1471
Tulokset / Juho Levänen Wins DHI Cup
« : 04.02.03 - klo: 15.02 »
Hienoahan se on, mutta kuten arvelitkin tuosta alempana löytyi tällaisella salanimellä varustettu topicci josta löytyy vähän samasta asiasta. DHI CUP 2003
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Omaa luokkaa ei tosiaan vielä näille vehkeille löydy, valitettavasti.
Aika naurettavaa touhua muuten tuolla Traxxasin virallisessa foorumissa. Lähetin sinne viestin jossa oli linkki tuohon videoon. Nyt se bannattu luultavasti tuon videon musiikissa olevan kirosanan takia. ´Tyypillistä Jenkkitouhua
Tänään päästiin ajamaan ensimmäistä kertaa uusilla matoilla: pito tulee olemaan kisassa todennäköisesti Kuusankosken luokkaa eli ei tarvitse sladitella
Oikaisuesteistä muuten sen verran että ne oli aika hyvät, vielä kun panostaa sen verran että viistoaa vähän reunoja niin niistä voi ajaa tyylillä yli ilman että auto hyppää pahasti.
Lainaus käyttäjältä: "Teppo"
Kuusankoskella mattojen teippaukset olivat mallikaat, ainakin viimevuonna DHI radalla(sama muoto muuten) teipit heittivät autoja katsomoon ilman, että kuski kerkesi mitenkään estää tätä.
Idea teipata matot altapäin on hyvä kyllä, mutta Kuusankoskella oli paikoin mattojen välissä rakoa useita senttejä mikä tahtoi aiheuttaa kaatumista kun siihen sopivasti osui. Mutta toisaalta ne paikat eivät yleensä olleet ajolinjalla joten kuskin vika jos niihin osui...
Tämä lomakeasiahan tässä ilmoittautumisessa ei nyt kovin tärkeä asia ole, voihan ilmoittautua vapaamuotoisestikin.
Lähinnä heräsi uteliaisuus, onko jokin yksinkertainen kikka olemassa.
Sain tässä muualta taholta vinkin, että skannausohjelmalla voisi tulostaa PDF lomakkeen tiedostoon ja sitä kautta edelleen lähettää sen sähköisesti. En ole itse kokeillut menetelmää, kun ei ole kyseistä ohjelmaa.
Mitä laillisuuteen tulee, niin tässä tapauksessa kilpailun järjestäjä on hyväksynyt sähköisen ilmoittautumisen. Tarkoittanee sitä, että lähettämällä omalla sähköpostilla ilmoittautuminen,se on myös sitova ja lupautuu tutustuneensa sääntöihin ja vastuukysymyksiin.
Ainoa epävarma kohta on niillä kilpailijoilla, jotka tarvitsevat holhoojan suostumuksen. Ilmoittautumisenhan voi lähettää holhoojan tietämättä.
Mr Cale: Et viitsis katsoa mun ilmoittautumista uudelleen ku en ole ilmoittautunut tommosella kiteellä. Kide pitäis ilmoittautumisessa olla 40,795 (se eka vaihtoehto).
Cale: Mihinkään Tanskaan en ole kyllä lähdössä sen enempää kuin Kuusankoskellekkaan tällä kertaa. Se että tänne kirjoittelen omiani on vähän kuin terapiaa siihen kun ei pääse ajamaan silloin kuin haluaisi. Tarkoitus ei ole ärsyttää ketään jutuillani, vaikka välillä se siltä tuntuisikin joistakin tahoista. :?
Miksi näin? Eikö tuossa olisi tilaisuus tehdä maukas diili paikallisen hampurilaisketju makkosen kanssa, että kisaporukat sais BIGmacit puoleen hintaan ja Tepolle aterian extrana korillinen kokista, kun se siitä niin tykkää
Joo, tuolle suoralle sais näköjään kelattua kunnon kyydit, kun on noin ajettavan näköinen mutka ennen pääsuoraa 8)
EDIT: Täh!! Onko Kypak hommannut mc donaldsin sponssiksi kisoihin???
Ööö... tota
OK, akut lämpenee ehkä hieman enemmän, mutta VARMASTI kutistemuovi ei lisää auton painoa niin paljon että sen vaikutus suorituskykyyn on mitattavissa. Jos painon säästö on noin tarkkaa, niin pitää jättää kori maalaamatta, ottaa sähköjohdoista eristeet pois, tms. On noin 1000 muuta paikkaa jossa painoa voi säästää enemmän kuin kutistemuovissa. Enemmän tuntuu että syy jättää akut paketoimatta on siinä, että se näyttää coolimmalta :mrgreen:
Mutta ei tästä aiheesta sotaa kannata aloittaa. Voihan liittimet peittää vaikka teipillä, tms.
LainausMäkin käytin pötköakkuja harrastuksen alussa ja niissä on se hyvä puoli että ne on yleensä paketoitu jonkinlaiseen muovikalvoon joka estä niitä likaantumasta/kastumastä ja ennenkaikkea menemästä oikosulkuun.
Tämän olen lukenut jostain muualtakin. Mikä estää laittamasta itse tehtyä akkupakettia vielä kutistemuovin sisään? Tuskin niitä irtokennoja nyt päivittäin irrotellaan ja tinaillaan uudelleen :?
Mielestäni vanha kunnon "ajakaa ittenne kipeeks" meininki olis kivempaa, tiedän että useat ovat yöpymässä joka tapauksessa radan lähistöllä ja jos takaamme hyvän tasaisen pidon voisin sen yötreenin näille suoda, itse tuskin osallistuisin kun en yöksi taida matkustaa. Tiedän ettei tämmöinen ole mahdollista oikeesti koska jonkun pitää tiloista vastata yms.
No toivotaan että saadaan jouheva touring rata, joten elkäähän ahnehtiko radan mitassa liiaksi, yks mutka sataa neliöö kohti riittää
Eiks muuten saada tarpeeks kotietua :lol:
Eli ei enää liimapitoa ?