151
Team C / Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« : 26.01.13 - klo: 21.04 »
Eiköhän myyjäliike korjaa tuon vanneasian kuntoon.
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Enkä puhunutkaan mistään aluhexeist...enkä myöskään muovisista,vaan niistä mitkä on vakiona siinä autossa kiinni,jotka eivät siis ole hexit ,mutta kuten siis tuossa viestissäni puhuinkin "hexiviritelmästä",niin tarkotin sitä vakioa.
Juu kestäähän se kuuladiffikin,mutta kun taas puhuin "aloittelijoista",jotka eivät välttämättä ole hoksanneet jippoja auton suhteen ja auto on vasta uusi. Nyt en siis halua sekoittaa tätä siihen RTR versioon,vaan ajattellen sitä seuraavaa kakkos mallia autosta Joo,no toisaalta kaikkia alottelijoita ei neuvota ostamaan heti kilpa autoa...
Ja vielä varmuudeksi sanon,että ei pidä myöskään uskoa,että auto olisi mielestäni huono...siis täähän on ihan huippu,mutta sitä seuraavaa versiota odotellessa.
Juu,saa ehottomasti,mutta aloittelijoiden kannalta nuo asson hexin viritelmät ja kuuladiffi ei välttämättä ole se paras juttu,mutta eipä siitä sen enempää.
Onhan tää nyt kuitenkin ollut jo 2009 vuodesta asti kauppojen hyllyillä,jos en väärin muista.
Mitäs iskareita/jousia ja öljyjä käytätte tässä autossa?
En oo viel ostanu ku just tässä phdin et minkä ostais.Kun ei viittis ostaa uusia akkuja...Jos sulla on jo auto voit myös ostaa uuden pohjalevyn akkujen sijaan.
http://fi.eurorc.com/product/1399/teamc-tr02c-chassis---stick-pack-version
Nykyään on erittäin mielenkiintoista radalla ja kisoissa verrata muiden saman merkkisten auton säätöihin ja huomata eroja ja silleen saada autosta entistäkin paremman.Sitähän tässä ajoin takaa että näkisi mitä eroja säädöissä porukalla on...
Ja autoonhan saa myös normaalille pötkölipolle tarkoitettua pohjalevyä...
Mutta kyllä kai Racingtiimilä on ainakin joku valmis setupsheetti johon voisi tähdätä jos haluaa hyvän perussetupin? Kuitenkin suomen sisäradat ovat aika erillaisia kuin monet isot radat ulkomailla eli olisi hyvää käyttää paikallisia setuppeja.
Tuli kysymys TS2TE:n kasauksessa. Kokosin etupäätä ja asennettaessa tätä:
http://www.rceet.net/alu-suspension-arm-mount-front-weight-2wd-p-1625.html
huomasin, että messinkipaino ei ole itse pinnan tasalla vaan tulee siitä yli. Sen seurauksena tämä:
http://www.rceet.net/susp-arm-holder-front-2wd-p-941.html
jää heilumaan sen painon päälle ja ruuvien kiristys on hankalaa, kun muovi joustaa. En myöskään usko, että sen olisi tarkoitus levätä sen painon päällä vaan olla "yhtä puuta" tuon alu-palikan kassa.
Oletteko laittaneet vaan painon sinne, laittaneet sen kiinni johonkin muualle vai jättäneet kokonaan pois?
Morjesta!
Oon ostamassa tota TeamC "Jekyll" autoa kittinä ja onko tähän mitään ns. pakollista päivitettävää kuin nuo iskarit?
Semi OT, mutta jos aiot päivittää tohon iskarit ja nämä muut "pakolliset" päivitykset niin eikö olisi vain fiksumpaa ostaa heti kunnon kitti? Ei tarvis yhtään päivittää... Tulee varmaan pidemmässä juoksussa halvemmaksi ja ajonautinto ja osien laatu on varmasti ylivertainen!
Morjesta!
Oon ostamassa tota TeamC "Jekyll" autoa kittinä ja onko tähän mitään ns. pakollista päivitettävää kuin nuo iskarit?
Mistä päin eurooppaa sain halvimmalla SC renkaita? ihan piha suttailuu tulis.
No herra laittaa kuitenkin nuo veloituksetta kaikille omistajille, toisin kuin esimerkiksi surullisen kuuluisan Team C:een valitettavasti ostaneille uudet versiot etupään osista.. Tai muiden melkein joka ajokerralla hajoavien muoviosien.
Et edes ole katsonut Team Durangon autoja millä ajetaan todella lujaa kisoissa?
Mielestäni sitä ei sovi jättää pois listasta.
Eikös truggyn sisäkorista (Rceet.net) sais modattua kanssa