151
Team Losi / Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« : 03.06.12 - klo: 20.33 »
Harvalla on kokemusta molemmista moottoreista. Itse päädyin kesympään 4000kV malliin siinä uskossa että se lämpiäsi hieman vähemmän. Vääntöä on kyllä mukavasti että välitykset saa säädettyä sellaisiksi ettei jää pääsuoralla muiden jalkoihin.
Meidän seuran yksi asso kuski on kokeillut kyseisen moottorin kanssa turbomoodia ja saanut koneen kiertämään iloisesti pitemmälle. Kyseessä on käsittääkseni dynaaminen ennakko joka menee päälle kun moottori saavuttaa tietyn kierrosalueen.
Omassa noparissa on noin 10 säätöä koskien tätä ennakkoa mutta en ole syventynyt tähän kun vauhtia tuntuu riittävän ihan tarpeeksi 0-ennakollakin.
Meidän seuran yksi asso kuski on kokeillut kyseisen moottorin kanssa turbomoodia ja saanut koneen kiertämään iloisesti pitemmälle. Kyseessä on käsittääkseni dynaaminen ennakko joka menee päälle kun moottori saavuttaa tietyn kierrosalueen.
Omassa noparissa on noin 10 säätöä koskien tätä ennakkoa mutta en ole syventynyt tähän kun vauhtia tuntuu riittävän ihan tarpeeksi 0-ennakollakin.