Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - jarkko

Sivuja: 1 ... 59 60 61 [62] 63 64 65 ... 69
1831
Ethän Jarkko ole tosissasi ???

Tuon ilman ins boxia kyllä ymmärrän niinhän
maailmalla ajetaan mutta että kaasariin
10 mm kurkku. (AKK:n 2007 säännöissä 5,5 mm)

No niin, otetaan takaisin tuo 10mm kurkua koskeva kommentti ihan kokonaan. My bad...
Kun en ymmärrä mistä toiset puhuu, niin pitäisi olla varovaisempi omassa kirjoittelussaan.

VAHVISTETAAN, että ainoa muutos TP-10 ja AKK:n sääntöihin on se, että sallitaan ajaminen ilman ins-boxia.

jarkko

1832
Tattarisuon radalla mitattiin viime sunnuntaina tutkalla TP-10 polttisten huippunopeudeksi 93 km/t.

1833

Vielä ehtii mukaan ensi viikonlopun kisaan. Ilmoittautuminen menee KITIssä umpeen tänään klo 16.00.

TP-10 luokassa 9.6. tehdään pieni kevennys sääntöihin. Sallitaan kaasuttimessa 10 mm kurkku ja ajaminen ilman ins-boxia.

Seuraavan viikonlopun (17.6.) Gas Power Touring -sarjan osakilpailussa mennään kaikilta osin sääntökirjan mukaan.

Jarkko

1834
Seuraavaan Gas Power Touring sarjan kilpailuun (su 17.6.) pääsee treenaamaan samalla radalla viikkoa aikaisemmin 9.6. kansallisessa kisassa
http://rc10.fi/index.php?topic=21494.0

Pidotus molemmissa kisoissa (kelin salliessa).

Tervetuloa kisaamaan Tattarisuon radalle!

1835
Tattarisuon radalla ympäristölupa asettaa aikarajat polttiksilla ajamiselle.

Kun kuskien määrä molemmissa luokissa (TP-10 ja LS-5) ensi viikolla tiedetään, voidaan katsoa onko radan käyttöajan puitteissa mahdollista säätää kaaviota antamaan enemmän ajoaikaa.

Kaikki nyt kipinkapin ilmoittautumaan Kitiin!!

Tämä kisa on warm-up seuraavan viikonlopun GTP:hen/FinTrackeihin. Pidotus molempina viikonloppuina polttiksille.

1836
RC-kerhot ja -radat / TALKOOT TATTARISUON RADALLA LA 2.6.
« : 30.05.07 - klo: 19.36 »
Radalla pidetään TALKOOT tämän viikon lauantaina 2.6. klo 10.00 alkaen.

Valmistellaan rataa 9.6. ja 16.-17.6. kisaviikonloppuja varten.

Ajamaan pääsee töiden edistymisestä riippuen noin 12.00.



1837
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 28.05.07 - klo: 11.36 »
...Akut siis tulisivat touringautoon kun 1:12 luokka tuntuu kennomuutoksen jälkeen vähän kuihtuneen.

Menee OT:n suuntaan, mutta piti reagoida tuohon kommenttiin.

Jos luokan kuihtumista arvioi osallistujamäärien pohjalta, niin C-12 luokan suosio on päinvastoin kasvanut. Vuoden 2006 sarjassa oli 27 kilpailijaa ja tämän vuoden sarjassa 34 kilpailijaa eli 28,5% lisäys kilpailijamäärässä.

Alla vuosien 2005 - 2007 osallistujamäärät FinTrack sarjan kevätkauden sisällä ajetuissa osakilpailuissa. Turkoosi käyrä (C-12) osoittaa suurinta kasvua tällä 3 vuoden jaksolla. Tieto on epävirallinen ja poimittu sarjatuloksista jättäen vertailukelpoisuuden vuoksi pois kaikilta vuosilta vain ulkokisoja ajaneet kuskit).




1838
Yleinen keskustelu / Vs: Jet-Truck
« : 24.05.07 - klo: 09.15 »
Olipa jännä lukea koko ketju. Kertakaikkiaan hieno projekti.

Odotan jännityksellä seuraavia vaiheita.

1839
Tässä linkki foorumin yhden moden erinomaisen hyödyllisille sivuille
http://personal.inet.fi/koti/liljeroos/

Sieltä löytyy vastauksia joihinkin kysymyksiisi ja myös sellaisiin, joita tulet miettimään myöhemmin harrastuksessa.

1840
Tulokset / Vs: LOPPUTULOKSET - VAU M8 SM I 19.5
« : 22.05.07 - klo: 08.10 »

Nostamisesta on mainittu useassa palautteessa ja sen vuoksi tässä lyhyt kommentti järjestävän organisaation puolelta.

Kisan valvojan kanssa käytiin mm. rata ja nostamiskuviot ennen kisaa läpi. Huomiota kiinnitettiin erityisesti nostajien turvallisuuteen sekä nostajien riittävään määrään.

Nostosektorien määrittely etukäteen tähtäsi kunkin nostajan tehtävän selkiyttämiseen ja sektorit oli laadittu niin että keskellä rataa olevien nostajien ei tarvitse hoitaa 360 asteen sektoria. Sektoreilla ja kartan jakamisella kaikille kilpailijoille pyrittiin varmistamaan nostotoiminnan sujuvuutta.

Nostopaikoille tarvittiin 11 (+ ajajatuomari) ja eristä putoavien määrä 8 ei näin ollen riittänyt vaan nousufinaaleissa oli pakko lainata nostajia muistakin eristä.

Tämä aiheutti mekkausjärjestelyihin joillakin kohdilla hankaluutta, mutta nostaminen puolestaan toimi eikä kukaan moittinut nostamista kisan aikana tai jälkikommenteissa.

Kiitos kaikille kisaajille joustavuudesta.

Näin tällä kertaa, mutta kehitys kehittyy jne...




1841
Tulokset / Vs: LOPPUTULOKSET - VAU M8 SM I 19.5
« : 20.05.07 - klo: 23.17 »
tuomarit oli vissiin hieman pihalla yhdessä kohtaa, kun joku otti tek. 10min vaikkei
ajanut ko. erässä? kymppi kesti mustaakseni 8 min ja sitten yht'äkkiä saikin ajaa..

en nyt muista tarkkaan menikö se noin tai tapahtuiko tätä ekaa juttuu edes vai oliko huhu.

saaa korjata.

minkä takia pitää olla sellainen sääntö että tekn. 10 aikana muut ei saa tehdä autoille mitään? eiks se olis paljon parempi et muut saa mekata ja vaikka ajaa jos tykkää.  :huh:


Tätä taktis ups siis teknistä kymppiä on sääntönä kritisoitu varsin paljon. Eilen kuulemani perusteella suurin osa pitää koko sääntöä ihan turhana. Mutta se on sitten sääntöjä pohtivien työlistalla oleva juttu.

Tuossa osafinaalien aikaisessa "joku otti kympin" tilanteessa homma meni näin
- B- osafinaalissa ajava kuski erehtyi syöksymään A- osafinaalin alkaessa ajanottoon ilmoittamaan että hän ottaa teknisen kympin
- samalla numerolla alkavassa finaalissa ajava kuski totesi, että hän oikeasti tarvitsee sen ajan jarrujen säätämiseen ja ilmoitti että tekninen kymppi on hänellä
-erän lähtöä viivytettiin 10 min.

Säännöt on säännöt ja niiden mukaan toimittiin kisassa. Yksi mielenkiintoinen sääntöasia tuli esille tekniseen kymppiin liittyen; EFRAn ja Suomen säännöt ovat erilaiset. EFRA salli kaikkien mekkaamisen kun Suomen säännöt sallii mekkaamisen vaan teknisen kympin ottaneelle kuskille.

Suuret kiitokset vielä meidän pienelle kisaorganisaatiolle kisan onnistuneesta läpiviennistä sekä radalla, tuloslaskennassa, katsastuksessa että buffetin puolella.

jarkko

1842
RC-kerhot ja -radat / Vs: Lavangon rata
« : 20.05.07 - klo: 13.24 »
Rata on suljettu 20.5. sunnuntaina ja ajaminen on kielletty.


 

1843
Tulokset / Vs: Kilpailukutsu: M8 SM I, VAU 19.5 2007
« : 18.05.07 - klo: 09.19 »
Sääntöjen kohdassa 3.4.2. selostetaan luokkakohtaisesti kohdan 3.2. yleisiä määräyksiä tarkemmin se, mitä liittyy kussakin luokassa korille asetettuihin vaatimuksiin.

Kohdassa 3.4.2 sanotaan M-8 luokan osalta:
"M-8: Prototyyppi-, C-ryhmä- ja formulakorit kielletty. Korin ei tarvitse peittää pyöriä ja muutkin osat voivat olla osittain näkyvissä. Kuvitteellinen buggy -tyyppinen esikuva riittää eli auto joka voisi olla olemassa."

Koska yllä olevassa luokkakohtaisessa ohjeessa ei edellytetä läpinäkyvää etuikkunaa sallitaan muukin, vaikka M-8:ssa ja muissa pienoisautoluokissa perinteisesti suositaan ja suositellaan läpinäkyviä ikkunoita. Autojenhan tulee muistuttaa todellisia tai kuviteltuja esikuvia ja niissä kaikissa kuski näkee autosta ulos eteenpäin  :p

jarkko
toimii kilpailunjohtaja 19.5. M-8 kisassa

1844
Lisenssikäytäntö muuttunut tälle vuodelle

Alla ote AKK:n tiedotteesta 1/2007. Ns. kertalisenssi ei enää ole käytössä vaan kilpailijalla tulee olla vuosilisenssi.

----------------
2.1 Lisenssit

Hallituksen päätöksen mukaisesti kilpailujen järjestäjät voivat vielä päättää, onko vuoden 2007 kilpailu kansallinen vai aluekilpailu. Kansallisessa kilpailussa kaikilla tiimin kuljettajilla tulee olla kilpailulisenssi vuosilisenssinä. Tämä lisenssi tilataan KITI-järjestelmän kautta AKK:n kotisivuilla.

----------------

Asia on mainittu myös kilpailukutsussa, mutta tämä muuttunut käytäntö on pyydetty nostamaan vielä erikseen kaikkien tietoon.

Kilpailuun ilmoittautumisen yhteydessä AKK:n KITI-järjestelmässä tarvitaan myös voimassa oleva lisenssinumero.

1845
Lisenssikäytäntö muuttunut tälle vuodelle

Alla ote AKK:n tiedotteesta 1/2007. Kansallisissa kilpailuissa ei enää ole käytössä ns. kertalisenssiä vaan kilpailijalla tulee olla vuosilisenssi.

----------------
2.1 Lisenssit

Hallituksen päätöksen mukaisesti kilpailujen järjestäjät voivat vielä päättää, onko vuoden 2007 kilpailu kansallinen vai aluekilpailu. Kansallisessa kilpailussa kaikilla tiimin kuljettajilla tulee olla kilpailulisenssi vuosilisenssinä. Tämä lisenssi tilataan KITI-järjestelmän kautta AKK:n kotisivuilla.

----------------

Asia on mainittu myös kilpailukutsussa, mutta tämä muuttunut käytäntö on pyydetty nostamaan vielä erikseen kaikkien tietoon.

Kilpailuun ilmoittautumisen yhteydessä AKK:n KITI-järjestelmässä tarvitaan myös voimassa oleva lisenssinumero.

1846
Vapaa keskustelu / Vs: Vantaan rc harrastelijat herätys!
« : 15.05.07 - klo: 10.43 »
Kilpailutoimintaan osallistuvat Vantaan RC harrastajat ovat kyllä erinomaisen hyvin hereillä.

VAU (Vantaan Autourheilijat) kokoaa yhteen seuraan koko pääkaupunkiseudun kisaamisesta kiinnostuneet pienoisautoilijat.

Tässä pähkinänkuoressa VAUn toiminnasta:

VAUn pienoisautoilujaos on nykyisin pääkaupunkiseudun ja koko Suomen aktiivisin pienoisautoiluseura.
Radio-ohjattavilla autoilla kilpailemisen ja muuten harrastamisen piirissä toimivia jäseniä on reilusti toista sataa.

Kilpailutoiminta on hyvin aktiivista. Eri pienoisautoluokissa kilpailevia VAUlaisia           RC-kuskeja on lähes 50. Kaikista Suomen pienoisautoseuroista VAU on kilpailijamäärällä mitattuna ylivoimaisesti suurin. Touring- ja C-12 luokkien SM-sarjaan (FinnTrack) osallistuu tällä hetkellä 23 VAUlaista kuskia, joista 7 on alle 18 vuotiaita junioreja. Lisäksi ulkoratakaudella ajettaviin krossiluokkiin osallistuu runsaat 20 kuskia. Seurasta löytyy useita vuosien varrella menestyneitä kuljettajia, eri luokkien euroopan- ja suomenmestareita.

VAUn pienoisautojaoksen tavoitteena on pienoisautourheilun ja –harrastuksen sekä erityisesti niihin liittyvän nuorisotyön edistäminen koko pääkaupunkiseudulla.

Aloittelevilla harrastajilla on omat ajovuorot sunnuntaisin jolloin paikalla on aina myös kokeneempia harrastajia tarvittaessa auttamassa ja neuvomassa.
Radat
Omia ratoja meillä on kaksi:
• Lavangossa savipohjainen krossirata (pääasiassa 1/8 kokoluokan krossarit ja trukit)
• Rajatorpan kalliosuojassa sijaitseva Suomen ainoa pysyvä mattorata (pääasiassa 1/10 kokoluokan touringautot, C-12 luokan autot, mukana myös driftaajia)
• Lisäksi toimimme ulkokaudella aktiivisesti Tattarisuon pienoisautoradalla, joka on Helsingin nuorisoasiainkeskuksen hallinnoima rata.

Oma kilpailutoiminta
VAU järjestämät kilpailut vuonna 2007
• 9.6. LS-5 luokan SM-osakilpailu Tattarisuon radalla
• 19.5. maastoluokkien SM-osakilpailu Lavangon radalla
• 16.-17.6.  FinnTrack sarjan ja LS-5 sarjan SM-osakilpailut Tattarisuon radalla. Kaksipäiväiseen asfalttiluokkien kisaan odotamme yhteensä yli sataa kilpailijaa.
• Lisäksi lukuisia pienempiä kansallisia- tai erityissarjojen kilpailuja sekä kerhokilpailuja Lavangossa ja Tattarisuolla
• Erityisesti vähemmän kokeneille kilpailijoille on suunnattu Syksyllä pyörivä viiden osakilpailun AKK:n Alue-8 kilpailusarja

Lisätietoja: VauRC.fi  tai  jarkko.kuusinen@fountainpark.com
------------

Kirjoittajan mainitseman piha- ym. ajelun osalta ei hereillä olosta tai nukkumisesta valitettavasti ole faktaa kerrottavaksi.

RC-tapaamisia vaan rohkeasti järjestämään itse kukin. Tekemällä ne jutut saadaan aikaiseksi myös tässä harrastuksessa.

PS. pääasia on, että muistetaan pitää hauskaa oli kyseessä sitten kisaaminen tai muuten vaan hauska harrastaminen

1847
Tulokset / Vs: Kilpailukutsu: M8 SM I, VAU 19.5 2007
« : 14.05.07 - klo: 22.05 »

Lauantaina kisapaikalla on puffetissa tarjolla:
- lihaisaa grillimakkaraa
- lihapiirakoita
- pullaa
- kahvia
- limua
- suklaapatukoita

Tervetuloa kisaamaan Lavankoon.

1848
RC-kerhot ja -radat / Vs: Tattarisuon rata
« : 14.05.07 - klo: 09.28 »
Nuorisoasiainkeskus avaa portit aamulla, jos he tekevät esim. huoltotöitä PA-radan alueella, mutta valitettavasti heillä ei riitä resursseja käydä availemassa ja sulkemassa portteja.

Kun karting-alueen portit on auki, siitä voi aina varovaisuutta noudattaen mennä läpi, ainakin niin kauan kuin PA-radan portteja ei avata aamuisin.


1849
RC-kerhot ja -radat / Vs: Tattarisuon rata
« : 10.05.07 - klo: 17.24 »
Huom!!!

Radan käyttöaikoja on tarkennettu polttomoottoriautojen osalta. Katso edellinen viesti.

1850
RC-kerhot ja -radat / Vs: Tattarisuon rata
« : 09.05.07 - klo: 16.30 »
Aukioloajoista sain Nuorisoasiainkeskukselta seuraavat tiedot.

1. Nuorisoasiainkeskuksen (NuKe) Tattarisuon alueen portit Tattarisuontien päässä ovat auki
-arkisin klo 08.00 - 21.00
-la ja su 12.00 - 18.00
ja nämä ovat myös alueen viralliset aukioloajat, jolloin autolla pääsee ainakin
ns. isolle pysäköintialueelle.

2. Mikroautoradan portti on auki kun alueella on toimintaa ja pääsääntöisesti näin
-arkisin klo 12.00 - 20.00
-la + su klo 12.00 - 18.00

3. Pienoisautorata (PA-rata) on auki
-arkisin 08.00 - 21.00 (polttomoottoriautoilla ajo sallittu alueen ympäristöluvan ehtojen mukaisesti kuitenkin vain välillä 12.00 - 20.00)
-la + su 12.00 - 18.00

PA-radan portti ja aidan vierustaa PA-radalle kulkevan tien puomi ovat auki edellä mainittujen virallisten aukioloaikojen puitteissa, kun radalla on joku ns. aktiivikuski, jolla on avaimet. (Spekuloinnin välttämiseksi todetaan, että NuKella ei ole lisää avaimia jaettavaksi, eikä lisäavaimien teettäminen ole sallittua).
PA-radalle pääsee hätätapauksessa ajamaan myös mikroautoradan varikon läpi, mutta sitä tulisi välttää.

:police: HUOM! HUOM! HUOM! :police:
Erityisesti viikonloppuna pitää sulkemisajan kanssa olla tarkkana, ettei jää 1/1 autolla jumiin lukitulle alueelle tai lauta-aitojen sisäpuolelle. Poistuminen siis viimeistään klo 18.00.

1851
Tulokset / Vs: M8 SM vantaa ?
« : 08.05.07 - klo: 13.56 »

PS. Kilpailukutsussa mainitaan että rata kiinni pelkästään perjantaina, toisin kuin täällä..

Radalla talkoot to ja pe, jotta kaikki olisi kisaajia varten tiptop sitten lauantaina.

1852
Tulokset / Vs: M8 SM vantaa ?
« : 08.05.07 - klo: 11.01 »
Ja jos joku kaipaa lisää tietoa VAUhun liittymisestä, niin täältä löytyy
http://vaurc.fi/?liittyminen

jarkko
VAUn pienoisautojaos

1853
Tulokset / Vs: Kilpailukutsu: M8 SM I, VAU 19.5 2007
« : 08.05.07 - klo: 08.19 »
Rataa laitetaan talkoilla kisakuntoon torstaina 17.5. ja perjantaina 18.5.

Kisakutsusta poiketen kumpanakaan päivänä ei ajoa radalla. Sen sijaan tervetuloa muihin kisanvalmisteluhommiin.





1854
Tulokset / Vs: M8 SM vantaa ?
« : 07.05.07 - klo: 12.41 »
Väliaikatiedote:

Vantaan M8 SM I -kisan kilpailukutsu tulossa tänne ja KITIin viimeistään huomenna.

Kisavalmisteluun liittyvät talkoot Lavangossa to-pe (17. - 18.5.), jolloin radalla on ajokielto.

Lavanko-työryhmä tiedottaa itse pian lisää.


1855
Autsch, mitkä mömmöt Pekan kuvassa. kyllä asfalttipuuhailu on sentään siistiä tuohon verrattuna.

Tosin tämä on vain mutahommia kaihtavan mekkarin mielipide ja neidän kuski saattaa olla ihan eri mieltä :grin:

1856
RC-kerhot ja -radat / Vs: Lavangon rata
« : 30.04.07 - klo: 11.15 »
Minä Vihmo ja Jani lähettiin tänää viimesinä radalta 5 yli 5  sillon ei jääny ketään muuta ainakaan paikan päälle.

Ongelma varmaan ei olekaan liian pitkään ajoa jatkavat "lailliset" kuskit.

Alueen vieressä on paikka, missä raskaan kaluston kuskit välillä yöpyvät autoissaan. Näiltä oli tullut isolle VAUlle tietoa ajamisesta aikoina, jotka ovat virallisten aikojen ulkopuolella. Näillä mystisillä "laittomilla" ajelijoilla tyylinä ilmeisesti tulla sinne sellaiseen aikaan, että "laillinen" porukka on taatusti ehtinyt jo kauas radalta. Valoahan riittää ajamiseen paljon yli sulkemisaikojen.

1857
RC-kerhot ja -radat / Vs: Tattarisuon rata
« : 30.04.07 - klo: 11.06 »
Muutkin vastanneet, mutta lisää...

Isompi rata on ns. polttisrata (1/5 LS-5 luokka, TP-10 luokan 1/10 polttisturistit, 1/8 rata-autot)
-pääsuora on se pitempi niistä kahdesta suorasta
-pari tiukinta mutkaa jätetään ajamatta.

Pienempi rata on ns. sähköautorata, missä pääsuora on lyhyempi ja rataprofiili on hieman syheröisempi (kaikki 1/10 sähkömoottoriluokat).

Oleellista on että radalla ajetaan
- vain puhtailla renkailla
- oikeaan ajosuuntaan
- kaikki radalla olevat autot ajavat samaa rataprofiilia
- sekä käytetään kidetaulua

Muistelen että viime kesänä pari kaveria ajeli jäykistetyllä krossarilla kumpaakin rataa ihan kohtuullisella meiningillä.
Oman auton vauhti ehkä ratkaiseen sen kumpi profiili on sopivampi.


1858
RC-kerhot ja -radat / Vs: Lavangon rata
« : 29.04.07 - klo: 15.08 »
Sitten tuli sellainen oikeasti vakavampi asia esille että radalla ilmeisesti käydään aukioloaikojen ulkopuolella ajamassa joka on erittäin vakava asia. Rata nimittäin menee kaikilta kiinni jossa homma vielä jatkuu.

Radan aukioloaikojen jälkeen ajaminen on ehdottomasti kielletty.


Radan olemassaolo, myös luvallisille käyttäjille, on kiinni siitä, että alueella noudatetaan voimassa olevia sääntöjä.

Koska on olemassa riski, että ajoaikasääntöjä rikkovat tyypit aiheuttavat isoja ongelmia radan asiallisille käyttäjille käynnistetään erityistoimia

> Rata-alueen portille kiinnitetään uudet kyltit, joista ilmenee ajat jolloin saa ajaa
---kyltissä kerrotaan myös, että alue on yksityialuetta
---ja, että ajoaikojen noudattamista valvotaan

> Käynnistetään rata-alueen valvonta aukioloaikojen ulkopuolella. Tarkoitus on suorittaa iltaisin partiokäynti tai -käyntejä radalla, jolloin saadaan tarkempi tieto tilanteesta, toivottavasti joko peloitetaan rikkojat pois tai saadaan ne kiinni (rekkaritiedot jne.)

> Ison VAUn kanssa keskustellaan vapun jälkeen ongelmasta ja mm. kerrotaan mitä me olemme tekemässä ogelman poistamiseksi

Partiointi alkaa tänään.
Tarkoitus on saada mukaan partiointiin Lavangon aktiivikäyttäjiä ja tutkimme parhaillaan mikä olisi hyvä tapa luoda ja ylläpitää ratapartioinnin vuorolistaa. Yritämme saada sen VauRC.fi sivuille, jos mahdollista.

jarkko
VAUn pienoisautoilujaos

1859
RC-kerhot ja -radat / Vs: Tattarisuon rata
« : 28.04.07 - klo: 19.06 »
Kiitos ahkeralle talkooporukalle. Tänään
-täytettiin ybersuuri roskalava kaikella turhalla roinalla alueelta ja ajokorokkeen alla olevasta kontista
-korjattiin talven aikana rikkoutuneet kanttarit
-laitettiin kaistaesteinä toimivat hiekkatäytteiset letkut paikalleen (HUOM. lisää tarvittaisiin / tietääkö kukaan mistä saataisiin paksumpaa 100 mm halkaisijaltaan olevaa letkua???)
-tyhjennettiin roskikset
-laitettiin mekkauspöydät paikoilleen
-kuten jo todettu laitettiin radan päädyn pehmusteet kuntoon
-harjattiin, putsattiin ja kerättiin pikkuroskia pois

Nuorisoasiainkeskuksen (NuKe) avainhenkilö palailee pitkältä sairaslomalta keskiviikkona ja sen jälkeen saanemme
-sähköt palautettua rata-alueelle
-selkoa NuKen suunnitelmista uuden kontin/ajajakorokkeen suhteen
-selkoa ylimääräisten hiekka- ja multakasojen sekä ns. maastoratahankkeen tilanteesta

Ja eikun kaikki ajamaan. Tattis on hyvässä kunnossa. Elellään siellä siivosti niin pysyykin paikat siistinä.

jarkko

edit. 20.4.2010, poistettu maininta NuKen jäsenkortista

1860
RC-kerhot ja -radat / Vs: Tattarisuon rata
« : 27.04.07 - klo: 16.49 »
HUOM!!!!

Muistutetaan, että radalla siivoustalkoot huomenna alkaen klo 10.00.

Tiedoksi samalla, että sähköt on radalta poikki. Ladatkaa akut kotona valmiiksi tai muut varasysteemit käyttöön.
 
Nuorisoasiainkeskus (NuKe) saa alueelle ensi viikon ke henkilön, jonka oletetaan tietävän kuinka homma korjataan.

Jarkko

Sivuja: 1 ... 59 60 61 [62] 63 64 65 ... 69