Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - juska

Sivuja: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 28
241
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 09.02.11 - klo: 21.02 »
Hiilikuitu pohjalevy??? Haloo Juska...  :police:

Jos me nyt Mika ei kuitenkaan takerruttais tälläin, Taas.

Toin vaan esille sen mitä oikeesti on mennyt... Tuostakin toki puuttuu vielä paaaaljon tuosta listasta.

242
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 09.02.11 - klo: 20.55 »

Tonnin kun varaa niin pitäs riittää yhteen kauteen kevyesti.

Ei riitä!! Tiiät itekin.

EDIT: Toki riippuu hyvin paljon siitä minkä verran haluaa panostaa ja omistautua ajamiselleen.

243
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 09.02.11 - klo: 20.54 »
Paljonko muuten on GT-8 luokan lähtökustannukset jos kaikki joudutaan hankkimaan, paitsi lähetin/vastari?

Itse kun 2009 kaudelle hankin kaluston niin kustannukset oli kutakuinkin seuraavat.

Hong nor DM-1 spec
-Auto ~350€ (sis. moottorin)
-Kaasu- ja ohjausservo 60€+100€
-GRP kumeja 2 sarjaa~ 60€
-Vastari akku LI-FE 40€
-150ml tankki 15€
-Jousisarja 30€
-Eri välityksiä, spurreja + pinjoneita ~70€(näitä kuluu)
-Kytkin paloja + kelloja 100€ (koko kaudeksi 4 sarjaa)
Varaosia:
-Diffi sisäkaluja 4x 15€
-Tukivarsia+muuta muovisälää ~70€(näitä kuluu)
-Protoform kori ~50€
-iskariöljyjä ~50€
-Vetoakseleita 70€ (näitä kuluu)
-Diffien ulostuloja 50€ (näitä kuluu)
Pyörän laakereita 20-30kpl 20€ (näitä kuluu)

Blingiä:
-Hiilikuitu pohjalevy ~100€
-Iskari tuet joilla nousee iskarit pystyyn ~50€
-Vaihteiston hiilikuitu jäykistin 25€
-Titaania vanttei + ruuvei 100€
-Alumiini pallosarja 15€
-Alumiini pivot pallot (siirretty GS CL-1 autosta)
-Jarru osia 50€
-Rengaslämppärit 100€

-kaudelle 2010 kun moottori vapautu niin WERKS B5 moottori 200€

Ajomäärä 2009 kesällä oli kutakuinkin 10 gallonaa (4rtr moottoria)
ja 2010 kesällä 7 gallonaa . Kyllä sitä tuli ajettuakin.

Listan osat hankittu tarpeeseen ja osa hetken mielijohteesta... tää pitää olla.

Lisäksi toki tarvitaan:
-Vastarin- ja lähetinakun laturi ~50€
-Pitkävartinen hehku+laturi ~30€
-Starttiboxi ~70€ + akku ~20€
-Tankkipullo ~15€
-Työkaluja ~50€

-Seurajäsenyys ~25€
-Lisenssi ~25€

244
Bensa-autot / Vs: 1/5 rata-autot
« : 05.02.11 - klo: 20.24 »
Toi kevennyshän toi niinku saman tien mieleen 80-luvulla jokkisratoja kiertäneet kleinbussit.

Ehdottomasti sallittujen korien listalle  :shocked:

245
Bensa-autot / Vs: 1/5 rata-autot
« : 04.02.11 - klo: 22.14 »

Miettikää nyt oikeesti jos taivaalta tulee muutama tippa vettä niin tuupilla ajamisesta tulee selviytymistaistelua - nelkulla driftin:grin:

Ja kun nää nyt on moottorisahoja niin talviajeluissa ei pitäisi olla ongelmia - jäärataa - ajokausi pitenee merkittävästi.

Mutta kuitenkaan en ole satavarma kumpaan koriin äänestyslipukkeeni loppupeleissä laittaisin  :shocked:

Kyllä se on selviytymistä sateella ihan joka laitteella oli sitten puikkomiäs/nainen tai ei.

Jos nää ois siimaohjattavia niin silloin saattais talviajo onnistua :afro: kyl ne sähköt vaan talvella hajoo. Servot on kuitenkin 50-100€ kipale.

Miks ei nelkut vois ajaa seassa ja sit vaan pisteyttäis maaliin tulon jälkeen erilleen. Tähän sisältyy vaan aika paljon epäkohtia.

246
Bensa-autot / Vs: 1/5 rata-autot
« : 04.02.11 - klo: 20.11 »
Ei se nelikon meno hullummalta näytä: http://www.youtube.com/watch?v=srG4UXr8N2w&feature=related

Näyttäis rata olevan kohtuullisesti pidotettu, ainakin tummuusasteen mukaan.

247
Bensa-autot / Vs: 1/5 rata-autot
« : 04.02.11 - klo: 20.06 »
Ja juskalle ensi talveksi patterifemma :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=LMUQrtMrggQ

Riittäisköhän myyrin rata  :afro:

Tohon 2wd vs 4wd... Jos saa antaa äänen niin äänestäisin 2wd.
Ja perustelu tuolle, ei välttämättä hankinta kustannuksia muuta oleellisesti.
Rengasta kuluu ihan toiseen tahtiin niin kuin myös voimansiirron osia.
Tämä tärkeipänä, helpompi siirtyä "kisaluokkaan" jos sinne haluaa siirtyä. Takaveto on kuitenkin täysin oma maailma jossa ei ole mitään samaa kuin nelivedossa tai no onhan ohjaimen pyörä.

EDIT:
Jos 2WD niin harkitsen erittäin vakavasti juuri ajolitrojen takia. EDIT2: kisaluokan lisäksi

248
Bensa-autot / Vs: 1/5 rata-autot
« : 02.02.11 - klo: 21.51 »


Muutama päivityskohde autossa on mutta ne ei ole välttämättömiä eikä pakollisia, kuten ohjauspalojen vaihtaminen alumiinisiin, muovisista kun tuppaa korkkaamaan kierteet jonkun mällin jälkeen mutta osaava kuski ajaa niillä pitkään. Moottori ja voimansiirto noissa on lähes ikiliikkujia joten kyllä tolla pitäisi hinta/fun factory suhde olla aika korkealla :wink:


Siinähän olisi jo kolme kerhokisaa, Tattis, Hyvinkää, Kouvola. Jeeeeeeeeees... :grin:

Juuri tuollaiset päivitys kohteet on toki tarpeellisia sille kokeneemmallekin kuskille... Jos luokkaa ajatellaan "sisäänheitto" luokkana niin siellä on kuitenkin mukana myös niitä hieman hitaampia jotka saattavat tehdä mitä ihmeellisimpiä liikkeitä.

Ois hianoo jos noihin kertseihin otettais mukaan myös "kilpaluokka" täyteluokaksi.

249
Bensa-autot / Vs: 1/5 rata-autot
« : 02.02.11 - klo: 21.11 »
Viime kesänä järjestettiin femmoille yhdet kerhokisat Hyvinkäällä SM-sarjan välissä ja ensi kesälle toivoisin niitä lisää esim. Hyvinkää - Tattarisuo akselilla jos mahdollista

Kyllä kai tuohon tuo kouvolakin mahtuisi? On kuitenkin erittäin hyvä rata.

250
Bensa-autot / Vs: 1/5 rata-autot
« : 02.02.11 - klo: 17.44 »
Viime kesänä järjestettiin femmoille yhdet kerhokisat Hyvinkäällä SM-sarjan välissä ja ensi kesälle toivoisin niitä lisää esim. Hyvinkää - Tattarisuo akselilla jos mahdollista

Ja tää oli ihan sika jees kisa ja ajettiin siellä ihan kilpaakin. Juize oli tuolloin laina autolla joka muuten asustaa Veskulla nykyään ja Juize työns miehekkäästi tuolla laitteella.
Kerhokisa  LS5 mini + "LS5 rata-autot" omina luokkina samana päivänä vois olla aika antoisaa.

Nyt kun itse on ollut GT8 sarjan pystyyn pistämistä katsomassa aika läheltä niin se ei oo kellekkään helppo vetää sitä ns. "blingi-linjaa".
Jos noi vaan kestäis ihan vakiona siis ettei sais laittaa mitään blingiä niin silloinhan tuo ois oiva luokka aloittaa mörköluokka. Tiedän kokemuksesta että, se menee helposti blingittämiseksi. Lajiryhmä vaan pystyy ja uutta luokkaa suomeen!! ei niitä ikinä liikaa ole ;).

251
Bensa-autot / Vs: 1/5 rata-autot
« : 31.01.11 - klo: 21.16 »
Ei näyttänyt peitsamon auto olleen kovin kauaa myynnissä :wink:

Me tossa ollaan muutamien kuskien kanssa hankkimassa FG Minit ja katsotaan saadaanko muita innostumaan noista koirankopeista. Mini Challenge luokalle saattaisi olla tilausta pikaisen kyselykierroksen perusteella, vähän samaan tyyliin kuten Tamiya Mini luokka mutta pikkasen isommilla autoilla.

Voi olla että kyseinen luokka jää muutaman harrastajan päähänpistoksi ja ajellaan keskenään kylätason kapinoita illan hämärtyessä. Ideana on ajaa vastaavaa luokkaa mitä Saksassa ja Ruotsissa, autona FG Sportsline-08 Minin korilla, ja säännöillä rajataan virittämisen mahdollisuudet pois eli vain kuskin ajo- säätötaidot ratkaisee. Vastaavalla autolla ajoin kisaa -90 luvun lopussa ja auto on todettu eritäin kestäväksi ja luotettavaksi. Kisakaluston saa RTR:nä alle tonnilla ja kulut pysyy rajattujen sääntöjen vuoksi pieninä, rengasta alle ja bensaa tankkiin. Ei viriosia, ei osien jatkuvaa testaamista, ei ylimääräisiä säätökohteita, ei paksua lompakkoa vaan kaluston puolesta tasaväkistä vääntöä alusta loppuun asti.

Katsotaan mitä tuleman pitää, ainakin 3 varmaa tapausta on jo kasassa joten kolme koirankoppia tulee kesällä kiertämään Tattiksen baanaa :grin:

Heti kun keksitte/ynnäätte sen jotenkin että voi ajaa sisällä. Sähkövessana niin messis ollaan. Mut ulkona... ei ei.

252
Bensa-autot / Vs: 1/5 rata-autot
« : 31.01.11 - klo: 20.27 »
Tänään kuultu huhua että yksi GT8 kuski olisi hankkinut HARM:in itselleen.

253
Vapaa keskustelu / Vs: Motorhome projetki
« : 24.01.11 - klo: 21.26 »
Tunnarin paikka:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Hei6xjHbiKU
[/youtube]

Päässähän liikkuu...

Toi Hoken vetämänä Lekan paikalle saapumis tunnariks katto_kova_äänisestä. Hoke, Koskas tuut niin nauhotetaan... mä tarjoon kaljat  :mrgreen:

254
Vapaa keskustelu / Vs: Motorhome projetki
« : 23.01.11 - klo: 19.28 »
Taas on viikon aikana ja viikonloppuna pajatettu oikein tunteella.
Saatu aloiteltua tavaratilan rungon palkkien ja kiinnitysten uusimista. Kiinnikkeet runkoon meinasi aiheuttaa hieman päänvaivaa kun kuitenkin aikamoinen rasitus niille tulee.
Tässä on taas sitä kuvasaastetta kun ne on niin kivoi...

Tästä aloteltiin töitten jälkeen perjantaina







Sitten piti ruveta käyttämään mielikuvitusta ja tälläiset niistä nyt sitten tuli.







Viikolla sitten jatkojalostetaan about 100kg:llä rautaa.
Näin täällä vietettiin viikonloppua.

255
Failsafe=jos vaastaanotin ei saa enään jostain syystä signaalia, jarruttaa auto automaattisesti.

Parempi laittaa niin ettei mee jarrulle... Hyppyristä ajettaessa jos tulee jonkin sortin radiohäiriö niin ei auto tuu katolleen alas vaan pysyy pyörillään. Jos se vaikka sais taas hypyn jälkeen signaalin.

256
Vapaa keskustelu / Vs: Motorhome projetki
« : 16.01.11 - klo: 21.06 »
Tänä viikonloppuna saatiinkin sitten jo jotain näkyvää aikaiseksi... Ja kun kuvat on kivoja niin
Tässä olis taas muutama kuva projektin etenemisestä.

Menee vähän jäähän kun sisällö lämmittää ja eristeet poissa.



Töistä sain haalittua kaikkea käypästä tavaraa takatilan lisätuentaa ja ajosiltoja varten.



Peräpää sunnuntai aamulla, lauantaina lähti jo patterit ja pikku välisiivous.



Perä päivällä.



Ja illalla.









Yllätys yllätys, Carruksen takapäähän on kohtuullisen pehmeä :lol:


257
Parhaat hetket ajamisen lisäksi, on ne kaikki jutut ja läpät mitä varikolla heitetään.

Toni  :grin:


+1

Ja siihen lisäksi vielä sellaisen kanssakilpailijan voittaminen joka pitää itseään sinua parempana kuskina.

258
Toinen tapaus oli entisen rallitiimin ex kartturi joka sanoi isommassa porukassa kovaan ääneen että vieläkö se leikit niillä radio-ohjattavilla pikkuautoilla, tiesi hyvin että ajoin tosissani kisaa mutta piti päästä piikittelemään. Möläytin vastineeksi vielä kovemmalla äänellä että vieläkö sä leikit kartanlukijaa, sen jälkeen oli punaisia ja sinisiä naamoja, myös puheenaihe muuttui aika nopeasti :mrgreen:


Juuri näin.

Tärkeintä ei ole vastustajan voitto vaan totaalinen NÖYRYYTTÄMINEN `M.Honkasalo`

259
Yleensä se auttaa nikkoilu huuteluun vähän kun kertoo, kuinka paljon enemmän ne laitteet maksaa. Toisekseen turha tollaisista huuteluista on välittää. Toiset harrastaa pitsin nypläystä, toiset RC-autoilua...

Ja sit on niitä ku lopettaa sen laskemisen jossain vaiheessa.

Ite jo pidempään ajellessa niin 1:1 autolla kilpaa niin voin aina heittää vasta kysymyksen...
Mitä järkee ajaa esim. rallia? ja pyytää perustelua. Yhteen kisaan meni arviolta 3000€ omien ja muiden sekalaista rahaa. Sitten jos niitä ajaa sen 10 rallia vuodessa niin missä on järkeä. Siihen vielä kun lisää kaikki täystuhot, moottoririkot ynnä muut auton päivitykset.
Rallissa ei oo mielestäni mitään järkeä, toki siinä ajellaan 1:1 autoilla mutta mutta. Rahanmenolla ei oo rajaa.

Johonkin kun paneutuu oikeen kunnolla niin kaikki kommenti ja virnuilut aina oon saanu käännettyä siten et porukat ainakin yrittää ymmärtää pienoisautoilua.

Itellä tässä parin vuoden aikana lähtenyt aikalailla totaalisesti tää pikkuautoilu käsistä.

260
Vapaa keskustelu / Vs: Motorhome projetki
« : 12.01.11 - klo: 18.29 »
Äijät kyllä jaksaa panostaa varikkopuitteisiin oikein huuolella....ASIAA  :grin:

Eihän tätä puuhaa siis kilvanajoa nyt pelkästään kilpailuvietin tyydyttämisen takia tehdä.
Aateltiin siirtää pienois_autoilu_varikko_elämä uudelle levelille.

261
Vapaa keskustelu / Vs: Motorhome projetki
« : 11.01.11 - klo: 20.12 »
Jos jollakin pyörii nurkissa 20-25mm Filmivaneria n.6-10levyä niin oisimme kiinnostuneita ostamaan uudenmaan alueella. Tai on muuten vaan edullisesti saativissa.

Tutkitaan mitä tuo "oma" varasto pitää sisällään.. ilmoittelen.

Kiitos,

Se alkaa kohta oleen levyi vailla. Aattelin täältä kans huudella ku kaikkee väkee täälläkin pyörii.

262
Vapaa keskustelu / Vs: Motorhome projetki
« : 11.01.11 - klo: 20.10 »
3500kg kuula kyllä tulee perään mutta, mitäs siihen sitten laittais. Luulen kuitenkin että tää keksintö tulee olemaan muutenkin jo itsessään sellainen että herättää monessa katsojassa hilpeyttä.


Soppatykki tietenkin. Saa oma ja vähän isompikin porukka ruokaa.
Tota noin...

joskus 2004 ja 2005 meillä kulki kisois mukana grilli nimeltä Hose kebab(Kaiden Grilli) ja se on edelleen olemassa. Se on sellainen kaasulla toimiva parila. ISO PARILA. 1metri x 1,5mmetriä.
Toimii ja on tilava. Eiköhän sillä tuon auton porukka ruokita ja sikäli mikäli poikaporukalla ollaan liikkeellä niin soppatykkinä toimii vaikka k-kauppa  :roll:

263
Vapaa keskustelu / Vs: Motorhome projetki
« : 11.01.11 - klo: 19.37 »
Vielä kun sovitatte vetokoukun bussin perään ja kärry perään,niin alkaa olemaan juhlallinen yhdistelmä.
Katselin tuossa,et bussi on varustettu ns. fl:n mittaristolla,tuossa mallissa on sitä vikaa että mittarit näyttää mitä sattuu ja hälytys-summerit kilisee,on tosin helposti korjattavissa->mittari pois->mittarin pohjassa olevien nastojen puhdistus ja pieni vääntö,ellei tuo kikka paranna tilannetta->mittariston pohjan tinaus,jos tämän vaivan jo tiesitte,niin anteeksi.

On jo tehty... osa jo matkalla Vaasasta kotiin. Mistään neuvoista jonka itse tietää niin ei pidä anteeks pyydellä jos vaikka joku ei tietäiskään. Kiitos kuitenkin neuvosta!
3500kg kuula kyllä tulee perään mutta, mitäs siihen sitten laittais. Luulen kuitenkin että tää keksintö tulee olemaan muutenkin jo itsessään sellainen että herättää monessa katsojassa hilpeyttä.

Ylistaroon LS-5 (3.-4.7.11,SM 2 ja 3, LS-5,ETELÄ-POHJANMAAN UA) kisareissuun kyydissä lähtijöille tiedoksi!!! Tämä keksintö lähtee matkaan torstaina 1.7-11 ja tulee takaisin maanantaina5.7-11(varasin nuo päivät jo nyt vapaiksi).

Tänään ostettu työpaikalta 120cm X 140cm 2mm uutta alumiinipeltiä riittävästi. Retki-Lekan poistettavien ikkunoiden tilalle. Ihanan kallista.

Jos jollakin pyörii nurkissa 20-25mm Filmivaneria n.6-10levyä niin oisimme kiinnostuneita ostamaan uudenmaan alueella. Tai on muuten vaan edullisesti saativissa.

Autolla on nyt myös oma Sähköposti-> retki.leka A()T kylahullutkulkurit . fi

264
Vapaa keskustelu / Vs: 1:1 Auton renkaat
« : 09.01.11 - klo: 19.49 »
Mun kyytiin voi tulla kun ajetaan yhdistelmällä täysillä painoilla.

Sitten tietää miten massa vaikuttaa!

265
Vapaa keskustelu / Vs: Motorhome projetki
« : 09.01.11 - klo: 19.44 »
Katolle kannattaa tehdä terassi :wink:

Ei nyt aivan kaikkea kerralla... Optio/piirustus tukirakenteista tehdään kyllä tulevaisuutta varten.

266
Vapaa keskustelu / Vs: Motorhome projetki
« : 09.01.11 - klo: 19.27 »
Saako nykyään taas autoon rakentaa saunan?

Saa rakentaa sauna ja on aina saanut.

Tähän on vielä tulossa kaiken kukkuraksi sellainen joka vedetään vinssillä autonkuljetustilaan.
Eli siis takaosaan on tulossa 1:1 offiauton n.4M kuljetus tila. Väliseinässä vinssi ja saunassa omat 15" pyörät alla. Toisin sanoen jätkäporukassa saa työnnettyä vaikka uimarannalla ihan veden ääreen.
Jotenkin muistaisin, että 90-luvulla kiinteät saunat kiellettiin. En ole sen jälkeen niitä nähnyt tai kuullut tehtävän.Peräkärryt on eri asia. Saatan kyllä muistaa väärinkin.
"Saunarekassa" ei ole saunaa vaan peräkärryssä ja teillähän se tulee ikäänkuin kuormaksi eikä kiinteäksi.
Kannatta kumminkin olla katsastusmieheen yhteydessä ettei tule yllätyksiä.
Mutta onhan toi todella hieno projekti.

Muistikuva juontaa juurensa ARK:n aikakauteen jolloin olivat mielivaltaisempia kuin nykyään. Voipahan sanoa että, on siitä EU:sta jotain hyötyä. Nuo saunat olivat siihen aikaan kiellettyjä nimenomaan linja-autoissa ja henkilöautoissa.

Ei tämmöistä projektia osteta jos ei olla oltu katsastajan/trafin kanssa jutuilla. Ei kellään tai siis kellään normituloisella riitä pakka tollaseen turaukseen.

On oltu katsastajaan yhteydessä jo ennen laitteen ostoa.


Ylistaron kisa alkaa jo piirtyä verkkokalvoille  :afro:

Edit: kirootus virihe

267
Vapaa keskustelu / Vs: Motorhome projetki
« : 09.01.11 - klo: 18.30 »
Juu iso on tuo projekti.

Toivottavasti on jo kaikki luvat haettu/kunnossa niin ei mene montaa vuotta, jotta liikenteeseen pääsee.

Mihinkäs tässä lupia tarvii???

Autosta on tulossa kuorma-auto jossa on n.4metrin rahtitila.

-Ainoot luvat tai siis piirustukset(mittauspöytäkirja) mitkä tarvii niin on mahdollisista 220v sähköjärjestelmästä.
-Toinen josta tarvii olla asennus ja mittaustodistus on kaasukäyttöinen lämmitys ja muut "kodinkoneet".
Kaasuja ei ole tulossa. Sähköt tulee kyllä ja siihen on ammattimies olemassa.
-Auton/korin lyhennys ei kuorma-autossa tarvitse mitään lupia vain muutoskatsastuksen.
-Tarvittaessa ABS:tkin saa poistaa valmistajan ohjeen mukaisesti... Tämä siis kuorma-autoissa.

268
Vapaa keskustelu / Vs: Motorhome projetki
« : 09.01.11 - klo: 18.24 »
Saako nykyään taas autoon rakentaa saunan?

Saa rakentaa sauna ja on aina saanut.

Tähän on vielä tulossa kaiken kukkuraksi sellainen joka vedetään vinssillä autonkuljetustilaan.
Eli siis takaosaan on tulossa 1:1 offiauton n.4M kuljetus tila. Väliseinässä vinssi ja saunassa omat 15" pyörät alla. Toisin sanoen jätkäporukassa saa työnnettyä vaikka uimarannalla ihan veden ääreen.

269
No niin, Tässä tarinaa tulevan motorhomen rakentelusta ja reissuista.
Asuntovaunulla kisoissa reissaaminen sai nyt riittää ja hankittiin Veskun kanssa tällainen.
Auto on Volvo B9M ja sillä on pituutta 12,3metriä. Sitä lyhennetään 11,9metriin jotta ulkomaille mentäessä lauttamaksu on huomattavasti halvempi, eikä tarvitse poikkeuslupaa ollakseen kuorma-auto (max pituus 12m).

Lähtökohta:



Uusilla vaatteilla



Uusi ilme




Tähän ois nyt tarkoitus tehdä 8+kuski matkustus- ja makuupaikat. Kylkeen tulee 11M x 4,5M markiisi jotta saadaan mekkauspöydät sääsuojaan ja Sponsorille myynti/esittelypaikka.
Viihdepuoli tulee autossa myös olemaan kunnos karaokelaitteita myöten. Autoon tehdään myös TOTTAKAI sauna jotta kisapäivän hiet saadaan saunottua pois.
Auto tullaan maalaamaan yhden maahantuojan väreihin joten pienoisautoilukin rupee näkymään tienpäällä.

Tässä muutamat projektikuvat nyt alkuun







Autoa tullaan myös vuokraamaan "ulkopuolisille" kuskin kanssa tai ilman. Yhteyksiä voi ottaa YV:llä. 

270
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 25.12.10 - klo: 23.02 »
PKSRCA on ehdottanut lajiryhmälle kesäkuulle Tattarisuolle LS-5 + GT-8 kisaa. Ajankohdasta en vielä tiedä tarkemmin, kun kisakalenteri ei liene vielä valmis.

Ajaakos LS-5:n kanssa GT8 samaan aikaan vai TP-10?

Sivuja: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 28