211
Polttisautot / Schumacher Havoc
« : 09.05.06 - klo: 22.42 »Lainaus käyttäjältä: "tuplaesa"
Slipperi ei vaikuta MITENKÄÄN siihen että auto sammuu tyhjäkäynnillä, slipperi luistaa sillon kun esimerkiksi renkaat ei pääse pyörimään tai lyö kaasun pohjaan paikaltaa lähtiessä,sammuminen on moottorin säätäjän vika.Ja koritolppien hajoaminen lakkaa varmasti kun ajaa ihmisten tyyliin,ei kai sitä katolleen aina tarvitse murjoa?Ja onhan t-maxxissakin vaikka mitä hyvää,maastossa menee hyvin,varaosia saatavilla helpolla (yleinen auto) ja auto jopa suht kestäväkin kuulemma :)
Ja yllättävän paljon tehoa tuossa trx 2.5cm³ (ei R) moottorissa.
Tämä meidän yksilö kyllä käy pommin varmasti, mun Havoc saattaa välillä sammahdella paikallaan ollessa, siinähän siis ei oo slipperiä luistamassa niinku maxxissa.
Havocissa ei kestä mitenkään nuo koritolpat, se on issue.
Tein alumiinista tolpat ja niiden kiinnikkeet niin sitten paukkuu ruuvit poikki. :( Pitäisi varmaa kehitellä semmoinen putkikehikko koriksi.
Koreista puheen ollen t-maxxin koppa on todella ohutta lexania kun taas Havocissa on paaljon paksumpi(kestävämpi?).
Ajotyyli lienee merkittävin asia kummankin auton kestävyydessä.
Mutta kyllä Havoc on joka suhteessa laadukkaammin valmistettu auto, tätä ei liene kukaan voi kieltää. Ainoa asia mikä Maxxissa on paremmin on sen
yllättävän tehokas ja varmatoiminen moottori. En kuollaksenikaan keksi mitään mikä olisi paremmin T-Maxxissa.
Mutta ei näitä autoja ole oikeastaan mitään järkeä verrata koska ovat niin erilaisia.