Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - goos

Sivuja: 1 ... 64 65 66 [67] 68 69 70 ... 78
1981
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT 2011 -ennakkotietoja
« : 31.10.10 - klo: 17.10 »
vastaan tähän kun ei kukaan muu ole, eli moottorit on näköjään valittu.

LRP lienee hyvä stanuun kun ei tarvitse ajaa 3.5 välityksillä mitä CS/SP moottorit olisivat tuottaneet.

1982
Tulokset / Vs: PKSRCA Touring I / Aikataulu ja erälistat
« : 28.10.10 - klo: 13.09 »
Olisiko WGT:ssä (ja miksi ei myös VTR:ssä) mahdollista/ järkeä ajaa 1 harjoitus + 1 alkuerä ja 6 finaalia joista vaikka pisteet lasketaan yhteen esim 4/6? Finaalien lähtöjärjestys voisi määräytyä jokaiseen lähtöön aina edellisen finaalilähdön perusteella.

Ei oikein ole mitään järkeä hinkata finaalien lähtöjärjestystä kolmen alkuerän voimin. Paljon antoisampaa olisi toisia vastaan ajaminen.

Tätä kaavaa käytettiin viime talvena ulapalla ajetuissa kisoissa joissa osallistujia oli joissain luokissa vähän ja kaikki mahtui radalle kerralla.

Kuullostaa myös yleisöystävälliseltä formaatilta.

1983
Aukioloajat

Tästä eteenpäin mennään siten, että Myyri RC-Keskus pidetään auki ilman eri ilmoitusta seuraavasti:

- Tiistai, keskiviikko ja torstai kello 17 - 22
- Lauantai kello 12 - 18


Muut aukioloajat ilmoitellaan tilanteen mukaan http://pksrca-myyri.nimenhuuto.com/ -saitilla.

Luo itsellesi tunnarit ja ilmoita itsesi mukaan "tapahtumiin", niin muutkin tietävät tulostasi. Salasana tunnusten luomiseen on PKSRCA.

Muistakaa että jos ette rekisteröidy näätte vajaat tiedot, eli jos haluat nähdä onko valvoja paikalla kannattaa rekisteröityä

1984
Sähköautot / Vs: Tekin RS tietoutta
« : 26.10.10 - klo: 23.26 »
Millaisia setuppeja olette käyttäneet virikoneissa. Pakissa on LRP:n 5 lankainen ja ensi viikolla Myyrin kisojen jälkeen on tarkoitus pultata se turistiin kiinni. Netistä löytyy aika nihkeästi asetuksia virikoneille, eikä varsinkaan perusteltua keskustelua niistä. DualMOde - miksi? Jotkut on ajaneet 4.5T koneilla sensored-moodissa 30 asteen ennakoilla ja toiset selittää ettei se missään tapauksessa käy päinsä. Mistä kannattaa aloittaa? Kokemuksia, onko kellään?

Säädin mallia Pro

v212 tai v208 softa, dual mode ja laitat tp1:n jossei kulje tarpeeks niin tp2, tp3 alkaa oleen varmaan rajoilla. Lämpöjä seuraamalla selvinee.

Dual modella ajetaan ettei tuota lämpöä liikaa. Sensored moodia ei suositella siksi että se on todella tarkkaa sen säädöissä ettet riko laitteita. Jos on varovainen niin en usko että laitteita saa rikki ja tekee asioita oikeessa järjestyksessä.

Tekin suosittelee myös kahta kondensaattoria virikoneella ajettaessa. Pitää lämmöt paremmin kurissa.

1985
Sähköautot / Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« : 26.10.10 - klo: 20.31 »
Omassa reiskassa on tuo hoppuwingin 150A malli. Kelpo noparihan tuo on. Ainoa onglelma on ollut, kaasun nykiminen jos noparista on ennakko säädetty nollaan. Pienellä ennakolla toimii hyvin. Saattaa olla, että onglmaa häviää jos vaihtaa moottorin. Moottorina tällä hetkellä SpeedPassion 6.5t.

Kaikki moottorit vaativat tietyn ennakon että toimivat. Luultavasti moottori saa liian vähän ennakkoa jos on nollassa.

1986
Itse olen ajellut 10.5t+"0ennakko" eli hiukan ennakkoa ollut pelissä. Mielestäni todella loistava vauhti aloittelevalle mattiskuskille. Tällä joutuu päästäämään kaasun välillä eikä voi ajaa koko rataa kaasupohjassa, paitsi ehkä viimeisen minuutin jolloin ei paljoa tarvii höllätä kaasua. Minulla tosin "vanhat" akut 5000mah 40C IP:t jotka on kauden ajettu joten uusilla akuilla menoa varmasti riittää juuri sopivasti oikeella 0-ennakkosäätimellä.

Nopeus on sitä luokkaa että voi myös korjata virheen ku sen tekee eikä paljon ulosajoja tule. Pahempia ulosajoja on tullut 1-2 per treeniilta ja autostakin rikkoutunu tähän mennessä vain yksi tukivarsi. Renkaiden kulutus on minimaalista ja olen vanhoilla renkailla pärjännyt loistavasti tähän mennessä. Nopeus radalla on TSM autojen luokkaa, huippunopeudet tosin reilusti pienemmät kuin TSP

1987
Sähköautot / Vs: Tekin RS tietoutta
« : 23.10.10 - klo: 10.16 »
http://www.rctech.net/forum/8110402-post17841.html

joillakin on ollut ongelmia uuden softan asennuksessa uudemmissä käyttöjärjestelmissä, ongelma näköjään piilee mikrosoftin "virtual storessa". Linkissä ohjeet miten homman saa pelittämään.

1988
Huomiseksi(perjantai) kaivattaisiin avaimen haltijaa, onko kukaan tulossa?

1989
Matalatehoisilla TSS/TSP koneilla diffin ei todellaaan tarvitse olla paljon kiristetty, ihan hellästi sormilla niin sen saa jo semmoiseksi ettei luista. Oikein säädetty diffi kestää pitkään eikä tarvii heti uusia, jos sitä kiristää liikaa tai pitää liian löysänä niin se "kuluu" nopeesti

1990
Sähköautot / Vs: Tekin RS tietoutta
« : 21.10.10 - klo: 15.41 »
Mitäh, eilen 208 oli vielä uusin tarjolla, onko tosiaankin uusi 212 nyt tullut?  :lol:

Juuh on http://www.teamtekin.com/hotwire.html tuolta vaan lataamaan.

1991
Sähköautot / Vs: Tekin RS tietoutta
« : 21.10.10 - klo: 12.43 »
uus 212 softa on nyt ladattavissa, kannataa sillä kokeilla. Itse en ole kuullut että muilla olisi ongelmia 7 tai 64bittisen käyttiksen kanssa.

1992
No turhaahan se on, tosin lisätieto ei koskaan ole pahasta.

Mitä tohon säätämiseen tulee, niin maahantuojan setupeilla on menty, liekkö sitten oikeet vai väärät, tiedä häntä. Joka tapauksessa minulle lopputulos on selvä, jokainen voi osaltaan jatkaa testaamista radalla ja ottaa käyttöön sen yhdistelmän joka parhaalta/nopeimmalta tuntuu ja menee spekseihin.
OT: säätöjä on aika monenlaista millä otetaan erilailla eri määriä tehoja ulos. Uusi softa on myös mahdollistanut enemmän tehoja kun lämmöt pysyy paremmin kurissa. Jos haluaa tästä enemmän tietoa minulta voi kysellä radalla tai eri topicissa.

Mutta asiaan. Mun mielestä on hienoa että ollaan päädytty sääntöihin ja tuo 0ennakko ja 10.5t on vauhdiltaan ihan passeli ainakin vanhoilla FTT moottoreilla.

0ennakko ja 17.5t vaikuttaisi myös olevan ihan maltillisen nopeuksinen vaikka pitkien  välitysten laittaminen autoihin on vähän hankalaa.

Nyt jännätään mimmoiset moottorit saadaan ensikaudelle käyttöön, ei ehkä tarvitse olla kiintee päätyinen?

Vähän jännittää miten tuo ROAR lista tuosta kehittyy ja paljonko noita säätimiä lisätään ja poistetaan jatkossa.

1993
Eilen sain autoon kiinni 0-ennakkosäätimen ja 10,5T koneen. Alkukauden 17,5T + Dyn.ennako-säätimellä ajaneena voin vakuuttaa, että tuolla ensin mainitulla yhdistelmällä mennään lujempaa. Ero ei tosin ole kovin iso, mutta se korostuu radoilla, joissa on paljon nopeita kiidytyksiä.

Säätimenä oli LRP SXX Stock Speck ja koneena yhtälailla LRP 10,5T.

Itse en taas myyrin radalla ole vielä törmännyt autoon 0ennakko+10.5t jossa olisi enempi tehoa kuin 17.5t+tekin comboon. Säädöillä pysty ajamaan hyvin 15mins ja lämmöt 60 asteen luokkaa. Itse vaihdoin juuri tämän takia 17.5t pois kun ei ollut järkeä ajaa eri tehoisella autolla

0ennakoiset jäivät mutkissa, kiihdytyksissä sekä suoralla.

1994
Ja Hobbywingiltä löytyy myös erittäin edullinen Justock 0-ennakkosäädin jolla voisi tod. näk ajella stanua ja prostockia vallan mainiosti.
Tämä on sama kuin cirtix ja se ei näköjään ole 0-ennakko säädin kun ei ROAR listalta löydy.

Tässä sit varmaan odotellaan mitä roar tekee ja tuleeko sieltä jotain virallista kannanottoa.

1995
Listalle varmaankin on tulossa Speed Passionin Cirtix Club Race, sekä Hobbywingin vastaavat säätimet?

http://www.rctech.net/forum/7400889-post65.html
Eipä taida sittenkään olla tulossa tuota Club Racea, mutta listalta tosiaan puuttuu SP:n ja HW:n säätimiä mihin saa vastaavat nollaennakko-softat kuin listalta löytyviin kahteen SP-säätimeen.

HW:llä ei ole distribuuttoria vielä USA:ssa tästä varmaan johtuu hobbywingin xtreme stock,60a ja 120A säätimien puute listalta.

1996
Sähköautot / Vs: Tekin RS tietoutta
« : 20.10.10 - klo: 10.42 »
Joo tuli mieleen, että onko jo mahdollista v208 laittaa nollaennakko siten, että sen näkee ulospäin esim. vilkkuvana valona?

On mahdollista, mutta paree suoraan päivittää tohon v212:n siinä kun on todella hyviä lisä toimintoja.

1997
Sähköautot / Vs: Tekin RS tietoutta
« : 19.10.10 - klo: 20.11 »
v212 on tulossa piuakkoin. Veikkaisin että huomenna tai ylihuomenna, jotain epäselvyyksiä 0-ennakon kanssa ainakin mutta eiköhän sieltä kohta tule joku virallinen tiedote.

Kaasutuntumaan ja jarruun on myös tulossa parannuksia.

1998
Tulokset / Vs: Kilpailukutsu PKSRCA -Touring I
« : 19.10.10 - klo: 12.37 »
Sen voi myös tulkita niin että nyt kuin C12 luokassa on 2 osallistujaa niin jengi ajattelee että no ei siellä mitkään kisat ole kuin ei ole kuin nuo 2 joten jätän kisat ajamatta.
Jerzi

Eipä noita c12 autoja ole kauheesti radalla näkyny niin ei ihme jossei ole nimiä listalla. Samoin viralliset säännöt on vielä täysin hakusessa joka hankaloittaa asioita. Eli lyhyesti ns. kriittinen massa on vielä saavuttamatta.

Itellä on kalusto myös vähän vaiheessa, ehkä tässä pitää tyytyä katsastuksessa olemiseen.

1999
Hienoja päätöksiä. Kiitokset PKSRCA:lle mahdollisuuksista kehittää pienoisautoilutoimintaa PK-seudulla!

Joo, nyt on mahdollisuus kehittää meidän omaa toimintaa!

2000
Uskaltaako perus sunnuntai ajelia tulla radalle? Mihin aikaan keskimäärin vähiten ns. pro ajajia, kun en haluaisi olla ainakaan tiellä  :mrgreen: . Sopiiko 1:10 truggy sekaan jos ajaa varovaisesti.
Toki uskaltaa, ota kaveritki mukaan.

KAIKKI mahtuu radalle jotka haluavat tulla ajamaan ja maksaa ratamaksun. Tulet juuri siihen aikaan kun sinulle sopii ja rata on auki. Kaikkilla on sama oikeus rataan ihan sama oletko ammattilainen,aloittelija vai muuten vaan hitaampi kuski :)

Valvojalta voi kysellä lisäohjeita miten tämä tapahtuu käytännössä.

1:10 truggy on loistava valinta radalle.

2001
Ihan normi pitoaineita, mitä nyt kukin on kaupasta ostanut, toiset putsaa/pidottaa renkaansa WD40:llä. Tällä hetkellä näyttäisi 3Racing ja Shumi Minipin olevan ne renkaat mitkä toimii parhaiten, yleensä pitoaineen kera.

Tuupin kanssa ollaan enemmän ja vähemmän ihmeissään, mieleistä rengasta ei ole vielä löytynyt, nelkulla on paljon helpompaa. Voi olla että täällä lyödään tuupit kaappiin tai myyntiin ja keskitytään nelkkuun.

JQ:n tuuppi näytti kyl kulkevan aika raiteilla tänään ku lähdin kotia, en kyllä tiedä millä se ajo.

2002
Lähdin myyriin nyt pohjois haagasta

2003
Omasta mielestäni ainoa tarvittava ajovuorojako olisi:

1. Patterikasit
2. Muut

Mun mielestä tollanen Aloittelijat/Kilpakuskit -jako olisi vähän kyseenalainen. Itse en aja kilpaa, mutta en toisaalta haluaisi täydeksi aloittelijaksikaan tunnustautua.  :)

Ei se ole niin mustavalkoista, josset aja skabaa mut pysyt tolppien välissä niin sinne vaan muiden sekaan jotka ovat samannopeuksisia. Turha ottaa ressiä pikkujutuista. Siinä vaihees kun osaa antaa tietä sujuvasti niin voi melkeen kenen tahansa kanssa ajaa samaan aikaan.

2004
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT 2011 -ennakkotietoja
« : 11.10.10 - klo: 23.04 »
Roar akut kelpaavat varmaan niinkuin viime vuonna?

2005
Tourinkiradan reunaputket on vihdoin saatu hommattua. Kiitos hyvien suhteiden ja nimettömän lahjoittajan, saamme radalle 150 metriä Icopalin valkeaa muovista syöksyränniä. Putkien toimitus on sovittu torstaille, joten viimeistään lauantaina päästää talkoilemaan turistipaana priimakuntoon. Käyn hakemassa kiinnittämistä varten Velcro- tarraa.
WHEEEE! ei hullumpi lahjoitus

2006
Toivonmukaan myös Dualskyn XC800TF hyväksyttäisiin. Eipä silti, ei ole niin kova investointi tuollainen 0-ennakkosäädin

Eiköhän sinne hyväksytä kaikki jotka on oikeesti 0-ennakkolla ja voidaan katsastaa ongelmitta(vilkkuva valo)

2007
Tilan antaminen on helppoa. Miten jonkun ajo voi mennä ohituksesta pilalle? Jos haluaa ajaa yksin samanlaisia kierroksia ilman häiriötekijöitä niin sitten pitää olla privaattivuoro.
Ei aloittelija tätä pakosti ymmärrä ja parempi antaa heille tilaa missä ajaa, kun se ei isompaa ongelmaa kenelekkään aiheuta.

2008
Heh ... ;)

Moottori on juu tuo Jarkon linkin mukainen kone mutta kiinteällä päädyllä.
Esim. Jos menet kisoihin tuolla omalla konelle joudut vaihtamaan tuon säädettävän
päädyn tilalle kiinteän päädyn. (Sen saa järjestäjältä)

Välitys asiaa ei ole säännöissä koska se tieto tulee suoraan kilpailijoille. Kesällä se vaihteli radoittain. Nyt ilmeisesti puuhaavat matoilla yhtä välitys maximia.

Erohan tässä on se että ETS on speedpassionin maksama kilpailusarja(ei AKK:n tai efran) jolloin säännöt tehdään siten että speedpassion saa suurimman hyödyn, perus bisnestä ei sen ihmeellisempää. Ykstyyppi säätimethän tulivat sen jälkeen kun kaikki ostivat LRP:n ja Tekinin säätimiä kilpailuihin, ei SP:n.(liian isot nopeudet oli toki yks syy, mutta sen olisi voinut rajata moottorilla myös)

Mielenkiintoista että jos noin todellakin on ettei siitä mainita säännöissä, hiukan tyhmää treenata skaboihin jos et tiedä että on kiintee pääty ja rajattu välitys. Rajataankohan välitystä siks ettei moottoreita grillattais?

2009
ETS Stocci moottori on kiinteäpäätyinen eli ei säädettävä.
Samoin välitys maximi on ollut kesästä lähtien joka kisassa. Samoin tulee olemaan
tuossa tämän kauden avaus kisassa Saksassa (Tällä hetkellä epävirallinen tieto on 4,5).

Taidat nyt puhua tuosta luokasta missä ajetaan TT-01:lla ja muilla RTR autoilla?. Näissä autoissa välitysten saaminen autoon tuottaa kuulema ongelmia.

Eiköhän tässä kannata kattoa mallia pro stock luokasta, joka on lähempänä hengeltään Suomessa ajettavaa TSS luokkaa.

2010
Täma Euroopan tapa että kaikki vakioluokassa ajavat samanlaisella O-ennakko säätimellä niin että moottorikin on kaikilla saman ja kiinteällä ennakolla sekä vielä max välityksellä on ilmeisesti Suomessa mahdoton tai ainakin kovin huono yhdistelmä.

No Euroopassa asiat on toisin. Päätellen siitä että ens viikonlopun ETS kisaan on ilmottautunut pelkästään Stocciin 187 kuljettajaa.

Tästä vois päätellä että porukkaa olis ollut tyytyväinen tälläiseen vakioluokkaan.

Missä euroopan maassa on kiinteet välitykset? ETS:ssä ajetaan säädettävällä moottoriennakolla vaikka onkin kiinteäennakko säätimes. Samoin ei oo välitystä rajattu.

Sivuja: 1 ... 64 65 66 [67] 68 69 70 ... 78