Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Mika M

Sivuja: 1 ... 3 4 5 [6]
151
Tulokset / Blue Carpet After Race
« : 10.11.03 - klo: 09.14 »
Mukavaa oli kisoissa. Radasta, pidosta ja pitsoista on hankala sanoa mitään ku noista voi nauttia joka viikonloppu. Profiili tosin oli nyt aika kiva.

+ Ihan kisafiilis.
+ Porukkaa kaukaakin.
+ Finaali kisailu Simon ja Harrin kanssa oli oli aivan loistavaa. Varsinkin eka finaali Simon kanssa keskimäärin 1m autonväleillä ihan loppuun saakka.
+ Täyspäiväiselle laskennalle kiitoksia. Olin ajatellut keskittyä vähempi ajamaan ja olla laskennassa aika paljon päivänmittaan, mutta nyt ei tarvinnutkaan. Loistavaa...
+ Arvottu Xray meni oikeaan osoitteeseen.

152
Kilpailijoiden kanava / Mika M
« : 03.11.03 - klo: 08.53 »
Jep. Tuota paljonko laturi akkuihin kertoo virtaa laittaneensa ei kannata ollenkaan tuijottaa. Mullakin on kaksi eri laturia, joista toinen kertoo pistäneensä samaan akkuun 3200 ja toinen 3600 vaikka akku on purettu samaan tilaan. Ja taatusti molemmilla akku tulee yhtä täyteen.

Ihmisten silmissä laturi, joka näyttää ruudulla pistävän enempi amppeerritunteja akkuun näyttää jostainsyystä paremmalta. Tämäkin jo on omiaan houkuttelemaan laturivalmistajia muttamaan oman laturinsa laskentatapaa niin, että saadaan huimannäköisiä lukemia.

Lisäksi kun olen testannut akkuja purkamalla niitä 20A virralla niin ei ole ollut ollenkaan harvinaista, että akusta johon on mennyt laturin mukaan vähempi amppeeritunteja niitä tuleekin enemmän ulos.

Eli akun kapasiteettia/kuntoa ei näe siitä paljonko Ah niihin saa ladattua vaan siitä paljonko niistä saa ulos.

153
Mielipiteitä on monia. Itse olen ihan tykännyt ajaa ainakin meidän Oulun matoilla 27 renkailla. Ja en pidä pahana vaikka niilä sarja nyt ajettaisiin.

Itse pomppisin kuitenkin riemusta jos otettaisiin käyttöön valmiiksi liimatut setit. Renkaiden liimaus on tympein operaatio RC autoilussa. Erityisesti jos on allerginen pikaliimalle. Lisäksi ei tarvisi pelehtiä erilaisten vanteiden ja inserttien kanssa.

----

Toinen juttu. Miten nopeasti EFRA sääntöjä sovelletaan täällä suomessa. EFRAN kotisivuilta kävin vakoilemassa ja on hyvin mahdollista, että päättävät ensikuussa kokouksessaan, että touringissa tullaan ensi vuonna ajamaan 10 kiekkaisilla koneilla. Ainakin tuota oli parin maan toimesta ehdotettu.

Jos näin käy ajammeko jo mekin ? Jälleen hiukka viimmetippaan menis, koska tuo päästös tulisi vain n. 1kk ennen sarjan alkua.

154
Tulokset / Syksyn isoja kisoja
« : 25.09.03 - klo: 10.29 »
Tuolla on kuvia ruotsin kisaradasta:
http://www.frodeskauen.com/ProcarOpen.htm

Niin mikäli on sama kuin edellisvuosina. Tod.näk.

! EDIT !
Rata on tänävuonna sittenkin muutettu. Sivuilla kertoo
--
03-09-25
 New tracklayout this year
--
Ja voipa olla etä rata onkin juuri tuo mihin VesaK:n linkki on.

155
Sähköautot / Kuoleeko C-12 luokka?
« : 18.09.03 - klo: 10.58 »
Ei tarvi. Kaivoin nyt sääntökirjan ja se sanoo:
"C-12 6-kennon akulla: ROAR vakiomoottorin 27 kierroksen ankkuri."

Eli vain ankkuri pitää olla 27. Kuulalaakerit saa laittaa ja ennakkoakin vääntä vaikka 40 astetta :). 27 annkurilla tuskin sähköä tarvii säästää, joten ennakossa ja välityksessä on varmaan varaa hiukka liioitella.

EM:ssä oli hiukka eri sääntö. Siellä oli 17 lankainen 6:lla kennolla tai vapaa 4:llä kenolla. Siellä ilmeisesti 6:kennon 17 oli nopeempi kuin varmaankin about 9 lankaset 4:llä kennolla. Säännöt kun muutettiin sitten kesken kisan niin ettei 6:lla kennolla saanutkaan ajaa EM tiettelistä mikä nyt kuulostaa ihan ihmeelliseltä...

Asiahan ei mulle kauheesti kuulu, mutta aika käsittämätöntä että luokista hitaampi oli sitten EM luokka ja nopeampi oli ns. vakioluokka :)

156
Sähköautot / Kuoleeko C-12 luokka?
« : 18.09.03 - klo: 09.46 »
Sääntökirjaa kaivamatta muistelen että ton 6 kennon auton pitää olla 120g painavampi kuin 4 kennosen. Joo samassa kisassa ajetaan molemmilla. Tuo paino varmasti tuntuu jossain, mutta sen näkee ku kokeilee...

157
Sähköautot / C-12
« : 17.09.03 - klo: 13.14 »
Nykysäännöistähän löytyy myös direktiivi jonka nojalla saa 6:llakin kennolla ajaa. Silloin ei tuota akkuongelmaa ole.

Eli ei mutuakuin 27 ankkuri virikannuun tai vaihtoehtoisesti kuulalaakerit vakiomoottoriin ja menoksi.

Välillä aina valitetaan, kun ei ole enää 6 kennon vakioluokkaa, mutta nyt tuommoisilla autoilla saa siis ajaa C-12 luokassa.

Itsellä on tarkoitus jos tässä nyt saan ajan riittämään niin syksyllä kokeilla tuota 6 kennon mattoautoilua juuri tuosta syystä etten tarvisi toisia akkuja.

Ja mattoautolla ajaminen on vaan niin hauskaa että olisi kiva välillä vaihtelun vuoksi sitäkin harrastaa.

Ja mahdollisesti ajan myös 6:lla kennolla sitten SM kisoissa ja katson miten sillä pääsee. Uskon että suoranopeudessa ei liene merkittävää eroa.

Tarkoitus tässä lähiaikoina leikkiä hiukan myös dynolla ja vertailla 12 kiekkasen 4:n kennon jännitteellä tuottamia käppyröitä 27 6:n kennon jännitteen vastaaviin.

Raportoin lisää kun olen saanut hiukka testailtua.

158
Sähköautot / Diffiongelmat
« : 26.08.03 - klo: 13.56 »
Ed. viestissä oli, että diffiongelmiin auttaa teräsdiffi. Niin tekeekin, ne toimii hyvin, mutta myös muoviulostulo diffit voi saada toimimaan loistavasti.

Muovidiffien ulostuloissa on viimmeaikoina ollut lieviä toleranssiongelmia. Lyhyen ulostulon D:n mallinen alue, joka jää diffirenkaan keskelle on liian paksu. Kun diffi kasataan tuo D:n muotoinen alue hankaa diffirattaseen. Tuo aiheuttaa sen että diffiä ei tahdo saada kiristettyä millään niin että se ei luistaisi. Puhumattakaan siitä että se olisi herkkä.

Kokeilkaa ottaa pienellä viilalla ohuesti materiaalia pois tuosta D:n muotoisesta osasta ja kasatkaa sitten diffi. Itsellä diffeistä tuli loistavat ja kaikki tätä kokeilleet ovat olleet erittäin tyytyväisiä tuohon kikkaan ja diffeihin sen jälkeen....

Varmuudeksi olen aina ottanut hiukan pois pitemmänkin ulostulon D muotoisesta alueesta, mutta ongelma on suurelta osin niissä lyhyemmissä.

159
Sähköautot / akuista
« : 21.08.03 - klo: 09.57 »
2400 ja 3000/3300 eli NiCd vs Nimh akkuja ja niiden hintoja vertailessa kannattaa ottaa huomioon pari akkutyyppien erityispiirrettä.

NiMh akut ovat hyviä max. puolivuotta jos viikottain käytetään
NiCd akut ovat hyviä vuoden tai kaksi
eli jossain on raja käyttökerroissa, jossa alkaakin taas pärjäämään paremmin 2400 akuilla kuin 3000/3300 akuilla.  

Ja toinen juttu:
NiCd akuilla ei olisi hyvä ajaa kovin montaa kertaa päivässä. 2 alkaa olla maksimi.
Nimh akuilla voi ajaa useamman kerran päivässä.

Jotenkin tuntuu, että jos itse rupeaisin ajamaan vakiota ja enkä hirveää summa haluaisi panostaa ja olla voittamassa ihan kaikkia kisoja :) niin ostaisin 2400 akkuja. Niillä ajaa huippuvauhtia pitkään kun taas 3000/3300 akut pitää uusia puolenvuoden välein jos haluaa ajaa kovaa.

Mutta järkeä on myös siinä, että kaikki akut ovat samaa kemiaa. Ei tarvi räplätä laturin setuppia joka akulliselle ja hoitaa eri akkuja eri tavalla.

160
Itse pitäisin hyvänä jos sarjat pidetään yhdessä, mutta laskettaisiin pisteet
tyyliin 6/8 niin, että voi myös ajaa halutessaan 4 sisäkisaa ja 2 ulkokisaa. Tai päin vastoin. Eli pistelasku ei olisi 3/4 + 3/4 vaan tuo 6/8.

Tosin en valittaisi vaikka olisivat erilliset sarjatkin.

161
Sähköautot / Lapsen ajokokemuksen kasvattaminen
« : 07.08.03 - klo: 13.43 »
4 kennoa on varmasti minimi millä voi edes yrittää. 3:lla ei enää riitä jännite sähkölaiteille. Useat säätimet eivät toimi kunnola edes 4:llä kennolla. Todettu 1/12 autoilla, joissa kennoja on 4:ä.

5 kennoa varmasti ainakin toimisi kaikilla säätimillä. Sitten vain joku esim mabuchi moottori niin ei varmaankaan enää vauhti päätä huimaa.

Paras ja helpoin tapa lienee kuitenkin säätä radiosta kaasun maksimia, mikäli radiosta tuo säätö löytyy. Tai sitten vain rajoittaa mekaanisesti lähettimessä kaasun liikettä kuten ClodZ mainitsikin jollei säätöä ole.

162
Tulokset / FTK sarjatilanne 4/5
« : 30.07.03 - klo: 09.31 »
Ei taida olla montaa kuskia lopputuloksissa joilla on 4 kisaa ajettuna... Ensi vuosi ja SM sarja ja pienempi kisamäärä tuo toivottavsti parannusta tähän.

163
Kilpailijoiden kanava / Laukaan jälkipelit
« : 28.07.03 - klo: 11.29 »
Hyät oli kisat:
+Järjestelyt ylleensäkki
+Buffetti
+Selostukset. Seppo sanoi muutakin kuin ajettu 4 minuuttia ja kaikki autot mallissa...
+Rata haastava ja mukavan erilainen kuin muualla
+Sää. Kerankin sai laukaalla ajaa hyvässä kelissä
+Vuolakkeen edullinen mutta silti hyvä majoitus
+Laukaalle lyhyt matka (vain 320 km)

Ei juurikaan ole miinuksia, mutta jos nyt jotain yrittää keksiä niin:
- Ei ensi vuonna kisaa laukaalla
- Sain ihan turhan stop&go rangaistuksen kun edellämenevä auto kippasi katolleen juuri mun edessä kanttareesta. Mutta tietäen tuomaroinnin vaikeuden tässä lajissa niin moista voi helposti sattua...

164
Sähköautot / Ongelma: Takadiffi luistaa!
« : 17.07.03 - klo: 11.30 »
Onko diffissä nyloc mutteri, johon ruuvi kiristetään. Onkohan se sen nyloni osa kunnossa. Yltääkö ruuvi nyloniin asti...

Toisaalta diffin löystyminen kasaamisen jälkeen ensimmäisillä ajokerroilla on ihan normaalia, kun kaikki osat löytävät paikkansa... Eli jos diffi tekee tuota uutena/kasauksen jälkeen niin ei syytä huoleen. Tarkista vaan aina ajon jälkeen ja kiristä jos tarvetta.

165
Tulokset / FTK 5
« : 16.06.03 - klo: 09.21 »
Vähän aiheen sivusta, mutta täälä kuitenkin puhutaan kisojen perumisesta, niin kirjoitampa tänne:

Mihin on kadonnut FTK 5 ? Kalenterissa hypätään suoraan 4:stä 6:een ?

Eli ellei tuota FTK5:en perumista ole jostain ajoissa huomannut tai ei ole tullut käytyä kummasakaan parissa ekassa kisassa on menettänyt huomaamattaan mahdollisuuden ajaa riittävän määrän kisoja saadakseen sarjapisteet....

Onko laskutapa edelleen 4/6(5) vaikka tuo yksi kisa on kadonnut. Vai 3/5.

Onko FTK5 muuten edes oikeasti peruttu vai hä ?

166
Sähköautot / Asso Talk
« : 05.06.03 - klo: 11.15 »
Cruisaaja: Jep. Etkös sinäkin manaillut, ettet aja yks-suuntalaakerilla siitäkään syystä, ku ovat niin kirotun heikkoja ja kalliita asoon. Hyvinkäältä kuului uutisia, että voisi olla helpotusta luvassa tuohon onkelmaan. Eli Yokomon tekemiä paria pykälää jämympiä yks-suuntia on nyt saatavana...

PJEP: Jep. Tosiaan kannattaa kasausvaiheessa käsin hiukan työstää noita diffikoteloita. Ainakin semmoinen operaatio kannattaa tehdä, että pistää puolikkaat kiinni toisiinsa ja sitten pienellä pyöreällä viilalla työstää diffin ulostulon reiän. Yleensä liitoskohdassa voi olla melkoinenkin pykälä. Ja tietty site kannattaa diffin kanssa koettaa, että molemmat laakerit pyörii hyvin eikä kanita.

167
Sähköautot / Asso Talk
« : 02.06.03 - klo: 09.49 »
TeMe: Kun olet ehjän diffin autoon asentanut niin suosittelen vielä seuraavaa:

- Ota iskarit autosta irti ja katos, että kaikki tukivarret/ripustukset liikkuvat herkästi.
- Ota myös tukivarren tapit irti ja pyöritä tasaisella pinnalla tarkistaen, että ovat suorat.
- Kun em. kohdat on kunnossa ota auto kerholle mukaan ja etsi joku henkilö jolla on ns. tweak pöytä mukana (tietysti jollet itse omista moista) ja pyydä josko auton saisi säätä tuolla tweak pöydällä suoraksi. Keskimäärin aina Assossa ainakin vasemman etuiskari vaatii enemmän jousen esijännitystä kuin muut. Mutta ainut tapa saada nuo kohdalleen on tweak pöytä.

Nuo siksi, että tuo kuvailemasi ominaisuus, että toseen suuntaan puskee ja toiseen yliohjaa viittaa vahvasti siihen että auto olisi vino.

168
Sähköautot / Diffi
« : 31.05.03 - klo: 17.31 »
Joo tosiaan tuli talvella ajeltua aikapaljon diffi auton edessä. Kierrosajat olivat ainakin omien havaintojen mukaan säätöjen löytymisen jälkeen todella lähellä one-wayta ja ajaminen paljon loogisempa ja helpompaa.

Kaksi kertaa tuolla taidettiin jopa keretä A-finaalin. Oulussa ajoin etudiffi jäykistettynä (4 kuulaa korvattu silikoonikumipaloilla ja 8 normaalikuulaa ja kuulissa myös mustaa rasvaa) ja Seinäjoella ihan normaali diffillä. Ero että edellinen oli hiukan enemmän one-wayta muistuttava kaasun ollessa päällä. Kaasu pois ja puskemista havaittavissa enemmän kuin normaalidiffiä.Silti kääntyi riittävästi jopa oulun syheröradalla...

Jos joku haluaa kokeilla niin seuraavat temput voi kokeilla tehdä verrattuna yks-suuntaan (toivottavasti muistin tärkeimmät):

- Taka-aurausta hiukan pois (Käytin 1.5 tai 2 astetta. Mahdollista losin takahubeilla)
- Pehmeämmän etujouset (Käytin sinisiä edessä ja takana)
- Anti-squattia takana 2 astetta
- Niin ja tietysti taka iskarituki edessä

Jos joku kokeilee, niin kertokaapa auttoiko nuo säätömuutokset... Ei havaintoa asvattipinnasta ja diffistä vielä...

169
Sähköautot / Relekatkaisin
« : 29.05.03 - klo: 10.18 »
Nonniih. Pyhäpäivänä ku on töissä niin on voi hiukka enempi surffaillakkin...

Eli kaivoin netistä ohjeen tuohon relekatkaisimeen akkujen purkuun, johon viittasin. Säästää taatusti akkuja, kun ei lamput pääse unohtuun liian pitkäksi aikaa akkuun kiinni.

http://www.nascart.com/disd.htm

Tuota vastuksen arvoa joutuu varmaan muuttamaan hiukan releestä riippuen. Kannattaa hiukka mittailla, kokeilla tai laskeskella, että katkaisu tulee oikeaan jänniteeseen. Jos halua pro mallin niin korvaa vastuksen potentiometrillä tai potentiometrillä ja vastuksella, jolloin saa säädettävän katkaisujänniteen.

170
Sähköautot / akkujen käyttö/huolto?
« : 28.05.03 - klo: 16.04 »
On noita tuulettimia varikolla pistänyt silmään... Itse en ylilatauksen pelossa ole noita käyttänyt. Mutta näyttäisi noissa testeissä, ettei edes latauskapasitteeti kasvanut tuulettimia käytettäessä. Eli ylilatausta ei tapahtune, mutta jotain muuta kuitenkin... Lienee tekemistä sillä että akkujen kemia tuntuu toimivan parhaiten uunituoreina suoraan laturista ja lämpöisinä...

Turilas: Jep. Et voi erillispurkaa moisia paketteja. 1/1 Auton releestä saa rakennettua helposti automaattikatkaisun, jos purkaa kokopakettia lamppujen avulla. Releen lisäksi tarvii vain yhden vastuksen jolla säätää jänniteen missä rele katkaisee ja sitten kystkimen, jolla rele saadaan kytkemään. Älä kysy vastuksen arvoa ja kytkentää ku en ulkomuistista muista eikä oo nyt aikaa tuota miettiä... Mutta löytynee jostain netistä.

171
Sähköautot / Akkujen lataus
« : 28.05.03 - klo: 15.00 »
Tännehän on tullut ihan asiallisia topikkeja taas vaihteeksi. Löysin myös todella hyödyllsitä "faktaa" akuista netistä:

Seuraavan linkin takana on käppyröitä testissä, jossa GP3300 ja Sanyo3300 akkuja on ladattu ja purettu 80 kertaa peräkkäin 2 tunnin tauko syklien välissä.

http://www.users.zetnet.co.uk/pro-trak/accel.htm

Ja kuten näkyy niin GP:t tuntuu kestävän hämmästyttävän hyvin moista rääkkiä. Sanyoissa näkyy uuvahtamista loppua kohden. Näyttäisi että huoletta voi GP akuilla hyvin hoidettuna ajaa useamman kerran päivässä.

Ja seuraavat käppyrät samaisilta sivuilta kertoo kaikille, että heittäkää kuuseen ne tuulettimet akkujen alta kun lataatte ! Aihettaa laskeneen purkujänniteen ja pienemmän kapaisteetin. Mielenkiintoista...

http://www.users.zetnet.co.uk/pro-trak/cooled.htm

172
Vapaa keskustelu / Raksila
« : 02.05.03 - klo: 20.01 »
Eilisiltaisen vilkaisun perusteella viimmepäivien sateet olivat vieneet kalkin radasta...

173
Kilpailijoiden kanava / Tulokset FT-7 Seinäjoki
« : 28.04.03 - klo: 12.45 »
Nonniin taas on jetlaagista selvitty rankan eteläpohojanmaankeikan jälkeen.

Tehdäämpä kans +- juttuja kun kaikki muutkin kerran:

+ Kisapaikka
+ Rata ja sen teippaus poislukien mollien profiili
+ Ruoka oli hyvää
+ Rento meiniki
+ Oululaisten määrä :)
+ Viimmeinen kisa 22 renkailla. Pikaliimalle allergiselle nuo renkaat ei oikeen sovi...
+ Ei ihan osuttu tien ylittävään hirveen kotimatkalla

- Tulostenlaskennan kesto lopussa. Olisi ollut jo kiire lähteä kohti pohjoista
- Mollat voisi olla sopivia krossareille... Ja niillekkin hyppyreiksi...

Jees. Hyvät kisat oli ja tulevina vuosina uudestaan...

174
Sähköautot / Ooops
« : 18.03.03 - klo: 15.07 »
Tämähän piti tulla vastauksena tuohon sorvitopikkkiin. Tuli vain kämmättyä jotain tuossa vastausvaiheessa...

175
Sähköautot / Xpress sorvi
« : 18.03.03 - klo: 14.55 »
Itselläni on myös tuo Xpressin sorvi. Ilmeisesti siitä on useita versioita, koska itselläni on versio, jossa ei ole kuulalaakereita vaan V urat. LRP terää myös käytän. Mukana tullut karbiditerä oli aika lyhytikäinen.

Kyllä tuolla on sorvattua saanut. Miinusta voisi antaa ehkä siitä, että sorvin kytkin hajosi hyvion nopeasti ja mukana ei tule mitään ohjeita, joten jos et enne ole sorvia käyttänyt, niin hommaa opettaja.

176
Tulokset / Unohtuiko reppu ?
« : 03.03.03 - klo: 08.54 »
Kisapaikalta löytyi ylimääräinen reppu joka tuntuu olevan täynnä tavaraa . Jos kaipaat kaipaat, niin Ylin Vesalta voi tiedustella. Yhteystiedot löytynee kisan kisakutsusta.

Ja vielä suuret kiitokset kaikille paikalle tulleille kuljettajille !

177
Sähköautot / TJ akkupeliä
« : 05.02.03 - klo: 14.50 »
Itse jos ajaisin vielä TeeJiitä, niin ajaisin nyt 4 minuutin ajoajan aikoina
esim. seuraavilla akuilla:

esim. Medasec (ilmainen mainostus pojille...)
10-rc1700p
RC1700 NiCd-akku (6), matched
29,50 €

Ja hinta ei todellakaan päätä huimaa ja noilla vetää kyllä helposti 4 minuutttia vakiokoneella ja nuo on ihan äärimmäisen hyviä kennoja nuo RC1700 kennot. Itse vakioaikoinani ajoin RC1700 kenoilla ja pysyivät 2 vuotta lähes uuttavastaavina (sillointällöin ProTrackillä testailin kuntoa. Noissa myös jännite oli aina korkampi myös kuin 2400 akuissa joita myös omistin). Uudet Nimh kennot maksaa 3 kertaa enemmän ja kestää ainakin 3 kertaa lyhyemmän ajan hyväkulkuisina... Ostakaapa stanukuskit kokeeksi edes yksi paketti noita ja kokeilkaa. Varmasti pääsette 4 minuuttia ihan kilpailukykyistä vauhtia.

Tähän kai on pyritty 4 minuutin ajoajalla, mutta kaikkialla vain hypetetään, että tarvii 3300 akkuja stanuun, niin niitä kaikki sitten sokeana ostaa. Ei ole minun lompakosta kyllä pois, mutta silti ihmettelen...

178
Vapaa keskustelu / keskutelufoorumeja
« : 31.01.03 - klo: 14.10 »
Moro,

Onhan noita joitain. Itse vilkuilen joskus ao sivuston foorumia, jossa
on aika paljon ihan asiaakin josksus seassa...

http://www.rctech.net/

179
Sähköautot / Hong Nor = GM
« : 29.01.03 - klo: 12.20 »
Jos kysyt kellä on kokemusta vastaavasta GM autosta voit saada enemmän vastauksia, mutta silti et kovin montaa :)

Tuo on sama auto kuin GM. Ei tietääkseni ole hirveästi kehuja saanut ainakaan suomen piireissä. Pari niitä taisi jokin aika takaperin olla, mutta taisivat kaikki kuskit vaihtaa Assoihin tai muihin.

Robitronic on tehnyt autosta uudemman version, jossa ilmeisesti on sama geometria, mutta uusi vetokalusto. Voit tukia Robitronicin sivulta.

Ainiin RC Pisteelläkin jossainvaiheesa oli noita GM:mmiä kaupan. En tiedä mikä varaosatilanne lienisi nykyään.

180
Sähköautot / Asso tc3 vs. pureten alpha
« : 15.01.03 - klo: 13.11 »
Asso TC2:ta ei ole edes olemassa (eka ja nykyinen Asson turisti versio oli TC3), eli luultavasti kyseessä on TC3. TC3:n halvinkin malli (Racer) on tsiljoona kertaa parempi ostos (Siinä on jo vakiona kugellaakerit, öljyiskarit ja muue pakolliset jutut). Auto on lisäksi kilpailukelpoinen (Kyosho ei) alustaltaan toimiva ja osia saa loistavasti RC Pisteeltä.

Sivuja: 1 ... 3 4 5 [6]