296
« : 18.04.11 - klo: 20.09 »
Mukavat kisat. Pitoaineen kanssa leikkiminenkin sujui oletettua paremmin, jälkikäteen todettava että oli järjestäjiltä hyvä ratkaisu.
Itse ajelin koko kisan läpi liki uusilla renkailla, mutta ei tuo tuntunut menoa haittaavan. Ihmeen vähän se rengas kuluikin. Oletin mistään mitään tietämättä, että uudet renkaat olisivat olleet jo hyvässä sliksikunnossa finaaleihin mentäessä, aina ei voi voitttaa. :)
Ensimmäiset alkuerät menivätten mallikkaasti ja tasaisesti, ilman ylimääräistä ohjelmaa, välillä toki vahvasti neiti forttuunaan nojaten ja kasojen välistä puikkelehtien, alkueräni kun ei ollut ihan helpoimmasta päästä. kuitenkin nopeimman ja hitaimman kuskin erot olivat monta läppiä tuloksissa. :)
Viimeinen alkuerä menikin sitten reisille servon rikkouduttua, toki puupäänä en sitäkään ymmärtänyt ja lähdin samalla servolla ekaan finaaliin. Finaalissa sitten tuloksena hohdokas 10. sija ja tällä kertaa servokin jo niin jumissa ettei jäänyt epäselvyyksiä, missä vika piilee. Toinen finaali sitten osoittikin kuskin täydellisen kyvyttömyyden sopeutua uusiin tilanteisiin ja koko finaali meni uuden, tällä kertaa autoa kunnolla kääntävän, servon niksien opettelussa. Tuloksena liki yhtä hohdokas 9. sija...
Kolmannessa finaalissa olikin jo opittu ajamaan autolla, joka meni suoralla suoraan ja kääntyi mutkissa ratin pyynnöstä kiltisti ja tuloskin puhui puolestaan. 3. sija oli pieni lohdutus muuten aika reisille valuneille finaaleille.
Toiset tuntuivat moittivan rataa, varsinkin radan teknisintä kohtaa, eli 180 pöytää ja sitä edeltävää pattia. Itse pidin radasta kovasti. Varikkotilaa olisi tietty saanut lisää olla, mutta kyllä näinkin päivästä selvittiin.
Kiitokset taas kerran Jani sedälle Durango/X-6 guruilusta, Janin avulla saadaan jopa luotua välillä illuusio, että meikäläinenkin osaisi ajaa.
tuuppikisastakin tarinaa riittää, siitä sitten joskus toiste...
kiitos ja anteeksi, -Niko