151
Sähköautot / Vs: RC FORMULA 1 Autot
« : 09.05.12 - klo: 22.47 »
Mielenkiintoista on nähdä miten FGX vs. F104 kamppailussa käy.
***MUTUA***
Suoraan paketista F104 pesee FGX:llä lattiaa(rctech foorumilta luettua), ja FGX voimansiirto kun menee useammalla rattaalla ja välityksiä ei saa yhtä pitkiksi kuin tamiyassa. -osa osista on heikkoja(tukivarret/ylädekki/iskarit(taas vaan "luettua "tietoa), niin pikkasen laitettavaa ilmeisesti on ennenkuin on kilpailukykyinen.
***mutua***
Lukemani perusteella FGX on asfaltilla kilpailukykyinen pienillä parannuksilla, mutta matolla en ole kuullut miten toimii erillisjousitus vs. jäykkä perä.
Mitä ollaan porukalla juteltu niin Tamiya on suositus, ei toki vaatimus. Tavoite olisi että autot olisivat jollakin tavalla vertailukelpoisia. Toki FGX voi olla ihan hyväkin, ehkä parempikin kuin F104.
Leveydet päästään testaamaan ensikisoissa(kesäcupin näytösajo), ehkä selviää onko leveydellä merkitystä kovastikin.
Aika näyttää mihin säännöt muodostuvat, mutta ei taatusti pipoa pidetä kireällä .
-Pate
***MUTUA***
Suoraan paketista F104 pesee FGX:llä lattiaa(rctech foorumilta luettua), ja FGX voimansiirto kun menee useammalla rattaalla ja välityksiä ei saa yhtä pitkiksi kuin tamiyassa. -osa osista on heikkoja(tukivarret/ylädekki/iskarit(taas vaan "luettua "tietoa), niin pikkasen laitettavaa ilmeisesti on ennenkuin on kilpailukykyinen.
***mutua***
Lukemani perusteella FGX on asfaltilla kilpailukykyinen pienillä parannuksilla, mutta matolla en ole kuullut miten toimii erillisjousitus vs. jäykkä perä.
Mitä ollaan porukalla juteltu niin Tamiya on suositus, ei toki vaatimus. Tavoite olisi että autot olisivat jollakin tavalla vertailukelpoisia. Toki FGX voi olla ihan hyväkin, ehkä parempikin kuin F104.
Leveydet päästään testaamaan ensikisoissa(kesäcupin näytösajo), ehkä selviää onko leveydellä merkitystä kovastikin.
Aika näyttää mihin säännöt muodostuvat, mutta ei taatusti pipoa pidetä kireällä .
-Pate