Oletko testannut 10.5 koneen vauhtia 0-ennakolla? Jos aloitteleva tai stock luokkiin muuten haluava kuski haluaa ajaa esim. turistia ja mattista molempia, niin olisi kustannusten kannalta hyvä olla sama säädin. Kunhan se säädinpolitiikka vaan tiedettäisiin.
Moottori on kuitenkin huomattavasti halvempi komponentti kuin säädin.
Olisi hyvä että sama säädin käy, suurinosa suosituista dynaamisen ennakon säätimistä tosin löytyy myös 0-ennakko profiili joka on ROAR sportsman listalla. Eli löytyy vilkkuvaa lamppua että sen pystyy tunnistamaan katsastuksessa helposti.
Ainakin Speedpassion, Hobbywing ja Tekin kuuluu näihin säätimiin. Luulisi että LRP:n SXX v2 löytyy kyseinen ominaisuus myös.
Uskon että vaikka ajettaisiin dynaamisen ennakon ja 0-ennakon luokkia ristiin se ei ole suurimalle osalla ongelma ja viime kauden säätimet ovat vielä kelpoja tällekkin kaudelle.
Moottori asista sen verran että USAssa ajetaan ainakin 17.5t+vapaa säädin sarjaa mattiksilla, sieltä voisi luntata vauhtia jos joku löytäisi videoo tai kokemuksia.
Paras olisi tietty jos joku uhraisi pari iltaa siihen että testaisi noi eri vaihtoehdot läpi ja raportoisi.