Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - jarkko

Sivuja: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 69
241
Tattikselle on 2013 kilpailukalenterissa alustavasti laitettu heinäkuun 13. päivälle TP-10 luokan SM-kilpailu (1/10 polttistouring). Siinähän moottorisääntö on mikä tahansa 0.12 kokoluokan moottori. Kaasuttimen kurkun koko on rajoitettu, mutta useimmissa RC-liikkeistä ostetuissa moottoreissa on vakiona oikean kokoinen kurkku.

Samoin alustavasti siellä on seuraavalle päivälle 14.7. laitettu LS-5 SM-osakilpailu ja sen oheisluokkana on yleensä ajettu GT-8 luokan kisa. GT-8 moottorisääntö kannattaa tsekata luokan säännöistä
http://rc10.fi/index.php?topic=64620.0


242
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT-stanukoneiden laatu
« : 21.11.12 - klo: 10.02 »
Rauhoitetaanpa tilannetta nyt sen verran, että mitään konevaihdoksia ei sääntöihin olla tällä kaudella tekemässä. Kuten tilanteesta on käynyt ilmi, useilla on ollut koneiden kanssa ongelmia, pääasiassa kuitenkin viimekauden erästä jossa tunnustettiinkin olleen ongelmia.

Keskustelemme lajiryhmän ja maahantuojien kesken - keskustelimme jo eilenkin - ja ilmoitamme mahdollisimman pian millaiseen ratkaisuun päädymme kunhan selviää myös tehtaan kanta. Väärinkäytösten vuoksi on vaikea sanoa mikä on todellinen valmistusvika ja mikä ei. Mutta selvää on että jokin ongelma on koneissa ollut ainakin viime kaudella isossa erässä ja selvitetään mitä sen kanssa voidaan tehdä.

Jos vihjaillaan väärinkäytöksistä ja aikaisemmassa viestissä puhuttiin "user erroreista", niin olisi varmaan maahantuojan ja ehkä lajiryhmän moottoriosaajien paikallaan opastaa tähän ALOITTELIJALUOKKAAN tulijoita vaikkapa täällä foorumilla  sellaiseen moottorin käyttötapaan, että nämä selvästi monien kohdalle osuneet hajoamiset EIVÄT VIE INTOA jatkamiseen.

Oma ongelmansa on sekin, jos moottorin magneettien "teho" tai magneettisuuden taso laskee NORMIKÄYTÖSSÄ liiallisen moottorin lämpiämisen vuoksi ilman että hajoaminen on selkeästi havaittavissa. Hiilettömien moottorien tullessa pienoisautoihin oli omat ongelmansa ja niistä päästiin yli.  Olisikohan nyt se tilanne, että valmistajat hakevat stock-luokkiin lisää tehoa ja pyrkivät nostamaan oman moottorinsa kilpailukyvyn muiden ohi keinoilla, jotka vaikuttavat voimakkaastikin moottorin kestävyyteen ja luotettavuuteen. Tai voihan kyseessä olla vain huono eräkin, jolloin vastuuntuntoinen takuumenettely nousee tärkeään asemaan.

Omaa kokemusta tuon moottorin käytöstä ei ole, mutta minua alkaa aina huolestuttaa, kun nousee esiin aloittelevien kuskien harrastamiseen MAHDOLLISESTI negatiivisesti vaikuttavia ilmiöitä.

243
Polttisautot / Vs: Hubipainot, miksi
« : 14.11.12 - klo: 18.07 »
Kyllä näitä samoja on kokeiltu Mugenissakin.... On monia asioita mitä ei ymmärrä mutta ne vaan toimii.... Muistan ajan kun ihmettelin ääneen miks touring autoissa ei ole Ratasdiffejä.... Joku herra totes mulle että kannatais opiskella fysiikka et tajuis miks ei ole ratas diffejä.... Noh mitä on nyt kaikissa touring autoissa.

Henkka, sä oot ihan guru  :grin:  Hyvä, että otit puheeksi, ja jo ihan muutamassa vuodessa melkein kaikki valmistajat noudattivat neuvoa.

Perhana pitäis useammin ajatella ääneen  :grin:  :grin:

Mitä, ajatteleksä hiljaisestikin  :grin: :grin: :grin:

244
...
Lisenssi ja yleensä kerhon jäsenyys on voimassa kalenterivuoden, eli jos nyt liittyy kerhoon ja hommaa lisenssin niin joutuu maksamaan nyt tästä loppukaudesta täydet summat ja heti vuodenvaihteen jälkeen toistamiseen.

Tulee parin kuukauden sisään maksettua kerhon jäsenmaksu sekä lisenssi kahteen kertaan, tai sitten jättävät ekan kisan väliin jottei tarvitse yhden FTT kauden aikana maksaa kerho ja lisenssi maksuja tuplaten.

Näinhän se uusien vasta FTT-sarjaa ajamaan tulevien vinkkelistä menee.

Luulenpa, että ylivuotisen sarjan vaikutuksia mietittäessä tämä uusiin osallistujiin ikävästi osuva epäkohta jäi vaan kokonaan havaitsematta. Tarkoitushan ei kenelläkään ole nostaa kynnystä uusille tulijoille, vaan mieluummin  päinvastoin. Nyt ollaan siinä tilanteessa, että säännöt ja ohjeistukset on julkaistu ja niiden mukaan ohjitaan menemään.

Kisajärjestäjä voinee nyt alkuvaiheessa vastaanottaa ilmoittautumisen uudelta kuskilta KITIn ulkopuolellakin, koska kaikki tarvittava tieto ja statuspäivitykset ei kuitenkaan ehdi KITIssä tulla kuntoon.

245
Polttisautot / Vs: Hubipainot, miksi
« : 14.11.12 - klo: 17.12 »
Neo-buggyn sivuilla uutisoidaan uusimmasta virityksestä laittaa 10-15 g painoja hubeihin. Parantaa käyttäytymistä ja kääntyvyyttä. Olen ollut siinä uskossa, että jousittamaton massa on pahasta. Miksi se tässä on parannus? Vai onko tämä hämäys MM-kisojen alla!

Kyllä näitä samoja on kokeiltu Mugenissakin.... On monia asioita mitä ei ymmärrä mutta ne vaan toimii.... Muistan ajan kun ihmettelin ääneen miks touring autoissa ei ole Ratasdiffejä.... Joku herra totes mulle että kannatais opiskella fysiikka et tajuis miks ei ole ratas diffejä.... Noh mitä on nyt kaikissa touring autoissa.

Henkka, sä oot ihan guru  :grin:  Hyvä, että otit puheeksi, ja jo ihan muutamassa vuodessa melkein kaikki valmistajat noudattivat neuvoa.

246
Kysymykset ovat toistaiseksi tulleet muilta kuin viriluokan kuskeilta. Siis so far so good.

Tosin olen sitä mieltä, että akk:n tulisi akk:n itsensä valvomien ja akk:n omien sääntöjen puitteissa toteutettavien kilpailujen kohdalla voida toimia sillä tavalla joustavasti ja järki kädessä, ettei harrastajaa edes teoriassa pakoteta ostamaan kahden kauden lisenssejä ajaaksen yhden vuoden sarjan, kuten yksi uusi harrastaja jo kertoi "joutuneensa" tekemään kun oli tunnollisena hoitanut lisenssiasiaa ajoissa.


247
Mun tietojen mukaan tuota tutustumislisenssiä=kertalisenssiä ei ole pienoisautoilussa käytössä. Kertalisenssiä ei hallitus hyväksynyt, tein ehdotuksen siitä viime vuoden puolella. Syynä mm. lisenssin edullinen hinta.


AKK:n sääntökirja sanoo:

"Tutustumislisenssi
Lisenssi on käytettävissä seurojen jäsentenvälisissä kilpailuissa pienoisautoilussa...."


http://www.autourheilu.fi/attachements/2012-11-01T16-06-03175.pdf
sivu 15

Siis tutustumislisenssi on käytettävissä pienoisautoilussa. PKSRCA voinee näinollen hyväksyä FTT I kilpailussa mukaan osallistujan kertalisenssillä.

248
Kilpailijoiden kanava / Vs: TP-10 Suomen sarjasäännöt
« : 13.11.12 - klo: 13.34 »
EFRA teki hiljattain päätöksen, että TP-10 EM-kisoissa siirrytään 1-tyyppi handout renkaiden käyttöön.
Syyksi päätökseen on kerrottu renkaiden pidottamiseen liittyneet ongelmat.

PM:ien osalta on päätetty pitää rengas vapaana eli poiketaan EFRAn päätöksestä.

Ehdotan, että myös Suomen 2013 TP-10 SM-sarjassa poiketaan EFRAn päätöksestä, koska käsittääkseni meillä ei ole ollut sellaista renkaiden pidotusongelmaa, jota tämä EFRAn päätös pyrkii korjaamaan.

249
Tulokset / Vs: FTT Warm-up 10.11 tulokset
« : 12.11.12 - klo: 13.19 »
Onnittelut Hilpille hienosta ajosta!
Ymmärsinkö oikein että oli kaikki 3 heattia 0.4sek sisällä?Jos näin oli niin HUH HUH!ÄIJÄ on ELÄIN!
Ja jos ymmärsin tulokset väärin niin oot siiten vain ÄIJÄ :grin:

Todellakin Timo ajoi kaikki kolme FINAALIA 0,4 sek tarkkuudella samaan tulokseen ja aikaan. Se kertoo voittajan suorituksen varmuudesta MUTTA myös se kertoo siitä kuinka hyvin muut TSS-10 A-finalistit osasivat antaa tietä kärkiautolle.

250
Korjataan 1. eräharjoituksen jälkeen räikeimmät vääryydet, jos sellaisia näyttää olevan.

Erälistan pohjana on ollut FTT-ranking ja Lohjan tuoreen alue-8 tulokset.  Joillakin ei ole merkintöjä kummassakaan ja silloin paikka voi olla liian hitaassa eräryhmässä, mutta eräharjoitus kertoo missä mennään.

Kerhokisasta kun on kysymys, niin haluttiin ottaa vastaan eilen illalla tulleita myöhäisiä muutostoiveita ja siitä seurasi myöhäistä tiedotusta ja ehkä tarvetta aamun jatkosäätöön.

Tervetuloa.

251
Kilpailukutsut / FTT Warm-up 10.11. erälista ja aikataulu
« : 09.11.12 - klo: 15.08 »
Huomisen kilpailun erälista ja aikataulu alla.

Kisapaikan ovat avautuvat klo 08.15.

ERÄLISTA

Ryhmänroluokkasukunimietunimi
11TSS-10MalinenLauri
12TSS-10JuhaSöderholm
13TSS-10PylväläinenMika
14TSS-10MalinenJyrki
15TSS-10MatikainenTapio
16TSS-10HellströmJerry
21TSS-10HilpiTimo
22TSS-10ViitaniemiArtti
23TSS-10MäkiläAleksi
24TSS-10HyvärinenJoonas
25TSS-10LaasanenRoope
26TSS-10RaskuToni
31TSP-10MustonenJarkko
32TSP-10HoviJani
33TSP-10KuronenPekka
34TSP-10KotolaJonni
35TSP-10SojakkaThomas
36TSP-10IlvessaloLasse
37TSP-10Jiri JokinenJiri
38TSP-10TakkinenSami
41TSP-10ToivonenAxel
42TSP-10vuorenmaaniko
43TSP-10FredrikssonHenri
44TSP-10JuhaSöderholm
45TSP-10EgorovAlexey
46TSP-10SinervoNiko
47TSP-10TsistovskiMihail
48TSP-10HyppönenVille
51TSP-10RönnqvistRisto
52TSP-10HäkämiesJukka
53TSP-10LehtimäkiSauli
54TSP-10PerolaPatrik
55TSP-10VodnevAlexandr
56TSP-10SäiläJaakko
57TSP-10HaakanaJussi
61TSM-10PoutiainenAugust
62TSM-10LouhiJaakko
63TSM-10EklundValtteri
64TSM-10TrofimovKirill
65TSM-10Jörg MiikaelTiit
66TSM-10MairueTomi
67TSM-10KiselevKirill
68TSM-10ChmigalGeorgy
69TSM-10LehtojärviJethro
610TSM-10PesonenEetu

AIKATAULU

TIME TABLEPKSRCA /  FTT Warm-up race
10.11.2012Tikkurila RC-center
Doors opening08.15
Practise ClassPractise 1 Practise 2
Heat1TSS-1009.00 10.00
Heat2TSS-10 09.07 10.07
Heat3TSP-10 09.14 10.14
Heat4TSP-10 09.21 10.21
Heat5TSP-1009.2810.28
Heat6TSM-1009.3510.35
Registration09.15-10.30
Drivers meeting 09.45
Qualification Class Qual. 1 Qual. 2 Qual. 3
Heat1TSS-10 11.00 12.00 13.00
Heat2TSS-10 11.07 12.07 13.07
Heat3TSS-10 11.14 12.14 13.14
Heat4TSP-10 11.21 12.21 13.21
Heat5TSP-1011.2812.2813.28
Heat6TSM-1011.3512.3513.35
Finals Class.Fin. 1.2Fin. 2.3Fin. 3
CTSP-1014.1015.1016.10
BTSS-10 14.18 15.18 16.18
BTSP-1014.2615.2616.26
ATSS-10 14.34 15.34 16.34
ATSP-1014.4215.4216.42
ATSM-10 14.50 15.5016.50
  
Price giving17.15 

252
Onko kisapaikalla renkaita myytävänä, mahdollisesti jo heti aamusta?

Hobbyfactoryllä on kuulemma renkaat myynnissä kisapaikalla, tavalla tai toisella. Venäläiset myös kyselivät samaa aikaisemmin.

253
Toteutuuko tässä kisassa sääntö radan suhteen? Ei ilmeisesti, kuten kerhokisoissa yleensä on otettu säännöt kevyemmin? Ajattelin, että tämä on varmasti oleellinen tieto...

Ainiin, onko pomppuradalla meininki päällä kisan ajan? Aprikoin otanko tuuppilootan messiin.

Lainaus käyttäjältä: "FTT-ohjeisto 2013
Perjantaina ei ole vapaata harjoitusta. Kisaradan tulee olla profiililtaan uusi ja ajamaton.

Itse FTT kisassa mennään sääntöjen mukaan, mutta tämä warmup on, kuten totesit, kerhokisa ja sääntöjen suhteen rennompi. Matot on samat ja nyt on hyvä tilaisuus säätää autoa suunnilleen sellaiselle pidolle kuin mikä tulee FTT:ssäkin olemaan.

Sekin tuo hieman vaihtelua, että radalla ajetaan nyt lauantaina myötäpäivään.

Turistirata on perjantaina auki RC-centerimme aukioloaikojen puitteissa (ks. nimenhuuto). Jossain kohtaa ehkä tulee pieni huoltotauko, mutta ei isoa haittaa.

Krossirata on suljettu kilpailun ajan, koska meteliä tulee sen verran, että turistikuskeja viime talvena asia häiritsi. Toisekseen varikolla saattaisi tulla aika ahdasta, jos krossiradan normaali lauantaiporukka olisi kokonaisuudessaan paikalla. Kisan jälkeen kaikki radat auki ja yleensä ajot jatkuu puoli kymmeneen asti.

254
Ilmoittautuneita tällä hetkellä 25

Linkki reaaliaikaiseen listaan
http://tinyurl.com/9szhkur
Listaa voi sortata klikkaamalla punaista otsikkoa "Section"

TSM-10    6 kpl
TSP-10    13
TSS-10     6   (5 listassa + 1 ulkopuolella)


255
Hyvä vaihtoehto uuden rtr-paketin ostamiselle on käytetty hyväkuntoinen kokeneen harrastajan second hand tasokkaampi auto, jonka saattaa saada valmiiksi asennetulla kunnollisella servollakin.

256
Kyosho / Vs: Ultima SC (Short Course) 2WD
« : 24.10.12 - klo: 15.53 »
Kuinka paljon 2WD SC-auton ajettavuuteen tai takapitoon yleisesti (merkistä riippumatta) vaikuttaa korin "lisäpalat"
-lavan takareunaan kiinnitetty irtosiipi
-ohjaamon takakulmien paikkeille kiinnitetyt numerolatkät

SC cupin kisan kuvissa joillakin näkyi olevan toinen tai molemmat käytössä.

257
Juniorien auto+kalustoasioihin sellainen moniin radoilla tehtyihin havaintoihin perustuva kommentti, että junnun auton vauhti voi olla hyvinkin hidas, alussa ihan kävelyvauhtikin riittää. Tärkeintä on, ettei auto ole liian vaikea ajaa ja vaikeus kasvaa "vauhdin neliössä". Lapsi arvostaa harrastuksen alkuvaiheissa enemmän iskän kanssa yhteistä  puuhaamista ja omaa hauskaa ja helppoa autoa kuin kovaa vauhtia. Vauhdin hurma tulee ikävuosien mukana myöhemmin.

Jos se ensimmäinen auto on jo kovempaankin vauhtiin kykenevä, niin radiossa tulisi olla kaasun EPA -säätö, jolla moottorin käytössä olevan maksimitehon eli vauhdin voi tiputtaa sille tasolle, että ajaminen on hanskassa. Kun juniorien osaaminen kehittyy hurjan nopeasti, niin sitä EPAa saa olla jo piankin säätämässä niin että auto tarjoaa kovempaa vauhtia.

258
.....ja kuten jo sanottu niin matalamman painopisteen omaavaa autoa tilalle.

Missä malleissa painopiste on muita merkittävästi alempana?  Onkohan hyötyä painon lisäämisestä mahdollisimman alas, esim. akun alle lyijylevyä tms. Onko kukaan testannut mitä vaikuttaa?

259
...Katsoin Jarkko  nuo videot ja tsiisus ku oli ajolinjat pojilla hanskassa että tämä tuntuu vaativan paneutumista ennenkuin uskaltaa muiden seuraan töpeksimään....

Onneksi ei tarvitsekaan hypätä uutena harrastajana heti ajamaan samaan erään luokan huippujen kanssa. Kisaamiseen ei kannata suhtautua turhan varovaisesti. Useimmille kilpailupäivät ovat niitä harrastuksen huippupäiviä.
Kisoissa alkueräsysteemi järjestää aina osallistujajoukon nopeuden mukaan järjestykseen ja pääsääntöisesti kukin saa ajella suunnilleen samanvauhtisten kaverien kanssa finaalierät.

Kun olet valmis, niin kerro mielellään mihin laitteeseen teillä päädyttiin  :grin:

260
Nyt mennään oikeaan suuntaan eli alkaa löytyä paikallista porukkaa jonka kanssa on aina hyvä lähtökohta harrastukseen sisälle pääsemiseen.

Jos lähiradan porukoilla on pääasiassa jonkin tietyn merkkisiä autoja, niin se merkki on aina yksi melko turvallinen valinta. Varaosia tarvitaan silloin tällöin ja niiden saatavuus kannattaa varmistaa.

Viime viikonloppuna oli meidän radalla Tikkurilassa SC (=Corr) cupin 1. osakilpailu, johon osallistui yli 50 kuskia (nelkut + takavedot yhteenlaskien)
Radalla oli monia hyvinkin edullisia ajopelejä. Alla on linkki takavedon A-finaaliin, jossa kärkikaverit ovat SM-kärkikahinoissa krossiluokissa. Meno on aika nätisti hanskassa vaikka kalusto on ihan samaa kuin häntäpäänkin kuskeilla. Eroina lähinnä kokemuksen kautta syntynyt osaaminen ajamiseen ja auton säätämiseen.
http://rc10.fi/index.php?topic=69560.msg640987#msg640987

Harjattomat moottorit on näillä pojilla haarukassa 7.5T - 10.5T (ehkä enemmän B- ja C- finaaleissa).

261
Olen itse jo hyvän matkaa pappaluokan puolella ja parin vuoden tauon jälkeen kasasin itselleni takavetoisen corr- eli SC-luokan auton. Melko aloittelijatasoiselle harrastajalle isokokoinen auto tuntuu paremmalta ja takaveto antaa "tunnelmaa" ajamiseen.

Ensimmäisellä ajokerralla jo tuli nopeasti mieleen, että tuo voisi olla mökillekin sopiva laite ja into ulkona, pihoilla jne erilaisilla ajopaikoilla ajamiseen vaan kasvoi, kun näin tämän erinomaisen videon, jossa pääosassa on juuri takavetoinen corr-auto. Näiden autojen suosio on vahvassa kasvussa Suomessa. Merkkejä löytyy monia ja Ready-To-Run -pakettien hinnat alkavat jostain 150 euron paikkeilta.

Linkki videoon:
http://rc10.fi/index.php?topic=49437.msg617279#msg617279

262
Yleinen keskustelu / Vs: TRFT Studios
« : 22.10.12 - klo: 11.57 »
Aivan mahtavaa videota tuupin hienosta finaalitaistosta. Videon kuvaus ja laatu muutenkin molemmat +++++

Kiitos!!!

263
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT ohjeisto 2013 (2012-)
« : 22.10.12 - klo: 11.27 »
Englanniksi ei sääntöjä löydy. Löytyykö viime vuoden säännöt ?.
Aikaisempina vuosina ulkomaan eläville on tehty aina semmonen parin sivun tiivistelmä tärkeimmistä sääntökohdista.

Onko lajiryhmällä/lajiyhteyshenkilöllä työn alla vastaava englanninkielinen tiivistelmä tämän vuoden sääntöjen tärkeimmistä kohdista?

Voin toimiä tiedoston välittäjänä kyselijöille tai antaa yhteystiedot, kumpi vaan.

264
Eurorc.com / Vs: Team C Short Course -auto TS2
« : 18.10.12 - klo: 11.09 »
Aivan mahtavaa ajovideota, josta tuli mieleen että saako tähän vehkeeseen sisäkoria?

Oma uusi auto on niin puhdas ja siisti, että tekee pahaa ajatuskin noista kivistä ja pölyistä sotkemassa noparia, vastaria jne kaikkea muuta korin alla.


Toinen juttu vielä. onko kaikki poistaneet tuon Area52 kokoamisartikkelissa mainitun slipperin rattaassa olevan valujämän? Omassani en moista huomannut tai se vaan oli niin pieni ettei osunut silmään.

265
Teen työssäni verkkohaastatteluja (="kysely", jossa pääpaino avoimissa kommenteissa rasti ruutuun vastaamisen sijaan). Tavoitteena on kaivaa esiin "joukkojen viisaus johtamisen ja päätöksenteon tueksi". Joukkojen koko on projekteissamme vaihdellut haarukassa 10 - 120.000 osallistujaa.

Tältä pohjalta sanoisin, että 50% otos tuo jo koko populaation ajattelusta esiin 85-90% ja antaa melko luotettavan kuvan sen toisenkin puolikkaan ajattelusta.

Tilanteissa missä on kaksi päälinjaa vastakkain on tärkeää varmistaa, että kukin vastaaja vastaa vain yhden kerran.

Varmasti on totta, että vaikkapa M-8 luokan rengasasiaa kartoitettaessa on pakko käyttää osallistujien tavoittamiseen sähköpostiosoitteita. Touringin luokkapohdinta samoin. Muuten edustavuus ja otoksen luotettavuus jäävät vajaiksi.

Kitistähän löytyy kattavasti sähköpostiosoitteet niille jotka ovat ilmoittautuneet Kitin kautta kisoihin. Eiköhän niitä voisi käyttää "gallupin" järjestämiseen.

266
Kilpailijoiden kanava / Vs: M-8 yksityyppirenkaat?
« : 15.10.12 - klo: 15.49 »
Ajoin yhdellä ja samalla setupilla turistin läpi viimekaudella... Täysin samalla setupilla millä ajoin myös siellä ääripääpidolla, eli tikkurilassa.

Ei tarvetta setuppimuutokseen tai ajotapaan.

Sama ajotapa ja setuppi näytti tuottavan tulosta ympäri suomen radoilla.

ei muutoksia pitoon vaikuttaviin säätöihin autossa?

ei muutoksia pidotukseen?

ei muutoksia ajotapaan?

>>> ei usko!!!   Jonkun elementin on pakko muuttua, kun pito oikeasti vaihtelee ihan kunnolla matolta toiselle.

267
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT ohjeisto 2013 (2012-)
« : 15.10.12 - klo: 10.41 »
Pietarin alueelta on kiinnostusta osallistua FTT ja muihin turistikisoihin Suomessa.

Heiltä tuli pyyntö saada FTT "rules and regulations" in english.

Löytyykö FTT-säännöistä enkkuversiota?

Jos löytyy, niin sen voisi vaikka linkittää tähän topikkiin ulkomaalaisia varten.

268
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT ohjeisto 2013 (2012-)
« : 14.10.12 - klo: 14.57 »
Pksrcan puolesta omissa nimissäni pahoittelen kaikkia aiheuttamiamme hankaluuksia ja vaikeuksia yrittäessämme vastata kaikkien toivomuksiin väliaikaisen ja epätäydellisen tiedon varassa.

Over and out.


269
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT ohjeisto 2013 (2012-)
« : 13.10.12 - klo: 10.08 »
Mitkä ovat muuttuneet asiat renkaiden lisäksi?

270
Team C / Vs: Team C TS2
« : 27.09.12 - klo: 15.11 »
Kiitos moottorivinkeistä. 

Eilen ruuvasin vielä kokoamisvaiheessa olevaan autooni 10.5T moottorin ja säädin moottorin puolelta ennakkoa lisää.
Nämä kommentit kuultuani palautan ennakon moottorissa tehdasasetuksiin ja otan 13.5 moottorin mukaan kun pääsen radalle ekaa kertaa.

Oliko teillä paketin mukana tullut 19-hampainen pinjoni käytössä?

Sivuja: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 69