No turhaahan se on, tosin lisätieto ei koskaan ole pahasta.
Mitä tohon säätämiseen tulee, niin maahantuojan setupeilla on menty, liekkö sitten oikeet vai väärät, tiedä häntä. Joka tapauksessa minulle lopputulos on selvä, jokainen voi osaltaan jatkaa testaamista radalla ja ottaa käyttöön sen yhdistelmän joka parhaalta/nopeimmalta tuntuu ja menee spekseihin.
OT: säätöjä on aika monenlaista millä otetaan erilailla eri määriä tehoja ulos. Uusi softa on myös mahdollistanut enemmän tehoja kun lämmöt pysyy paremmin kurissa. Jos haluaa tästä enemmän tietoa minulta voi kysellä radalla tai eri topicissa.
Mutta asiaan. Mun mielestä on hienoa että ollaan päädytty sääntöihin ja tuo 0ennakko ja 10.5t on vauhdiltaan ihan passeli ainakin vanhoilla FTT moottoreilla.
0ennakko ja 17.5t vaikuttaisi myös olevan ihan maltillisen nopeuksinen vaikka pitkien välitysten laittaminen autoihin on vähän hankalaa.
Nyt jännätään mimmoiset moottorit saadaan ensikaudelle käyttöön, ei ehkä tarvitse olla kiintee päätyinen?
Vähän jännittää miten tuo ROAR lista tuosta kehittyy ja paljonko noita säätimiä lisätään ja poistetaan jatkossa.