Joo eli:
Ennen tätä on syytä olla varma siitä, että kone toimii täysin normaalisti (ei ilmavuotoja tms.). Tämä kannattaa tehdä suht tuoreella tulpalla, johon on kuitenkin kertynyt hieman tavaraa neulat tehdasasetuksilla.
Kone ensin lämpimaksi. Mahdollisimman pitkä ajo hana täysin auki (tai 30 sekkaa jos sellaiseen tila löytyy). Moottori seis Killer bee:llä
kun kaasu on vielä pohjassa. Sitten vaan tulppa irti ja kun se näyttää kutakuinkin tältä niin hyvä on:
Eli "ruskean paperipussin värinen". Vaaleampi on liian laihalla ja tummempi rikkalla. Säädöt "H" neulasta 1/16 / "5min" kerrallaan.
Näin olen asian ymmärtänyt.
Tässä vielä yksi versio lontooksi:
http://www.bajaplanet.com/baja-mechanic/tutorials/new-carb-tuning-instructions-by-esp/Tuossa mennään pidemmän kaavan kautta, eli varmistetaan ensin, että kone on kaikinpuolin kunnossa.