Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Soo

Sivuja: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 17
151
minkäs laiset yöpymis mahdollisuudet jyväskylässä on? kun junia ei oikeen tule lauantai aamuna.

Radalla ei valitettavasti voi nukkua. Alue on öisin vartioinnissa.

152
Lämpötila huitelee siellä 5-15c ja varmaankin kisan aikana kun ovet ovat paljon auki, niin tuolla asteikon kylmässä päässä ollaan. Näin ollen pipo ja pitkätkalsarit ovat erinomaiset lisävarusteet.

153
Yleinen keskustelu / Vs: Jousitusratkaisut RC autoissa
« : 19.03.13 - klo: 10.25 »
X11 makee auto, mutta normi kerhokisailijan ei tarvii tuolla ajaa ollenkaa, kun katsoo vaikka tukivarsia  :shocked:

155
Yleinen keskustelu / Vs: Jousitusratkaisut RC autoissa
« : 19.03.13 - klo: 10.09 »



156
Kilpailijoiden kanava / Vs: Cactus classic
« : 17.03.13 - klo: 11.40 »


Tota täytyy kyllä kokeilla joskus  :wink:

157
Kilpailijoiden kanava / Vs: Cactus classic
« : 16.03.13 - klo: 19.17 »


(A picture of Mike Truhe's tires after one 5 minute run, compared to a brand new set at the 2013 Cactus Classic)

Sponsoroimattomat kuskit ollu vähän ihmeissään tuolla  :cool:

158
Kilpailijoiden kanava / Vs: Cactus classic
« : 16.03.13 - klo: 18.06 »

159
Team Associated / Vs: Team Associated SC10
« : 16.03.13 - klo: 17.58 »
Hienot nuo uudet etutukivarret. Samat kun SC10B mallissa.


160
Schumacher / Vs: Schumacher Cat SX / SX2 / SX3 / K1
« : 15.03.13 - klo: 14.39 »
Auto on todella tasapainoinen ja helppo ajaa. Tämä näkyy myös kellossa kivasti.

Viimeisin setuppi:

https://skydrive.live.com/redir?resid=6AA8F367CCFC0E0!39007&authkey=!AJ5CdAvrSSOnO4E

161
Yleinen keskustelu / Vs: HK:n 100A nopari
« : 10.03.13 - klo: 16.24 »
Ootappas nyt... eli siis kastelit noparin, joka ei kestä vettä ? Ja se on sen takia susta huono ?

Miksi et osta yhtä kunnollista nopari Suomesta, jolloin takuut pelaisi ongelmien tullessa? Myös vettä kestäviä nopereita on useita myynnissä, joten sellainen esimerkiksi voisi olla sinulle ideaali vaihtoehto.




162
Yleinen keskustelu / Vs: Servot
« : 01.03.13 - klo: 13.13 »
Siis juuri polttiksen kaasuun ja jarruunhan tarvitaan kunnon servo. Joku 20-30kg. Ite en uskaltas laittaa mitään 6kg kaasuun. Se kun hajoo, niin menee moottori ja vielä autokin mukana.


163
RC-kerhot ja -radat / Vs: Joensuun pienoisautoilijat!
« : 28.02.13 - klo: 21.12 »
Jos pidempään vaihdat, ni kannattaa nappaa tuo päivityssetti.

http://www.rcm.fi/9636-associated-b4-8mm-conversion-kit.html

164
Team Durango / Vs: Team Durango DESC410R
« : 27.02.13 - klo: 14.07 »

165
Kilpailijoiden kanava / Vs: Ensikertalainen kilpailuissa.
« : 27.02.13 - klo: 10.32 »
Onnistuu tosiaan ajaa samalla ponderilla kummatkin luokat, kuitenkaan tuo ei ole suositeltavaa kuten Janne totesi, sillä jossain vaiheessa päivää tulee ajettua ilman ponderia.


166
Schumacher / Vs: Schumacher Cougar SV / SV2 / SVR
« : 25.02.13 - klo: 22.49 »
Saakos tähän ratasdiffiä?

Juu,ehkä se ratakäytössä kuuladiffi on oikea,mutta rata ei ole aina vieressä...

Tähän autoon piti tulla ratasdiffi, mutta kellohan ei tuosta tykkännyt ja erittäin hyvin on kestänyt tuo kuuladiffi, joten jättivät julkaisematta.
Cattiin ratasdiffit kuitenkin tulossa maaliskuussa.

167
Yleinen keskustelu / Vs: Laadukkaat RC-videot
« : 25.02.13 - klo: 09.31 »
Siinä on laadukasta kisaamista ja laadukas rata.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=M-nucqW75gA#!

169
Schumacher / Vs: Schumacher Cougar SV / SV2 / SVR
« : 19.02.13 - klo: 11.40 »
Perheenlisäystä saattaa olla tulossa SVR:n pohjalta.


170
Schumacher / Vs: Schumacher Cougar SV / SV2 / SVR
« : 17.02.13 - klo: 22.35 »
Hyvältä näyttää!

Diffi kannattaa tosiaan kasata ajatuksella ja ohjetta tarkasti noudattaen, niin kestää pitkään hyvänä ilman ongelmia.

Muutamia huomioita:

- Levyjen, painelaakerin, ulostulojen ja kuulien puhdistaminen jarrukliinerillä
- Levyjen hiominen n. 1000 vesihiomapaperilla
- Painelaakeri oikeinpäin eli pienempi prikka ruuvinkantaa vasten
- Painelevyt oikeaan järjestykseen kuvan mukaa, jotta niistä muodostuu "jousi"
- C-clipsi oikein päin, niin että pyöreä puoli ensin diffiä vasten ja teräväpuoli tarraa kiinni
- Kiereysruuvi n. 65-90 astetta auki. Ei yhtään enempää
- Diffin pidätinruuviin (lyhyempi), pieni tippa lukitetta, jotta diffi pysyy täysin samanlaisena


Spurri siis ohjeen mukaisesti kiinni ja slipperin säätö, niin että se luistaa aina ennen diffiä.

Videot slipperin säädöistö.
Cougar SV Set Up Part 2
Team Durango RTR - Slipper Tuning





171
Schumacher / Vs: Schumacher Cougar SV / SV2 / SVR
« : 16.02.13 - klo: 12.37 »
Jos vaihteisto on muuten herkkä niin voi pyöriä samaankin suuntaan, diffihän on ilman sisäänajoa pikkaisen tahmeampi. Kun pidät spurrista kiinni, niin silloin takapyörät  pyörivät erisuuntiin, kuten pitääkin.

172
Vielä kertauksena hyvä video kuuladiffin kasaamisesta.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bv3AC-Jjhbk#!

173
Tuohon täytyy sanoa kyllä, että mieluummin aina miedompaa konetta, niin kestää autot järkevästi hallussa. Oletko maxxi kokeillut ajaa miedommalla koneella ? Veikkaisin että sinullakin tulos paranisi. =)

174
Sähköautot / Vs: X Factory X-6 Squared
« : 07.02.13 - klo: 22.48 »
Mikäs se siellä kurkkii?


175
Team Associated / Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« : 06.02.13 - klo: 20.48 »
Millanen ongelma siinä ? Pitääkö liikaa ? Vai liian vähän ?

176
Schumacher / Vs: Schumacher Cat SX / SX2 / SX3 / K1
« : 05.02.13 - klo: 19.02 »
Schumacher paljasti K1 nimen salaisuuden: http://fi.wikipedia.org/wiki/CMYK

177
Radiolaitteet / Vs: Kopropo eurus ja kopropo ex-1 kiy
« : 05.02.13 - klo: 18.33 »
Pinkki setti! Check!!!!

178
Sähköautot / Vs: Team Academy sähkökrossarit
« : 04.02.13 - klo: 10.10 »
Team Academy uutuudet:



179
Sähköautot / Vs: VIPER - nopeudensäätimet
« : 04.02.13 - klo: 10.06 »
Siis assossa toimi oikein, mutta Team C:ssä ei ? 1 + 1

180
Toihan on laaja ammattikorkean työksi.

Sivuja: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 17