Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - -Juho-

Sivuja: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 24
241
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 24.07.11 - klo: 21.57 »
Eikös sulla ollut se antisquat-pala käytännössä nolla? Ei sitä ulosjoustoa taida saada kuin tukivarsia dremelöimällä, kun ottavat pohjalevyyn kiinni. Vakiolla kolmeasteisella saa kyllä hurjat ulosjoustot.

242
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 19.07.11 - klo: 18.11 »
joo ja sen takapalikan hankinnassa voi valita kolme eri kulma vaihtoehtoa. 1,2 ja3. 3 tulee vakiona. mä hommaisin ehkä ykkösen mut sen voi itse kukin valita. kardaanit voi kanssa vaihtaa nivel mallisiksi. tosin ainakin kyöstin etu nivekardaania joutuu vähän "sovittaa".

Siis kyseessä ei nyt ollut tuo palikka vaan se mika on niikun takadiffin edessä, eli siis takatukivarsien etukiinnike. Kävin suutarilassa mutta heillä ei niitä ollut varastossa joten tilaukseen meni.
Juurikin sitä saa kolmea eri vaihtoehtoa, muuttaa takatukivarren kulmaa maahan nähden, eli antisquatia.

243
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 19.07.11 - klo: 15.06 »
Ne on bigboret dst/drx mitäikinä ovatkaan autoihin, mutta myös igt:n optioiskarit. Halkaisija on sama kuin igt:n alkuperäisissä. Siis jos kyseessä on trw105-iskarit.

244
Polttisautot / Vs: Xray 808
« : 16.07.11 - klo: 23.05 »
Tuolta löytyy kattavammin öljyjen eroista: http://www.twf8.ws/new/tech/shocks/shock.htm
Tuon mukaan ainakaan Ultimate ei ole cst/10 vaan wt, jotka eivät ole vertailukelpoisia keskenään.

245
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 15.07.11 - klo: 21.16 »
Evolvan ykssuunta on 8mm. Vakio laippaan uusia reikiä ja kierteitä, tai Evolvan spurriin lisäreikä ja kaksi muuta "puolien" välistä. Keskireikäkään ei natsaa spurrissa, vaihtoehtoina alkuperäisen sorvaus Evolvan spurrin kokoon, tai spurrin reiän suurennus.

246
On siellä Alphan T850 .28 ja RTR .28 sekä Go, SH, Force ja Mach sallituissa RTR-kössöjen lisäksi. Tankkiväli ainakin SH:n kanssa meinasi muodostua ongelmaksi, eikä tehojakaan tuntunut älyttömästi olevan.

247
RC-kerhot ja -radat / Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« : 30.06.11 - klo: 23.51 »
Moottori on pakollinen, sekä pakoputki, paitsi sähköversioissa.

248
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 23.06.11 - klo: 17.37 »
Samaa meinasin ehdottaa.
Raisiossa on tuomarit ja kaikki, niin varmasti saadaan oikeudenmukaisesti katsottua kenellä kulkee.
Kalusto on samanmoista kaikilla, ei ole esim. vetotavassa eroa niin ei tarvitse kesken päivän kotiinkaan lähteä.

249
JQ Products / Vs: JQ Products - THE Car
« : 20.06.11 - klo: 23.21 »
VZ-B Speedin sylinterimitat XZ-B-lohkossa.
Ei ole muilla samanlaista.

The Engine:
Bore: 16.6mm
Stroke: 16.0mm

OS Speed 21XZ-B:
Bore: 16.27mm
Stroke: 16.8mm

OS Speed 21VZ-B:
Bore: 16.6mm
Stroke: 16.0mm

250
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 14.06.11 - klo: 23.48 »
Hei sellasta kysyn jos sen moottorin tulpan kierteet on menny syystä taikka toisesta rikki ni voiks ostaa uude **kanne** en tiiä niit moderneja sanoja tohonnoi .. Moottori grx18
Kyllä sen voi ostaa, jos on rahaa. Muuten eivät myy.
http://www.kyosho.fi/Modell_Detaljer.aspx?ArtNr=01.74017.01&BildLopNr=01

251
Pari päivää meni postilaatikkoon maksusta. Normaalisti ilman seurantaa olevat lähetykset ei näköjään tilaansa muuta seurannassa, eli näkyy edelleen monta viikkoa saapumisen jälkeen, että olisi tullipostissa edelleen.

254
Mulla oli 12€ alvia vain maksettavana, jospa riippuu summasta? Valitsin kauppalaskun muistaakseni, muttei sitä mihinkään tarvittu.

255
Kyllä kävi kätevästi tullaus. n.5min ja verkkopankissa alvin maksu saman tien. Mitään dokumentteja ei tarvinnut lähetellä, eikä odotella päätöksiä.  En kyllä lähde enää tullipostiin ajelemaan.

256
Kyosho / Vs: Ultima SC (Short Course) 2WD
« : 11.05.11 - klo: 22.55 »
Vakio 0-asteiset UM519:t sisäradoilla..  Vaihtoehtoisena löytyy 2mm ulospäin siirretyillä ylälinkin rei'illä UM519-2, joista ei kokemusta.

257
Eikai JP-2 ole efra-pilli? Ainakaan mulla ei leimaa siinä ole.
Honkkarin 0xx-pillit on Novarossi efra98xx-kopioita, milloin lie listalla olleet ko. Novarossit.

PS. Eilen tattiksella ei kyllä omaa autoa kuullut vitosten seasta, hyvä jos varikkosuoralla (Efra2081)  :wink:

258
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 06.05.11 - klo: 14.15 »
Meinasin lähinnä äänitasoja krossisuodatin - ins-box välillä. Kattelin kyllä että tattisuodattimia noissa on sisällä näköjään. Onkos noita 1/8 pokseja saatavilla Suomesta muuta kuin 1kpl Future-RC:llä?

259
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 06.05.11 - klo: 13.18 »
Se räkäletku pahimmillaan voimistaa ääntä tosi paljon. Ins-box vs. Krossisuodatin, mikähän lie ero.

260
Sähköautot / Vs: Hiilaripohjan suojaus
« : 05.05.11 - klo: 21.56 »
Motonetistä saa kiveniskuteippiä, voisi olla hyvää tavaraa?
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=41-3026

261
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 02.05.11 - klo: 13.05 »
TC02C takatorniin tein tuollaisen lisäosan, jonka jälkeen ei ole enää torni katkeillut, vaikka on ollut toiselta puolelta jo halki.

Tarvitaan:
4kpl M3x20 kupukantaruuveja siipitelineelle
Pala lasi-/hiilikuitulevyä
Yläruuviin levyn ja tornin väliin 4mm shimmejä ja alaruuviin 6mm

262
Vanhoja ratapolttiksia ei ole paljon täällä näkynyt. Kirppislöytö Graupner expert speed car '81... Osia puuttuu ja ajettuja ovat, pari koppaa ja Futaban rattiradio. Puuttuvat osat kun jostain löytyisi mm. tankki ja ehjä moottori, toki joutavat kiertoonkin jos jollakulla kiinnostusta.

263
Kilpailijoiden kanava / Vs: Maastosarja 2011
« : 28.04.11 - klo: 15.25 »
Tuolta:
ROAR

264
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« : 28.04.11 - klo: 12.44 »
Käännöskukkanen...
http://www.kyosho.se/modell_detaljer.aspx?ArtNr=01.31280T1&familj=FamInf7&BildLopNr=01
Ainoastaan MP9 TKI:ssä tuli/tulee AKA:n renkaat mukana, muissa malleissa pelkät vanteet. Nykyään lähes kaikki krossivanteet on sen muutaman millin isompia, myös AKA.

265
RC-kerhot ja -radat / Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« : 27.04.11 - klo: 11.35 »
GT-8:illa tuli ajettua "vastakarvaan" joku kisakin. Ei se oikein luonnolliselta tunnu ja pääsuoran pää on vielä pahempi. Varikko"muuria" ei liene varaa korottaa?

266
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 26.04.11 - klo: 23.11 »
Vetoakselipläjäys:

GT1 vakiovaihteisto - eteen IFW12Z (78mm*) / taakse IFW45 (89mm)
GT1 IGW008-vaihteisto - eteen IFW12Z / taakse IFW45
GT1 keskidiffillä - eteen IFW13 / taakse IFW45

GT2 vakiovaihteisto - eteen IFW45 / taakse IFW160 (113mm)
GT2 IGW008-vaihteisto - eteen IFW45 / taakse IFW160
GT2 keskidiffillä - eteen IFW161 (103mm) tai IS104 (103mm) kevennetty / taakse IFW160
GT2 taaksepäin siirretyllä omavalmiste Evolva-vaihteistolla - eteen ja taakse IS104

Kevennetty IFW335 (91mm) mainitaan sopivan korvaamaan IFW45

Pyörille käy joka nurkkaan sekä normaali krossarin takavetari IF125 (89,5mm)(lopetettu),että kevennetty IFW334.

Edessä mahtunee käyttämään myös hieman pidempää IFW142:a (90,7mm) tai kevennettyä IFW333:a
Mitä ilmeisimmin myös MP9:n IF456 voi käyttää joka nurkassa.

*Mitat ovat ristitapeista keskeltä keskelle, eli kupit/ulostulot jätetty pois, kuten Kyosho ne ilmoittaa.

267
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 26.04.11 - klo: 22.22 »
Joo, komento takasin. IGT 1 ja IGW008 toisesta lähteestä tietona: eteen IFW12Z ja taakse IFW45, aivan kuten on alkuperäisenkin vaihteiston kanssa.

PS: Mulla on yksi uusi IFW12Z pussissa vielä, jos kiinnostaa.

268
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 26.04.11 - klo: 14.50 »
Käytännössä se pituusero on aika tasan edessä ja takana.

edit: joku vois siirtää nämä ko.auton omaan topiciin..
edit2: Kirjoittelin vetoakseleista auton omaan topiciin pläjäyksen..

269
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 20.04.11 - klo: 14.05 »
Lähinnä nuo suuremmat c-arvot tulee kyseeseen silloin, kun on rajattu moottori, että saadaan kaikki hyöty irti siitä. Myös reilusti virtaa vievät, kuten nelivedot/ patterikasit saattaa hyötyä.
 Takavetosähkökrossit ja -corrit kuluttaa suht vähän, niin varmasti hyvin potkii tuollainen 5000mAh/20c akkukin. 4000mAh 25C halpis-kiinaliposta 5000mAh 50C kisa-akkuihin siirtyessä huomasi kyllä selkeän eron kiihtyvyydessä ja kaasutuntumassa, mutta tyytyväisenä tuli niillä vanhoillakin kurvailtua ilman ongelmia.

270
Jos en ihan väärin muista, niin kärkiviisikko oli tuuppeja, ainakin neljä ekaa ja nopeimmat kierrosajatkin taisi olla muutamalla tuuppikuskilla. Ei tuollaisilla radoilla sitä eroa tule juurikaan.
Turussa taas paikalliset nelkkukuskit veti ihan älytöntä kyytiä mattoradalla.

Sivuja: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 24