Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Nasty

Sivuja: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 16
241
Sähköautot / Vs: Matinkylän ajoista turinaa.
« : 07.01.08 - klo: 13.35 »
köh köh pitäskös sitä kaivaa vessat naftaliinististä ja tulla testaan. onkos tuolla pakko olla fuomit vai saako päästellä asson /sharkin kumekseilla?

tuonne 12.1 ajoihin varmaankin kerkeis piipahtaa.

242
Polttisautot / Vs: 1:8 polttiksen kulutusosat
« : 17.09.07 - klo: 16.36 »
eh lyhyesti koko vessa se ajaessa kuluu joten aikaa myöten joudut kumminkin lähes kaiken uusimaan.

243
Vapaa keskustelu / Vs: Miten rahoitat harrastuksesi?
« : 30.08.07 - klo: 18.08 »
kuukausipalkasta menee harrastukseen sen mitä yli jää

244
Sähköautot / Vs: Mistä????
« : 29.08.07 - klo: 21.26 »
Kaupasta.

245
ei ota onneks meillä mies ottaa vaimon siis toivon mukaan ettei esim postipoika pääse harrastamaan silloin kun mies ei ole kotono  ja harrastus vaan on harrastus.

tosin eipä se voi valittaa kun ite sillä minillä ajelee.

kah tarkemmin ajatellen noista lentokoneista se aina silloin tällöin mutissee että niittä on liikaa ei voi 7 konetta ja 2 kopteria mitenkään liika olla vai voiko.:)


246
Sähköautot / Vs: LIPO CUT-OFF
« : 26.08.07 - klo: 23.58 »
no hitsi vie toi lamppu taitaa olla yhtä hyvä kun yleismittari takataskussa :( ostakaa kunnon säädin jossa on lipocut off niin eipä oo ongelmia.Siis jos sen osaa konffata oikein :P

247
Sähköautot / Vs: LIPO CUT-OFF
« : 26.08.07 - klo: 18.02 »
Nasty hei, kirjoitin että siinä cut offissa on se valo juttu eikä säätimessä. :sad:
Jerzi


jaa siis joku erillinen lipocutoff piirikö?

niistä en tiiä mitään.luulis kyllä et sekin katkasee virrat kun cutoffin aika tulee.

248
Sähköautot / Vs: Ohjeita LiPo akkuja varten.
« : 26.08.07 - klo: 00.07 »


Tuohon "rb":n esittämään kysymykseen toivoisin minäkin vastausta joltain fiksummalta; hankin juuri vastariakun jossa on vain virtapiuhat. Tästä voi tietenkin olettaa/toivoa että akkukennot ovat sen verran hyvin matchattuja ettei niiden välille synny järin nopeasti jännite-eroa.. Mutta silti hieman epäilyttävää, voipi olla että revin hieman muovia irti, ja mittailen kennojen jäännitettä varmuuden vuoksi(kunhan saan akun käyttöön jonain kauniina päivänä..).
Ei sen puolesta että 700mAh lipo mitään suurta pommia tekisi, mutta kun 100 euron vastari+ 30 euron regulaattori on samaisessa kotelossa niin..

EDIT: Joskus mittaillut jännite-eroja sen jälkeen kun lataillut noin 10 kertaa ilman tasausta, käytännössä olematon ero (tosin, tämä on tietenkin akkukohtaista, riippuu aivan siitä kuinka hyvin sovitettu yhteen)
Mutta, ei parista kerrasta todellakaan pitäisi saada mitään oikeata jännite-eroa edes aikaiseksi..
[/quote]

tuota tuota jos ne on tehtaan jäljiltä tarkalleen balansissa niin kun tuossa vastari käytössä ei hirveitä purku virtoja kohdistu noihin niin uskalla väittää että jos kennot on edes vanhojen kokam kennojen tasoa niin ehkä 20-50 latausten välein tarvitsisi tasaladata. mutta asiahan selviää kun esim ennen latausta mittailet kennojen v määrät sitten kun alkaa heittää niin tasalataus.

249
Sähköautot / Vs: Ohjeita LiPo akkuja varten.
« : 26.08.07 - klo: 00.00 »
jaa a en tiedä sitten onko nuo autolipot eri kuin lennokki lipot mutta ainakin lennokki lipot tasaladataan silloin kun kennoihin tulee eroja ja aina lataus tyhjästä täyteen tasaladaten.Ihan sama jos lataat sen jonnekin 85% korville niin eipä se kenno oikein tasaannu silloin täyteen. Omakohtanen kokemus 2 kennosesta autoliposta on että ne kennot menee ajon jälkeen jostain syystä aina eri arvoille joten itse lataan aina kenno kerralla täyteen kun ei tasuria ole vielä hommattuna. sitten taas lenokki lipot "kokam" 3-kennoset lataan silloin kennokerralla kun jännite eroaa yli 0.1v

Ps. Muistakaapa sitten että jos teillä tasuri on niin se on AINA turvallisin tapa ladata lipot täyteen.

Pps. ennenkun joku sanoo etten sitten lipoista mitään ymmärrä niin viimeisen 2,5 vuoden aikana varmasti lähemmäs 1000 latausta eri lipoja ladanneena osaan sanoa miten akut kestää eikä muutu kalliiksi tyynyiksi.



250
Sähköautot / Vs: LIPO CUT-OFF
« : 25.08.07 - klo: 23.53 »
jaa a yleensä kai autokäytössä lipo cut off vaan pudottaa kaasun pois kun jännite tipahtaa liikaa. lenokeissa/kopterien lipo cutoff it saadaan toimimaan myös ns pehmosti että ajaa kaasun pikkuhiljaa nollille. en ole kertaakaan törmänyt säätimeen missä on pelkkä valo sehän on hyödyltää samalla tasolla sitten kun takataskussa yleismittari.

251
jeh pimpelipom kesä meni ja lomat on vietetty joten takasin sorvin ääreen.

kohtapa alkaa hiluun scale akselien teko.

onkos muuten arvon raadilla mitään hajua että kestäisikö kevyessä offi käytössä alkuoperänen muovirunko vai onko tehtävä alumiimistä moinen?
ja toinen juttu kääntyköhän tuon kokoluokan kikotin mitenkään jos on edessä ja takana yhtäpuuta olevat akselit ilman tasauspyörästöä. Koska tuolla edessä on risukeula niin puuttuvat joustot on korvattava lukoilla.

252
Vapaa keskustelu / Vs: Motocross pyörät!
« : 05.07.07 - klo: 17.23 »
noniin kai tännekin topikkiin nyt voi ilmottautua kun pyörät toimii :P.

itse rossaan tollasella taivaan vanhalla ktm 125cc vm 88 krossilla ja poika vetelee kawan kx 80 sellä tuolla espoon ämmässuolta meitit yleensä sunnuntaisin löytää joten jos on rc10 läisiä paikalla tulkee nykii hihasta.
Pps. parivaljakkomme löytää yleensä siitä että sen isomman pyörän kuski on noin 4 kierroksen jälkeen varikolla aivan vetelänä tauolla :(

253
juuh nyt on kuorma tullut joten tiedustelut noista hilukseista http://kwesterlund.fi/


ps. et vie kaikkia mulle on jo varattu muutamia :D

254
Polttisautot / Vs: Polttisautoa asfaltille ja soralle.
« : 04.06.07 - klo: 00.53 »
Taitaa kyllä kulkee vasta alottelialle vähän liian lujaa. Kannattais tommone Hpi nitro RTR rs4 3 ostaa hobbylinnasta. Ja hinta menis johokki sinne 400 paikkeille. Ja eikös tossa cen:ssä oo hihna veto, no tossa hpi autossa ois kardaani veto eli taitaa olla kestävempi vedon suhteelta.

kannattaapa miettiä mitä tääläkin taas laukoo. Loppojen lopuksi se kulku on ihan omasta kaasusormesta kiinni joten eiköhän tuollakin voi aloittelia ajella , itse sanoisin että jos haluat oikean näköistä ralliautoa etsi jostain landmax 2 tai sitten thundertigerin 1/8 subarua menee hiekalla jees ja todella hauskoja asfaltilla ja mikä tärkeintä ulkomuoto hyvin lähelle oikeaa autoa.Ps muija aloitti cen racing rally factor  minillä ajamisen ja sitä ennen koskaan ajanut millään rc vehkeellä.Pps jos saat jonkun kokeneemman harrastajan auttamaan alkuun polttiksen kanssa niin helpottaa kummasti ensimäisiä ajoja ja säätöhommia.PPPS mietippä tarkaan jos tuohon ceniin päädyt siinähän ilmoitetaan 8mm maavaraksi mikä minun mielestä on parkkipaikka ajoon turhan vähän. ja tuolla maavarallaa taatusti ei sitten mennäkään yhtään asfaltilta pois ajelemaan.

255
näitä on 6kpl tulossa mutta taitaa olla tilanne se että ainakin 3 on jo myyty :P että kaikkia et saa. ilmoittellen vaikka kun ne ovat saapuneet

256
itellä kokemusta cennin paketista niin radio/vastari aivan susia ei kanna 20m pidemmälle.servot kyllä 10kg vääntäviä voimamalleja jota ihan jees toimii.

CENin RTR radiolla ajettiin Jyrkkälän radalla aivan täysillä, ei mitään ongelmia. Sen sijaan servot ovat hieman hitaat täysipainoiseen ajoon, mutta menettelee.
no onnea teille. meillä rallyfactor paketin mukana tullut radio ei kanna 20m kaummas ei millään vaikka tekee mitä. eli ilmeisesti riippuu täysin tuurista,kuun asennosta ,tuulista , ja siitä paistaako tilaushetkellä ulkona aurinko vai sataako räntää että minkälaiset radiot rtr mukana tulee.

257
itellä kokemusta cennin paketista niin radio/vastari aivan susia ei kanna 20m pidemmälle.servot kyllä 10kg vääntäviä voimamalleja jota ihan jees toimii.

muutenkin uskoisin että radio vastaanotin akseli on vähän niin näin halvemmissa readyseteissä

258
mikäs siinä jäi sinulle epäselväksi?

mamba palaa jos ajaa turisti renkailla enpä itseainakaan niin pientä välitystä siihen jaksanut nikkaroida että toimisi.

Tietysti jos joku torsti kuvittelee että toimiminen on sitä että sillä voi 2min ajaa ja 40 min jäähdytellä niin mikäs siinä sitten.

kyllä vessalla kuin vessalla pitää akullinen putkeen päristää.

259
poltat vaan sen mamban jos ajelet turistirenkailla :(


260
tarkista että lähettimen antenni on kunnolla kiinni ja siellä jenkoissa kiinni kanssa.

sitten jos autossa on irtonaisia metalli-metalli liitoksia niin niistä tulee häröä ja paljon sama juttu kun työnnät hehkun kiinni niin servot ottaa pientä häröä se on aikas normaalia.

eli kaikki metalli metalli liitokset tulee olla liikkumattomia tai radio häiriöt on taattuja. mikäs kone sulla on tuossa madforcesessa mulla taitas olla ylimääräsenä tollanen gs21r menevä tigerdrive.Muistelen vaan että mädiin laitettaessa se oli jotenkin vaikea käynnistettävä.Paras on opetella ryypyttämään se kone oikeen niin kunnossa oleva pata pörähtää käymään 2-3 nykäsyllä.narun saa kestämään kun sitä ei kiskota kuten moottorisahaa tai ruohonleikkuria :). tuohon sammumisongelmaan että rikkaalla tuntuisi olla jos tyhjäkäynniltä hetken seisomisen jälkeen stumppaa. Kannattaa lueskellla täälläkin esiintyviä säätö vinkkejä niin sen saa helpommin säätöihin. Yleensä rikkaalla oleva kone myös röpöttää kaasupohjassa ajessa ja ei oikeen jaksa kiertää, laihalla oleva kone taas mooa kun yrittää kiihdyttää tosin silloin kone on ja aivan liian laihalla.Joku jolla on se lilroossin vai mikä sivu se oli mistä oli säädöstä kattava paketti suomeksi voisi ystävällisesti lisätä tähän linkin itsellä on linkki hukassa.Ps.suosittelen autoon oikeaa vastaanotin akkua ei maksa paljon ja servot toimii huomattavasti paremmin kuin akkupattereilla tai normi pattereilla.

261
jahas ajot päättyi ja kahveet o juotu ja kytkin meni jotensakin rikki :(

262
Yleinen keskustelu / Vs: Jet-Truck
« : 09.04.07 - klo: 17.59 »
missäs päin .21 vaikuttaa pk alueella ainakin on protoshop josta saa jämä paloja kohtuu hintaan.

263
Jahas meitä lähtee ny kolme jannua tuonne kivenlahdenteollisuus alueelle kurvaileen.

tere tuloa mukaan.

jos paikka tietoja tarvitsette soittakaa vaikka 045-1115502

264
Yleinen keskustelu / Vs: Jet-Truck
« : 09.04.07 - klo: 02.52 »
jahas nyt silmäilin lisää noita kuvia niin meinaatko tuolla maastossa ajella myös kun näyttäisi että etuakselikin on vetävä? jos ajelet myös maastossa kannattaisiko jouset laittaa riippujen päähän ihan niinkuin 1:1 lehtijousipeleissä.saisi pikkusen enempi maavaraa mahan alle.

265
voi tuhmasana tähän turha tota kössiä on mollata vessoja ne kaikki on oli merkki mikä tahansa joten hyvä että omistajansa on tyytyväinen. on madissäkin 4 vetävää pyörää ja vähän kääntyvät etupyörät. :P. sen kyllä allekirjotan että tuo vetostartteri ei ole mikään paras startti systeemi.varmasti ainut miinus kössissä on sen varaosa hinnat :(.

266
Yleinen keskustelu / Vs: Jet-Truck
« : 09.04.07 - klo: 00.00 »
just just :( no eipä heti nähdä sitten meikällä noita akseleita :P

pitäs pienellä pudjetilla väkertää :) ei o nelinumeroista sijottaa paitsi  jos puhutaan ruplista :D. 

tuosta servo ongelmasta sen verran että jos käännät nuo pallot alapuolelle niin saako siihen sitten yhdystankon. jos saa siihenhän on helppo liittää sieltä runkon välistä servolta tanko tai sitten teet sinne toiselle puolelle etupuolelle kanssa paikan mihin saa servo vivun kiinni. vaikea selittää tekstillä mutta toivottavasti ymmärrät

267
Yleinen keskustelu / Vs: Jet-Truck
« : 08.04.07 - klo: 23.41 »
oliko minkä hintaset?

robben sivuilla ainakin aikas hinnakaat :(

ainiin ja pakko sanoo et hyvännäkönen rojekti sulla


268
Yleinen keskustelu / Vs: Jet-Truck
« : 08.04.07 - klo: 23.25 »
kah saakos udella mistä noin komeita aksuloita löytyy. saikko ihan kotosuomesta vai ulkomailta.


269
Sähköautot / Vs: onko 1/8 tai 1/5 sähkiksiä?
« : 08.04.07 - klo: 12.58 »
tässä hyper 7 sähköistettynä,ja painoo kertyy :moottori 370g, akut 2x365g ,nop.sääd 150g ym ,mutta kyllähän se liikkuu suht ripeesti


hyvältä näyttää toi sähkö hyper :P mutta ootkos verranut painoa jos olisi polttis , menikö painavammaksi sähköllä?

270
Sähköautot / Vs: onko 1/8 tai 1/5 sähkiksiä?
« : 07.04.07 - klo: 16.09 »
melekeen uskallan väittää että jos tuollaisesta 1:8 autosta haluaa sähkö version ja jolla ajoaika on edes jotenkuten pidempi kuin 1min niin painoa tulee jo akustosta ymym.
jos ei sitten ole varaa ostaa isoa kasaa lipoja.
kyllä polttis ainakin hiukan kostealla asfaltilla menee hallitua kylkimyyrää ja varmasti oikealla rengasvalinnalla saa ihan kuivallakin asfaltilla driftailtua yhtä hyvin kuin sähköllä.
tosin renkaista riippuen tuo asfaltilla driftaus on aika vauhdikasta puuhaa :P yritän jossain vaiheessa saada viteoa miten subarua viedään kuivalla asfaltilla.


Sivuja: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 16