1381
Tulokset / LRP Masters
« : 06.04.03 - klo: 16.21 »Lainaus käyttäjältä: "reittilä"
PJEP: Hieman vanhaa tietoa
Oiskohan proxy tehny tepposet...
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
PJEP: Hieman vanhaa tietoa
On se hauskaa kun 11vuotias poika pesee aikuisia miehiä =)
Niinno joo. Mut mitä järkeä on diffissä joka pyörii vapaasti :?:Kääntyy mutkaan sisään tosi hyvin.
Nyt kun talvikausi on lopuillaan ja kesätekee tuloaan 8) niin onkohan mahdollisesti Kuusankosken pesua yms suuniteltu mille ajalle...Rata pestään, kunhan lumet sulaa. Ilmottelen tai joku ilmottelee täällä hyvissä ajoin.
Kuka kertoi joskus jossakin, että Kuusankosken super-hieno rata häviää, mutta uusi rakennetaan saman tien? Olenko nähnyt painajaisunta, vai pitääkö tieto paikkansa?Radan siirto kuuluu osana "suurempaan suunnitelmaan". "Suunnitelmaa" on pikkuhiljaa toteutettu jo 10 vuotta. Uusi paikka radalle on olemassa ja hyvät suhteemme kaupungin päättäjiin takaa sen, että uusi rata on valmis, ennen kuin vanha puretaan. Mutta siirrosta on puhuttu jo kymmenisen vuotta. Tarkotus olis tänäkesänä kisojen jälkeen mahdollisesti vetää uusi asfaltti rataan. Ennen kisoja ei viitsitä riskeerata, vaikka tarvittava asiantuntemus kerhosta kyllä löytyisi.
Ei oikeastaan voi muuta todeta kuin että MMR:n porukat olivat loihtineet tosi hienon ja ajettavan touring radan.
Toivottavasti Cale ei kypsynyt meikäläisen juttuihin sen päivän aikana mitä joka hiitin jälkeen tulin sinulle varikolla selittämään :mrgreen:
Mietin tuossa, jos ajettaisiin Mäntsälän kisa niin, että uuden rengassäännön kuljettajat ajaisivat 27 renkailla, koska se toimii paremmin ja kierrosajat ovat samoja. Itse voin uhrautua ajamaan noilla repailevillä... sopimattomaksi kisatouhuun todetuilla 22 renkailla? :lol:
Vai että pää sekasi...
Alla http://www.tranexp.com:2000/InterTran Englanti-Suomi käännös tuosta noparin setupista. ( sivut 17 ja 18 ).
(Nöyrin anteeksipyyntöni tälläisestä forumin saastuttamisesta, mutta en voinut vastustaa kiusausta.)
************
Aiemmin alku nyt kuluva astua , ajonopeus hallita pitäisi olla yhtenäinen jotta vastaanottaja ja jotta hinta akku ahtaa (4-10 kammio ajaksi Pyörremyrsky , 4-6 kammio ajaksi Atomi ), ja lähetin pitäisi olla asetella antava jotta Astua 4.
1. HAPANTUA MODEL AFTER Lähetin
2. HAPANTUA MODEL AFTER AJONOPEUS Hallita Dia MODEL AFTER / LÄHETTÄÄ heilahdus jotta MODEL AFTER asema.
3. Avulla lähetin kuristusläppä kotona epämääräinen asema , ahdistaa ja estää ESC's 1- HIPAISTA napittaa ( ainoa - Hipaista Koristella mukaanluettuna ) ennen kuin arvostus VALODIODI hapantua jähmeä aine puna ( likiarvoinen - apulainen kolme toisen luokan ). huomata Tokko 1- HIPAISTA napittaa on ahtaalla ajaksi vähemmän kuin 3 toisen luokan , VALODIODI jälkisäädös räpytellä puna kuusi silloin tällöin ja te jälkisäädös kaivata jotta alku nyt kuluva jalostaa aikana.
4. ESITTÄMISLUPA AJONOPEUS Hallita 1- HIPAISTA Napittaa
5. KISKAISTA Lähetin LAUKAISIN JOTTA Ml;mellinen KURISTUSLÄPPÄ ASEMA ( alistaa jotta Esiintyä 12) Nyt kuluva raivo olla valmis koska aikaisin koska te esittämislupa 1- Hipaista napittaa jotta taata että ajonopeus hallita oppia Ml;mellinen Kuristusläppä asema. Ehdottaen laukaisin asteittain ja / eli arkaileminen jäljessä aukaiseminen 1- HIPAISTA napittaa toukokuu aiheena l;sitellä kuin Ml;mellinen Kuristusläppä asema jotta olla. Estää laukaisin paikalla ennen kuin arvostus VALODIODI hapantua jähmeä aine kokematon. huomata motorinen jälkisäädös ei ajelu aikana asento - jalkeilla edes tokko se on yhtenäinen jotta ajonopeus hallita.
6. HYÖKKÄYS Lähetin LAUKAISIN JOTTA Ml;mellinen JARRUTTAA ASEMA ( alistaa jotta Esiintyä 13) Nyt kuluva raivo olla valmis koska aikaisin koska VALODIODI hapantua jähmeä aine kokematon jotta taata että ajonopeus hallita oppia Ml;mellinen Jarruttaa asema Ehdottaen laukaisin asteittain ja / eli arkaileminen jäljessä arvostus VALODIODI hapantua jähmeä aine kokematon toukokuu aiheena l;sitellä kuin Ml;mellinen Jarruttaa asema jotta olla. Estää laukaisin paikalla ennen kuin arvostus VALODIODI räpytellä kokematon.
7. EDESTAKAINEN Lähetin KURISTUSLÄPPÄ JOTTA EPÄMÄÄRÄINEN Asema arvostus VALODIODI jälkisäädös hapantua jähmeä aine puna , ilmaisten että arvonmukainen ohjelmoiminen has täysin. Sinun ajonopeus hallita on kas noin asento ja valmis jotta ajaa!
huomata Tokko lähetin laskeva aari heilahdus , se jälkisäädös olla pakollinen jotta lopettaa edellä jakso jälleen. Tokko arvoitus aari kokenut aikana asento - jalkeilla , hapantua lähettää ajonopeus hallita ja kertaus aivan portaat kotona nyt kuluva jakso. ASTUA 5: Ajonopeus Hallita Asento - Jalkeilla ( jatkuva )
***********
Aika hurja veto laittaa 10kuskia/alkuerä...
Btw. Mitä ongelmia on ilmaantunut?
Valitettavasti en pääse ajamaan tonne mäntsälään, koska kevään budjetti on jo ylitetty eikä sponsori suostu maksamaan enempää!
Johtuen siitä ettei minulla ole kunnon akkuja!
Se on harmi että kirjoitetusta sanasta ei näe onko kirjoittaja ollut tosissaan...
Etuna tossa one-wayssa olis vissiin ettei aiheuta vastaanhankaamista kun veto on päällä? Onko etuolennainen? Vakaus/epävakaus on sitten toisarvoinen juttu?
Tai itse asiassahan mainitsit tuon "lukon" - tarkoitatko juuri tätä?