: Mäntsälän fiilikset= 10 +
« : 30.03.03 - klo: 15.27 »
+ Tilat (varikko ja rata)
+ Korokkeen korkeus
+ Foami-treeni, mistä seurauksena...
+ pito
+ Aikataulu piti
+ Kalvesin Tomppa
 
- Virin palkinnot jaettiin aivan väärän listan mukaan (Kyllösen jalanjäljilla ;))
- Radiohäiriöt
- Liikaa autoja alkuerissä. Ohjeistoa olisi syytä muuttaa ensi talvikaudeksi. Ulkoradoille mahtuu paremmin.

Lainaus käyttäjältä: "Cruisaaja"
Ei oikeastaan voi muuta todeta kuin että MMR:n porukat olivat loihtineet tosi hienon ja ajettavan touring radan.

Käsi ylös kaikki ne Mäntsäläläiset, ketkä olivat loihtimassa rataa!
.
.
.
(aika hiljasta pitelee...) ;)

Lainaus käyttäjältä: "Cruisaaja"
Toivottavasti Cale ei kypsynyt meikäläisen juttuihin sen päivän aikana mitä joka hiitin jälkeen tulin sinulle varikolla selittämään :mrgreen:

Ei kypsynyt ei. Oli kiva nähdä suakin taas kilpailussa. Selkeesti uutta virtaa pursuten.  :D

1395
Lainaus käyttäjältä: "Teppo"
Mietin tuossa, jos ajettaisiin Mäntsälän kisa niin, että uuden rengassäännön kuljettajat ajaisivat 27 renkailla, koska se toimii paremmin ja kierrosajat ovat samoja. Itse voin uhrautua ajamaan noilla repailevillä... sopimattomaksi kisatouhuun todetuilla 22 renkailla? :lol:

Ajoin testimielessä ja Tepon kehoitusta noudattaen Mäntsälän kisat CS27 renkailla. Renkaat eivät olleet kenties aivan yhtä nopeat kuin CS22:set mutta erittäin miellyttävät ajettavat. Renkaat säilyivät samanlaisina koko erän pituuden ja ainakin talven aiempiin kisoihin verrattuna selvisin vähemmällä renkaiden paikkaamisella. Tänään kertsillä löysin eilisiin setuppeihin verrattuna inserttiä ja koria vaihtamalla vajaa 3 kymppää lisää vauhtia kierroksella. joten eilinen vauhdin puute saattoi johtua (kuskin kädettömyyden lisäksi) jostain muusta kuin kumiseoksesta. En tiedä mistä Tepon ongelmat Mäntsälässä johtuivat, mutta ainakin ulospäin näytti vähän siltä, että renkaat olisivat ylikuumenneet...

Jokatapauksessa tuli todettua, että CS27 on vähintänkin aivan käyttökelpoinen rengas myös matolla kilpailtaessa. Meidän mattoradalla minun autolla minun ajamana CS27 on tällä hetkellä noin 15 satkua kierroksella nopeampi kuin CS22 ja säilyttävät nopeutensa koko erän ajan. Ja molemmille renkaille on haettu omat setupit.

1396
Sähköautot / Missä vauhti? *neuvoja kipeesti*
« : 28.03.03 - klo: 14.33 »
Lainaus käyttäjältä: "turtle"
Vai että pää sekasi...

Alla http://www.tranexp.com:2000/InterTran Englanti-Suomi käännös tuosta noparin setupista. ( sivut 17 ja 18 ).

(Nöyrin anteeksipyyntöni tälläisestä forumin saastuttamisesta, mutta en voinut vastustaa kiusausta.)

************

Aiemmin alku nyt kuluva astua , ajonopeus hallita pitäisi olla yhtenäinen jotta vastaanottaja ja jotta hinta akku ahtaa (4-10 kammio ajaksi Pyörremyrsky , 4-6 kammio ajaksi Atomi ), ja lähetin pitäisi olla asetella antava jotta Astua 4.

1. HAPANTUA MODEL AFTER Lähetin

2. HAPANTUA MODEL AFTER AJONOPEUS Hallita Dia MODEL AFTER / LÄHETTÄÄ heilahdus jotta MODEL AFTER asema.

3. Avulla lähetin kuristusläppä kotona epämääräinen asema , ahdistaa ja estää ESC's 1- HIPAISTA napittaa ( ainoa - Hipaista Koristella mukaanluettuna ) ennen kuin arvostus VALODIODI hapantua jähmeä aine puna ( likiarvoinen - apulainen kolme toisen luokan ). huomata Tokko 1- HIPAISTA napittaa on ahtaalla ajaksi vähemmän kuin 3 toisen luokan , VALODIODI jälkisäädös räpytellä puna kuusi silloin tällöin ja te jälkisäädös kaivata jotta alku nyt kuluva jalostaa aikana.

4. ESITTÄMISLUPA AJONOPEUS Hallita 1- HIPAISTA Napittaa

5. KISKAISTA Lähetin LAUKAISIN JOTTA Ml;mellinen KURISTUSLÄPPÄ ASEMA ( alistaa jotta Esiintyä 12) Nyt kuluva raivo olla valmis koska aikaisin koska te esittämislupa 1- Hipaista napittaa jotta taata että ajonopeus hallita oppia Ml;mellinen Kuristusläppä asema. Ehdottaen laukaisin asteittain ja / eli arkaileminen jäljessä aukaiseminen 1- HIPAISTA napittaa toukokuu aiheena l;sitellä kuin Ml;mellinen Kuristusläppä asema jotta olla. Estää laukaisin paikalla ennen kuin arvostus VALODIODI hapantua jähmeä aine kokematon. huomata motorinen jälkisäädös ei ajelu aikana asento - jalkeilla edes tokko se on yhtenäinen jotta ajonopeus hallita.

6. HYÖKKÄYS Lähetin LAUKAISIN JOTTA Ml;mellinen JARRUTTAA ASEMA ( alistaa jotta Esiintyä 13) Nyt kuluva raivo olla valmis koska aikaisin koska VALODIODI hapantua jähmeä aine kokematon jotta taata että ajonopeus hallita oppia Ml;mellinen Jarruttaa asema Ehdottaen laukaisin asteittain ja / eli arkaileminen jäljessä arvostus VALODIODI hapantua jähmeä aine kokematon toukokuu aiheena l;sitellä kuin Ml;mellinen Jarruttaa asema jotta olla. Estää laukaisin paikalla ennen kuin arvostus VALODIODI räpytellä kokematon.

7. EDESTAKAINEN Lähetin KURISTUSLÄPPÄ JOTTA EPÄMÄÄRÄINEN Asema arvostus VALODIODI jälkisäädös hapantua jähmeä aine puna , ilmaisten että arvonmukainen ohjelmoiminen has täysin. Sinun ajonopeus hallita on kas noin asento ja valmis jotta ajaa!

huomata Tokko lähetin laskeva aari heilahdus , se jälkisäädös olla pakollinen jotta lopettaa edellä jakso jälleen. Tokko arvoitus aari kokenut aikana asento - jalkeilla , hapantua lähettää ajonopeus hallita ja kertaus aivan portaat kotona nyt kuluva jakso. ASTUA 5: Ajonopeus Hallita Asento - Jalkeilla ( jatkuva )

***********


ROTFLMAO    :lol:

1397
Sähköautot / Moottorinpuhdistussprayt
« : 28.03.03 - klo: 14.30 »
Mä olen käyttänyt PRF:fää.

1398
Lainaus käyttäjältä: "Nappe"
Aika hurja veto laittaa 10kuskia/alkuerä...

FinTrack-sääntöjen mukaan.

1399
Sähköautot / Take off Cs 27 käyttöön
« : 27.03.03 - klo: 15.40 »
Lainaus käyttäjältä: "-Iceman-"
Btw. Mitä ongelmia on ilmaantunut?

Lyhyesti sanottuna renkaat ei vaan ole toiminu. Vähän on taas valoa tunnelin päässä, mutta kattoo nyt miten Mäntsälässä sujuu. Ongelman alku ja juuri on se, että ajoin koko syksyn käytännössä solukumirenkailla. Kumirenkaita ei tullut niin testattua ja sen on näissä kevään kumipelleilykisoissa kyllä huomannut.

1400
Sähköautot / Take off Cs 27 käyttöön
« : 27.03.03 - klo: 09.12 »
Mä huomasin sen sun kysymyksen, mutta tämän talven perusteella en uskalla sanoa noihin rengas/vanne/inserttijuttuihin yhtään mitään. On ollu ihan tarpeeksi ongelmia kyseisten artikkeleiden kanssa.

1401
Sähköautot / Korit
« : 26.03.03 - klo: 17.43 »
HPI:n korit taitaa olla 35 euroa.

1402
Lainaus käyttäjältä: "Matias Vikstedt"
Valitettavasti en pääse ajamaan tonne mäntsälään, koska kevään budjetti on jo ylitetty eikä sponsori suostu maksamaan enempää!
Johtuen siitä ettei minulla ole kunnon akkuja! :cry:


No ei tuo homma voi akuista olla kiinni. Kyllä voit ihan huoleti tulla Mäntsälään ajamaan samalla kalustolla kuin Alue 8 kisoissa.

1403
Lainaus käyttäjältä: "jperala"
Se on harmi että kirjoitetusta sanasta ei näe onko kirjoittaja ollut tosissaan...

Tuon takia niitä hymiöitä tarvitaan. Ja niitä olisi syytä käyttää (oikealla tavalla).

1404
Vapaa keskustelu / Keski-Suomen Harrastajat
« : 24.03.03 - klo: 14.31 »
No ainakin Jyväskylässä ja Laukaalla/ssa (oon aina luullu, et se on "Laukaalla", mut ainakin kesällä paikalliset puhu, et "Laukaassa") on hyvinkin aktiivista toimintaa.

1405
Vapaa keskustelu / AKK:n Lisenssistä!
« : 18.03.03 - klo: 21.03 »
Tarvii. Mutta sen ei tarvi olla sinun "oikea" huoltaja. Kisoissa huoltajaksi voi ilmoittaa esim. kerhon vetäjän. Tosin häneltä on hyvä kysyä etukäteen...;)

1406
Sähköautot / Micro RS4:sten kartoitusta..
« : 18.03.03 - klo: 15.33 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Etuna tossa one-wayssa olis vissiin ettei aiheuta vastaanhankaamista kun veto on päällä? Onko etuolennainen? Vakaus/epävakaus on sitten toisarvoinen juttu?

Joo, ei aiheuta vastaahankaamista. Isommissa autoissa one-waytä käytetään siks, että auto kiihtyy paremmin mutkista, kääntyy kaasun kanssa huomattavasti paremmin ja kääntyy mutkaan sisään paremmin. Miinuksena on se, että ilman todella hyvää pitoa jarruttaminen on hankalaa. Eli one-way on nopeempi, mutta vaikeempi ajettava.

1407
Sähköautot / Micro RS4:sten kartoitusta..
« : 18.03.03 - klo: 15.18 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Tai itse asiassahan mainitsit tuon "lukon" -  tarkoitatko juuri tätä?


Lukko-vertausta käytin lähinnä siksi, että one-wayllä kuten myös kiinteällä etupäällä ajettaessa sisemmän etupyörän mahdollisesti noustessa mutkasta kiihdytettäessä ilmaan, välittyy veto ulomman pyörän kautta tiehen. Eli veto ei huku sisemmän pyörän sutimiseen kuten diffillä käy.

1408
Sähköautot / Micro RS4:sten kartoitusta..
« : 18.03.03 - klo: 15.10 »
Niin one-way (suomeksi usein yksisuuntalaakeriksi kutsuttu) välittää vetoa, mutta ei jarrutusta. Kiinteä etupää on sitten aivan eri juttu. Sellaisen saat helposti esim. siten, että vedät kuuladiffin niin tiukalle, ettei se toimi enää diffinä vaan on kiinteä. Tietysti jos saatavilla on valmis palikka niin semmosta sitten vaan.

1409
Sähköautot / Micro RS4:sten kartoitusta..
« : 18.03.03 - klo: 14.47 »
Jos noi toimii yhtään samalla tavalla kuin isommat serkkunsa, niin ei se one-way ainakaan stabiilimmaksi menoa muuta. Oikeastaan juuri päin vastoin. Vedon ollessa päällä etupäässä on käytännössä lukko, joten auto menee kiihdytettäessä juuri siihen suuntaan kun pyörät osottaa ja melko vihasesti. Jarrutettaessa jarruja löytyy vaan takapyöristä, eli vähän niinkun jarruttelis käsijarrulla kaiken aikaa. Kaikki varmaan tietää kuinka stabiilia se on. Mutta radalla osaavissa käsissä one-way on yleensä diffiä nopeampi.

1410
Tulokset / Re: matot
« : 18.03.03 - klo: 14.37 »
Lainaus käyttäjältä: "karisi"
ekaa kertaa ajoin tumman mustilla matoilla.
=>
Päivän aikana ei muodostunut näkyvää ajolinjaa hjelpiksi.

Niin sä oot tottunu vaaleen mustiin.  :lol:

Sivuja: 1 ... 44 45 46 [47] 48 49 50 ... 53