241
Kyosho / Vs: Ultima RB6
« : 06.08.14 - klo: 20.29 »
En ole omaa RB6:sta vielä kertaakaan ajanut, mut vaikuttaa todella laadukkaalta peliltä! Itse ostaisin Kitin RTR:n sijaan.
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Niin onhan se totta että kyoshon osat on kalliita mutta eikö ne oo sanonu et johtuu siitä kun osapussissa lukee MADE IN JAPAN. Mutta joo jos sähkön ostan niin kittinä tämä.
Sähkö ja GPS mukaan 78,6 km/h 4s lipolla ja 17/46 väleillä.
Saa nähdä miten menee 6s lipolla..
No tuonhan pystyy tarkalleen laskemaan.. Äkkiä päästä heitettynä 115km/h 6s:llä
Paitsi että teho ei nouse lineaarisesti kun jännitettä nostetaan koska moottorin hyötysuhde ei säily vakiona jne. ja lisäksi ilmanvastus kasvaa nopeuden toiseen potenssiin. Oma veikkaus on, että mahdollisuudet on 100km/h rikkomiseen mutta ei kovin paljon enempään.
Sähkö ja GPS mukaan 78,6 km/h 4s lipolla ja 17/46 väleillä.
Saa nähdä miten menee 6s lipolla..
^ joo, voi olla, mutta silleen tasasesti "palloontunut" koko rengas, ei edes pysy pystyssä niinkuin toinen ( kun on autosta irrallaan, silloin vasta huomasinkin.. ajossa ei huomannut muuta kuin ehkä luulin että autossa on steering -keskitys pielessä )
Tänään olis tarkoitus mennä vähän tyyppää junnun kanssa.
Ajattelin kysyy et kun laitoin toiset iskarit vorzaan niin perä painui erittäin alas niin onko siinä joku raja miten alas "saa" laittaa ettei mene ajot perzeelleen. Muuttuuko ajaminen erilaiseksi jos keula on korkeemmalla kun perä?
Pääsin kokeilee p-manin STRR VE:tä Vortex 7 moottorilla ja 4S. Kyllä oli maukasta
Arvasin...
"Lätäkköön" on turha tietenkin lisätä vettä.
Näin kuumina/kuvina öinä ja jaksoina kuitenkin vettä haihtuu yllättävän paljon yönkin yli.
Porkkananahan tässäkin voi pitää sitä omaa hotläppiä. Rata on selvästi nopeampi sopivasti kosteana. Mutta tottakai järkeä pitää käyttää.
Samppa
Nyt alkaa tuntuun siltä ettei kassari riitä vaan tahtoo isompaa:D Kyl tollaki ajelee mut..kun testaa piikkistä niin onse jotenkin luontevampi/helpompi ajaa ja kyllä sillä metsässäkin ihan yhtä hyvin ajaa kuin kasivitosella.
Jos on kiinnostusta tohon Suzukiin niin ei muutako YV:tä:D
http://aijaa.com/QpC85j
Tervetuloa testiajolle vaan!
Olis kiva nähdä välillä uusiakin naamoja baanalla
Mutta se millä noi mopovandaalit saadaan kuriin?!? Onhan se tietty helvetin kiva hyppyyttää
mopolla kun on kunnon hyppyrit..
Eipä tässä paljoa metsään mene, valitsee kumman vaan. Haluaisin kuitenkin oikeasti opetella hallitsemaan autoa, joten luulen, että,Vorza on se oikea mulle.
Jos yhtään radalla ajo kiinnostaa, niin sit se Vorza.. Kerta se pitää se HPI olla. Montulla ja uimarannalla se menee suht hyvin kun hommaat laparenkaat. Talvella menee myös 5cm lumessa hienosti. Amainista saa 1:8 autoon sopivia Panther Paddleja.
Ei sen pakko HPI ole olla, mutta kun mulla ei ole kokemuksia muista kuin HPI:n autoista, niin se olisi tuttu ja turvallinen. Mieluumin ottaisin kasattavan kitin kuin RTR:n, mutta niitä ei HPI:ltä taida löytyä. Jos on hyviä ehdotuksia, niin korvat on auki :)
Eipä tässä paljoa metsään mene, valitsee kumman vaan. Haluaisin kuitenkin oikeasti opetella hallitsemaan autoa, joten luulen, että,Vorza on se oikea mulle.
Nyt ekat 2 akullista ajoa takana.
1/8 rata, 4s ja Hobbykunkun 1900kV kone vaikuttivat mukavalta yhdistelmältä.
Edes takarenkaat eivät olleet niin huonot kuin pelkäsin, tosin olin niitä hiukan pehmennellyt pitoaineella...
Eka akku meni 14t pinionilla joka oli auttamatta liian pieni, seuraava 16t:llä jolla sai jo lisää vauhtia eikä kiihtyvyyskään kärsinyt. Lämmöt silti alhaiset joten seuraavaksi voipi kokeilla vieläkin isompaa pinionia.