Otti ja roiski polttoaineet kaasarin päästä pois. Ei se semmonen käy. Saako tätä korjattua / kannattaako? Ei taida pysyä ihan pikaliimalla. Hutoi masina.
Kuva O.S. kaasaristaOne day later...
Ohoh yli 80 viestin lukijaa eikä kellään mitään kommenttia. Taitaa kuulua sarjaan tyhmät kysymykset. Yritin tänään liimata osat yhteen parhaalla talosta löytyvällä liimalla, jonka pitäis olla superliima metalleillekin ja kestää polttoaineita ja 180 astetta jne, mutta eihän se mitään kestänyt, minuutin ajon kuluttua osat helisivät kädessä. Näytti nimittäin siltä, että jaappanin poika olisi käyttänyt jotain "liimaa" tuossa alunperinkin. Mitä se sellainen olisi?
...one day later...100 lukijaa
aivan uskomattoman hienojen kavereiden ansiosta tämäkin pieni ongelma lähtee ratkeamaan: Sain vastaavan kaasarin lainaksi kaverin Ossista irrottamalla (ei aivan joka tyyppi anna irrottaa kaasaria motistaan ja sano, että aja sillä). Akuutti ongelma on siis ratkaistu ja kisaan päästään. Lisäksi alumiiniosien liimausta yritetään vielä huomenna ammatti-ihmisten toimesta. Tiedetäänpä sitten ainakin kun on yritetty. Kukaan muu ei siis ole?
...some days later...110 lukijaa
liimaus näyttää hyvältä, kerron sitten kun on testattu ajossa täydessä lämmössä ja tärinässä.
Kaasari liimattuna...after one week (130 readers without comments)
viivästyy se testaaminen, koska kaasuttimen irrotuksessa vaurioitui se kaasarin lämpöeristin. Maahantuoja tilaa kyllä jaappanista uuden, mutta sen tulemiseen menee aikaa jos tulee koskaan. Saattaapi olla, että ehtii tulla lumet maahan ennen.
...
No nyt on sitten jo lumet sulaneetkin, ja ninhän siinä kävi, että maahantuojalta ei koskaan mitään kuulunut. Eiköhän tämä tarina ollut tässä.
...
Ei se tarina vielä tuohon päättynytkään. Tänään 2.5.2007 tuli ilmoitus, että lämpöeristin on saapunut Suomeen. Siis 9 kk tilauksen jälkeen! Kovasti täytyy olla kärsivällinen tässä pikkuautoilussa.