Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - JK

Sivuja: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12
271
RC-kerhot ja -radat / Lavangon rata
« : 09.03.07 - klo: 21.29 »
Lainaus käyttäjältä: "Matias V"
www.mattis.gfoto.com

Kuvia radalta tänään + uudesta muurista :D


Ei pelitä ainakaan minulla.

272
Lainaus käyttäjältä: "rcoss"
Kunnolla raha liikkumaan ja uusi asfaltti radalle paremmilla kaadoilla. Nykypäiväähän on että kun pyytää vähän ei saa mitään mutta kun pyytää roimasta ei kukaan edes ihmettele sitä :shock:


Jospa katsoisitte mihin lätäköt muodostuu ja sitten vain lykkäätte reiät syvimpiin kohtiin? Muistaakseni siinä on kunno sepelikerros alla. Kyllä se vesi sinne häviää.

273
Radiolaitteet / Spectrum 2.4 Ghz
« : 09.03.07 - klo: 17.31 »
Lainaus käyttäjältä: "Mr Cale"
There are not
allowed to log the data.
[/quote]

Siis tietoa ei saa tallentaa vai mitä tuo meinaa?

274
Radiolaitteet / Spectrum 2.4 Ghz
« : 09.03.07 - klo: 16.25 »
Onko mahdollista käyttää kahta telemetriasysteemiä yhtä aikaa? Siis saisi infon sekä mekatsulle, että kuskille.

275
RC-kerhot ja -radat / Lavangon rata
« : 08.03.07 - klo: 19.36 »
Lainaus käyttäjältä: "*Wimmu*"
Siis että mitä!??!?!

Eli noi kasat mitkä kuvissa on ovat samalla paikalla?ja vielä kasvanu siitä???
Eikä niinkuin alunperin on ollu puhe että vanhaa vallia korotetaan mikä on radan ja VM centterin välissä...


En mennyt porttia pidemmälle, kun oli kovin kuraista. Vallin VM centerin puoleinen reuna lienee siinä missä aikaisemminkin. Lisääntynyt leveys on tullut meidän varikon puolelle. Portista ei tällä hetkellä mennä Hummerilla sisään.  :D Sen verta on valli levinnyt heti portin jälkeen.

Ei se vallin reuna varmaankaan ihan noin kaukana ole vanhasta vallista mitä noiden kuvien kaukaisimmat kasat. Korkeutta se kyllä on kasvanut ja runsaasti.

276
RC-kerhot ja -radat / Lavangon rata
« : 08.03.07 - klo: 18.12 »
Näky Lavankoon nousseen korkeampi meluvalli. Noiden ylempänä ollevien kuvien maakasat on kasvanut melkolailla. Läjä on nyt portilla asti ja ehkäpä tuplasti vanhaa vallia korkeampi. Leveyttäkin sillä on samassa suhteessa.

Valitettavasti vaikutti olevan lähinnä jätemaata.  Ainakaan vallin tien puoleisessa päässä oleva tavara ei kelpaa radan tekemiseen.

Toivottavasti naapuruston napinat melusta vähenevät.

277
Tulokset / PM 2007 - Ruotsi
« : 06.03.07 - klo: 20.21 »
Kylläpä on lämmittely aikaisessa vaiheessa. Minkälaiset mahtaa olla kelit tuossa vaiheessa kevättä?

278
Vapaa keskustelu / Pyöräillen Ahvenanmaalla
« : 06.03.07 - klo: 17.55 »
Lainaus käyttäjältä: "juzo"
Nyt tarttis taas vähän jeesi. Olisi ajatuksissa alkaa pikkuhiljaa noita kanto- yms. välineitä ostamaan. Löysin Bilteman nettisivulta 93 litrasen takalaukun ja ei oollut hinnala pilattu hintaa on 29,90€. Niin onko se liian iso ja tekeekö sillä mitään?


Mulla on joku Bilteman satulalaukku. Siinä on kummalakin puolen takapyörää isompi ja pari pienempää lokeroa. Lisäksi keskellä tarakan päällä on yksi isompi lokero. Minun mielestä saisi olla isompikin. Viikon parin reissulle tavaroita pakatessa loppuu tila nopeasti kesken. Kaiken terpeellisen olen kuitenkin saanut kulkemaan. Makuupussi, -alusta ja teltta pitää laittaa mustekaloilla kasan päällimmäiseksi. Pikalukot saisi olla laukun kiinnitykseen. Muuten ihan hyvä hintaansa nähden.

Lisäksi olen pistänyt kaksi Bilteman pullotelinettä fillariini. Pitkillä reissuilla saisi puteleita olla enemmänkin.

Kaikki roinat kannatta sitten laittaa muovipusseihin. Pysyvät paremmin kuivana.

Aurinkovoidetta ei sitten kannata hyvällä kelillä säästellä. Pari kertaa olen kärähtänyt tosi pahasti. Fillaroidessa ei auringon kuumotus juurikaan tunnu.

279
Polttisautot / Paljonko mahtaa auto painaa?
« : 05.03.07 - klo: 18.35 »
Miten monsterin kytkin eroaa buggyistä? Onko se vain suurempi?

Pitäisikö vesikelille olla järeämpi kytkin pakissa? Yleensä on tosin mylly ollut loppu ennen kytkintä.

Joskus muistan sateessa ajetun finaalin loppupuolella myllyni lämpöjen olleen karvan vajaan 300 astetta. Kone näytti designkeramiikalta saatuaan muutaman sentin vahvuisen savikuorrutuksen. Tyhjäkäyntiruuvi oli väännetty suunnilleen pohjaan asti ja pääneulaa pirusti piikimmälle.
Koneella heitettiin sen kisan jälkeen vesilintua. Kytkin oli kuitenkin ok.  :D

280
Polttisautot / Paljonko mahtaa auto painaa?
« : 04.03.07 - klo: 13.46 »
Meinaan sadekisan jälkeen. Muutaman kerran tullut soosissa sotkettua, vaan enpä ole huomannut autoa punnita.

Mahtaisiko 4,5 kiloa riittää?

On tullut funtsittua keinoja saven tarttumisen vähentämiseksi. Perinteisesti on suihkuteltu auto täyteen CRCeetä tai vastaavaa. Ei tosin tunnu hirveästi auttavan. Miten mahtaisi ihan perinteinen vaseliini toimia?

281
Yleinen keskustelu / Korin valmistus
« : 27.02.07 - klo: 18.35 »
Kerrotaanpa yksi tapa.

Väkerrä haluamasi mallinen kappale jostain helposti muokattavasta aineesta. Kipsistä, savesta, puusta tai jostain muusta. Lopputuloksen pinnan pitää olla  kohtuullisen tasainen. Semmoiset siniset routaeristelevyt on helposti muokattavissa, mutta pinta pitää yleensä lopuksi kitata tai pinnoittaa jollain muulla jotta sei ei jään huokoiseksi tai nöyhtäiseksi.

Tämän hahmotelman pitää olla ylöspäin kapeneva. Eli esimerkiksi M-8 korin sivut eivät saa kääntyä rungon alle.

Seuraavaksi tämä kapistus tai sitten tehdastekoinen leikkaamaton kori pistetään oikeinpäin pöydälle. Jos kyseessä on valmis kori niin se kannattaa pistää reunoiltaan teipillä pyötään kiinni. Myös kyhäelmä pitää kiinnittää, jos se on tehty kevyestä materiaalista. Seuraavaksi ympärille kasataan loota joka on muutaman sentin koria leveämpi ja pidenpi. Korkeutta saa olla kymmenen senttiä yli korkeimman kohdan. Lootaan tehdään jonkun sivun yläreunaan emännän imurinputken mentävä reikä.

Jahka loota on valmis ja muotti lootan pohjalla kipataan perään kipsiä. Itse olen pistänyt nurkkiin täytteeksi kaikkea käsiin osunutta kipsin säästämiseksi. Muotin pinnassa kipsiä on joka kohdassa vähintään kaksi tai kolme senttiä. Vahvikkeeksi on päätynyt kaikenlaista katkenneista fillarin pinnoista lasikuitukankaan kappaleisiin.

Kipsin jämähdettyä kipataan loota ympäri ja irroitetaan alkuperäinen kappale. Jos kotitekoinen korimallineesi ei ollut ylöspäin kapeneva, niin homma menee töttöröö tässä vaiheessa.

Ilman poistamiseksi muotista porataan reikiä syvimpien kohtien pohjalle. Poranterä ylettää jonkin matkaa. Pidempiä reikiä olen tehnyt lattapäiseksi teroitetulla pinnalla käsin pyörittelemällä.

Puhalletaan pölyt pois ja käännetään purkki ympäri. Reiät pitäisi olla toisellakin puolella nähtävissä. Harasoo! Vaneria kehiin ja laatikon taustapuoli umpeen. Tiivistyksen suoritin näppärästi jeesusteipillä. Imurinketku kiinni ja vastaava tiivistys.

Loota taas ympäri, eli muotti ylöspäin. Aukon päälle lootan kokoinen levy muovia ja kiinnitys reunoilta jeesusteipillä kauttaaltaan. Lopputuloksen pitää olla ilmatiivis.

Seuraavaksi rakennetaan lämmitin. laudasta noin kymmenen senttiä korkea laatikko. Lootan ulkomitat tietysti samat, kuin muottilootallakin.  Korkeus määräytyy käsille osuvan laudan perusteella. Laatikon pohjaksi vaikkapa vaneria. Lämmitystä varten organisoidaan jostain sopiva vastus. Itse otin vanhasta kiukaasta yhden vastuksen. Lootan yhteen sivuun porasin kaksi vastuksen jalkojen mentävää reikää. Vastukseen sitten sopiva virta piuha kiinni ja vähän eristettä liittimien päälle. 220 volttia kuitenkin kyseessä, joten tässä kohtaa kannattaa olla vähän huolellisempi. Isukki paikalle siis, jos ei itsellä ikä riitä.

Lopputuloksena pitäisi olla laatikko jossa on keskivaiheilla pohjalevyn suuntainen vastus. Vastus kannattaa tukea reunoilta nauloilla laatikon sivuihin. Vastukseen ei tietenkään lyödä naulaa vaan ainostaa lootan kylkiin lyödään naulat, jotka törröttää laatikon sisällä ja joiden varassa vastus makaa.

Daadaa lelut on valmiina. Muotti jo olikin valmiina muovilevyn kanssa. Vastusloota lykätään näiden päälle päällilevy tietty ylöspäin.

Jotta elämä ei kävisi tylsäksi lykätään vastuksen piuha seinään. Hetken käristämisen jälkeen vilkaistaan muovilevyä. Levyn ollessa sopivasti lämmennyt on se lötköä ja painunut useamman sentin muottiin. Jopa 15 senttiä joillakin muoteilla. Oolrait! Salamana imuri päälle ja muutamassa sekunnissa nähdään kuinka kävi. Joskus ei levy imeydy ja toisinaan se taas puhkeaa heti kättelyssä, jolloin alipaine karkaa ja homma loppuu siihen.

Imuri sammuksiin, vastuksen piuha irti seinästä ja hetken jäähdyttelyn jälkeen kori tai susi irti muotista.

Vastusloota ei sitten ole kauhean pitkäikäinen. Tuppaa hiiltymään.

Polykarbonaatti on materiaalina aika hankala. Se pitäisi kyetä kuivaamaan ennen käyttöä. Se nimittäin imee kosteutta ilmasta itseensä. Lämmitettäessä levyssä oleva vesi höyrystyy ja muodostaa noin miljoona rakkulaa koriin.

Helpompi käyttää tyhjiömuovaukseen tarkoitettuja muoveja. Etolasta löytyy ainakin Vivak nimistä kirkasta levyä. Heikompaa, mutta myös halvempaa kuin lexan.

Kovin suuria törröttäviä ulokkeita ei tällä tekniikalla pysty koriin valmistamaan. Levy ohenee liikaa. Samoin levyn paksuuden vaihtelut ovat tällä tavalla valmistettaessa suurempia kuin tehdastekoisissa koreissa.

M-8 korin pystyy kuitenkin tekemään kohtuullisella vaivalla. Turistikorit on ehkä jopa helpompia. Levy pääsee niissä tasaisemmin venymään.

Liian pitkä teksti tarkistettavaksi. Pahoittelen typoja.

282
Vapaa keskustelu / Jännä rc-juna
« : 20.02.07 - klo: 10.03 »
Noilla olisi huumoria ajaa kisaa. Olisi siinä nostajalla tekemistä, kun yrittäisi selvittää ekassa mutkassa olevaa läjää. Kuskeilla kaasu pohjassa niin miljoona jalkaa vipeltää ilmassa.  :D

283
Polttisautot / Hong Nor X1-CR FT
« : 16.02.07 - klo: 19.38 »
Mahtaako mistään saada normaalia pidemmällä varrella varustettuja hehkuja? Ei tarvitsisi tehdä käden mentävää reikää hehkua varten.

284
Polttisautot / Polttoaineista?
« : 13.02.07 - klo: 19.39 »
Kysytäänpä täälläkin.

Onko porukalla kokemusta Rapiconista? Taitaa olla tällä hetkellä halvinta löpöä. Mahtaako olla kunnollista?

Mistä muuten saa nykyään Model technicsin polttoaineita? 25% Dynaglo oli pitkään halvin löpö. Miten mahtaa olla tilanne nykyään?

285
Kilpailijoiden kanava / Tarvitseeko mekaanikko lisenssin?
« : 27.01.07 - klo: 18.05 »
Lainaus käyttäjältä: "Mr Cale"
Pari vuotta sitten

http://rc10.fi/viewtopic.php?t=9934


Hienoa!

286
Kilpailijoiden kanava / Tarvitseeko mekaanikko lisenssin?
« : 27.01.07 - klo: 14.20 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
No ensinnäkään sitä ei mainita juurikin siksi että mekaanikko ei tarvitse lisenssiä.



Milloin tämä on taas muuttunut?

287
Kilpailijoiden kanava / Tarvitseeko mekaanikko lisenssin?
« : 27.01.07 - klo: 12.03 »
Ainakaan näissä M-8 sarjasäännöissä ei asiaa mainita:

http://www.akk-motorsport.fi/attachements/2006-04-11T09-51-2612.pdf

Muutama asia jotka mekaanikon lisenssissä ovat hanurista:

-Koko lisenssi.
-Mekaanikon pitää olla jonkun seuran jäsen vaikka hän ei ikinä edes kävisi kyseisen seuran radalla. Ainoastaan kilpailuissa kuskin apuna.
-Lisenssi on mekaanikko kohtainen, eikä kuljattaja. Jos joutuu raahaamaan kesän aikana kaksi tai kolme kaveria mekatsuhommiin eri kisoihin niin jokaiselle pitäisi hommata lisenssi.
-Lisenssin tarpeellisuutta on perusteltu vakuutuksella. Täyttä skeidaa.
Lainaus AKK:n sivuilta:

"Lisenssin hinta 21,00 €  
Sporttiturvan osuus 3,00 € "

JEEES! Kolme euroa vakuutukseen. Minne menee 18e?

Ja mitä sillä vakuutuksella sitten saadaan? Lainataan lisää:

"Haittakorvaus
Haittakorvaus (30.000 e) maksetaan tapaturmasta aiheutuneesta
pysyvästä yleisestä fyysisestä haitasta. Täydestä
haitasta maksetaan sovittu vakuutusmäärä, osittaisesta
haitasta vastaava osa vakuutusmäärästä.

Kuolinkorvaus
Kuolinkorvaus (8.500 e) maksetaan, jos vakuutettu kuolee
tapaturman aiheuttamiin vammoihin kolmen vuoden kuluessa
tapaturmasta."
https://viesti.slu.fi/catalogs/10000032/tuoteseloste2007.pdf

Oolrait! Nuori mies saa auton jakaukseensa ja päätyy vaipoissa vaimon riesaksi lopuksi ikää. Korvaus 30Ke. Mahtaa helpottaa vaimon ja lasten taakkaa? Summa on täysin naurettava.

Toki normaalit laastaroinnit korvataan. Onko kenellekkään tullut mieleen julkisen terveydenhuollon hoitavan moiset hommat muutenkin?

Ja eihän se kustannus ole pelkästään tuo lisenssin 21e. Pistetään päälle Vaikkapa VAU:n liittymis- ja jäsenmaksu muistaakseni 68e. Yhteensä 89e per mekaanikko.

Pikkuhiljaa voitaisiin ruveta funtsimaan AKK:n rahoittamisen mielekkyyttä. Pienoisautoilijoita lähinnä lypsetään joka raossa AKK:n toimesta. Voi kysyä mitä ollaan saatu vastineeksi rahoille.

Terve kilpailu on kuitenkin paras lääke talouden ongelmiin. Siksi Hobao sarja voitaisiin ajaa vuonna 2007 SM sarjana. Kilpailijat valitsevat itselleen parhaiten soveltuvan SM sarjan. Saattaa AKK ruveta pohtimaan toimintansa tehokkuutta ja laatua, jos heidän alaisia kilpailuja järjestävät seurat eivät saa enään kilpailuihinsa osallistujia.

Itse en ole halukas osallistumaan tulevien ralli ja formulakuskien harrastuksen rahoittamiseen. Sinne kuitenkin taitaa menne huomattavia summia meiltä viedyistä rahoista.

Minkä seuran liittymis- ja jäsenmaksu mahtaa olla halvin? Mekaanikolle pitäisi hankkia lisenssi ja on aika samantekevää mihin seuraan hän kuuluu.

288
Minkälainen aikataulu?

289
Polttisautot / Re: ...
« : 23.01.07 - klo: 11.57 »
Vähän asiaakin vaihteeksi.

Joku tuossa ylempänä mainitsi polttoaineen aiheuttaneen polttelua, kirvelyä ja punoitusta. Samaa on joskus aiheutunut aikaisemminkin osalle harrastajista. Lääkärien mukaan kyseessä ei ole myrkytys vaan allerginen reaktio. (Ellei sitten handusi ollut tulessa. Oireet voisi kuvata samalla tavalla.  :D )

Riittävä lutraus kemikaalien kanssa saattaa aiheuttaa elimistön herkistymisen niille. Silloin elimistö reagoi pienempiin pitoisuuksiin, kuin aikaisemmin. Siksi turhia löpökylpyjä kannattaa välttää, jotta harrasteelle ei tule myöhemmin estettä allergian muodossa.

Tämän asian kertoi jokunen vuosi sitten yksi harrastaja joka joutui pistämään pillit pussiin. Hänelle riitti roiskeet tankkauksen ja käynnistyksen yhteydessä aiheuttamaan kirvelyä ja punoitusta. Eikä ongelma koskenut pelkästään käsiä vaan myös jaloille tulleet muutamat pisarat ilmoittivat itsestään.

290
http://www.quick2load.com/view_video.php?viewkey=53058db75714ac400b58

Toivottavasti linkki pelittää.

Ton on pakko olla vitsi. Ei noin surullista menoa voi olla.

291
Vapaa keskustelu / outo autovideo
« : 21.01.07 - klo: 16.10 »
Tässä on vähän sama meininki. Kaasua ei kannata nostaa vaikka pikkusen kolahtaa.  :wink:

http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=209298

292
Vapaa keskustelu / Re: outo autovideo
« : 21.01.07 - klo: 16.04 »
:shock:  Ei uskoisi ellei itse näkisi.

On tuossa siipalla ihmettelemistä.

"Siis ajoit kaupan parkkipaikalla ykkösvaihteella 5 km/h ja auto kaatui katolleen???"  :D

293
Lainaus käyttäjältä: "Katja"
Ja pieni varoituksen sana niille, jotka täällä entisiä ja nykyisiä vaimojansa "panettelee", niin olettekos aivan varmoja ettei kyseiset rouvat/neidit käy täällä lueskelemassa. Niin.

Jatkakaa, hyvät naurut oon välillä saanut.


Just Jerryä varoittelin, jottei rupeaisi haastelemaan mitään emännän vaihtoon liittyvistä asioista.  Saattaapi käydä ohraisesti, jos emäntä sattuu samalle sivulle.

294
RC-kerhot ja -radat / Re: k
« : 19.01.07 - klo: 15.35 »
Miten olisi vähän lyhyempi baana? Ei menisi suorat niin lähellä toisiaan. Osa mutkistakin voisi olla silloin nopeampia.

295
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar1
siinä myös (ehkä) syy miksi minä otin 13vuotta nuoremman tytön käyttöön kuin [size=18px
vanha oli jo vanha[/size].
Jerzi


Nää on sitten semmoisia juttuja jotka olisi parempi jäädä emännältä kuulematta tai muuten etsit taas uutta.  :D

296
Polttisautot / Höpinää metanolin vaarallisuudesta
« : 18.01.07 - klo: 21.32 »
Useimmat meistä taitaa kuitenkin saada matanolia sisäänsä pääasiassa lasinpesunesteen muodossa. Hajusta päätellen höyryjä tulee sisälle useimpiin autoihin ja metanolia tietty siinä sivussa. Ihminen kuitenkin kestää vaihtelevia määriä erilaisia myrkkyjä. Myös vähän metanolia.

Ja jotta totuus ei pääsisi unohtumaan niin taitaa se terveys mennä tälläkin porukalla lähinnä etanolilla.

Muksut ei sitten koske tähän jälkimmäiseen liuottimeen.
 :D

297
Lainaus käyttäjältä: "Scrap"
Aika kälyääpiöitä koko poppoo.  :mrgreen:

Edelleenkin ihmettelen miten se kiire voi yllättää kun EI[/u][/i] pärjää? Mutta jos pärjää niin sit EI[/u][/i] mitään kiirettä olekkaan?

Jos ei ole aikaa olla kokoaikaa, niin miksi yleensä tulla?


No... Vuorotyöläisellä todennäköisyys olla töissä juuri kisapäivänä on kuitenkin noin 5/7. Normaalia duunia tekevällä todennäköisyys on luokkaa 0/7, joten asiaa ei tarvitse murehtia.

SM sarjan tasapuolisuuden takaamiseksi ehdottaisin kisojen jakamista tasaisemmin viikolle. Eli ajetaan kisat vaikka maanantaina, keskiviikkona, perjantaina ja sunnuntaina. Silloin luultavasti kaikki kilpailijat joutuisivat murehtimaan ajan järkkäämistä kisoihin. Jotta homma ei kävisi tylsäksi niin ajetaan yksi kisoista yöllä siinä juhannuksen korvilla. Oulussa olisi luultavasti kohtuullisen valoisaa. Saattaisi jopa ulkomaalaiset kiinnostua moisesta hulluudesta.  :D

Eikä sitten taas herneitä hengitykseen tahi karkeata kielenkäyttöä.

298
Ei se muuten nuorempikaan mies lähde gasellina liikkeelle mistään kyykkyasennosta, jos on vähänkin elopainoa kertynyt. Penkiltä lähtee jo paljon paremmin.

Nähdäkseni perinteinen tyyli on paras. Se ottaa penkin mukaan joka vain haluaa, kunhan hoitaa nostohomman. Ongelma ei yleensä ole nostajien istuskelu vaan se, ettei heitä ole. Nykyisin tosin on alkuerissä enemmän väkeä, joten niiden osalta homma on huomattavasti helpottunut.

Ja se urputus siitä, että joku lähtee joskus ennen aikojaan. Itse olen kisannut suunnilleen 15 vuotta ja laistanut nostohommista ehkä 3-5 kertaa. Välillä kuitenkin vuorotyötä tehneenä ne muutamat tunnit vain sattuu olemaan todella arvokkaita. Muutamaan otteeseen on ollut juuri yövuoro pohjalla mistä on lähdetty suoraan kisoihin. Kisojen jälkeen on hurautettu taas pari tuntia kotiinpäin ja menty suoraan takaisin töihin. Niitä muutamaa tuntia, jotka voi nukkua valvomon penkillä ennen vuoron alkua arvostaa aika paljon, kun tietää seuraavan mahdollisuuden koisimiseen olevan vasta seuraavana aamuna seitsemän jälkeen.

Tokihan vuoroja voi vaihtaa. Kuitenkin jo kisapäiville sattuvien aamu ja iltavuorojen takia vaihtoja kertyy. Aika nahkea saada joku ottamaan viikonlopun yövuoroja niiden lisäksi. Sitäpaitsi useilla muillakin tuppaa aina olemaan ohjelmaa viikonlopuilleen joten sekin vaikeuttaa asiaa.

299
Polttisautot / Valkeakosken maapohjahallin sisärata
« : 17.01.07 - klo: 13.43 »
Saattaa joku terveysviranomainen kieltää koko touhun, jos näkee miten savuista siellä on. Kannattaa huomioida, kun rupeaa hankkeelle julkisuutta hakemaan. Käsittääkseni jotain säädöksiä löytyy joita esimerkiksi sisäkartingradoilla joudutaan noudattamaan.

300
Polttisautot / Valkeakosken maapohjahallin sisärata
« : 16.01.07 - klo: 21.23 »
Mitä muuta käyttöä sillä hallilla on?

Joskus aikanaan järjestettiin Tikkurilassa kisoja sähköautoille fudiskentällä. Palloilijat kuitenkin valitti kentän pehmentymisestä pilalle. Lanattiin tietty kisan jälkeen vaan jäähän ne kuopalle kuluneet kohdat pehmeämmäksi. Mitenkäs teillä on käynyt?

Toinen mikä kiinnostaa on se hallin lämpötila. Onko siellä mitään lämmitystä ja paljonko mahtaa olla hallissa lämpöä? Tuleeko sanomista lämmön hukkaamisesta, jos saatte ilmastoinnin pelaamaan?

Sivuja: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12