271
Kyosho / Vs: inferno NEO RaceSpec
« : 15.07.14 - klo: 21.41 »
Joskus joo.. Mut kestää pestä useita kymmeniä kertoja.
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sori kun kyselen täällä alottelijana tyhmiä, mutta onko tämä passeli: Savöx SC-1256TG 20kg/0.15 Digital Servo
No jos haluat että auto toimii niin se on pakko. Aina kun on likainen, ei nyt joka ajon jälkeen. Ja osta kerralla monta, tulee halvemmaksi. Niin se on crossipyörässäki ja vielä kalliimmaksi se niitä harrastaessa tulee.
VASTATKAA joku että tietäs että kannattaako tuollanen hommatta
MOI!
Eli nyt olisi harkinnassa kyseinen auto niin että kannattaako? hyviä ja huonoja puolia voi laittaa
sitä vanhaa ravirataa on aikoinaan haettu, mutta vastaus kaupungin sunnalta oli varsin tyly. Se on varattu hiihdon mm-kisoja varten millon niitä ikinä pidetäänkään niin huoltoalueeksi sekä viereisen hautuumaan asiakkaat häiriintyy. vastaustaso oli niin hieno ettei enää ruvettu yrittämään.
Eikö kannataisi keskittyä vesivehmaan rataan ja parantaa sitä, eikä rakennella ympäri lahtea erillaisia ratoja muutamille kuskeille.
viimeiset 20v. on haikailtu lahdessa rataa, sitten kun saatiin paikka vesivehmaalta kuskeja/rakentajia oli yli 20 ja nyt porukka kuihtunut taas muutamaan yksilöön.
Tuli sitten se eka varsinainen polttis-ajoautokin talliin ( en nyt laske tuota Kyosho/DeAgostini F1:stä mukaan tässä vaiheessa ) - ei paljon käytön jälkiä näy, vaikka laitteella on ikää jo varmaan saman verran kuin ekaluokkaisella kouluun mennessään
MHz-radiossakin vielä originaalit Orion AA paristot ( okei, ne on jo vaihtokunnossa ).
Pohjalevyn jäljetkin lähinnä sisäänajossa tulleita kun pärissyt pukin päällä - yhtään vauhdissa ländättyä pohjakosketusjälkeä ei löydy ( pituussuuntainen naarmu )
olen miettinyt tuollaista mp9 kittiä onko vaikea koota?
ja käyko moottriksi alpha lutz worlds edition.21 5+2p turbo?
ohan esim youtubessa semmosia vakioita jotka liikkuu 150kmh ainoastaan välitys muutettuna...
Mulla on vakio savage X ss 4.6 kulkee ihan riittävästi.Luultavasti noin 100 kmh
Noita "luultavasti" on ihan turha heittää! Puhelin kiinni autoon, GPS mittaus päälle ja numerot tiskiin.
p-man, ootko mitannu oman truggysi nopeuksia? Luultavasti aika samoissa ton mun oman kans.
Mulla on vakio savage X ss 4.6 kulkee ihan riittävästi.Luultavasti noin 100 kmh
Niin, ohan se kuitenkin truggy jolloin 6S vois mennä. Utse kyllä ajaisin 4S.
Mut tietäiskö joku tarkkoja mittoja?
Vois meinaan ostaa ton auton jos mahtuu 6s lipo
Tässä oma GT2 Audi DTM Tekinin 2650kv moottorilla ja säätimellä.
4S shorty lipot, painopiste tuntuu olevan näppituntumalla keskellä.
Takana levitykset.
Hurjasti tuntuu olevan tehoa. 18/46 välitys. Ajoaika tuskin kovin pitkä
mutta pitää käydä koittaa radallakin jossain kohtaa. Parkkiksellehan toi
on tehty; meillä on hyvä asfaltti tossa lähellä.
Pääsin tyyppää p-manin mp9iä: huh mikä kapine. Niin pehmee työntää, tuntuma, vaimennus - kaikki.
En muista vastaavaa. Kaveri saa olla tyytyväinen ku saa ajaa tollasta
Sillä välin, kun odottelette Psycho Kruiserin saapumista Modelsporttiin niin autoa saa ihan jo tällä viikolla kaikista Kyosho -liikkeistä Suomessa.
http://youtu.be/paeuDu3IrBo
rcjkl.fi / Teemu
Ostin Graupnerin Ultra Trio Plus 14 laturin, ja minulla akkuja , joissa JST-balanseri liitin, ja Graupner käyttää jotain muuta liitintä..?
Onko tämä Graupnerin latureissa käytettävä liitin XH, vai mikä ?
Olen yrittänyt hakea oikeaa balanseri adapteria, mutta kuvista vaikea päätellä ?