Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Lerppu86

Sivuja: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12 13 ... 34
271
Bensa-autot / Vs: HPI baja projektit
« : 10.03.14 - klo: 11.17 »
En ole.

Meidän vuoden vanha tyttö oli niin sairaana että vaati sairaala hoitoa. Nyt on ajatukset aivan muualla kuin harrasteen parissa... Ainakin täällä kuopiossa on niin märkää etten ajamaan lähtisi muutenkaan. Kunhan kelit kuivaa ja saadaan arki taas pyörimään normaalisti niin palaan auton kimppuun sitten.

272
Bensa-autot / Vs: HPI baja projektit
« : 01.03.14 - klo: 20.39 »
En ole nyt koneen lähettyvillä. Huomenna palataan kotiin niin pitää vielä pyöritellä konetta ympäri ja ottaa ianille niitä kuvia kuljetusvaurioista.


273
Bensa-autot / Vs: HPI baja projektit
« : 01.03.14 - klo: 07.02 »
Juurikin näin. Ian lähettää uuden sinisen kannen ja kaasulinkistön, koska ne minä alunperinkin tilasin, eikä niitä ollut mukana.

Jään odottelemaan saanko hyvitystä noista vaurioista. Onhan kone kuitenkin ollut vakuutettu matkan ajan joten kyllähän ups joutuu tilille asiasta.

274
Bensa-autot / Vs: HPI baja projektit
« : 28.02.14 - klo: 05.42 »
Voi se seilasi pitkin eurooppaa.

Pakkauskin on vaihtunut jossain vaiheessa, koska laatikossa ei ollut yhtään pehmikettä jäljellä.

Laitoin ianille viestiä ja pahoitteli että oli unohtanut tuon sylinterinkannen anodisoida siniseksi. Lupasi tehdä uuden ja lähettää sen sitten minulle. Sanoi että se veisi noin viikon. Tuon punaisen saisin pitää ikäänkuin varaosana.

Kaasulinkistön oli unohtanut myös, joten lähettää sen myös.

Tuosta kytkimen tuesta pyysi pari kuvaa lisää jotta voi aloittaa reklamoinnin upsin kanssa. Toivoi että pääsevät yhteisymmärrykseen jollakin tavalla ja mahdollisesti korvaavat jotain sitten. Onhan tuo sääli että noin kallis tuote vaurioituu matkalla. Paketti on avattu, koska minun osoitetiedot olivat tuhoutuneet. Moottori on todennäköisesti paketoitu uudestaan, mutta pehmikkeitä ei ole laitettu takaisin. Mikä nyt vähintään on uskomatonta huolimattomuutta.

275
Bensa-autot / Vs: HPI baja projektit
« : 27.02.14 - klo: 18.09 »
Kyllähän sähkö nelikko perässä pysyy ellei mene ohikin. Ja meneehän se, onhan siinä neljä vetävää pyörää. Tuo omahan keulii vain ympäri. Sähköstä saa aina tehoja hirveet määrät eikä niissä ole viivettä niinkuin polttiksissa. Vääntöä myös sähkössä on pirusti enemmän.

Mielenkiintoista tosin olisi nähdä tuollainenkin sähkö ajokki livenä toiminnassa. Jos kuopioon eksyt niin voihan sitä jossain koittaa, mutta näin vuoden vanhan isänä ei oikein tienpäälle pääse itse lähtemään.

276
Bensa-autot / Vs: HPI baja projektit
« : 27.02.14 - klo: 16.40 »
Putki oli ok. Laittelen kuvia lisää kun projekti etenee.

moggi-samulille että nyt ei ainakaan seuraavaan viikkoon ole aikaa tehdä mitään. Mitäs oli mielessä?  :roll:

Pari kuvaa nyt kuitenkin










277
Bensa-autot / Vs: HPI baja projektit
« : 27.02.14 - klo: 11.48 »
Kone saapui tänään mutta muutama asia kävi ilmi

- kaasulinkistö puuttuu
- kansi on punainen (tilasin sinisen)
- vasen moottori tuki vääntynyt
- kytkimen puolen tukijalan kulma on saanut osumaa ja kulma kasassa.

Paketissa on joskus ollut niitä vaahtokarkki pehmusteita. Tästä todisteena muutama kiinni rivaston välissä. Nyt pakkauksessa ei ollut enää mitään pehmikettä vaan moottori oli muovipussissa.

Kyllähän tätä nyt kannatti kolme kuukautta odottaa? Voi hevon...
Taitaa lähteä reklamaatiota upsin suuntaan.

278
Bensa-autot / Vs: HPI baja projektit
« : 20.02.14 - klo: 20.54 »
Jaahas. Paketti liikkuu jälleen.

Nyt jäädään odottelemaan mitä sieltä tulee. Huomenna paketti saapuu paikkaan jossa se viimeksi hävisi. Jospa se sieltä viimein jatkaisi matkaa eteenpäinkin.

279
Bensa-autot / Vs: HPI baja projektit
« : 17.02.14 - klo: 18.12 »
lerppu86, voisit kysyy upsltä et onko ne tietosii mitä tos pakettijutus on menos, jos se ian vaik pimittää jotain detailsei, mist se voi tietää, isoist summist kuitekki kyse täs

Ei mitään uutta auringon alla...

 Turha niitä on näköjään hoputella ja kysellä kun mitään ei saa takaisin. Luovutin omalta osaltani jo ajat sitten. Kysyn kuukauden päästä ianilta uudestaan jos ei mitään ilmaannu.

Laitoin sille laurallekkin transglobal expressille viestiä että missä ketussa minun paketti viipyy ja ellei sitä löydy niin rouva on hyvä ja kaivaa kuvettaan.

Vastas vaan että I can confirm that this consignment is currently being worked on by UPS.

ääääääh älä hemmetissä? ...you have to be stupid or are you just joking with me bitch?

Jossain vaiheessa on varmaan pakko sanoa että rahat takaisin kiitos, ole hyvä ja jatka tappelua yksin upsin kanssa. Hän saanee rahansa takaisin UPSin kautta. Mulla malja tuli täyteen jo ajat sitten...

280
Bensa-autot / Vs: Parhaat renkaat&vanteet bensapeleihin
« : 15.02.14 - klo: 13.02 »
Ei tarttee apureikää, suoraan vain keskelle nappulaa.

281
Bensa-autot / Vs: Parhaat renkaat&vanteet bensapeleihin
« : 14.02.14 - klo: 21.21 »
Tuo pulju on km:n edustaja briteissä
http://www.rcmodelz.co.uk/index.php

282
Bensa-autot / Vs: Parhaat renkaat&vanteet bensapeleihin
« : 14.02.14 - klo: 20.05 »
Jatkoa ajatellen, samat renkaat olisi saanut briteistä kaikkine kuluineen 105€ kierros.

Hieman säästöä, vaikkei paljon.

283
Rcmax 46 on jo myynnissä niin baja kuin losi versiona. Löytyy ultimate-rc:n varastosta.
http://www.ultimate-rc.net/department/engines/

Rc40 evo on myös kasaus vaiheessa. Ensimmäinen erä alakertaa on jyrsitty, pytyt ja kiertokanget niihin löytyy myös. Rc40 evonkin julkaisu on täten aika lähellä.

Rcmax ei jäähdy kuin ajoviimasta, se on yksi miinus. Rc40 evo jäähtyy tavallisella vauhtipyörällä joten lämpö ongelmia ei ole. Sen kanssa voi myös käyttää markkinoilla olevia kytkin kuppeja.

Erikoista on boren ja iskun suhde. Rc40 käyttää tismalleen samaa kampuraa kuin 50cc mutta mäntä on perus 36mm flat top. Iskunpituus on mäntään nähden järkyttävän pitkä, mutta toisaalta tällä tavalla saadaan rutkasti vääntöä ja alakierroksilta asti. Periaatteessa rc40 lohkoon voi asentaa 50cc pytyn, koska pytyt ovat molemmissa ulkoisesti täysin identtisiä. 50cc käyttää vain 40mm mäntää.

Huuhtelukanavien alut tosin vaatii hieman työstämistä että 50cc:n pytty istuu paikalleen.

Molemmat rcmax ja rc40 evo ovat osoittautuneet melko kestäviksi. Testijaksojen aikana koneilla on ajettu yli 50 litraa ja säätöjen ollessa kohdallaan pytyt ovat erittäin siistissä kunnossa.

Tuon rc40n etu on ehkä siinä että se käyttää bzm:n ja polinin osia, joten esim mäntiä saa ihan suomesta. Löytyy liikkeistä jotka kauppaa minimoton osia.

Rcmax 46cc tulee ilman kaasaria. Minusta noita ajetaan täysin alimitoitetuilla kaasareilla. Suositus on 990 johon on vaihdettu 257n jousi. Näin saadaan vähän enemmän syöttöjä.

284
Jos huhuissa on perää niin sean on kopioinut jariV:n koneen. Jos joskus törmäämme noiden koneiden porttaus kuviin niin silloinhan se varmistuu onko todella näin. Noiden obr:n koneiden piti tulla myyntiin jo joulukuun puolessavälissä. Koneiden julkaisu lykkäytyi melkoisesti, joten epäilen seaninkin huomanneen jariV:n kertoman ongelman.

Jos näin on niin tuo kone vaatii usein huoltoa. Keskimäärin 10l läpi ja mäntä vaihtoon. Syö ainakin männän renkaita kuin voita tuo FS:n sylinteri.

285
Bensa-autot / Vs: HPI baja projektit
« : 10.02.14 - klo: 06.44 »
En epäile etteikö ian tekisi kaikkeaan paketin löytämiseksi. Se on nyt upsin portaassa päättää kuinka pitkään on kohtuullista pakettia etsiä.

Minun ymmärtääkseni lähettäjä vakuuttaa paketin itsensä vuoksi. Tottakai myös vastaanottajan vuoksi mutta lähinnä itsensä. Kuriiri joutuu korvaamaan asiakkaalleen (lähettäjä) kadonneen sisällön. Tämä tarkoittaa ostajalle joko uutta korvaavaa tuotetta tai rahan palautusta.

Minä en usko että ups luovuttaa kovin helposti. Se etsii sitä pakettia vaikka ensi kesään jos on pakko. Mutta jos tämä alkaa virua ja virua niin pitää keksiä joku korvaava kone autoon. Jos tuo kone joskus saapuu niin kai sen saa jonnekkin myytyä.

Olisi kiva päästä vähän jäällä ajamaan kun lunta on niin vähän. Viikonloppuna asteet painuivat lämpimän puolelle joten pitkään tässä ei ole enää aikaa jahkailla jos jäälle tai lumelle mielii ajamaan. Rinneajot sain sovittua mutta koska kyseisessä rinteessä ei ole tykitys laitteita, ajot jäi tältä talvelta ajamatta.

Ian oli viikonlopun zenoah challengeissa ja sanoi ottavansa tänään selvää koneen tilasta. Palataan astialle kun jotain tapahtuu.

286
Bensa-autot / Vs: Bensa-autot
« : 09.02.14 - klo: 17.27 »
Ja jos ois kaukaa viisas nii ei ostais mitään noista  :angel:

Kaveri osti aikoinaan tuollaisen KM:n bajan. On saanut sikaa vaikka kuinka ja ainut mikä on mennyt rikki on etuvanne. Sen näkee kun kokee, ja itse olen sitä mieltä että loppupeleissä olisin itsekkin säästänyt pitkän siivun jos olisin ostanut halvimman mahdollisen kopion ja lähtenyt rakentamaan siitä.

Jos aikeissa on päivitellä osia paljonkin niin melkein järkevämpi on ostaa kopio ja päivittää vaikka tonnilla sitä kopio autoa. Varmasti saa kokonaisuutena paremman laitteen kuin että ostaa tonnilla auton ja päivittää viidellä sadalla.

Amerikkalainen laite, Amerikkalaiset ostaa -> päästään monopoli asemaan. HPIn muovi ei ole terästä mutta jos se hajoaa niin eihän se haittaa. Kopio on kuraa jo lähtökohtaisesti vaikkei kokemuksia ole. HPI:ssä maksaa vähintään puolet brändistä eikä laadusta.

Itselläkään ei ole ensimmäistäkään bajan vakio osaa autossa jäljellä. Kaikki osat on ostettu erikseen.

287
Bensa-autot / Vs: Bensa-autot
« : 09.02.14 - klo: 17.22 »
Minusta tuo KM:n baja olis hiukan järkevämpi. Käsittääkseni tuossa hobbykingin bajassa on ensinnäkin 2 pulttinen kone kun KM:ssä se on päivitetty jo nykyään nelipulttiseksi.

KM:ssä mm nämä on jo valmiiksi parempia kuin HK:lla:

- metallinen rollcage
- DDM dominatorin kopio tehari
- kallistuksen vakaajat
- päivitetyt tukivarret

+ KM:ssä tulee aina pussillinen varaosia. Esimerkiksi tukivarsia taitaa löytyä ylä ja ala niin eteenkuin taakse 1kpl per tukivarsi. Eli sellainen perus hyvä first aid kitti tulee jo mukana.

http://www.rcmodelz.co.uk/product/King-Motor-002a-29cc-Baja-Buggy.php
http://www.rcmodelz.co.uk/product/King-Motor-002-tx-29cc-Baja-Buggy.php

Hintaa taitaa noilla perus versioilla olla noin 490€.

288
Bensa-autot / Vs: Bensa-autot
« : 09.02.14 - klo: 16.56 »
Onko semmonen XRC bensa buggy mistään kotoisin?

Mistä varaosia?

http://www.rcmodelz.co.uk/category/xrc-parts.php

Tuskin hirveästi kokemuksia löytyy.

289
Bensa-autot / Vs: HPI baja projektit
« : 09.02.14 - klo: 16.09 »
Todella ikävä kuulla että noin huonosti asia meni Lerppu. Hävettää omalta osaltani.

Miksi ihmeessä? Ei sinulla ole mitään syytä olla häpeissään. Kukapa olisi arvannut että kone hukkuu matkalla.

Olen tilannut jo vuosia lähes kaiken elektroniikan ja harrastusvälineet netistä. Suurimman osan suomesta mutta myös todella paljon suomen rajojen ulkopuolelta. Tämä on itsellenikin ensimmäinen kerta kun jotain hukkuu matkalla kotiin. Harmillisesti se on tietysti se suurin satsaus mitä tähänkin lajiin on kerralla tullut laitettua.

Ei tämä nyt ihan halvaksi tullut, kun koneeseen meni 2086€ ja noin 900€ sitten kaikkeen muuhun. Käytännössä hankin kokonaan uuden rungon, jousituksen, jarrut, täydellisen vaihdelaatikon, Blackbonen kytkinkamat ja välitykset, phatdadin 5m 300M vetoakseliston joka jo yksinään maksaa veroineen vajaan 300€.

Eli karkeasti paloi kolmen uuden losin verran rahaa tähän leikkiin ja noilla hankituilla paloilla ei käytännössä tee yhtään mitään jonkun 30,5cc full modin kanssa. Ostin parasta mitä saa joten konekkin sais olla sitä luokkaa että vastaa tarpeisiin ostettuja osia. Siitä syystä mitään perus pataa ei autoon enää ole koskaan tulossa. Se on joko iso mylly, tai auto myyntiin. Mutta senkin kun tietää miten helppoa näitä bensa autoja on myydä. Rullaavalle rungolle kun lyö päälle 2000€ hintaa niin saa pölyttyä varastossa  :cool:

Jos näin käy niin sitten pitää vähän rauhoittaa harrastamista ja hankkia vaikka Losi jota uppaan vain ns. tarpeellisilla osilla.

290
Bensa-autot / Vs: HPI baja projektit
« : 09.02.14 - klo: 14.30 »
Rcmaxissa on vaan videoiden perusteella reippaasti vähemmän ruutia kuin tuossa vakiossa 50cc:ssa. Numerot eivät niinkään kiinnosta vaan itse kone. Tuossa tilaamassani super versiossa on minimoto putkella noin 18hp ja rc putkella noin 16,5hp. Tehoja ei rcmaxista ole julkaistu mutta epäilen sen osuvan johonkin 10-12hp todelliseen luokkaan.

Ihmeellistä on myös miksi konetta ajetaan täysin alimitoitetulla kaasarilla ja 70cc:n putkella. Kaasariksi suositellaan wt990 + 257 jousella. Tällä saadaan syöttöjä vähän lisää. Toistaiseksi testikoneet ovat kestäneet hienosti. 50l läpi oikeilla säädöillä ja kone on edelleen kuin uusi. Tuohon bzmn 50cc koneeseen ja rc40 evoon saa osia suomestakin koska ne käyttää bzmn minimoton ja polinin osia. Rcmaxin moottorista en tarkemmin tiedä, mutta rc40:ssä on boren ja iskun suhde minusta vähän erikoinen. Se käyttää samaa kampuraa kuin 50cc mutta 40 käyttää 36mm mäntää kun 50 käyttää 40mm mäntää.

Pakko kai tässä on vain vihaansa nieleksiä. Ei auta huuto tähän oloon. Toivottavasti saan edes rahat takaisin ilman suurempia tappeluita. 2100€ on hiukan liikaa hävitettäväksi. Paketilla on vakuus, joten ian saa kyllä omansa pois kuriirin kukkarosta. Tuo rcmax46 maksaa myös noin 1300€ joten en minä sitäkään ihan suinpäin hanki. Ensin pitää joku tolkku saada missä tämän nykyisen tilanteen kanssa mennään...

291
Bensa-autot / Vs: HPI baja projektit
« : 09.02.14 - klo: 12.57 »
No niin.

Kun kerran tuon moottorin tilanne kävi näin vaikeaksi niin annoin Ianille kaksi vaihtoehtoa. Joko uusi kone tilalle tai rahat takaisin. Annoin ensi viikon aikaa päättää kumman tyylin haluaa. Mulle nimittäin alkaa pikkuhiljaa riittää tämä odotteleminen. Kun näkyy olevan niin vaikeaa tuo sähköpostiin vastaaminenkin niin laitetaan nyt sitten kova kovaa vastaan.

Paketti on vakuutettu joten Ian saa jokatapauksessa rahansa takaisin. Kadonneen paketin korvaus järjestelyt ovat jokatapauksessa lähettäjän ja kuriirin välisiä asioita. Joten minkä pirun tähden minun pitää tästä kärsiä odottelun muodossa.

UPS ei luovuta, joten se saattaa etsiä sitä paketti vielä ensi kesäkuussakin. Minä olen mielestäni odottanut jo riittävän kauan (2kk) saadakseni yli kahdelle tonnille vastinetta. Paketti kun on ollut ensiviikolla jo kuukauden kadoksissa. Nyt riittää tämä well worth to wait periaate...

Jos konetta eikä rahan palautuspäätöstä ala kuulua niin pakko tästä on ajamaan päästä. Ostanpahan vaikka sen RCMAX46 koneen ja myyn myöhemmin HBF:llä jollekkin tinahuulelle ellei täällä kotimaassa kaupaksi mene. Twineihin en koske kun huollettavaa on sitten tuplasti perus koneeseen nähden.



292
Bensa-autot / Vs: LOSI 5IVE MINI WRC 4WD RALLY
« : 07.02.14 - klo: 17.24 »
Onko kukaan törmännyt videoihin otsikon mukaisesta laitteesta?

Ei taida vielä löytyä. Eiköhän esim horizonilta tule hyvinkin pian ensi silmäykset youtubeen. Itsekkin odottelen mielenkiinnolla ensimmäisiä esittelyitä.

293
Bensa-autot / Vs: Rovan RC 1/5 30.5cc buggy
« : 03.02.14 - klo: 20.49 »
RPM:n tukivarret on kyllä osoittautuneet hyviksi monen käyttäjen tiimoilta.

Eivätkä taida ihan hirveän kalliita olla, eteen noin 25€ per puoli (ala ja ylätukivarsi). 5B:hen kannattaa hankkiä myös puskuri. Sekään ei ole hirveän kallis, noin 23€. Itsellä oli aika pitkään RPM:n puskuri joka on edelleen ehjä vaikka sai aika kovia mälliä ottaa vastaan, Igloon puskuri saattaa olla vieläkin parempi.

Aina vihlaisee sydämmestä kun sanoo "ei ole kallis" ja hitto soikoon koko tilaus maksaa sit 500€.  :evil:

294
Bensa-autot / Vs: Rovan RC 1/5 30.5cc buggy
« : 03.02.14 - klo: 19.52 »
Vituiks meni koko lelun kanssa... kaasu hirtti kiinni ja kirkonpihan ainoata puuta päin kaasupohjassa! Molemmat eturenkaan kehikot p*skana, toinen irtos kokonaa mutta toinen pysyy tollee heiluen kiinni. Vitutusmaximus <3:(

Näitä aina välillä valitettavasti sattuu. Mutta nyt on myös kokemus miksi se killeri on tärkeä. Vastarin failsafe on melko turha ainakin bajassa. Sen jälkeen kun kone nostaa kierrokset tappiin niin vakio jarrut ei pitele sitä enää mitenkään. Sama vetää pipo silmille ja odottaa kolahdusta.

Ja miten tuo olikaan tietyllä tavalla huvittavaa on se että tietysti se poksahti siihen pihan ainoaan puuhun. Miten se aina voi osuakkaan siihen ainoaan esteeseen. Lääniä olis revitellä vaikka kuinka mutta kun ei... Itse miettinyt joskus samaa...

295
Bensa-autot / Vs: LOSI 5IVE MINI WRC 4WD RALLY
« : 03.02.14 - klo: 13.37 »
Olikos se niin että tuo dbxl on vähän niinkuin oma autonsa. Tarkoitan että kun tuo ralli on käytännössä sama auto kuin ensimmäinen 5ive-t varustettuna lyhyemmillä tukivarsilla niin käykö mitkään osat ristiin dbxl:n kanssa. Se kun ei ole losin omaa suunnittelua. Tuo dbxl kiinnosti myös, mutta oikeastaan vain hintansa takia.

296
Bensa-autot / Vs: Rovan RC 1/5 30.5cc buggy
« : 03.02.14 - klo: 12.47 »
Nyt tarkoitus ei ole olla nenäkäs mutta muokkaa edellistä kommenttiasi jos jotain tulee mieleen, älä postaa turhaan aina uutta viestiä omasi perään.

Siinä ne laitteet parhaiten tutuksi tulee kun niitä näplää  :wink:

297
Bensa-autot / Vs: LOSI 5IVE MINI WRC 4WD RALLY
« : 03.02.14 - klo: 12.44 »
Itse tuota ralli peliä olen katsellut lähinnä mcd:n puolelta. Mutta nyt kun jotain muutakin olisi tarjolla niin jään odottelemaan julkaisua.  Hinta on vähän suolainen mutta johtuu varmaan tuosta efistä, sähkökäynnistimestä, gyrosta ja mukana tulevasta liposta. Jostain saattais saada ostettua karsitumpi malli. Säästäis noissa turhakkeissa kuten sähkökäynnistimessä.

Itsellä se menisi lähinnä talviautona jäällä. Tällaisena vuonna jona ei paljoa lunta tule niin tuohon läheisen järven jäälle olisi helppoa tehdä pieni rata omaan käyttöön. Kuopioon suunnitellaan asfalttirataa joten kesällä menisi sitten siellä, tai ihan parkkipaikka pyörittelyssä.

298
Bensa-autot / Vs: LOSI 5IVE MINI WRC 4WD RALLY
« : 03.02.14 - klo: 09.13 »
Itse vain katselin molempien promo kuvia sillä silmällä että losissa keula oli korkeammalla. Korottamalla autoa ajo epätasaisemmalla hiekalla onnistuu tietysti. Noissa mcdn promo kuvissa auto on niin tontissa että päättelin sen olevan matala muutenkin.

Eihän nuo monttu vehkeitä tietenkään ole, penaalin tylsinkin kynä ymmärtää sen.

299
Bensa-autot / Vs: HPI baja projektit
« : 02.02.14 - klo: 21.09 »
Juu ihan kelpo koneita ne taitaa olla. Kaveri osti omaan bajaansa KM:n kaksi pulttisen 30,5 big bore kitin. Kanavien reunat oli kuin tulvan tuomat mutta pytyn seinät oli ihan siistit. Huvittavinta tuossa oli se että +2mm kampuralle se extra tila tehtiin kolmella tiivisteellä. Yksi paksumpi kuparinen ja kaksi pahvista. Eli niistä sämpylä ja eikun pyttyä kiinni  :laugh:

20l läpi ja moottori oli edelleen kuin uusi kun sinne seuraavan kerran kurkattiin. Hintaan nähden (~45£) minusta ihan hyvä ostos ja toiminutkin täysin ongelmitta.

300
Bensa-autot / Vs: Rovan RC 1/5 30.5cc buggy
« : 02.02.14 - klo: 21.06 »
Ei toimi.


Toimii se kohta. Kun tuubiin lataa videota, niin menee muutama minuutti ennenkuin sitä voi julkisesti katsoa. Kärsivällisyyttä.

Sivuja: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12 13 ... 34