Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - -Juho-

Sivuja: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 24
211
Polttisautot / Vs: 1/8 Rallygame autot
« : 01.11.11 - klo: 12.59 »
toi ei ole aurauskulma vaan anti-squat. se mitä laitoin edellä IF124B on taka-aurauskulman säätö eli 2, 2.5 ja 3 astetta, vaikka siinä lukee MP777 niin on myös IGT:hen sama
Itseasiassa Kyoshon sivuilla on virhe. Haun tuloksissa lukee oikein mp7.5, mutta tuotteen sivulla mp777.
MP777:n vastaava osa on IF327B ja ne ovat eri levyisiä, ei siis samoja kuin GT:ssä. IF124B on oikea osa GT:hen.

212
Polttisautot / Vs: 1/8 Rallygame autot
« : 30.10.11 - klo: 14.13 »
Hyvä kytkin on. Alkuperältään on JVD. Myös Ascendancy racing nimellä löytyy. JVD:tä saa Suomestakin nykyään Future-RC:ltä.

213
Kiitos kisoista, hienoa että oli noin paljon osallistujia vaivautunut paikalle!

Edellisiltana tuli laitettua vastari ja ponderi autoon ja säädettyä radiot kohdalleen, kun autolla oli viimeksi ajettu joskus keväällä messujen jälkeen. Hieman jännitti miten mahtaa corri sujua, mutta yllätys oli melkoinen, kun ekassa treenissä jo tuli tuuppi-sc porukan paras kierrosaika.
Alkuerätkin meni ihan nappiin ja kolmella kierroksella paras tulos. Viimeinen ae tuli taas kaahattua bestläppiä, kun tuli jokunen ylimääräinen kaatokin heti alkuun ja TQ oli jo varma..

Ekassa finaalissa Riku pääsi sitten karkuun oman sähellyksen seurauksena ja olin maalissa kakkosena.
Toinen finaali menikin niin kuin piti ja alussa karkuun ja ykkösenä maaliin.
Kolmannessa tuli "fishtailit" ja taisi koko porukka mennä ohi, hienosti Riku malttoi odottaa että nostaja sai autoni takaisin radalle, näin kuuluu kisoissa tehdäkin! Loppufinaalin pommitin sitten bestläppiä ja taisi siellä joku 16.6xx tullakin
Lopulta Rikun kanssa tasapisteissä ja tulosvertailussa minulla oli parempi tulos, joten voitto kotiin!

Autoon en tehnyt mitään muutoksia koko päivänä, se vain toimi...

Rata oli hauska ajaa ja vähän turvallisemman oloinen kuin wj:ssä, kun ei enää velodroomista tultu kauheata haipakkaa pääsuoralle. Vähän ahtaita mutkat toki on, kun sinne kaksi muuttolaatikkoa änkee rinnakkain.

Kiitokset järjestäjille ja kanssakilpailijoille! Turkuun on aina mukava tulla  :azn:

-Juho

ps. laitetaan nyt kalustoakin..
auto: Kyosho Ultima SC
iskarit: Kyosho velvet coat
kori: Proline F-150 raptor
renkaat: JC rulux slash rear-vanne, proline sc-insertti ja kyosho sc-rengas,
takana keskeltä lähes sliksi, edessä paremmat
sähköt: Hobbywing Xerun 60A+8.5T
akut: Gens Ace 5000mAh 50C

214
Team C / Vs: Team C TC04 / Ansmann X4 4wd sähkökrossarit
« : 20.10.11 - klo: 17.06 »
Tuollainen tuli kasailtua:
Team C T4

Kasauksessa ei ollut mitään mainittavaa, kaikki sopi toisiinsa erinomaisesti ja lopputulos hivelee silmää  :tongue:
Tähän on ratasdiffitkin tulossa lähiaikoina!
Sähköiksi tuli Hobbywing Xerun 120A ja 6.5T

215
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 20.10.11 - klo: 16.56 »
Enpä usko, kyseessä on kuitenkin vain 2,5mm reikä.

216
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 20.10.11 - klo: 16.34 »
Team C TC02C Factory Team Edition.

Tähän ei paljon hopuppia tarvita.
Tosi asiallisen oloiset iskarit nuo big boret, ei taida olla paluuta pikkuiskareihin meikäläisellä. Vaihteistossa alumiini idlerit ja uudet reiälliset linkinpäät.
Ainoat asiat mitkä vaihdoin, oli keraamiset kuulat diffiin ja siipi tuli laitettua proline, jollaisella viime kaudellakin ajoin. Neljään reiättömään linkinpäähän tein itse reiät niin ei mene väljäksi irroitellessa

217
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 20.10.11 - klo: 15.56 »
Tällaiset tuli laitettua talveksi...

Team C TC02C Factory team edition ja T4 Factory team edition.

218
Sähköautot / Vs: SC (CORR) Renkaat
« : 20.10.11 - klo: 00.01 »
Kyoshon hunajarenkaat onneksi toimii lähes sliksiksi asti. Turun wj:ssä taisi joku tulla kyselemäänkin mun renkaista, niin näytin niitä kiitoratakaljuja.. Kausi on ajettu 1,5 sarjalla, ettei niitä niin kauheasti onneksi kulukaan. Tosin kuluminenkin kiinni ajotavasta toki.

219
Polttisautot / Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« : 05.10.11 - klo: 20.53 »
Dremeliin "timantti" puikko ja sillä hioo kehän poikki, kerran on ko. operaatio tehty ja hyvin onnistui.

220
Radiolaitteet / Vs: Halppis vastareita futabaan
« : 01.10.11 - klo: 11.22 »

221
Ulappatorille 65km, Isomyyriin oli 50km, Tikkurilaan alle 35km. Kerrankin tulisi harrastuspaikka vähän tänne päin.

222
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 16.09.11 - klo: 14.37 »
Diffin kuoreen voi tulla ristiakseleista kolot, silloin jumittaa.

223
Sähköautot / Vs: SC (CORR) Renkaat
« : 15.09.11 - klo: 22.15 »
Nyt ois hakusessa sc renkulat tuuppiin.

tässä topikissa kehuttuja renkaita:
losin strike
team c sc rengas
hb rodeo

Mikä noista on turffille paras?
Losin Strike ainakin toimi hyvin Nokialla
Lainaus
entä kivilattialle?
Kyosho Ultima SC vakiorengas tai Losi Strike
Lainaus
entä savelle?
Ei tietoa...

224
Sähköautot / Vs: SC (CORR) Renkaat
« : 14.09.11 - klo: 16.29 »
Ultiman kumit toimii erinomaisesti LRP-Areenalla, ainakin takavedossa ja melkein slikseinä  :wink:

225
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« : 09.09.11 - klo: 15.09 »
PCMShop on Ranskassa joka toistaiseksi on Euroopan Unionissa. Postikuluja Suomeen sieltä tulee 29,48€.
Seuraavaksi : "Varaosat nyt on kauhean kalliita ainakin"
Mistä tämä toisten huoli ihmisten rahankäytöstä oikein tulee?

226
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« : 09.09.11 - klo: 14.49 »
Pitikö laittaa tämä...?
Ei, koska kuka nyt valmiiksi kasatun haluaisi?
Yksi satanen tässä lajissa ei meinaa yhtään mitään auton hankintahinnassa.

227
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« : 09.09.11 - klo: 14.39 »
Hintakin on suunilleen samalla tasolla muiden kilpureiden kanssa kun katsoo mistä auton ostaa...

Jep... :roll: Eiköhän tämä yksi linkki riitä...
Laitetaan nyt toinenkin linkki

228
Tuo on edesmenneen AMBrc:n uusin ja pienin malli transponderista, eli toimii 100% varmasti.
Myös vanhan mallinen AMBrc Personal Transponder ja MRT PTX Transponder toimii.

229
Sunnuntaina aikataulu oli tosiaan vähän tiukempi, kun oli vähemmän kuskeja. Hyvin ehti silti nostamaan, mekkaamaan kaverin ja iskaritkin sai huollettua alkuerien välissä, pari kerrallaan tosin, mutta kuitenkin. Muuten onneksi vehkeet toimi hyvin ja ainoa rikkoutunut osa oli takahubin tappi ekassa treenissä, niin ei ollut paniikkia missään vaiheessa.

230
Tulokset / Vs: Lopputulokset M-8 SM 27.8. ja 28.8. VANTAA
« : 29.08.11 - klo: 11.28 »
Renkaat vaikuttaa paljonkin, esim. cityblock on tosi leveä ja saattaa olla tiukka mittalaatikkoon. Kyosho suorastaan heilui boksissa niilläkin ;)

231
Sitten joutuu pähkäilemään minkälaiset banaanit laittaisi. Tämän tyyppiset ilmeisesti parhaimmistoa:http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__11757__Polymax_4mm_Gold_Connectors_10pairs_set_.html

232
Polttisautot / Vs: Alpha moottorit
« : 23.08.11 - klo: 18.44 »
Uudella etulaakerilla ei ole havaittavaa päittäisvälystä. Eli jonkin verran väljä saattaa ko. osa olla.

233
Yleinen keskustelu / Vs: Renkaat
« : 23.08.11 - klo: 02.47 »
Kyoshon ja/tai Losin vakiokumit ja kaveriksi esim. prolinen sc-insertti. Kierros kumpaakin ja pärjää kaikkialla. Viime talvena tuli ajettua käytännössä yksi sarja Kyoshoa sileäksi ja toinen puolilleen. Jonkin verran treeniä, Winter jumpsit ja Iso-myyrin viikkokisat sekä Nokian sc-kisa tuli ajettua. Nokialla oli tosin osan päivää Losit takana. Vanteina olen tykännyt JC Ruluxista.
Tuolla on lisää aiheesta:
http://rc10.fi/index.php?topic=52075.0

Juho

234
Yhtään ainutta Deans-kopiota en ole saanut sulatettua pilalle ja paksuimmat johdot olleet 10 AWG (Turnigy 6s2650mAh 40C) Kolvina 48W juotosasema pienellä kärjellä. Väitän että on juotostekniikassa vika jos onnistuu sulattamaan liittimet. Käytetään sitä tinaa johtamaan lämpöä liitokseen, niin onnistuu.

235
Kiitoksia todellakin, harmi että näyttää kesä loppuvan kesken juuri kun alkaa pääsemään ajamisen makuun.
Pietron kanssa oli hyvät väännöt, toivottavasti yleisö sai koko rahalla.
Tulipa todettua sekin, ettei bestläppiä saa parannettua vaikka kuinka yrittää  :tongue:

Juho

236
Tulokset / Vs: M 8 SM III, Kärppämäki -LOPPUTULOKSET-
« : 14.08.11 - klo: 10.23 »
Jyväskylän perusteella tuollaisia ainakin:

1   Ari Heinonen JQ
2   Simo Ahoniemi Mugen
3   Jarno Siltanen Mugen
4   Petri Mylläri Losi
5   Tomi Salonen Mugen
6   August Poutiainen Xray
7   Matias Kuusinen Mugen
8   Tommi Alho Kyosho
9   Juha Sartesuo Kyosho
10   Mika Uutela Xray
11   Markku Honkanen Xray
12   Henry Salmen TeamC
13   Arto Heinonen JQ
14   Jarkko Mustonen TeamC

237
Polttisautot / Vs: Alpha moottorit
« : 14.08.11 - klo: 09.21 »
Kouvolassa ajoin minäkin tänä vuonna vihreäkantisella 7,5 minuutin tankkivälillä. Tarkalle se meni mutta riitti kuitenkin.
edit: 150ml tankki mullakin GT-8:ssa ja 7mm kuristin, ellei jopa isoin ollut viimeisessä kisassa.

238
Joo-o. Onnea menestyneille, mä näköjään taktikoin itteni samalle numerolle ensi kaudeksi.
Nopea yhteenveto:

Kuusankoski: n.5min ennen maalia etuiskari irti yläkiinnikkeestä "varmalta" 3.paikalta. ->7.sija
Raisio: moottori irti b-finaalissa, selkeästä johtoasemasta. ->12.sija
Hyvinkää: ponderi lakkasi toimimasta, johtoliitin rikki, jälleen b-finaalin kärjestä ->11.sija
Kouvola: alkuerien 3. ja maalissa 2.

Kouvolassa kaikki meni kuten olisi pitänyt mennä koko kauden, epäonni vaivasi turhankin kanssa.
Mukava ja tasaväkinen kausi jokatapauksessa, ensi vuonna jatketaan!

Juho H.

239
Tulokset / Vs: GPT IV Kouvola lopputulokset
« : 11.08.11 - klo: 15.49 »
Liekö sitten viimeiset kaksi alkuerää jätetty pois. Joku voisi selventää miten tässä meneteltiin.

240
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 24.07.11 - klo: 23.00 »
Mulla ainakin jouset heiluu vapaana täydellä ulosjoustolla.

Sivuja: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 24