Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - vihku

Sivuja: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 38
151
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 09.03.14 - klo: 19.52 »
Moi,

Mulla olis yks akku tossa täynnä, niin puranko sen normaalisti 3.6V. per. kenno?

Jos sen säilytykseen meinaat laittaa niin sitten 3.6v kenno. Eli luultavasti sulla on purkava laturi? Sieltä vaan discharge ja tuohon 3.6v per kenno
Juu purkava laturi on. Säilytykseen tuon akun laitan.

152
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 09.03.14 - klo: 19.28 »
No tässä autossa vuotaminen johtuu siitä kun tuosta diffin boxista on mennyt kierteet niin sitä ei saa kiristettyä kunnolla. Tuossa TS2 autossa vuotaa vieläkin hieman vaikka kaikki tiivisteet on vaihdettu, mutta tuo vuotaa siinä niin vähän ettei se ole enään niinkään ongelmana.

BTW: Tilauksessa on uusi diffiboxi, niin näkeepä sitten vuotaako vielä. Ei pitäisi...

153
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 09.03.14 - klo: 13.41 »
Noniin eilen olin ajamassa tällä autolla nokialla. Päällimäiseksi autosta jäi mieleen että todella helppo hypätä ja helppo ajaa. Tukivarretkin tuntuu kestävän todella hyvin. Tuokin tuli testattua--> hyppäämällä toinen etu rengas tolppaa päin. Ei hajonnut  :wink: . T-palan ja taka iskaritornin sain hajalle.

Mitäs rasvaa kannattaa laittaa kuuladiffiin ja painelaakeriin? Nuo rasvat täytyisi saada EuroRC:ltä kun on sieltä muutakin ostettavaa... Ei jaksa tuota ratasdiffiä kun kusee nopeasti öljyt pihalle.

154
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 09.03.14 - klo: 10.10 »
Moi,

Mulla olis yks akku tossa täynnä, niin puranko sen normaalisti 3.6V. per. kenno?

155
Ei mullakaan eilinen päivä radalla mennyt ihan putkeen... SC:stä meni kolme koritolppaa rikki ja yksi etutukivarsi. Buggysta paloi nopari, servo, taka iskaritorni, T-pala. Ja tuolla noparilla oli vasta ensimmäinen akku menossa...

156
Kyosho / Vs: Kyosho D-sarja ja moottorin vaihto?
« : 06.03.14 - klo: 21.19 »
Nojoo, toi hintaluokka on ainaki jotai sellasta, että samaa hintaa en saa kovin paljoa sisuskaluja tuohon kyoshon koneeseen. Hyvä että laakerit.

Mielestäni kokeilemisen arvoinen homma.

Mää laitoin aikoinaan omaan DBX:n HPIn 18SS moottorin. Ja ei tosiaankaan mennyt heittämällä mutta hyvä tuosta silloin tuli...

Mikäs siinä hommassa närästi?
No ensinnäkin moottorin kiinnityksen kanssa oli ongelmia. Kun ne oli selvitetty niin sitten alkoi tappelu kytkimen kanssa... Tuo akseli oli hieman liian pitkä joten sitä täytyi hieman rälläkällä hioa lyhyemmäksi. No sitten taas tuli toinen ongelma. Kaasutin. Siinä tuo kaasuvipu systeemi oli hieman erikoinen, joten sen kanssa piti hieman kikkailla että sen sai toimimaan.
En muista oliko muita ongelmia mutta kyllä siitä hyvä loppujen lopuksi tuli. Hieman enemmän tehoakin tuossa taisi olla...

157
Kyosho / Vs: Kyosho D-sarja ja moottorin vaihto?
« : 06.03.14 - klo: 19.52 »
Mää laitoin aikoinaan omaan DBX:n HPIn 18SS moottorin. Ja ei tosiaankaan mennyt heittämällä mutta hyvä tuosta silloin tuli...

158
Onko kukaan lauantaina (8.3) nirkissä klo 12:30-->?
Eikö muka kukaan ole lauantaina nirkissä?

159
Onko kukaan lauantaina (8.3) nirkissä klo 12:30-->?

160
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 02.03.14 - klo: 21.43 »
Okei. Huomasin saman homman TS2 autossa kun vaihdoin 4k öljyn 10k öljyyn, niin auto oli parempi. Täytyy jatkaa tämän säätämistä lisää kun pääsee ajamaan.

161
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 02.03.14 - klo: 18.12 »
Noniin tänään hain auton postista ja ensimmäiseksi laitoin auton palasiksi. Laitoin diffiin 4k öljyä ja iskareihin 30wt öljyt... Menikö aivan mettään vai saattaisiko jopa toimiakkin?

162
Team C / Vs: Team C TS2
« : 02.03.14 - klo: 08.25 »
Okei, kiitos ja kumarrus.  :wink:

163
Team C / Vs: Team C TS2
« : 02.03.14 - klo: 08.08 »
Laitetaanko iskariin se sisäänjousto rajoitin sinne iskarinvarteen sisäpuolelle? Laittaisin näin alkuun sinne yhden o-renkaan rajoittamaan...

164
Polttisautot / Vs: TEAM C T8 pro buggy
« : 28.02.14 - klo: 22.49 »
Kiitos sulle näistä vastauksista!  :wink:

165
Polttisautot / Vs: TEAM C T8 pro buggy
« : 28.02.14 - klo: 22.35 »
Eli kannattaa vain ostaa uudet muoviosat ja vakiopallot?

166
Polttisautot / Vs: TEAM C T8 pro buggy
« : 28.02.14 - klo: 22.26 »
En tässä yritä painoa säästää vaan säädä ylimääräistä väljää pois  :wink:

167
Polttisautot / Vs: TEAM C T8 pro buggy
« : 28.02.14 - klo: 21.18 »
Täytyykö noita palloja ostaa siis kolmea erilaista? ( 7.8mm ball stud, sway bar ball stud, steering ball stud) Nuo uudet muovi osat täytyy ostaa uudet, koska nuo vanhat on jo aika karmeassa kunnossa.
Noi tapit mun täytyyki vaihtaa oikeastaan joka nurkkaan kun aika kuluneet ovat.

168
Polttisautot / Vs: TEAM C T8 pro buggy
« : 28.02.14 - klo: 18.31 »
Voitko linkata noi alumiiniset pallot? Itseäkin ihmetyttää kuinka väljäksi ne on tehty heti uutena. Tuossa TS2 autossa ballendeissä ei ole vieläkään yhtään väljää vaikka jo jonkun verran sillä tultu ajeltua...
Kumpa tässäkin olisi yhtä jämäkät...

169
Polttisautot / Vs: TEAM C T8 pro buggy
« : 28.02.14 - klo: 14.15 »
Moro!

Aika hiljaista täällä  :roll: . Setuppia kyselisin. Ajattelin jotain 4/5/3 (etu/keski/taka) diffeihin ja iskareihin 40wt. Tuo nykyinen 45wt öljy tuntuu ehkä hieman liian jäykältä. Tuollaisella setupilla ajattelin startata tämän kauden! Kohta varmaan pääsee jo testaileen radalle uusia setuppeja.
Aika paljon on myös tässä talvella tullut uusittua osaa autoon. Ulostulojakin vaihtelin noihin kitin ulostuloihin. Ostin tuossa uuden pakoputkenkin, novarossi 9901. Vääntää aivan hurjasti alhaalta verrattuna novarossin 2096 putkeen.
Ballendit pitäisi vielä vaihtaa uusiin, kun nuo vanhat ovat jo aika väljät.

170
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 26.02.14 - klo: 21.08 »
Tuli vielä semmonen mieleen että kuinka kiree moottori kannattas laittaa? Oon vähä kaavaillut 13.5T moottoria... Ajattelin että sillä aloittelis ja tarvittaessa ostaa kireämpi jossain vaiheessa jos tuntuu liian mopolta.

Se on varmasti hyvä valinta.. Ratahan on syheröinen ja hyppyjä riittää... Eli välitykset katsoo kohdilleen niin
Kyllä tolla kerkiää..
Näin olen ajatellutkin.

171
Kyosho / Vs: Kyosho DBX / DST
« : 26.02.14 - klo: 20.26 »
Onko letkut kunnossa? Ja kokeile hieman pistää kovemmalle tyhjäkäyntiä.

172
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 26.02.14 - klo: 20.08 »
Tuli vielä semmonen mieleen että kuinka kiree moottori kannattas laittaa? Oon vähä kaavaillut 13.5T moottoria... Ajattelin että sillä aloittelis ja tarvittaessa ostaa kireämpi jossain vaiheessa jos tuntuu liian mopolta.

173
Kyosho / Vs: Kyosho DBX / DST
« : 26.02.14 - klo: 19.22 »
Onko ongelma siis se että ei käy tyhjää, vai että ei lähde käymään tyhjäkäynti asennossa?

174
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 26.02.14 - klo: 19.17 »
Okei. No ei se losin setuppi kauheasti lohduta :laugh: .

175
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 26.02.14 - klo: 18.43 »
Joo taakse laitankin minipinnit. Mitä inserttiä käytät edessä ja takana? Minkälainen setuppi sulla on?

176
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 26.02.14 - klo: 17.43 »
Moro!

Mullekkin on tämä matkalla (TC02) ja renkaista kyselisin hieman. Jostain lukenut että staggeri edessä toimisi hyvin ilman inserttiä? Vai toimiiko jopa tavallinen urarengas edessä? Ajo paikkana siis nokian sisärata.

177
Kyosho / Vs: Kyosho DBX / DST
« : 26.02.14 - klo: 17.19 »
Onko vakio gxr18 moottori?

178
Team Losi / Vs: TLR TEN-SCTE 2.0
« : 24.02.14 - klo: 16.37 »
Onko servo saverin jousi liian löysällä?

179
Team Losi / Vs: Desert buggy XL 1/5
« : 23.02.14 - klo: 22.16 »
Miten ne dogbonet voi niin kuumaksi tulla että alkavat jo sinertäänkin?

180
Eurorc.com / Vs: Sekalaiset Uutiset [SkyRC maahantuonti]
« : 22.02.14 - klo: 14.14 »
Juu ei mullakaan mitään kovin hyvää sanottavaa ole skyrc:n laturista... Olisikohan pari kuukautta kestänyt ja sitten alkanut temppuilemaan.

Sivuja: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 38