Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - kisaaja

Sivuja: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 47
151
RC-kerhot ja -radat / Vs: Joensuun pienoisautoilijat!
« : 21.12.13 - klo: 08.29 »
Kuulostaa tasokkaalta reenipäivältä :azn:

152
Mikäli renkaat olisi valmiiksi liimattu hexi vanteille, niin kisa aamuna ostetut kumit on mun toivelistalla :) Mikäli niitä ei ole valmiiksi liimattu, niin ei kiitos. On muutakin tekemistä aamulla ku nysvätä renkaiden kanssa ja aina ei välttämättä kykene ammutoimien ohella liimaus hommiin :shocked:

Mut iso peukku preglued kumeille, vakio insertille ja kielto kaikelle renkaan käsittelylle.

153
Minusta riittää kun säännöissä lukee että kierroksella ohitettavan on annettava tilaa nopeammalle kuljettajalle... ja näin ollen kierroksella ohitettava ei jää eteen kikkailemaan ja sekoittamaan johtoauton ja muiden ajoa...

154
Tulokset / Vs: KILPAILUKUTSU: WJ III Nokia PRCA
« : 15.12.13 - klo: 17.06 »
Kiitokset geimeistä :) Rata oli huippu! Omat ajot ei menny ihan nappiin ja viimeistään siihen piti lopettaa nelkulla kurvailu kun lentelin ohjaajakorokkeelle :shocked:
Katellaan mahdollisesti Turkkuses lisää :azn:

155
RC-kerhot ja -radat / Vs: Joensuun pienoisautoilijat!
« : 11.12.13 - klo: 20.18 »
Vau! Hyvät kisat tulossa! Voidaan tehdä pari haastattelua :cool:

156
Kilpailukutsut / Vs: -Kilpailukutsu- SCWintercup 2-Joensuu
« : 09.12.13 - klo: 21.04 »
Öööö... vat?? En sano että ilman ongelmia, mutta läppejä ainakin on tullut :)

157
Kilpailukutsut / Vs: -Kilpailukutsu- SCWintercup 2-Joensuu
« : 09.12.13 - klo: 20.54 »
RC4 ja hybridi ponderit toimii.

RCM.fi tulee lahjoittamaan parit lahjakortit verkkokauppaansa kilpailussa menestyneille!

158
Tulokset / Vs: KILPAILUKUTSU: WJ III Nokia PRCA
« : 09.12.13 - klo: 15.42 »
On niitä ainakin RCM:llä...

159
RC-kerhot ja -radat / Vs: Joensuun pienoisautoilijat!
« : 07.12.13 - klo: 19.04 »
Hieno video!!minkälaine pito minipinneillä on radalla, toimiiko ihan uusi vai kulunut paremmin Corrissa

Minipin on oikea rengas tonne. Uutta kumia yks veto sisään ja kovaa ajoa. Uusi toimii paremmin kuin kulunut.
Peltimikolla on huippu setuppi Asson tuuppi corriin, jos sellaisella ajelee niin the senseiltä vaan vinkkejä ;)

160
RC-kerhot ja -radat / Vs: Joensuun pienoisautoilijat!
« : 06.12.13 - klo: 20.56 »
On kyllä pirun hyvät mestat "Kaitsu ja duunarit" järkkäilly! Kelpaa harrastaa :azn:

Tänks reeneistä ja kirittäjistä :D

161
RC-kerhot ja -radat / Vs: Joensuun pienoisautoilijat!
« : 06.12.13 - klo: 08.58 »
Oujeeee! Huippu rata... mitä ny tuli käännyttyä mestoilla eilen. Mut tänään kunnon reeni päivä iltaan asti. Meikä on huudeilla "ehkä" 11 maissa. Koitan herätellä ton Hessun siihen mennessä :D

162
Tänään ruvetaan rataa rakentamaan! Kuvia paikasta löytyy Joensuun pa osiosta.

Tuo osio näkyy vain kerhon jäsenille... mikäli Kaitsu ei oo antanu lupia koko foorumille :cool:

Mut hei laittakaas rata huippukuntoon, voisin käydä testaamassa pikkujoulujen ohessa ;) Top1lla oli hyvä profiili ehdotus aiemmin =)

163
Yläpeukku!

164
Tulokset / Vs: WJ 2 Tulokset
« : 26.11.13 - klo: 18.50 »
Kiitokset Oulun jengille kisasta :) Rata oli hyvä vaikka alkuun manasinkin p*skaksi hypyttömyyden takia :D Tiukat kapinat saatiin aikaseks ja järjestelyt oli hyvällä tasolla buffettia ja WC tiloja myöten :)

Rengas oli mielestäni ihan oikea, ainakin omat läppiajat on pysynyt samana koko päivän. Pienessä lintassa pysty autoa viemään, eli rossia =)

Saatoin innostua lähtemään Nokialle myös :azn:

165
RC-kerhot ja -radat / Vs: Joensuun pienoisautoilijat!
« : 20.11.13 - klo: 21.23 »
Hiljaiseks vetää :afro: Mut onpaha meilläki paana joulukuun alusta :tongue:

166
Team Associated / Vs: Team Associated/CML C4.1/C4.2
« : 11.11.13 - klo: 18.21 »
Pari kisaa on nyt uudella autolla ajettu :) Ainuttakaan osaa ei ole hajonnu, eli kestävä peli kyseessä. Optiona tuohon on jo saatavilla alumiininen takabulkki ja sellainen varmaan omaankin autoon joskus tulee asennettua. Aika paljon flexaa tuo vakio muovinen, mutta toistaiseksi on hyvin kestänyt. Kuopiossa kävin hakemassa säätöjä tulevaan Oulun WJ-kisaan ja setuppi napsahti kohilleen vikaan lähtöön. Laidasta laitaan tuli testailtua ja suurin muutos aiempaan oli ratasdiffi. Tuo tuntui sopivan matolla ajamiseen hyvin. Liitteenä kaikille hyvä startti setuppi tuleviin kisoihin. Näillä mennään :)

167
Kiitokset kisoista järjestäjille! Kiitokset myös kuvaajille :) Jätkien kanssa tuli ajeltua ja viimeisiin lähtöihin alko autojen säädöt löytymään. Tulipahan koko päivä nysvättyä... tai ainakin melkein :afro:

168
Team Associated / Vs: Team Associated B4 / B4.1 / B4.2
« : 10.11.13 - klo: 21.18 »
Kyllä noi peltimikon öljyt on ihan OK. Laita milli tai pari prikkaa takalinkin sisäpäähän. Siinäpä oikeestaan muutokset ulkosäätöihin.

169
Team Associated / Vs: Team Associated B4 / B4.1 / B4.2
« : 07.11.13 - klo: 19.38 »
Lähinnä se ulkonäkö. JC:n finnisherillä auto tuntuu kääntyvän eniten.

170
RC-kerhot ja -radat / Vs: Joensuun pienoisautoilijat!
« : 27.10.13 - klo: 23.10 »
Kiitos jätkät!  :azn::cry:


Goldin kumarrus

Suuret kiitokset!
2009 kevät ja 22v poikanen otti riskin ja muutti tyttöystävän kanssa Joensuuhun. Työtä oli tarjolla 1kk ajaksi ja tsiksillä koulut kestäisi 5-50v. Oli kuitenkin muutakin mukana ja kolmantenapyöränä asson B4 olisi käytettävä jatkossakin ulkona useammin kuin kerran viikkoon. Aiempien SM-kausien sijoitukset 15 ja 10. Siispä samantien tiedustelemaan ajopaikkoja ja radanjämä löytyikin Ylämyllyltä. Kasvoi horsmaa minkä hiekkakenttä voi kasvaa... ohjaajakorokkeesta sentään oli jotain jäljellä. Siinä sitä ensimmäinen kesä ajeltiin käytännössä yksin ja tuli touhuttua jotain eurolava hyppyri virityksiä. SM-kisat kiertelin loppusijalle 5. Oltiin kuitenkin selvitty (Suvin kanssa) talveen asti ja ihmetelty mm. ladojen määrää sekä kielimuuria ihan paikallistenkin kanssa :D Noh ajopaikka piti kuitenkin saada talveksikin ja kesällä käydessäni ajamassa Joensuun Karting Centerissä uusia ”pohja-aikoja” sain yhteystiedot firman vetomieheen. Kilautinpa Arille ja sen jälkeen maanantaisin pääsi hieromaan ajolinjoja varmasti nopeimmalle sisäpikkuautoradalle Suomen historiassa =) Tälle sisäkaudelle sain myös ensimmäisen auton tiimintuella ja kyseinen rassi oli X-factoryn X-6 squared. Tuli kesä ja porukkaa oli mukana jo kymmenkunta. JoeUA:n päättäjien kanssa alkoi olemaan hyvää pataa ja pääsinkin hallituksen varajäseneksi ja sain avaimet tontille. Radan käyttöön tuli kaikilta vihreää valoa ja vastaanotto oli positiivista :) Nyt sai kesän reenata niin paljon kuin kerkesi ja saatiin rataa sekä koroketta kunnostettua. Monta hyvää kaveria on noilta ajoilta jo lopettanut ajohommat, mutta mm. Ville, Jukka, Heikki, Kaitsu ja Janne on jo touhunnut aktiivisesti mukana :) Suomen kisat ajettiin lähinnä Hessun ja Villen kanssa ja jos en ihan väärin muista niin 10. taisin sarjassa olla. Ensimmäiset PM-kisat käytiin Norjassa ja siellä nykäsin A-finaalin kolmanteen ruutuun vaikkakin se kunnon loputtua finaaleissa vaihtui 8. sijaan niin huippu reissu tuli heitettyä ja kuljettaja intoa täynnä. Tuuppia ennen vanhaan vaan ajoin ja nelivedot tuli kuvioihin vasta seuraavalla sisäkaudella. Toinenkin talvi meni Karting Centerin tiloissa ja nyt saatiin myös vuoro sunnuntaille eli kahtena iltana viikossa pääsi tykittelemään sisätiloissa. Nyt siis kahden auton voimin, sillä tiimiltä tuli Schumacher CatSX2 neliveto krossari ajettavaksi äXän rinnalle. Jotain hyviä tuloksia tuli talvella vedettyä ja kesälle oli kovasti mestarin paineet niskassa :) Parit ensimmäiset kesät Ylämyllyllä osoittivat, että meidän rata on auttamatta kehityksestä jäljessä ja muutenkin sijainniltaan erittäin huonossa paikassa. Isommilta radoilta tuppas hiekkaa savelle enemmän kuin ehti lakaisemaan ja sitämyöten renkaat ja muu vetokalusto vaati enemmän kunnossapitoa kuin muillamailla. Siispä kateltiin porukalla mestoja ja ei tarvinnut kauas mennä kun sopiva paikka löytyi lähes kivenheiton päästä. Siihen oli myös hallitus enemmän kuin suostuvainen, koska jokkis puoli oli kasvavien osallistujamäärien takia ollut ahtaalla varikonpuolesta ja luonnollisesti tulisi laajenemaan vanhan radan päälle. Kesä ajettiin kuitenkin vanhalla radalla ja SM-titteli jäi vielä haaveeksi, takavedossa 2 ja nelivedossa 4?????. PM-kisat kävin ainoana suomalaisena Tanskassa ja sieltä sijat 6 ja 8. Oli myös 2011 Suomen MM-kisat Vaasassa ja sieltä hyvä suoritus takavedon 30. Finaalin keskeytyksellä 7 ruudusta. Nelkku auto oli vaihtunut uudempaan SX3 malliin kesän aikana ja opetteluksihan se meni ;) Vauhti oli kasvamaan päin ja sama näkyi myös seuran pikkuautojäsenten määrässä, sillä kasassa oli yli 20 henkeä ja toiminta alkoi pyörimään jo ihan omillaan =) Puut lähti syksyn aikana uudelta ratatontilta ja suunnitelmat sen osalta valmiit. Uusien jäsenten määrä mahdollisti kiinteän sisäradan ideoinnin ja eipä aikaakaan kun sellainen neuvoteltiin läheltä keskustaa teollisuuskadulta. Pieni, mutta sitäkin kompaktimpi tila osoittautui onnistuneeksi vedoksi kaikin puolin. Madratteja alkoi pyörimään jo mukavasti ja mm. Topi, Totte ja Toni löysi radalta uusia haasteita :) Ite tuli reenattua parhaimmillaan 2 viikkoa putkeen, joka ilta vähintään 3 tuntia reenaten!! Sitä kannattaa sitten jokaisen parisuhteessa elävän puntaroida ihan oikeesti... jooo kalusto vaihtui talven aikana onneksi vaan pikkuautoissa ja merkki kaikille tuttu Team Associated. 2012 lähtikin huikeasti käyntiin ja kuljettaja luotti tekemiseen enemmän kuin koskaan. Talven reenit näkyi ja voittoja napsahteli mukavasti. Uuta rataa painettiin niskat limassa kerhon poikien kanssa, ja kisat oli tulossa. Onneksi mukaan oli tarttunut muunmuassa Kämäräinen Racing team, sillä sieltä niitä vetoja löytyy! Kotikisat Joensuussa!! Meikäläisen johdolla tuo piti viedä läpi ja voi veljet, että pukkas ressiä! Oli oikeesti iso juttu saada kisat ylipäätään järjestettyä, mutta mikä oli aivan huippua, niin palaute oli positiivista ja kilpailijoiden yhteishenki ja oman porukan yhteen puhaltaminen ja vielä voitto molemmista luokista niin kaikki toiveet oli ylitetty! SM-sarjasta vihdoin voitto ja kerralla molemmista sähkökrossiluokista. Oulun PM-kisoista voitto. Päätavoite oli kuitenkin jo aiemmin laitettu Itävallan EM-kisoihin ja sieltä oli tarkoitus napata A-finaalipaikka, kuitenkin omat tavoitteet vielä korkeammalla.... noh B-finaalin paalua sieltä tarjottiin ja sijoituksen sain pidettyä B-finaalissa ekana, mutta pettymys oli suuri. Samalla oli kaveri polttanu itsensä aikalailla loppuun radan kanssa äheltämisestä ja runsaasta kilpailemisesta, pettymys oli niin suuri ettei siitä jaksanut toipua... oikeesti oli leluautot niin iso juttu... ja lopettamis päätös oli tosiasia. Sanotaan nyt näin, että tämä kerhotoiminnan pyörittäminen on kuitenkin ollut se pelastus tälle harrastukselle omalla kohdalla. Ja näin se vaan on... hyvien tyyppien kanssa tää vaan on niin mukavaa, ettei voi lopettaa vaikka kuinka ei ajaminenkaan enää kiinostais. Seuraavaksi talveksi sain puhuttua radan taas teollisuuskadulle ja porukkaa kävi mukavasti ajamassa. Uusia kavereita saatiin mukaan kesänkisoista innostunut Jolkkonen ja myöhemmin talvella Mikko ”the sensei”, sekä satunnaisia kävijöitä :) Jengi on vaan vetänyt puoleensa ja vaikka ajohommat ei juuri maistunut vanhaan tyyliin niin ruuvattavaa ja loputonta kyselyn määrää ei voinut väistää :) Vielä kun Topi sai puhuttua ilmoittautumaan MM-kisoihin. Siitä se ajatus sitten lähti. Aika paljon iisimmällä otteella on tultu tähän kauteen 2013 ja sen uskon näkyneen kaikessa tekemisessä. Kesän aikana tapahtui taas radan parissa isoja askeleita ja tulokset oli myös kisoissa kovia. SM1 molempiin luokkiin oli tavoite joka täytyi helposti. MM-kisat oli lähinnä turisti reissu jo ennakkoon ja sellaiseksi se myös jäi ;) On ollut aivan mahtava kesä jätkien ja tyttöjen kanssa radalla ja nää muutamat vuodet! Läksiäiset on pidetty Pekan mökillä ja siellä oli mun elämän rakastamani tyypit ja suuret kiitokset teille, että ootte jaksanu katella niin huonot kuin hyvätkin päivät. Nää kekkerit ei kuitenkaan tähän lopu ja tavataan radalla ja sen ulkopuolella myös jatkossa! Kiitos kaikille, erityisesti Kaitsulle ku heittäyty mun ”babyä” hoitamaan jatkossa! Ja  Topi i love juu! Jyväskylä ei oo kuitenkaan kun sen samaisen kivenheiton päässä :)

-Petri ”Goldi” Ström

171
Team Associated / Vs: Team Associated SC10
« : 24.10.13 - klo: 17.45 »
Paina jarrua hypyn nokalla...

172
Joo... mulle voi fixata vuokraponderit molempiin luokkiin.

Terveisin: #89 & #90 :afro:

173
Yleinen keskustelu / Vs: Korin maalausta
« : 24.10.13 - klo: 15.56 »
Melkeen pari vuotta sitten maalattu, nyt rei'itetty:

Kivat numerot :afro:

174
RC-kerhot ja -radat / Vs: Joensuun pienoisautoilijat!
« : 19.10.13 - klo: 11.47 »
Huikeeta! Vedetään muuttoilmoitus takaisin :P

175
Team Associated / Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« : 17.10.13 - klo: 22.00 »
Ihan vakio rojuilla oon ajanu. Kannattaa hioa diffilevyt ennen kasausta. Ite oon vetäny ensin 600 karkealla ja sitten 1000:lla hiomapaperilla, veden kanssa tietty ;)

Kaippa keraamikuulilla saadaan herkkyyttä lisää, mutta kyllä se diffi kyrvähtää kuitenkin jossain vaiheessa.... =)

176
Team Associated / Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« : 17.10.13 - klo: 17.23 »
Kyllä kestää kunhan slipperi luistaa ensin. MM-kisoissa ei ollut ongelmia. Kovempaa pitoa saa etsiä hyvin pidotetulta touring radalta :shocked:

Rattaat tosin on kovilla, mutta ongelmia senkään suhteen ei ilmennyt. Pitää vaan diffit shimmata kunnolla, eli tiukaksi. Paketti ohjeen mukaan ja ainakin yksi prikka ylimääräistä, ettei diffi enää pyöri herkästi... se kyllä sisään ajautuu hetkessä.

177
Team Associated / Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« : 16.10.13 - klo: 16.31 »
Kovalla pidolla toimi hyvin, mutta huhujen mukaan normaalilla savi pinnalla ei tarvii ajaa. Vastaavanlaisella setillä mennään tämä talvi joten raportoidaan kokemuksia kun/jos niitä kertyy :D

178
Team Associated / Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« : 15.10.13 - klo: 16.44 »
Juu.. liian tiukka pinjoni välys ja slipperi kireellä... moottorin kiinnitys kun ei tässä autossa löysty.

Siinä pari kuvaa meikän kiesistä isoista kisoista:

179
Team C / Vs: Team TM4
« : 15.10.13 - klo: 16.41 »
Pari lisää... olakaapa hyvä :)

180
Team C / Vs: Team TM4
« : 15.10.13 - klo: 16.40 »
Tuossa pari kuvaa Villalapasen worlds autosta...

Sivuja: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 47