151
Kilpailukutsut / Vs: KILPAILUKUTSU: WinterJumps 1, Nokia 19.11.11
« : 14.11.11 - klo: 23.17 »
Upea nähdä että kisaaminen kiinnostaa kuljettajia! Toivomme että viihdytte Nokia uusitulla ja isommalla radalla. Näillä näkymin M2-10 ajetaan 43 kuljettajalla (jep, itse unohdin ilmottautua ) ja M4-10 41 kuskilla. Perinteisesti tämä luku kyllä laskee parilla vielä sillä peruuntumisia ikävä kyllä aina tulee.
Mikäli se kuljettajille sopii teen silti vain 4 finaalia per luokka jotta ei tarvitse vajaina ajaa, vaan jaetaan esim M2-10 siten että A:ssa se kymmenen kuskia ja muissa 11kpl. Tämä siis vain siksi että kymmenellä se pääfinaali aina muuallakin ajetaan? Tilaa korokkeella ja radalla on kyllä 11:lle autolle. Tosin yleensä keskeyttäjiäkin on päivän aikana joten tilanne voi tasoittua.
Tällä järjestelyllä säästetään aikaakin jota muutenkin koitin vähän aikataulusta nipistää, eli aamureenit on 2*4min, 2min erävälillä. Pääasia on kuitenkin se että kaikki jotka haluavat esim renkaita testata eivätkä ole ennen meillä käyneet ehtivät sen tehdä kahteen otteeseen. Alkuerissä kun lyödään jo sitten leimaa...
Pystymme myös ajamaan 4 kierrosta alkueriä joka varmasti kaikkien mieleen sekä kolminkertaiset finaalit kaikille kuskeille.
Kuitenkin, tässä liitteenä alustava aikataulu, jossa päivä on coolit 12h 08.00-20.00 jos nyt kaikki putkeen menee. 84 kpl lähtöjä päivään tulee joten taidan laittaa kurkkupastillit mukaan reppuun
Riku
P.S. joo joo, tulee ne erälistatkin vielä, kunhan mietin vähän miten ne on mukava järjestellä. Periaatteena ajattelin käyttää sitä että viime vuoden top 10 saisi pitää paikkansa, muut ovat sitten siirreltävissä vähän sen mukaan mikä on tuntuma sen hetkiseen kuntoon. Kiitos ymmärryksestä ja anteeksi jo heti perään
*edit* Onpas vielä vinaalit näköjään väärässä järjestyksessä kun mietin että jos olisi jättänyt muilta kuin A:lta kolmannen kierroksen pois, eli hitain finaali aloittaa kyllä ja nopein lopettaa (Muutettu nyt)
Mikäli se kuljettajille sopii teen silti vain 4 finaalia per luokka jotta ei tarvitse vajaina ajaa, vaan jaetaan esim M2-10 siten että A:ssa se kymmenen kuskia ja muissa 11kpl. Tämä siis vain siksi että kymmenellä se pääfinaali aina muuallakin ajetaan? Tilaa korokkeella ja radalla on kyllä 11:lle autolle. Tosin yleensä keskeyttäjiäkin on päivän aikana joten tilanne voi tasoittua.
Tällä järjestelyllä säästetään aikaakin jota muutenkin koitin vähän aikataulusta nipistää, eli aamureenit on 2*4min, 2min erävälillä. Pääasia on kuitenkin se että kaikki jotka haluavat esim renkaita testata eivätkä ole ennen meillä käyneet ehtivät sen tehdä kahteen otteeseen. Alkuerissä kun lyödään jo sitten leimaa...
Pystymme myös ajamaan 4 kierrosta alkueriä joka varmasti kaikkien mieleen sekä kolminkertaiset finaalit kaikille kuskeille.
Kuitenkin, tässä liitteenä alustava aikataulu, jossa päivä on coolit 12h 08.00-20.00 jos nyt kaikki putkeen menee. 84 kpl lähtöjä päivään tulee joten taidan laittaa kurkkupastillit mukaan reppuun
Riku
P.S. joo joo, tulee ne erälistatkin vielä, kunhan mietin vähän miten ne on mukava järjestellä. Periaatteena ajattelin käyttää sitä että viime vuoden top 10 saisi pitää paikkansa, muut ovat sitten siirreltävissä vähän sen mukaan mikä on tuntuma sen hetkiseen kuntoon. Kiitos ymmärryksestä ja anteeksi jo heti perään
*edit* Onpas vielä vinaalit näköjään väärässä järjestyksessä kun mietin että jos olisi jättänyt muilta kuin A:lta kolmannen kierroksen pois, eli hitain finaali aloittaa kyllä ja nopein lopettaa (Muutettu nyt)