Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Mordex

Sivuja: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 14
241
Bensa-autot / Vs: projektit
« : 17.10.12 - klo: 20.37 »
Mulla jäi. 72€ verokarhulle siitä hyvästä.

242
Bensa-autot / Vs: projektit
« : 17.10.12 - klo: 20.01 »
Ei se kauaa tuossa pyödällä pölyttynyt, eli kiinni on jo  :wink:

243
Bensa-autot / Vs: projektit
« : 17.10.12 - klo: 19.18 »
Mulle tuli kone tänään. Huomenna jos toi kerpeleen sade lakkais ni pääsis ensisauhuille.

244
Monologi jatkuu...

Tuli taas askarreltua. Myös mulla tuo takapään kumihärpäke oli aika riekaleina ja päätin korjata ongelman kunnolla. Eli tuossa on tommosta kutistemuovia nyt ympärillä semmosen 3mm. Aine on siis vähän kun kutistesukka potenssiin 100, kutisessaan ja jäähtyessään siitä tulee yhtä kovaa kuin muovista. Päätin säästää vielä vähän lisää ja tekasin tuommoset lokaritkin taakse:



Ei ehkä kedon kaunein kukkanen, mutta varmasti kestää  :grin:

245
Tuli tuossa vaihdettua jäykempiä litkuja diffeihin (30k/100k/10k) tulevan tehokkaamman koneen johdosta ja siinä samalla huomasin, että toinen etupään vetoakseli näytti hieman oudolta:



Eli tuo pinni on lähteny liikkelle tai ollu tuollainen alusta asti. Laitoin modelsportille viestiä josko laittaisivat uuden. Tosin kerkesin jo aikasemmin tilata varalle FLM:n vastaavan osan, jolla on elinikäinen takuu ja muutenkin tuo pinnin kiinnitys on fiksumpi.

246
Bensa-autot / Vs: Bensa-autot
« : 14.10.12 - klo: 17.09 »
Mitäs mieltä kokeneemmat konkarit on sisääajon tarpeellisuudesta? Hieman vaan mietityttää, kun ilmeisesti Zenoah ei koe sitä tarpeelliseksi, eikä myöskään Gizmomotors josta ostin viritetyn Zenoahin koneen, mutta vastaanväittäjiä löytyy yhtälailla.

Eli lähinnä onko jollain omakohtaisia kokemuksia siitä, mitä voi seurata jos konetta ei sisäänajeta?

247
Kyosho / Vs: DRX VE
« : 14.10.12 - klo: 13.39 »
Kävin eilen Lavangossa rallailemassa, kivaa oli, mutta huomasin loppua kohden, että spurri oli syönyt akkukoteloa ja melkein osunut akkuunkin ja siinä samalla tuhosi itseänsä. Muilla tapahtunut moista?

Sinäänsä outoa, kun ei tuo keskidiffin teline tai akkukotelo näyttäisi sen suuremmin liikkuvan. Kaipa mun pehmeäkuorinen akku turposi hieman ajossa ja siirsi akkukotelon reunaa spurria kohti, muuta selitystä en tuolle keksi. Eipä siinä paljon ole ilmaa välissä kyllä.

Päätin kääntää akun lappeeleen välttyäkseni isommilla vahingoilta ja laitoin teräksisen spurrin tilaukseen. Eiköhän se siitä.

248
Tänään on ilmeisesti sillä suunnalla ollut kuivaa ja huominenkin näyttäisi lupaavalta. Eli näillä näkymin tulen vierailemaan huomenna DRX:n ja 5T Fluxin kera.

249
Kyosho / Vs: DRX VE
« : 11.10.12 - klo: 18.45 »
Postimies toi foamipuskurin taakse ja diffeihin toiset rattaat.

Tiedoksi, että tuo takapuskuri ei sitten mahdu Fiestan koppaan sellaisenaan vaan sitä foamia pitää karsia aika rankalla kädellä.

Diffit oli kuivat (olisihan ne pitänyt tietty ensitöikseen tarkistaa RTR:ssä), yllättävän hyvä oli ajaa siitä huolimatta, mutta nyt on sitten 5k-7k-2k litkut sisällä. Lauantaina jos lähtis lavankoon testaamaan miten toimii, sikälimikäli sää suosii.

250
Bensa-autot / Vs: 2-tahti moottorin virittely
« : 11.10.12 - klo: 18.30 »
Ite tuon 30,5cc tilasin ja postit oli 45$.
Ensiviikolla toivottavasti tulisi jo..

Otitko tavallista nopeemmalla toimituksella? Itelle makso toimitus vaan 25$ (First Class International). 5.10 lähti matkaan ja ei ainakaan vielä näy suomen seurannassa.

251
Harmi kun nuo tuplaservo radiotrayt on kaikki hinnalla pilattu. Satasella halvin ja GFR kehtaa pyytää 300$, ei voi kun pyöritellä silmiä...

http://www.gofasterracing.com/products/gfr-dual-servo-radio-tray

Tuohon hintaa pitäisi olla servot mukana ja siltikin olisi ylihintanen imo.

252
Taisi se vääntää hieman vähemmän kun 0236-malli, mutta lukemani mukaan ei silti lämpenisi niin pahasti.

Itse en hirveitä odota myöskään, mutta toisaalta kun olen sormella koittanut servon kuorta pitkän ajon jälkeen, niin ei sitä siinä voinu sekunttia pidempään pitää. Noissahan tuo alumiinen kuori on ilmeisesti jo itsessään jäähdytysiilin roolissa, eli suurinosa lämmöstä siirtyy sisuksista siihen, joten en myöskään ihmettelisi jos tuosta virityksestä saisi vaikka 5-10min enemmän ajoaikaa ennen takkuilua.

253
Tämmönen viritys tuli tehtyä joutessani:



Josko tuo edes hieman auttaisi tuohon servon hyytymiseen.

254
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 09.10.12 - klo: 20.55 »
damakea tuli autoon, takaiskari, takadiffi, patterikotelo ja yksi lipo meni hieman uuteen muotoon, lähinnä sen takia kun laskeutui kiven päälle :tongue:

Mahtoi olla melkonen tälli. Onneks ei ilmeisesti lipo kuitenkaan syttyny palamaan, siitä ois voinu tulla kallis kokko. Laita toki kuva damagesta  :wink:

255
Tulis nyt toi Gizmon paketti perille, niin pääsis viikonloppuna Lavankoon koittamaan miten tuo GZ-30.5 pärisee Losissa. Brucelta kyselin sisäänajosta ja hän vastas "Motti lämpimäks ja nupit kaakkoon", sopii mulle  :grin:

256
Kyosho / Vs: DRX VE
« : 07.10.12 - klo: 21.20 »
Ahaa, no sitten. Näkemysero vaan. Itsellä tuo Savagella ajelu määrittelee termin bashing, eli ajetaan autolla reikä päässä välittämättä siitä hajoaako jotain vai ei. No ei siitä sen enempää.

Kantani alkuperäiseen kysymykseen on muuttumaton, eli ei tätä autoa kannata hommata jos haluaa 5 metrin ilmalentoja ja keulimista.

257
Kyosho / Vs: DRX VE
« : 07.10.12 - klo: 13.26 »
Mistäs moisen käsityksen sait? Ei hän tietääkseni autoa sen kummemin ole kaltoin kohdellut, ainakaan täälä lukemani perusteella. Eihän soralla/asfaltilla ajo ja pienet hyppyrit nyt mitään bäshäämistä ole, vaan sitä itetteään johon auto on tarkoitettu. Jo pelkästään korien hinnat luulisi kitkevän halut auton suurempaan väärinkäyttöön. Esim. tuo Fiestan koppa maksaa 170€ valmiiksi maalattuna. Itsellä ainakin tekee pahaa katsoa, kun auton kippaa välillä katolleen.

Ylitehoinen Savage Flux, isot ilmalennot, epäonnistuneet laskeutumiset ja "wtf, eikö se muka hajonnu...  :shocked:" hetket. Ne on asia erikseen  :wink:

258
Kyosho / Vs: DRX VE
« : 07.10.12 - klo: 12.46 »
Mutuna sanoisin, että ei tuo hirveetä bäshäämistä kestä, eikä tätä bäshäämiseen kannata hankkia. Vakiosähköt ei kestä 4s, mutta kyllähän varmaan auton kun auton saa keulimaan kun tarpeeksi ylitehoiset sähköt laittaa kiinni, keskidiffin lukkoon ja pitoa taakse. Tiedä sitten miksi kukaan tätä autoa siihenkään tarkoitukseen hommaisi.

259
Se servohan on Savöx SV-0236MG eri kuorisssa, jolla on tunnetusti noita lämpöongelmia. Ite siirsin sen Kaasu/Jarru -servoksi ja ostin Savöx SV-0235MG:n ohjaukseen. Sekin kyllä hyytyy kun lämpenee, mutta ei niin nopeasti.

260
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 06.10.12 - klo: 19.10 »
Laitoin high speed idlerin, bajan renkaat ja lähdin tekemään pari speedrunia...Nopeudesta en tiedä, mutta noparin black box näyttää 4900wattia/~6.6HP piikeissä. Joka on about kilo per hp ja sen kyllä huomas, auto käytännössä lensi ja 200 metriä leveä kenttä meni päästä päähän, että hups vaan  :grin: Ohikulkijoiden kommenentit oli luokkaa "ei jumalauta...  :shocked:".

No mutta se siitä kivasta, ei viitti tuhota noita akkuja joten laitan normi idlerin takas.

261
Kyosho / Vs: DRX VE
« : 06.10.12 - klo: 14.26 »
Jostain lukasin, että nuo Inferno GT:n vakiorenkaat kuluu tosi nopsaan. Laitahan sitte GT Warrior raporttia onko todellakin näin.

262
Hinnalla pilattu :/

263
Kyosho / Vs: DRX VE
« : 05.10.12 - klo: 19.32 »
Aukeshan se kerpele. Seisoin koko painolla renkaan päällä ja väänsin räikällä niin maaaan perkleesti. Mahto olla hyvittava näky  :grin:

264
Kyosho / Vs: DRX VE
« : 05.10.12 - klo: 18.45 »
Tuli sitte ilmeisesti väännettyä nuo pyörän mutterit astetta liian tiukalle. Nyt ei saa auki edes DeWaltin 18v ruuvinvääntimellä tai puolimetrisellä räikällä...Vinkkejä?  :undecided:

266
Kyosho / Vs: DRX VE
« : 04.10.12 - klo: 18.37 »
Mitkäs vanteet/renkaat nuo on? Voisi itellekkin hommata.

267
Bensa-autot / Vs: projektit
« : 04.10.12 - klo: 18.19 »
Jeps, itsekkin otan tuon 990:n samaan pakettiin tuon GZ-30.5 Longblock motin kanssa. Verokarhuhan siitä tietysti ryöstää vielä hyvän siivun, mutta silti ihan hyvä hinta tulee paketille, jos nuo tuon Brucen lupaamat lukemat on sinne päinkään.

268
Bensa-autot / Vs: projektit
« : 04.10.12 - klo: 15.16 »
Heh, tais Brucella mennä suomalaiset sekasin. Laitto mulle tilaukseen tuon RCMK:n  :grin:

269
Bensa-autot / Vs: projektit
« : 04.10.12 - klo: 14.01 »
Kyselin tuosta GY 30.5 LONGBLOCKista:

Are the 7.5 HP and over 3lbs of torque figures accurate? yes 100%

Noh, kohta lähtee tilaus. Saas nähdä  :grin:

270
Laita suoraan mailia Horizon Hobbylle. Niillä on paras asiakaspalvelu mihin olen törmänny. Jollekkin olivat jopa lähettäneet uuden pohjalevyn ilman sen kummempia kuulusteluita, eli en ihmettelisi vaikka laittaisivat sullekkin uudet osat ihan mukisematta.

http://www.horizonhobby.co.uk/

Sivuja: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 14