Vaikutuksen huomaa ottamalla putsarinkaulan pois. Jos käy paremmin, on ilmanputsari tukossa tai ilmaruuvi on liian kiinni.
Hanhenkaulaa ei kannata missään nimessä ruveta repimään irti ja laittelemaan takaisin, se tulee ensinnäkin olla huolella nippareilla kiinni ja mielellään vielä silikoonia välissä. Jos sitä rupeaa irroittamaan koneen käydessä jne, voi sinne koneen sisään joutua skeidaa = poks, tai sitten unohtaa/ei jaksa laittaa hanhenkaulaa huolella kiinni, putoo ajossa = poks. Mikäli pakosarja vuotaa mistään päin, se pitää heti alkuunsa laittaa kuntoon. Turha yrittää säätää rikkinäistä järjestelmää (imu / pako).
Näissä koneissa ei ole ilmaruuvia, neuloilla säädetään polttoaineen määrää, ilmamäärän ollessa venturin määräämänä suht vakio.
HANHENKAULA!? Ei löydy sellasta multa FG:n monsusta. Ja toisekseen kävi ihan hyvin tyhjäkäyntiä kun irtos putki alkukäyrästä (FG:n tehari) ainoo vaan, että äänet koveni ei muuta! Noi FG:n vakio putket sattaa vuotaa, ja toi teharikin työntää vähä liitoksista, muttei pahasti/ei merkitystä muuten kuin vähän sottaa.
Marderissa oli käyny silleen, että kannen toinen pultti oli löysä ja meni laihalle, nosti kierrokset, muttei se pyöriny pitkään..
Joo ja aika likasellakin putsarilla pyörii hyvin. Vois olla joku toinen syy, tietty se ei käy hyvin jos on iihan sköndänen putsari, mutta sen kyllä huomaakin jo putsarin päältä!
eka kokeile onko puristuksia, jos on niin kato säädöt. Laita ohjeitten mukaan, siitä säädät lisää jos on tarve.