Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - wictro

Sivuja: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 15
241
Yleinen keskustelu / teinpä ketjut. lumiketjut.
« : 03.11.05 - klo: 13.07 »
eli tuollaiset tuli:







4 metriä meni kettinkiä per rengas

242
jaa jotta microja, no ei sitte..

243
lauantai menee töissä, sunnuntaina saattasin keretä. ajan kyllä vaikka satas räntää jos saan kyydin jostain.

kiteet olis:

AM 27.045
 
AM 27.145

244
Traxxas / Traxxas Revo
« : 25.10.05 - klo: 06.45 »
kirjottelin ny tälläsen itseopitun Revon säätöohjeen yleiseen käyttöön.

jeh, eli tossa:


kato ensin, ettei linkistö sulje kaasarin kurkkua, kun painat jarrua.

sitte katot et ohjaimen kaasu avaa kurkun kokonaan auki.
jos ei avaa, ni kato että ohjain on 50/50 tilassa, ei 70/30. siinä ohjainrenkulan vasemmalla puolella on sellanen vipu.

puhdista ilmanputsari, ja laita sinne puhas vaahtomuovi, jossa ei ole _liikaa_ öljyä. liika öljy tukkii ja ahdistaa jo valmiiksi ilmanottoa. pöly tarttuu hetii kiinni, ja muodostaa sellasen kerroksen siihen ritilän päälle ihan hetkessä. Revo tykkää hapesta.


sitte putsaat sen tulpan ympäristön, ja avaat tulpan. sitte tulppaat sen reiän vaikka jonkun sopivan kynän päällä, ja putsaat vaikka crc:llä sen tiivistealueen vielä. putsaa tulppa kans, ja puhaltele se kierreosuuus kuivaks, hehkuttele vaikka vielä, että sihahtaako ja hehkuuko niiko pitää.

laita takas.

kato Ez-startin kapulasta ja autossa olevasta liittimestä, että kaikki pinnit on yhtäpaljo ulkona, eli mikää ei ole painunut sisään päin. kato myös että ne muutenkin on tiukat(ei liian, muuten painuu sisälle, kun se liitin on nii huano) ja puhtaat.

ja startin akku täys.

laita sen jälkeen se alaneula tollai niiku kuvassa:


sitte avaat pääneulaa pohjasta sen 3,5 kierrosta

ryypytä normaalisti(tuki pakoputki, hanaa ohjaimesta 1/2 kaasua, starttaa EZ-startilla ja kato ku löpö menee putkessa kaasariin, pian sen jälkee moottorin ääni muuttuu. just sillon ku se muuttuu ni lopetat starttaamisen.

sormi irti putkelta, starttaa ilman kaasua ja hiljalleen painat sen kaasun puolväliin. jossain siinä välillä se lähtee.

säädä tyhjäkäynti (tyhjäkäyntiruuvista, ei ohjaimesta *klassikko* :) )

tyhjäkäynti saa vielä olla vähä korkealla, että pysyy käynnissä.

sitte ku se on käynnissä, ni nostat sen jollee pukille ilman koppaa ja otat toisee käteen ruuvarin ja toisee ohjaimen.

anna koneelle jenkaa, kuuntele millä tavoin moottori reagoi.

jos töksöttää, pätkii tai kuolee, nii avaa pääneulaa 1/2 kierrosta ja kokeile uusiks.

sitte kun se kiertää edes jotain, edes suurinpiirtein puhtaasti, niin anna kaasua kunnolla, ja säädä pääneulaa kireemmälle niin kauan kun kone kiertää enemmän.
tähän  operaatioon ei saisi mennä montaa sekuntia kerrallaan, kun ei sais väärillä säädöillä ja ilman kuormaa huuattaa. joten jos ei tunnu heti öytyvän, ni anna kierrosten laskee välissä.

kun kone kiertää äkäsesti, ni avaa pääneulaa 1/8 kierros.

lämmitä konetta kaasuttelemalla hetki.

laita auto maahan ja aja testiajo. tasasella maalla, ittes edessä, vaikka sellasta 15m halkaisija ympyrää. älä aja turhan kauas, ni auto ei kerkeä kärsimään, eikä sammu jonnee 300m päähän.

kiihdytä ihan kunnolla paikalta ja käänny sitte takas jonku 20m päästä.

jos pätkii, töksöttää / on tehoton, niin avaa pääneulaa 1/8 kierros.

-----muista että kylmä kone käyttäytyy vähän samalla tavalla!
-----kylmä kone voi myös vaikuttaa olevan liian rikkaalla!

toista kiihdytystesti.

jos pätkii, töksöttää / on tehoton, niin avaa pääneulaa 1/8 kierros.

site ku ei enää pätki, ni avaat pääneulaa vielä 1/8 kierroksen, jos tykkäät moottorista, etkä sillä kertaa tarvi maksimitehoa(eli ei vaikka kisat, niissäkin varmaan kääntäisin). jos teho tuntuu tästä vielä lisääntyvän, nii säädä aina 1/8 kierros lisää auki.

säädä tyhjäkäynti.

jos meinaa kuumeta nopee ajossa, ni avaa alaneulaa joku 1/8 kierros, saatat joutuu säätään tyhjäkäyntiä sitten kanssa. alhaisempi tyhjäkäynti viilentää konetta kanssa, mutta sillo sammuu helpommin, jos esim menee kivi kytkimee tai jotain.

jos taas ajossa alkaa tuntua, että röpöttää, ni laita pääneulaa 1/12 kierrosta kiinnepäin.

joskus ku ei oo muuta tekemistä, ni säteelet alaneulasta kiihtyvyyden maksimiin jollaa testiradalla(mittaa asvaltille ihan mikä vaan matka(10m-50m, ja laitat jonku kellottamaan aikaa mitä sillä matkalla 0km/h:sta kiihdyttäen menee.

eka säädät yläneulan timmille, siten että kiihdytykseen siis menee vähiten aikaa.

sen jälkee alaneulaa ensin toiseen suuntaan 1/10 kierros kerrallaan, vaikka 5 kertaa, sitte palaat takas sen 5/10 kierrosta ja teet saman toisee suuntaa.

paras aika voittaa ;)

mittaile lämpöjä kun teet tota viimistä testiä, ettei mee "el bananas" koko kone.

-jos kone keittää, nii kato ilmavuodot(haljennut kaasari, letku, löysä kaasarin kiinnitys, pakoputken yhdyskumi, letku tukokset, tankin sisäisen filtterin tukos, halkeaa/huono sauma tankissa, tankinkorkin tiivisterengas, tankin suuaukon epämuodostumat, sylinterinkannen ruuvien tiukkuus, jne.)

säädä jarrut ku kerkeet :)

lopuks meet piekseen losit ja mädit ja savaget ja muut 9-0 :D


edit: tulipas tekstiä ! O_O

245
Vapaa keskustelu / Pienet kysymykset ja neuvot.
« : 22.10.05 - klo: 21.49 »
Lainaus käyttäjältä: "Jose.92"
Rupean rakentamaan rc formulaa ja nyt tulisi sellainen kysymys että kun minulla on akseli ja sen pituus on 17cm niin kuinka pitkä auton tulisi olla että se olisi kokoluokassa oikea akseliin nähden?


auttais, jos tietäis, että minkä mittanen se 1:1 akseli on!

sitte verrantolausekkeella:

Ap=pieni akseli
Ai=iso akseli
Pp=pikkuauton pituus
Pi= Ison auton pituus

(Ap/Ai)=(Pp/Pi)

jos leikitään että se F1 auto(Pi) on oikeasti 4,5m pitkä, ja sun akseli(Ap) on 0,17m.

(0,17m/Ai)=(Pp/4,5m)

eli:

Pp=(0,17/Ai) * 4,5

nyt sitte laitat ton "Ai":n tilalle sen oikean auton akselin pituuden metreinä.

eli jos se olis vaikka 2 metriä, niin..

Pp=(0,17/2) * 4,5

Pp=0,085 * 4,5

Pp=0,3825

====> eli 0,3825 metriä olisi auton pituus, jos sen ison auton akseli ois 2m

V: 38,25cm 1:1 akselin ollessa 2metriä

auto olisi silloin pienoismalli suhteessa 0,3825 / 4,5 eli noin 1:12(11,76)

246
Polttisautot / T-Maxx vai Savage
« : 19.10.05 - klo: 14.31 »
hinnat oli kyllä ihan siedettävät, rupes kuumottamaan muutama palikka :)

ekana valintana olisi diffikotelo(Out of stock, eli pitäis ennakkotialata tarpeeks monen, että sais nopeasti uuden erän), sitten ehkä iskarin päät. ehkä diffit itsessäänkin.

247
Polttisautot / TT DUCATI 999r testasretta
« : 19.10.05 - klo: 14.21 »
ja aika helppo toteuttaa oikeastaan, servosta varsi  ukon takamukseen. eli ukkeli on kokonan servon varassa. tarvii vaan sopivan painoisen ukkelin.

248
Traxxas / Traxxas Revo
« : 18.10.05 - klo: 23.08 »
mun mielestä  se alakerta ei niin erityisesti lämpoä kaipaa, toisin kuin mäntä/sylinteri-kokoonpano?

249
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
« : 13.10.05 - klo: 19.48 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Ehei... Idea ei olekkaan puskea ilmaa kohti ripaa vaan mahdollisimman ilmavasti vaihtaa ilmaa rivan pinnalta.
Ripojen ollessa suorassa on jäähdytys parhaimmillaan juuri sen takia että ilma pääsee vapaammin ja nopeammin virtaamaan ripojen välissä ja täten vaihtaa tehokkaimmin lämpimän ilman rivan pinnalta viileempään.


jaa'a, molykyylikosketus on suurempi, jos jäähdyttävä aine törmää jäähdytettävään.

tietokoneiden vesijäähdytyksessä, "pistemäinen" suihku kohti prosessoria8siis siellä jäähdytyspalikan sisällä) edesauttaaa läämmön siirtymistä blokista veteen.

jos ilma virtaa täydellisen kepeästi ohi(ei turbulenssia), niin jäähdytys tehon ei luulisi olevan yhtä hyvä.

joskin tässä tilanteessa asialla ei liene maatajärisyttävää vaikutusta.

250
Polttisautot / Mitä etua "paremmasta" radiosta.
« : 09.10.05 - klo: 00.52 »
Lainaus käyttäjältä: "Tumphu"
Joo itellä ainaki tuntuu merkittävästi se tuleeko akusta virtaa 4.8V vai 6V. Kyllä sen oikee näkee kui paljo terhakkaammi kääntyy ja jarruttaa tolla 6V jännitteellä. Taidan väsätä ite normi 2300 "akkupattereista" sellasen 5 kasan jolloin jännite o toi 6V


juu'u. niin kantsii tehdä!

pattereiden käyttö ei mielestäni ole perusteltua kuin "hätätapauksissa".

-lyhyempi käyttöikä kuin akuilla (siis kertalauksella) jos on hyvät akut.

-hinta on enää marginaalisesti pienempi pattereissa. pari kertaa lataamalla ovat akut jo maksaneet ittensä takaisin.

-käytetyt patterit ovat ongelmajätettä.

-patterit pitää aina käydä hakemassa jostakin, akkuja senkun latailee kotona.

251
Sähköautot / LiPo akut autokäytössä.
« : 05.10.05 - klo: 12.20 »
ymmärsin ensin että laitetaan kolme kennoa rinnan, ja niitten kanssa vielä kaks sarjaan. eli 5 kennoa yhteensä.

selkis ny

252
Yleinen keskustelu / Itse tehty Rc-auto!
« : 05.10.05 - klo: 12.14 »
siitä vaan tekemään servoja ja vastareita, vulkanisoimaan kumeja, valamaan muovia ynnä väsäämään jousia ja iskareita.

yksinkertaista, vai mitä? :D

253
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
« : 05.10.05 - klo: 08.26 »
Lainaus käyttäjältä: "plissken_s"
Hypert 8port vetostartilla on myös ihan hyvä peruskone. Käyköhän kytkin
suoraan GX:stä..?

Pukit ja uuden putkiston joudut ostamaan joka tapauksessa, riippumatta mihin myllyyn päädyt..

Paitsi tietty saisit multa sikahalvalla sikahyvän ja sikavähän ajetun GX vaihtokoneen, miten ois?  :lol:


ei minulla ko. konetta vastaan mitään ole, eli jos se on sikahalpa, eikä rikottu/väljä, niin voisin ihan harkitakkin sen hakintaa väliaikaisratkaisuna.

ainiin, saisi se olla ajokuntoinenkin vielä! :)

säästäisin siten jonkin verran rahaa, kun ei tarttis hankkia mitään ylimääräistä roinaa.

laita vaikka joku tarjous YV:llä.

kun on katto veromätkyjä tiedossa, ja opintolainan maksuja sekä muita laskuja koko lailla.. :P

254
Sähköautot / LiPo akut autokäytössä.
« : 05.10.05 - klo: 08.22 »
nites tollaisen akkupaketin lataus hoituu, jos siinä on akkupaketteja kahdella eri jännitteellä?

pitääkö "purkaa" paketti osiin, vai hoituuko jonkinmoisilla johdotuksilla/elektroniikalla?

255
Polttisautot / Xray NT18(T)
« : 04.10.05 - klo: 08.21 »
missä tuolla ajetaan? mattoradalla?

vai hyllylle lasin taakse?

256
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
« : 04.10.05 - klo: 08.11 »
tais itseasiassa olla lähempänä 1mm, mutta olkoot..

minusta tuntuu sille, että on varmaan helpointa ajatella että olen koneen käyttövirheen kautta rikkonut, ja ostaa tilalle uus.

onpahan sitte moottori, jonka voin tunkea johonkin vempeleeseen, olen aina halunnutkin pientä moottoria ;)

nyt sitte ehdotuksia poijaat uudeksi koneeksi

-halpa
-kestävä
-toimiva(ei-niin-tarkka säädöistä)
-teho ei ole tärkeintä
-alavääntöä saisi olla (tähän yhdistetään sitten jatkosuositus, eli mikä "motti+putki"-yhdistelmä?)
-halvalla kiinni infernoon(samalla helpoinkin ratkaisu kinnostaa, ne helpot kun yleensä kestävätkin enemmän)
-vetostartti plussaa, kun säästyisin starttiboxin ostolta(ei välttämätön, kaikki käynnistysvaihtoehdot kelpaa periaatteessa)
-plussaa sekin, jos kytkimen kiinnitys sama kuin vakikoneessa(tämäkään ei välttämätön, jos on eri, niin kytkinsuosituksia mielellään kanssa)

siinä ne suurimmat kriteerit

257
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
« : 04.10.05 - klo: 05.14 »
Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"
wictro, yleensä noi on säätöasioita loppujen lopuksi
toinen mahdollisuus on että on väljä jolloin moottorin lämpeäminen aiheuttaa tehojen häviämisen
paha sanoa näkemättä
käytätkö 25% nitro?


koneella ei ole ajettu kuin se vajaa gallona ja alusta asti on keitellyt. joten väljyys tuskin on kyseessä. mäntä tuli noin 2mm yli sylinteriputkesta kun viimeksi koetin.

säädöt luulen osaavani laittaa suunnilleen kohdalleen, muut koneet olen saanut säädettyä ongelmitta. silti on kyllä hyvinkin mahdollista, että niissä on parantamisen varaa!

olen kokeillut konetta 10% ja 16% polttoaineilla, sekä os 3, 5, 8 tulpilla.
myös paria muuta tulppaa olen kokeillut.

pääsuuttimeen pitäisi laittaa vielä varmuuden vuoksi muhkeampi o-rengas, kun tuntuu vähän väljälle. tiivistetahnaa en sinne iljennyt laittaa, koska oletin sen kuitenkin tukkivan kaikki kanavat.

kaiken mittaisia letkuja on kanssa kokeiltu, suodattimella ja ilman.

kone on ihan täystehoisen/normaalin oloinen, kunnes yhtäkkiä lämpötila on liian korkea, ja meno katkeaa siihen. 5 minuutin odottelun jälkeen pelaa taas.

liian kireäksi en konetta uskoisi.

kai minä otan sen vielä kerran auki, ja kasaan niin tiiviiksi kun saan.

edellistä viestiä kirjoittaessa olin aika hermona :P

auto on maksanut osineen jo noin 600-700e, enkä siitä ole oikein mitään iloa saanut. pari kertaa on tuntunut sille, että kohta katkeaa suoni päästä.

helpointa lienee ostaa uus kone joltain muulta valmistajalta, mutta siihenkin tarvin sitten konepukit, mahdollisesti starttiboksin, ja muut integrointiin vaadittavat osat. tämän jälkeen auton hinta on jo lähellä 900e - ja sport tasoinen. kiva homma..

pelkkää kiroilua ollut vetostartin/kytkimen/moottorin kanssa, jotenkin alkaa into loppua. ja ei tuollasta ilkeä kenellekään myydä, paitsi jollain törkeän halvalla hinnalla.

eipä ole kyllä tullut infernolla ajettua montaa minuuttia Revon hankkimisen jälkeen.. ;D

258
Polttisautot / Kyosho Inferno MP
« : 02.10.05 - klo: 17.09 »
mitäs olette mieltä, kun ostin sen RTR sportsin joskus huhtikuussa. en ole koskaan pystynyt ajamaan sillä yli 5-7 minuuttia, koska se keittää polttoaineet hus-v:uun kaasarista. letkut on vaihdettu moneen kertaan, kone on avattu ja tiivistetty. kaasari on tiivistetty. jopa tyhjäkäyntiruuviin laitoin tiivistetahnaa.

kaasari ja kone on ouhdistettu siellä mahdollisesti olleesta ryönästä.

silti keittää.

karvaa vaille gallona ajettu.

voiko tuon palauttaa kauppaan. ei sillä tee mitään ilman uutta konetta. mikä v:n RTR se sellainen on. se oli ensimmäinen autoni, joten hankin RTR-version päästäkseni ajamaan.

minua kävi juuri ny ärsyttäämään aika kovasti.

En usko että kyse on säädöissä. tulppiakin olen kokeillut jos jonkunlaista.

käyntiin se lähtee ihan miten vaan ja toimii hyvin kunnes keittää.

Ei huvittais ostaa omalla kustannuksella uutta konetta, koska siinä tapauksessahan olen ostanut KIT-version kalliilla ja huonoilla osilla.

minua on petetty prkl! ;)

Traxxasin Revon ja muitten autot saan pelaamaan ihan helposti. lämmötkin kurissa.

mitä pitäs tehdä? nyppii tällanen.

259
Traxxas / Traxxas Revo
« : 30.09.05 - klo: 23.12 »
Lainaus käyttäjältä: "racer"
ei jotenki poistu paikalta toi revo niin kuin kuuluis.Eli ei hiekalla sudi...ei sillä että se olisi tärkeää mutta sen kuuluisi sutia....menee kyllä huippuja ja kiertää yläältä kuten kuuluu...

jos joku vois vinkittää alapään säätö tolle trx2.5 koneelle niin kiitos..


sääteles alaneulaa aukipäin sellanen 1/2 kierrosta

itte olen tainnu pärjätä ihan yläneulaa säätämällä, joten vaihtoehtoisesti  sitä auki sellanen 1/5 kierros kerrallaan.

260
Traxxas / Traxxas Revo
« : 30.09.05 - klo: 03.59 »
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"
Niin ja parasta näissä Traxxasin autoissa on moottorin ikuinen vaihtotakuu uuteen 100$ hinnalla.

No vähä pitää sekoilla postittelujen ym. kanssa, kun taas esim.
LSThen saa jenkeistä uuden koneen 100usd ilman vaihtoa :wink:


tuossa *click onpi 163,4e, suomesta. siitä pualet pois.
Olen nähnyt myytävänä myös suunnilleen sadan euron hintaan, mikä jättää vaihtomoottorin hinnaksi about 50e!!

261
Polttisautot / Vetarien suojaus
« : 28.09.05 - klo: 13.12 »
keittiöhanskaskan "sormesta" leikkaat pätkän sinne?

jos ovat sopivan kokoisia

262
Polttisautot / Team Losi LST
« : 28.09.05 - klo: 00.13 »
Lainaus käyttäjältä: "SJK"
Saisko vielä poijjaat ihan kaikki yksikköhinnat ja edellisten tilausten hinnat että voitais oikein kaikki ihmetellä täällä foorumilla että paljonkos poijjaat on taaloja tilauksiin pistänyt. Se kun on nääs erittäin tarkeä tieto tuoda julkisuuteen  :lol:


no sehän on aika tärkeä tieto, jos olisi itse tilaamassa. tai yleensäkään hintatason hahmottamiseen?

263
Traxxas / Traxxas Revo
« : 27.09.05 - klo: 23.48 »
koreja on neljää väriä(ainakin) ja ovat taajuden kanssa kimpassa.

revon kyljessä on sellanen laakeempi väri-alue-huitaisu. se on aino väriä vaihtava kohta.

264
Traxxas / Traxxas Revo
« : 27.09.05 - klo: 10.00 »
minunkin omassa oli sellofaanit päällä.

jännä juttu, että sitä myydään noinkin pienin muutoksin eri versioina.

tästä on otettava selvää :)

265
Traxxas / Traxxas Revo
« : 27.09.05 - klo: 08.35 »
jr-hobbystä tilasin, tosin hintakin taisi olla noin 50e kalliimpi, mutta niihin aikoihin en halvempaakaan löytänyt. kalliimpia kylläkin, yli 700 euroakin oli jossain. eikä ollut edes tingittävissä! O_o

luulisin että samasta paikasta ne laatikot eri kauppoihin tulee, että jos sieltä ei ole mitään kähvelletty, niin pitäis tulla mukana.

varmiten se selviää, kun kysyt myyjäliikkeestä!

266
Yleinen keskustelu / Pienoismalli lehti
« : 27.09.05 - klo: 06.09 »
minäpäs sitten tilasin kotia tuon lehden, niin ei tartte enää kattella kaupassa "ei-oota". en kyllä tiennyt aiemmin, että lehteä myydän R-lehtipisteissä (eikös se ole R-kioski sitten?). enpä ole sieltä osannut etsiä!

no kuitenkin, nyt tuloo laatikkoon suoraan. toivottavasti tilaus alkaisi tästä uusimmasta numerosta, niin saisi luettua sen jerryn artiklan.

267
Traxxas / Traxxas Revo
« : 27.09.05 - klo: 03.44 »
vastauksia noihin kysymyksiin:

-10 shimmilevyä riittää luultavimmin neljän diffin shimmittämiseen

-auton mukana tulee kaikki, paitti patterit radioon, tankkauspullo ja polttoainetta (ainakin minulla tuli, kaik oli siis ihan siellä tehtaan paketin sisällä) eli ez-startin akku tulee latureineen mukaan. tarkista nyt vielä myyjäliikkeestä, jos ne vaikka on kähveltäneet sen paketista, ja myyvät erikseen - enempi voittoa saadakseen.

-diffi kannattaa huoltaa heti, tai sitten tilata shimmilevyjen mukana varuiksi uudet diffi-rattaat eteen ja taakse. maksavat jotain 8-12 euroa / pää. sitten kun ne hajoaa(jos hajoaa) niin takuusta saat uudet rattaat ilmatteeks, mutta on kiva jos niitä odotellessa on kotona hyllyssä rattaat.
ihan oma päätös: aja kunnes hajoaa tai korjaa mahdollisimman pian - rankasti kuluneet rattaat ei enää shimmaamalla muutu uusiksi.

-failsafe on ihan hyvä olla, jos auton haluaa pysähtyvän häiriön sattuessa,
jousi vain paluttaa kaasun nollille. pärjää kyllä sillä jousellakin.

-auto on mielestäni hinta/laatu suhteessa ihan loisto. ja laatu kilpailee kalliimpienkin autojen kanssa. minä suosittelen!


videoita meiksin autosta:

http://www.rcpics.net/img/61267
just a player yet - 2min35sek / 18.4Mt

http://www.rc-racing.info/videot/kisa/2005/ulvila_monsteri/ulvila.mp4
ulvilan monster kisoista - kesto 6min43sek / 60Mt
KLIKKAA OIKEALLA NAPILLA JA VALKKAA "save as.." tai "tallenna nimellä.."

268
Yleinen keskustelu / Kuusankosken touringrata remontissa
« : 27.09.05 - klo: 03.34 »
Komia on! Onnittelut!

269
Traxxas / Traxxas Revo
« : 25.09.05 - klo: 20.03 »
kuka nyt revoaan möisi? paitsi hermanni, mutta hällä olikin niitä kaksin kappalein! :)

juuzmo: sait myytyä sitten, ei menny kauaa :)

270
Traxxas / Traxxas Revo
« : 24.09.05 - klo: 20.20 »
nyt kun laiskottaa(niikun aina), enkä jaksa lukea sääntölistaa läpi.

niin. jos revoon vaihtaa tuon koneen(TM323), niin ei ole enää standard luokassa? ko ? kö?

Sivuja: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 15