Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - KooBee

Sivuja: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 11
151
Team C / Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« : 26.01.13 - klo: 21.04 »
Eiköhän myyjäliike korjaa tuon vanneasian kuntoon.

152
Team Associated / Vs: Team Associated SC10
« : 22.01.13 - klo: 20.19 »
Enkä puhunutkaan mistään aluhexeist...enkä myöskään muovisista,vaan niistä mitkä on vakiona siinä autossa kiinni,jotka eivät siis ole hexit  :roll:,mutta kuten siis tuossa viestissäni puhuinkin "hexiviritelmästä",niin tarkotin sitä vakioa.

Juu kestäähän se kuuladiffikin,mutta kun taas puhuin "aloittelijoista",jotka eivät välttämättä ole hoksanneet jippoja auton suhteen ja auto on vasta uusi. Nyt en siis halua sekoittaa tätä siihen RTR versioon,vaan ajattellen sitä seuraavaa kakkos mallia autosta   :azn: Joo,no toisaalta kaikkia alottelijoita ei neuvota ostamaan heti kilpa autoa...

Ja vielä varmuudeksi sanon,että ei pidä myöskään uskoa,että auto olisi mielestäni huono...siis täähän on ihan huippu,mutta sitä seuraavaa versiota odotellessa.

Uskaltaisin väittää että seuraava versio on edelleen kuuladiffillä. Hexit tulee melko varmasti, ja big boret...

153
Kilpailijoiden kanava / Vs: SC Summer Cup 2013
« : 21.01.13 - klo: 18.06 »
Sehän tästä vielä puuttuisi että tulisi kaksi eri sarjaa... Miksi jakaa muutenkin rajattua osallistujamäärää kahteen aivan turhan takia?

154
Team Associated / Vs: Team Associated SC10
« : 21.01.13 - klo: 16.55 »
Juu,saa ehottomasti,mutta aloittelijoiden kannalta nuo asson hexin viritelmät ja kuuladiffi ei välttämättä ole se paras juttu,mutta eipä siitä sen enempää.

Noissa "aloittelijoiden" RTR-malleissa taitaa tulla ratasdiffi vakiona.

Hexit nyt melko varmasti tulevat seuraavaan päivitykseen, on tullut muihinkin malleihin ja on jo noissa RTR-malleissa.

155
Team Associated / Vs: Team Associated SC10
« : 21.01.13 - klo: 14.34 »
Onhan tää nyt kuitenkin ollut jo 2009 vuodesta asti kauppojen hyllyillä,jos en väärin muista.

2010 huhtikuussa julkaistu, eli olisiko sitten 2010 kesällä tullut kauppojen hyllyille tuo SC10 FT versio. Alkuperäistä (2009 julkaistua) SC10 ei taida olla ihan hetkeen kaupoissa ollut myytävänä.

156
Team Associated / Vs: Team Associated SC10
« : 21.01.13 - klo: 14.29 »
Itse veikkaisin että ".2" päivitys on tulossa ja että se on vastaava kuin oli B4.2:ssa, eli big bore iskarit, uusi slipperi, hexit ja muuta pientä.

157
Team C / Vs: Team C TS2
« : 20.01.13 - klo: 19.26 »
Mitäs iskareita/jousia ja öljyjä käytätte tässä autossa?

Itsellä on big bore iskareiden vakiojouset toistaiseksi ja aiempaan setuppiin lisähuomautuksena että öljyt on Ultimate Racingin mallistoa.

158
Rata on päivittynyt.

RC sisärata kevät 2013

159
Onko tuosta 1C säännöstä jotain haittaa jonkun mielestä?

160
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 19.01.13 - klo: 12.41 »
Kun ei viittis ostaa uusia akkuja...
Jos sulla on jo auto voit myös ostaa uuden pohjalevyn akkujen sijaan.

http://fi.eurorc.com/product/1399/teamc-tr02c-chassis---stick-pack-version


En oo viel ostanu ku just tässä phdin et minkä ostais.

Oletko takamoottoriversiota harkinnut?

161
Team C / Vs: Team C TS2
« : 19.01.13 - klo: 00.42 »
Nykyään on erittäin mielenkiintoista radalla ja kisoissa verrata muiden saman merkkisten auton säätöihin ja huomata eroja ja silleen saada autosta entistäkin paremman.
Sitähän tässä ajoin takaa että näkisi mitä eroja säädöissä porukalla on...

162
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 18.01.13 - klo: 21.14 »
Ja autoonhan saa myös normaalille pötkölipolle tarkoitettua pohjalevyä...

Eikös se ole silloin TP02C? Jos ihan pilkkua viilaillaan...

PS. Hyvä pointti jokatapauksessa, ja esim RTR-versioissa taitaa yleensä pötköliporunko olla.

163
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 18.01.13 - klo: 20.55 »
Ei ole mittaa tässä ja autokin on autotallissa mutta tc02c:n akkukotelon leveys on normaalin akkukotelon leveys x2 (tarkoitettu vierekkäin asetettaville saddle pack akuille).

164
Team C / Vs: Team C TS2
« : 18.01.13 - klo: 19.33 »
Mutta kyllä kai Racingtiimilä on ainakin joku valmis setupsheetti johon voisi tähdätä jos haluaa hyvän perussetupin? Kuitenkin suomen sisäradat ovat aika erillaisia kuin monet isot radat ulkomailla eli olisi hyvää käyttää paikallisia setuppeja.

Toki, mutta myös kuski ja kuskin mieltymykset vaikuttaa setuppiin, ja tietysti radat. Siksi olisikin mukava nähdä millaisia eri setuppeja porukalla on. Paitsi tietysti jos kaikki ajaa sillä perussetupilla eikä ole autoa säätänyt niin sitten toki vertailu on turhaa :)

165
Team C / Vs: Team C TS2
« : 18.01.13 - klo: 14.30 »
EuroRC:n kanssa on toki setupeista ollut myös puhetta ja sieltä on luonnollisesti vinkkejä saanutkin ja/tai kerrottu kokeilun arvoisista muutoksista joita itse ovat tehneet tms.

Omasta mielestäni tuo oma setuppi oli ihan hyvä ajaa, mutta se ei tietenkään tarkoita etteikö parannettavaa voisi olla. :) Jokatapauksessa kiinnostaa kuitenkin yleisesti millaisia setuppeja porukalla on ja jos on eroja niin josko olisi jotain kokeilun arvoista.

PS. Kirjoittamani muutaman sivun takainen puskurimodifikaatio on kyllä toiminut loistavasti, puskuri joustaa ja keulapala kestää isompiakin osumia. Yhtään palaa ei ole vielä omasta autosta katkennut vaikka on tullut muutama melko isokin isku keulaan. Suosittelen. Ja samoin koritolppamodifikaatio, niitäkään ei ole mennyt enää yhtään vaikka alkuun katkeilivat kuin hammastikut...

166
Team C / Vs: Team C TS2
« : 18.01.13 - klo: 12.42 »
Millaisia setuppeja olette käyttäneet sisäradoilla (maalattu betoni tms, ei mattoa)?

Oma setuppi on tällähetkellä seuraava:
http://www.testlogger.info/attachments/setups/TS2TE_KB_indoor_20130117.pdf

167
Team C / Vs: Team C TS2
« : 17.01.13 - klo: 11.26 »
Tuli kysymys TS2TE:n kasauksessa. Kokosin etupäätä ja asennettaessa tätä:

http://www.rceet.net/alu-suspension-arm-mount-front-weight-2wd-p-1625.html

huomasin, että messinkipaino ei ole itse pinnan tasalla vaan tulee siitä yli. Sen seurauksena tämä:

http://www.rceet.net/susp-arm-holder-front-2wd-p-941.html

jää heilumaan sen painon päälle ja ruuvien kiristys on hankalaa, kun muovi joustaa. En myöskään usko, että sen olisi tarkoitus levätä sen painon päällä vaan olla "yhtä puuta" tuon alu-palikan kassa.

Oletteko laittaneet vaan painon sinne, laittaneet sen kiinni johonkin muualle vai jättäneet kokonaan pois?

Mulla on mennyt se irtopaino ihan nätisti sinne TS2TE:ssä, T2:ssa ja T2C:ssä...

168
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 15.01.13 - klo: 00.08 »
Morjesta!

Oon ostamassa tota TeamC "Jekyll" autoa kittinä ja onko tähän mitään ns. pakollista päivitettävää kuin nuo iskarit?

Semi OT, mutta jos aiot päivittää tohon iskarit ja nämä muut "pakolliset" päivitykset niin eikö olisi vain fiksumpaa ostaa heti kunnon kitti? Ei tarvis yhtään päivittää... Tulee varmaan pidemmässä juoksussa halvemmaksi ja ajonautinto ja osien laatu on varmasti ylivertainen!

Tuota kannattaa tosiaan miettiä, TC02 Evo on hieman alle 150 euroa ja siihen ei oikeastaan tarvitse muuta päivittää kuin nuo alumiiniset takatukivarsien pidikkeet sitten joskus kun muoviset hajoaa...

169
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 14.01.13 - klo: 08.51 »
Morjesta!

Oon ostamassa tota TeamC "Jekyll" autoa kittinä ja onko tähän mitään ns. pakollista päivitettävää kuin nuo iskarit?

Kuulalaakereiden lisäksi varmasti tulee eteen takatukivarsien pidikkeiden päivitys alumiinisiksi, toki niillä muovisillakin ajaa kunnes hajoaa... :)

170
Yleinen keskustelu / Vs: Renkaat
« : 13.01.13 - klo: 13.55 »
Mistä päin eurooppaa sain halvimmalla SC renkaita? ihan piha suttailuu tulis.

Ainakin nuo eurorc:ltä löytyvät Louisen renkaat on mielestäni melko edullisia: http://fi.eurorc.com/category/129/short-course

Löytyy liimattuja ja liimaamattomia...

171
Xray / Vs: Xray XB4 4WD krossiauto
« : 13.01.13 - klo: 08.50 »
No herra laittaa kuitenkin nuo veloituksetta kaikille omistajille, toisin kuin esimerkiksi surullisen kuuluisan Team C:een valitettavasti ostaneille uudet versiot etupään osista.. Tai muiden melkein joka ajokerralla hajoavien muoviosien.

Tuskin tarkoitus on aloittaa "sotaa", mutta silti melko reilusti yleistät. Eipä noita muoviosia melkein jokaisella ajokerralla hajoa, ei sen useammin kuin muiltakaan merkeiltä.

Tamiyaan (TRF501) ei myöskään saanut ilmaiseksi uusia ylälinkkien pidikkeitä, tai iskarinvarsia, tai hihnoja, eikä moneen muuhun esim tukivarsia. Myöskään DB01R:ään tai TRF511:een ei saanut ilmaiseksi TRF501:n tukivarsia. Losin nelkkucorriin ei myöskään tainnut saada kaiken maailman tappeja jne (tai mitä siellä nyt olikin) ilmaiseksi mitkä ensimmäisessä versiossa hajoili.

Yleensä kaikki varaosat on pitänyt kaikkiin ihan itse ostaa kaikkiin autoihin, ja se on ollu vain hyvä asia jos osaa on päivitetty paremmaksi tai parempia on ollut tarjolla kun seuraavan kerran moisen ostaa. Usein myöskin menee niin, että korvaavaa osaa ei edes tehdä, vaan suositellaan suoraan ostamaan alumiininen hopup osa tilalle tms.

Muutenkin tällainen on mielestäni melko suuri poikkeus normaalista (positiivinen sellainen toki) että osien uusia versioita tarjottaisiin ilmaiseksi, vaikka uudella versiolla korjattaisiinkin kestävyysongelmia.

172
Team Associated / Vs: Team Associated B4 / B4.1
« : 09.01.13 - klo: 06.58 »
Ooplessa ollaan sitä mieltä että kuvassa on b4.1 vega gen 2. Autosta löytyy myös muita kuvia joista näkyy esim perä paremmin. Ehkä tekstissä on kirjoitusvirhe.

174
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 05.01.13 - klo: 18.59 »
Kuten tässä huomaa niin mielipiteitä on yhtä paljon kuin on kuskejakin. Toisen mielestä Losit dominoi kisoissa, jonkun mielestä Durangot on nopeimpia jne. Itse kuitenkin uskoisin että noilla kaikilla (TS4(TE) / SC10 4x4 (FT)/ SCTE / DESC410) pärjää radalla loistavasti nopeuden puolesta, eikä millään malleista anna todennäköisesti tasoitusta toisille.

Mallivalinta vaikuttaa kuitenkin siihen, mitkä sähköt (nopeudensäädin/moottori/akku) kannattaa autoon ostaa, koska autoilla on suuria painoeroja (esim TS4 vs Losi) ja ainakin esimerkiksi Durango vaatii saddle pack akut.

175
Team C / Vs: Team C TM2
« : 05.01.13 - klo: 18.37 »
7. ruutu tuli.

176
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 05.01.13 - klo: 17.02 »
Et edes ole katsonut Team Durangon autoja millä ajetaan todella lujaa kisoissa?

Mielestäni sitä ei sovi jättää pois listasta.

En tiedä mikä on tilanne tänä päivänä, mutta eikös Durangoissa ollut alkuun voimansiirron kestävyyden kanssa ongelmia? Lisäksi tuo Durango on yli 100 euroa kalliimpi kuin nuo muut.

177
Team C / Vs: Team C TS2
« : 05.01.13 - klo: 16.54 »
Eikös truggyn sisäkorista (Rceet.net) sais modattua kanssa

Se ei ole kyllä yhtä tiivis kuin tuollainen "krossikorimainen" kori. Ja uskoisin että siihen päälle olisi hankalampi sovittaa sitten corrikori lisäksi, paitsi jos tuhoaa sen trukkikorin täysin niin, että se ei tule kiinni niihin paikkoihin mihin normaalisti vaan samalla tavalla kuin krossikori.

178
Team C / Vs: Team C TM2
« : 05.01.13 - klo: 16.17 »
Meno senkun paranee.  :angel:

179
Team C / Vs: Team C TS2
« : 05.01.13 - klo: 16.16 »
Kyllä sinne tilaa jää, enemmän kuin krossiautoissa.

En kyllä esim lumeen lähtisi ilman suojaa kokeilemaan, mutta sellaisenhan voi vaikka itse viritellä tarpeen vaatiessa.

180
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 05.01.13 - klo: 16.14 »
Asson diffiboksit lienee kyllä hirveät huoltaa. Kuviakin kun katselee niin ruuveja on melkoinen määrä.

Nexxiä ei varmasti kannata kyllä ostaa, varaosasaanti on huonoa.

Renkaita saa sen verran halvalla että mielestäni sillä ei ole (suurta) merkitystä ettei renkaita tule mukana. Jos ratakäyttä ajattelee niin jokatapauksessa mukanatulevat renkaat joutunee vaihtamaan, oli auto mikä tahansa.

Itsellä vaaka kallistuisi todennäköisesti TeamC TS4:ään, en usko että TS4TE:n big bore iskarit ja muutama muu hopup osa olisi sen lisähinnan arvoinen.

Jos auto tulee puhtaasti pihasuditteluun, kannattaa myös harkita Traxxasia, tosin jos on mahdollisuus ajaa myös radalla, niin mielenkiinto pihasuditteluun kyllä loppunee aika nopeasti jos radalla viitsii käydä kokeilemassa.

Itsellähän ei ole varsinaisesti kokemusta kyllä kuin noista takavetoisista, joten ihan "fiiliksen mukaan" meni suositukset :)

PS. Otitko ulkomaiden hinnoissa huomioon verot?

PPS. Itse suosisin kotimaisia kauppoja.

Sivuja: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 11