Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - hmort

Sivuja: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... 21
181
Noi rengasruletit on höpö höpöä... Selitellään jotain kun ei pärjää... Katsokaa Kymmenen kärkeä on siinäkin hemmetin monta eri merkkiä...

182
Mitäs helv, eikö nopein jätkä kerrokkaan millä renkaalla ajetaan? WTF?

Merkki ainakin kerrottiin jopa mulle facebookissa  :police:

Sweet shot blue ollu alla aikasemmassa erässä ainakin, tiedä sit mitä muissa. Eli kait nykyään pitää osaa lukee facebookkia että pärjää kisoissa :)

TQ 1 erä Hotdices....2. Erä 2 sweet shot, kolmos erästä ei vielä tietoo....FB:stä saa nopeimmin jopa tulokset  :grin:

183
Yleinen keskustelu / Vs: Gambler Racing
« : 02.12.12 - klo: 11.42 »
KISATARINOITA LISÄÄÄ....

184
Team Durango / Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« : 01.12.12 - klo: 23.32 »
Kyllä täytyy vaan sanoa että pienillä muutoksilla on aika makee auto... Sisä kisoihin muutama painopala ja jäykemmät jouset... Jos ei tällä autolla kerkee niin on kuskissa vika...

185
RC-kerhot ja -radat / Vs: LRP Areena
« : 01.12.12 - klo: 23.27 »
Kyllä täytyy sanoa että olette saaneet hienon radan aikaiseksi!!!

186
Radiolaitteet / Vs: Radiopost TS 401
« : 01.12.12 - klo: 23.24 »
Näyttää asialliselta peliltä.... Katsotaan kun saadaan suomeen...

187
Täältä löytyy tarinaa meidän päivästä... http://gamblerracing.eu

188
Täytyy vaan todeta että on sulla Vesa erikoinen tyyli hoitaa asioita.

189
M8 EM WARM UP ja Kauhava SM päällekkäin !!!!!!!!!!!!!

EDELLEEN PÄÄLLEKKÄIN !!!! Warm upissa koko M8 luokan Suomen kärki hei oikeesti....

190
Yleinen keskustelu / Vs: Gambler Racing
« : 26.11.12 - klo: 18.12 »
Taas muutamia päivityksiä...

191
Tulokset / Vs: WJ 2 tulokset, Nokia
« : 24.11.12 - klo: 22.55 »
On se Hoke kova jätkä ei treenaa ja aina vaan voittaa !!! HYVÄ HOKE !!!

192
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT-stanukoneiden laatu
« : 21.11.12 - klo: 14.31 »
Joo kyllä mä nyt näkisin et viime kauden kaikki stanu tulokset pitää mitätöidä...

Buhahaa vitsi vitsi  :grin:

193
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT-stanukoneiden laatu
« : 21.11.12 - klo: 11.54 »
Nyt maahantuojat ottaa pari konetta kauniisin kätösiin ja käy ajamassa testiä.... Jos koneet toimii Fine jos ei sit on edelleen ISO ONGELMA ! :grin: ei tää nyt ton vaikeampaa voi olla. Nyt on vaan jo kiirettä ekat kisat kolkuttelee ovella...

194
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT-stanukoneiden laatu
« : 19.11.12 - klo: 18.34 »
Oon myynyt 20 konetta kesän jälkeen, eikä yhtään ole tullut takaisin. Uusinta LRP erää.

Mulla on tossa pöydällä 3 kertaa ajettu p*skana.... Ankkurista magnetisointi hävinnyt tai jotain..Tämä kone on viime vuonna rikki mennyt...

195
Yleinen keskustelu / Vs: Gambler Racing
« : 18.11.12 - klo: 20.46 »
Taas on sivut saanut päivityksiä...

196
M8 EM WARM UP ja Kauhava SM päällekkäin !!!!!!!!!!!!!

EDELLEEN PÄÄLLEKKÄIN !!!! Warm upissa koko M8 luokan Suomen kärki hei oikeesti....

197
Polttisautot / Vs: Hubipainot, miksi
« : 14.11.12 - klo: 17.21 »
Neo-buggyn sivuilla uutisoidaan uusimmasta virityksestä laittaa 10-15 g painoja hubeihin. Parantaa käyttäytymistä ja kääntyvyyttä. Olen ollut siinä uskossa, että jousittamaton massa on pahasta. Miksi se tässä on parannus? Vai onko tämä hämäys MM-kisojen alla!

Kyllä näitä samoja on kokeiltu Mugenissakin.... On monia asioita mitä ei ymmärrä mutta ne vaan toimii.... Muistan ajan kun ihmettelin ääneen miks touring autoissa ei ole Ratasdiffejä.... Joku herra totes mulle että kannatais opiskella fysiikka et tajuis miks ei ole ratas diffejä.... Noh mitä on nyt kaikissa touring autoissa.

Henkka, sä oot ihan guru  :grin:  Hyvä, että otit puheeksi, ja jo ihan muutamassa vuodessa melkein kaikki valmistajat noudattivat neuvoa.

Perhana pitäis useammin ajatella ääneen  :grin:  :grin:

198
Polttisautot / Vs: Hubipainot, miksi
« : 14.11.12 - klo: 11.32 »
Neo-buggyn sivuilla uutisoidaan uusimmasta virityksestä laittaa 10-15 g painoja hubeihin. Parantaa käyttäytymistä ja kääntyvyyttä. Olen ollut siinä uskossa, että jousittamaton massa on pahasta. Miksi se tässä on parannus? Vai onko tämä hämäys MM-kisojen alla!

Kyllä näitä samoja on kokeiltu Mugenissakin.... On monia asioita mitä ei ymmärrä mutta ne vaan toimii.... Muistan ajan kun ihmettelin ääneen miks touring autoissa ei ole Ratasdiffejä.... Joku herra totes mulle että kannatais opiskella fysiikka et tajuis miks ei ole ratas diffejä.... Noh mitä on nyt kaikissa touring autoissa.

199
Yleinen keskustelu / Vs: Gambler Racing
« : 07.11.12 - klo: 20.20 »
Päivityksiä Kilpailukalenteriin....

http://gamblerracing.eu/kilpailukalenterit/

200
Tulokset / Vs: Winter Jumps I - Vantaa 3.11 LOPPUTULOKSET
« : 04.11.12 - klo: 10.55 »
HYVÄ JUHO !! On se kova jätkä. Kohta saa polvet tutisee ihan toisilla miehillä... Saa katsoa peiliin kun pikkumies tulee ohi niin että heilahtaa :grin: Paranemisia Juholle ja Onnittelut Isille !

201
Suomi saa ihan mukavan joukon kasaan A-kisoihin, johon on 12 hakijaa. Toivottavasti kaikki saavat paikan. Viime vuonna tai siis tänä vuonna paikkoja oli 11.

B-kisoihin kukaan ei sitoutunut, vaikka muutama ilmoitti kiinnostuneisuuden. Kisapaikkaahan ei ole vielä päätetty.

EC-B  sacile Italia 7-9.6.2013 Me ollaan lähdössä. Lähtekää nyt joku muukin ja äkkiä Tuukalle ilmoituksia...

http://www.ongaroring.it/
http://m.youtube.com/#/watch?v=8kA_edY_Nis&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D8kA_edY_Nis&gl=FI
http://m.youtube.com/#/watch?v=VtZDWJ-h3yw&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DVtZDWJ-h3yw&gl=FI

EC-A warm Up 17-19.5.2013 Reims Ranska
EC-A  8-13.7.2013 Reims Ranska

http://reims-emc.com/

202
Pikainen mittaus DESC210 korista näyttäis että joko menee mittojen puolesta sellaisenaan, tai joutuu korkeintaan hieman lyhentämään siipiläppää.

Muutamat näkyy olevan sitä mieltä että pitäis korin mukana tullut siipi kieltää, vaikka se säännöissä sallittu onkin.

Jotain perusteluitakin olis kiva saada, kun omat kokemukset ovat että ei siitä siivestä ole hyötyä kuin todella nimellisesti... Tai lähinnä hyöty on korvien välissä.

Korin rei'ittäminen ja leikkely sitävastoin tuo todella selkeitä mutoksia auton käyttäytymiseen.

Lähinnä mulle tulee mieleen että jos ne korien mukana tulevat lätkät ovat kielletty niin alkaa menemään säännöt tiukkapipoisemmaksi ja luokka tarvitsee kohta tarkan katsastuksen.
Tuntuu siinämielessä myös hieman hölmöltä että kohta tulee Durangon tuuppi SC myös RTR laitteena kaupan hyllyille niin siinä olisi heti kaupasta ostettuna jotain laitonta paikoillaan.

Se sotii jotenkin luokan henkeä vastaan mielestäni.
Koska tosiaan nuo korin mukana tulevat ilmanohjaimet ovat ainakin sisällä huomattu todella mitättömiksi niin miksi näistä pitäisi ruveta kiristämään "pipoa" kun kyseinen kiristely on lähinnä turhaa?

Juurikin näin.. Miksi pitää kieltää jos kaikki valmistajat alkaa tekemään siipikoreja... Ja niinkuin Hoke totesi RTR auto on heti laiton..

203
Team Durango / Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« : 23.10.12 - klo: 17.26 »
Meillä joku Speed Passion GT vanha nopari 10,5 Speed Passion V2 vanha moottori. Hyvin näytti kerkeevän...

204
Team Durango / Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« : 22.10.12 - klo: 08.00 »
5 akullista ennen kisaa testiä/treeniä Corrilla ja näköjään se riitti A -finaalin 7. sijaan että on autossa potentiaalia.... Muuten täysin vakioauto jouset oli jäykemmät ja iskariöljyt jäykemmät...

205
Yleinen keskustelu / Vs: Gambler Racing
« : 20.10.12 - klo: 21.03 »
Vantaan kisasta päivitys...

206
Vapaa keskustelu / Vs: Mikä ilahduttaa tänään?
« : 15.10.12 - klo: 18.28 »
Useamman päivän ilonaiheena on ollut M8 yksityyppirengas keskustelu, ehdottomasti parasta viihdettä hämärtyvään syksyyn.

Jätkät, hyvin te vedätte :grin:

Vesa ei Tajuu  :grin: :grin: kysy vaikka Annelta ja Ellulta  :grin:

207
Kilpailijoiden kanava / Vs: M-8 yksityyppirenkaat?
« : 15.10.12 - klo: 18.24 »
Pidotuksessa muutos kyllä.

Ei muuta.

Camppeeri sama, auraukset sama...
Maavarat ym samat.

Pinioni piti vaihtaa Oulussa pienemmän radan takia.

Ihan aikuistenoikeesti kun tiksissä sain auton säätöihin niin mitään en kisoissa tosiaan muuttanut kuin pidotusta tai tosiaan oulussa pinionin.
Kaikki muut ruuvailut oli puhtaasti kaiken tarkistusta, eli maavara, kulmat ja ulosjoustot piti tottakai zekkailla kolisteluiden jälkeen.
Setuppimuutoksia EI

Juu täytyy sanoa että Hoke laitto Maxille setupit kondikseen loppukaudesta ja ei tarvinnut koskea mihinkään sen jälkeen ajeli vaan ja hymyili...

208
Kilpailijoiden kanava / Vs: M-8 yksityyppirenkaat?
« : 15.10.12 - klo: 09.08 »
Mun mielestä on hienoa, että meillä on tämmöinen SM luokka jossa renkaalla ei ole oikeen mitään väliä menestyksen kannalta ja lähes treenaamatta halvimmalla kiinakamalla pystyy ajamaan pääfinaaliin.

Tämän päivän renkaat ovat todella lähekkäin toisiaan ja joku rengas toimii jossain autossa paremmin kun jossain toisessa. Isot pojat väitti että viime kesänä AKA oli paras rengas. Me kokeilimme sitä mutta se ei sopinut Maxin ajotyyliin ja hän valitsi muut renkaat se oli helppoa kun on varaa valita... Ja silti vaikka ei ollut MUKA parhaat renkaat ajoi ihan OK tuloksen.

209
Kilpailijoiden kanava / Vs: M-8 yksityyppirenkaat?
« : 15.10.12 - klo: 09.03 »
Aika hauska juttu on tullut todettua on kaksi kaveria kenelle rengassääntö on ongelma... Vesa ja Pekka kumpikaan ei ole ajanut M8 luokassa kilpaa viimeiseen 2 vuoteen kumpikaan ei ole käynyt ajamassa luokkaa ulkomailla... Silti he tietävät paremmin mikä on paras sääntö????

Terveisin : Henry Mört kuka on harrastanut pojan kanssa muutaman vuoden... Mutta ymmärtää että jos haluaa ulkomaille renkaita mukaan lisälaukku maksaa 50€ ja sit on miljoona paria renkaita... Ei se renkaiden raahaaminen ole ongelma. Enemmän maksaa se matkustaminen kun 2 ihmistä tai meidän tapauksessa 4 ihmistä lähtee Eurooppaan kisoihin... Ja niinkuin kaikki muut harrastajat ovat tässä todenneet ei ne renkaat Vesan eikä Pekan vauhtia nosta yhtään sijoitusta ylemmäs voi jopa huonontaa koska ei ole ennen välttämättä KO renkaalla ajanut...

210
Kilpailijoiden kanava / Vs: M-8 yksityyppirenkaat?
« : 13.10.12 - klo: 13.27 »
Mä olen niitä asioita sanonut jo vuosia, mutta aina vastaus on sama.

Puhutaan että on tuotu positiivisia asioita esiin.

Vaikka ne positiiviset asiat pystyy perustelemaan negatiivisiks niin edelleen jankataan aivan samaa.


Lue vaikka toi mun jatkoromaanin mittanen viesti ajatuksella läpi iltalukemiseks.
Jos et siitä ymmärrä niin tule ajamaan kyseistä luokkaa ja unohda ne sitkeät omat mielipiteet asiasta.
Mene sen mukaan mitä olen maininnut... Eli mene ja kysy kisa aamuna millä renkaalla pitää ajaa ja aja sillä.
Älä höntyile.

Tulet tasan varmasti huomaamaan että asia on juuri niinkuin on jo moneen otteeseen sanottu.
Siellä ei ole olemassa mitään ongelmaa minkä nyt haluatte poistaa.


Ja se kusi on puhtaasti harrastajien nousseet kustannukset, koska ei ole mahdollisuutta valita edullisempaa vaihtoehtoa koko kesän treeneihin tai jopa kisoihin.
Kauppiaat lopettaa kisojen ja ratapaikkojen sponssaamiset joka näkyy jälleen harrastajilla huonontuneina tai kalliimpina palveluina.


Avaa silmät ja anna edes mahdollisuus itsellesi ymmärtää tuo.

Jos ajatellaan lajin hyvää niin silloin on ne omat mielipiteet unohdettava ja varsinkin niiden omien mielipiteiden lähes pässimäiseksi menevä kiinnipitäminen.

Minä puhun puhtaasti kyseistä luokkaa ajavien selkeän enemmistön näkökulmasta... En todellakaan oman navan mielipiteestä.
[/quote

Juurikin näin...
Tässä lista nämä koskevat nyt Suomea.

-Rengaskustannukset nousevat koska on vaan yksi rengas mistä valita Ei kilpailua...
- Se kenen maahantuoma rengas on.. Ainoa liike mikä saa jotain renkaista lopuille liikkeille hyväntekeväisyyttä.
- Ei opeta ketään autot on kuitenkin erilaisia samoin moottorit... Merkki luokat on erikseen...
- Meillä ei ole liikaa harrastajia laji pysyy edullisena kun saa ajaa millä haluu..
- keskittäkää toi järjetön into muokata sääntöjä JUNIORI TOIMINTAAN...niin ehkä meillä on jatkuvuutta lajille... Vaikka olen kyllä huomannut että jos junnut tulee hiekkalaatikolle ja vie isoilta miehiltä tikkarin niin sit alkaa nillitys....

Sivuja: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... 21