Samoin esim. muoviset vetoakselit ovat Traxxasin puheista huolimatta huonommat kuin Savagen metalliset (mielestäni). Tosin verrattuna T-maxxiin Revoon on laitettu kumisuojat nivelten päälle. Saattaa lisätä kestävyyttä jonkin verran.
Niin, ja itselläni on T-maxx, eikä Savage. ;)
Ainakin Stampedessa (Sori että sotken "sähkiksiä") muoviset vetarit ovat pitkäikäisemmät kuin MIP:in tarvikkeena saatavat vastaavat teräsvetarit.
Myös huonommat on Traxassin omat "viritysosana" saatavat teräs nivelet kun ajetaan hiekassa (Tyhmänä menin tietty ostamaan ne kun luulin kestävemmäksi, olihan ne "vahvistetut"........).
Ainut ongelma on ollut tosiaan että hiekka menee vetonivelen "liun" sisään ja aiheuttaa sekä kulumista (Se ei ole ollut ongelma) ja jumiutumista, no revossa tuota ongelmaa ei kait enään ole.
Vielä kun saisi nuo suojatut C palat ja vetonivelet sovitettua E/T-Maxxiin....
Varsinkin nuo C palat jotka ovat nivelistään suojattu kumeilla, tuo "keksintö" (Ihmettelinkin ettei ole aikasemmin tehty, no liika kestävyys tietysti "hidastaa" varaosakauppaa), kuin on ollut jo 1/1 autoissakin käytössa iät ja ajat.
Traxxasin autoissa omakohtaisesta kokemuksesta osien kuluminen on erittäin vähäistä (No laakereita menee vaikka käyttäisi minkä valmistajn tahansa, hiekkapöly tekee tehtävänsä).
No selvähän se on että teräs terästä vasten ilman voitelua ei ole pitkäikäinen, varsinkaan kun voiteluaineena on hiekka.
Milloinkahan nähdään ensimmäiset teräsvetarit joissa olisi kunnolliset suojakumit pitämässä rasvat sisällä ja kuran ulkona.