Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - sprawl

Sivuja: 1 ... 8 9 10 [11] 12 13 14
301
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 02.07.11 - klo: 21.35 »
Ok, juu kävin vähä tolla silmällä pihallakin että jospa sieltä joku menis ihan fyysisesti rikki niin selviäis seki mikä siellä on vikana.

sidewinderin oppaassa sanotaan 3s lipoa käyttäville "Spur: Largest, Pinion 14-19T". Jospa kokeilis tuota 14ratasta, jos ei sillä niin sitte pienempää akkua pakko laittaa.

302
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 02.07.11 - klo: 20.09 »
Ei tartte kiristää hampaat irvessä. Kokeile ottaa sliperi irti, pidä pihdeillä julaa akselista kiinni ja väännä käsin spurria. Pitäisi olla todella vaikea pyörittää käsin. Jos luistaa, näet vääntäessäsi mistä. Pitäisi luistaa vain niiden 'kytkinpalojen' ja levyn välistä.

Jos ei luista käsin spurrista vääntämällä, on ongelma jossain muualla kuin sliperissä. Ei auta kuin väännellä ja käänellä ja etsiä mistä antaa periksi.

Tuosta videon rytinäsätä on vaikea sanoa mitään, mutta ihan kuin jossain hypppisi ratas yli. Voi olla hexi tai vetarikin. Pykälä kerrallaan käyt voimansiirron läpi, moottorista jokaiseen renkaaseen asti.




Otin sen uudestaan irti niin ei sitä kyllä kädellä saa kovin helposti luistamaan jos kunnolla sen jousen siihen kiristää.

Seuraavaksi laitoin vain sen slipperi+spurri yhdistelmän kiinni - ei kuulunu mitään ylimääräsiä ääniä kun anto kaasua.
sitte pistin diffin kiinni joissa vain vetareiden päät kiinni, ei mitään ihmeellistä, sitte heitin kaikki kiinni eikä mitään ihmeellistä kunnes laitto lattialle ja koitti ajaa, ekan puolimetriä nykii ja sitte lähtee.

Viittaako tuohon johonkin tiettyyn osaan kun se ei tee tota jos pidän autoa käsissä ja annan kaasua niin ei kuulu mitään raksutusta/nykimistä mutta heti jos on maassa niin ei skulaa?



lisäys:
onkos se niin että jos lämpöjä haluaa alas niin pinjoni pienemmäksi ja spurri isommaksi? kävin tossa kokeilemas tota nelkkua uudella sidewinderin koneella ekan kerran vaikka se luistattaakin lähdöissä paljon. Kun vauhtiin pääsee niin ei luistata enään, mutta lämpöä piisaa aikalailla. Pari vetoa pihan läpi niin oli jo niin kuuma että piti lopettaa. Mutta vauhtia kyllä riitti :D (18/54 oli kiinni testi hetkellä)

http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=8120&grpid=3901&order_id=WO1309550322 tuo varmaan menee myös slashin koneeseen?

303
Traxxas / Vs: Re: Traxxas Slash 4x4
« : 02.07.11 - klo: 18.40 »
Ihan hyvältä tuo silmämääräisesti näyttää. Spurri ja laakerin sovitinholkki on kuluneet, mutta ei haittaa käyttöä. Mistä kohtaa tuo sliperin klappi on noin tarkemmin?

Autoa kiinnipidettäessä ja maahan painettaessa sliperin kuuluukin luistaa, sen tehtävä on suojata voimansiirtoa juuri tuonkaltaisissa tilanteissa.

tuota klappia tuossa tutkiskelin niin se ilmeisesti vain tuntu klapilta kun pinjonin ratas meni yhden pykälän eteenpäin, eli toisinsanoen slipperi on liian löysällä kun se luistaa aina lähdössä. ei kyllä saa ainakaan traxxasin omilla ohjeilla lähellekään semmosia lujuuksia että pysyis edes vähän eli mikä tuossa osassa sitten kuluu että se lähtee luistamaan?

vai pitääkö toi kiristää ihan hampaat irvessä?

304
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 02.07.11 - klo: 18.18 »
tässä videota jälleen kerran tuosta raksumisesta, laitoin auton etupuskurin seinää vasten ja painelin ihan vähän kaasua, ei paljo renkaat pyöri.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=cb12BrBGtJw[/youtube]

305
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 02.07.11 - klo: 17.27 »
sainpas takapään auki, tässä pari kuvaa, näkyykö heti että jotain pielessä?






lisäys:
pistin takas kasaan muttei vaikuttanu asiaan.
tein semmosenkin testin että otin peräpäästä kiinni ja painoin vähän alaspäin, ja kun paino kaasua niin pysty pitämään autoa paikoillaan niin ettei renkaat lähteny pyörimään ja se raksutti ja luisti siinä paikoillaan. aika paljon sai kaasua antaa ennenku ei enään luistanu.

kasaessa katoin että varmasti kytkinlevy(se ohkanen jossa hahloja?) on oikein paikoillaan omissa hahloissaan ja kaikki muukin kunnolla kiinni.

306
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 02.07.11 - klo: 16.31 »

tosiaan juottamalla, traaxxasin liittimet on helppo juottaa jos on vähänkään kolviin koskaan koskenu.

latausajat menee niin että jos akku on esim. 5000mah, ja tuolla laturilla maksimi latausvirta on 5A niin se on noin tunti.(Latausvirtahan ei saa olla suurempi kuin kaavalla 1000mah=1A laskettuna, paitsi joissakin akuissa on mainittu erikseen suuremmat virrat, mutta eipä tuo laturi tosiaan pysty kuin siihen viiteen).

jos oot vasta tilannu laturin niin muista tilata samalla jst-hx balancerilauta.
Onko tälläinen balanceri ok ---> http://www.hobbyfactory.fi/tuotteet/rc-autot-liittimet-ja-johdot-adapterit-ja-liittimet/3065xh-graupner-balancer-adapter-jst-xh-3065xh

itse käytän samanmoista lautaa jo on hyvä, käy sen verta isoilleki lipoille ettei varmaan heti tule raja vastaan :)
Tuon kyllä uskon, samainen opettaja varmaan puhui hitsaamisesta tarkoittaessaan kovajuotosta. Mutta kolvilla siis niitä vanhoja kuparisia kahvipannuja ja jotain peukalonpaksuista tavaraa tinataan (ja joo siinä tapahtuu juottuminen)

Ja myös takaisin asiaan, ei kuulu sliperissä olla mitään klappia. Ihan on tukeva liikumaton paketti käsivoimin koeteltaessa.

Sent from my U20i using Tapatalk

ok, sitten täytyy ottaa pora käteen ja sorvata yks pyöree ruuvi irti ja kattoa miltä se paketti näyttää....

307
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 02.07.11 - klo: 14.09 »
Kyllä meillä ainakin on ammattikoulussa aikoinaan elektroniikassa opetettu että kolvilla juotetaan tinat. :)


mutta jos vähän asiaakin, kuuluuko tuon slipperin joustaa vähän jos spurria pyörittää edestakas ihan siis 0.5-1.5mm kerralla niin että kuuluu aina sellanen pieni kolahdus kun ottaa kiinni?

308
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 02.07.11 - klo: 12.23 »

Tässä kans muutama akkuvaihtoehto. Itellä käytössä tuo 2S 5200 ja 3S 4500. Ja hyvin on toiminut. 2S riittää radalle mutta pihalla/kentällä on 3S:ssä mukavammin voimaa.

http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewitem.asp?idproduct=10277
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=11614
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=11613
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=11931

Juuh auto siis 110% piha räppäys vehe.... Isä + Poika kivaa. Mites tollasiin akkuihn saa Traxxas-liittimet? Ja kauanko tolla  Graupner 14+ vehkeellä lataa näitä Lipo ja Nimh akkuja?? Sorry jos menee offariksi.

tosiaan juottamalla, traaxxasin liittimet on helppo juottaa jos on vähänkään kolviin koskaan koskenu.

latausajat menee niin että jos akku on esim. 5000mah, ja tuolla laturilla maksimi latausvirta on 5A niin se on noin tunti.(Latausvirtahan ei saa olla suurempi kuin kaavalla 1000mah=1A laskettuna, paitsi joissakin akuissa on mainittu erikseen suuremmat virrat, mutta eipä tuo laturi tosiaan pysty kuin siihen viiteen).

jos oot vasta tilannu laturin niin muista tilata samalla jst-hx balancerilauta.

309
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 01.07.11 - klo: 22.58 »
Sliperi ja diffi on täysin eri osia joten ei ole kyllä missään diffipaketissa sliperin osia. Tuon sliperin kun voi korvata myös keskidiffillä.

juu huomasin kanssa että tollaset löytyy erikseen.
kumpi kannattaa laittaa kun jokatapauksessa tuon kohdan uusin?

310
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 01.07.11 - klo: 22.16 »
kiristin sen slipperin nyt niin pitkälle kun vain pystyy, rupes jo mutteri pyöristymään sillä traxxasin omalla työkalulla. ehkä vähän parani mutta ei vieläkään hyvä.

Arrghh.. pitänee jollain terällä porata se yks ruuvi pois joka pyöreä että saa sen takaliston auki ja purkaa kaikki osiin ja koittaa kasata uusiksi. tiiä sitte tilaisko samantien uudet osat sinne kun käytetty se jo on.

tuleeko esim siinä saben diffipaketissa kaikki tarpeellinen mm. tuo slipper?

311
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 01.07.11 - klo: 21.51 »
tyypillistä mun tuuria, kun paskoilla välineillä tekee hommia niin menee mutterit sileäksi, milläs ny saa sitte tuolta pohjasta sen taaimmaisen ruuvin irti kun on pyöree pää :DD

yhden hudyn työkalun jo tilasin, 1,5mm ja tuntu niin hyvältä että pitää vissii keräillä sarjaa enemmänkin...

Kokeilenpa vielä kiristellä tuota slipperiä maton päällä kun laminaatti luisti sen verran ettei oikeen tiukalle saanu millään.

pitääkö tuo muuten kiristää aina sen jälkeen kun avaa tuon diffipaketin eli takapään kokonaan?

312
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 01.07.11 - klo: 20.55 »
Oletko katsonut, että onko spurrin "kytkin palat" kunnossa tai edes paikallaan. jos on niin kannattaa aukaista etu ja taka diffit ja lisätä öljyö jos on lopussa. kannattaa myös tarkistaa ettei diffin rattaiden välissä olee hiekkaa tai muuta roskaa.

Täytyyki koittaa vielä aukaista tuo koko paketti ja kattoa että noi palat on kohdallaan. tasan kerran kun tuon on eläessä avannu niin voipi olla ettei ole nuo ihan paikoillaan, vaikkei siellä mitään ihmeellistä tunnu olevankaan.

noista öljyistä en tiedä vielä mitään, minne niitä laitetaan, mitä laitetaan jne...

edit. ei näytä sabella olevan varastossa kuin "10K":ta

313
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 01.07.11 - klo: 20.39 »
Noniin, tuli uusi sidewinderin combo tuohon nelkkuun niin pitäis sitä saada nyt vihdoin kentällekin mutta selvisi ettei vika taida ollakaan varsinaisesti spurrin ja pinjonin kontaktissa.

otin videota, josta voi ehkä selvitä mitä haen takaa, tuntuu että tuo luistattaa aluksi, lähtee kyllä vetämään kun pääsee vauhtiin mutta pitää aika ikävää ääntä aluksi, kuuluuko sen tehdä tuota?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=y_r4lmNOTx4[/youtube] @720p
eli kun pistää ihan pikkasen kaasua niin se vaan pyörähtää ympäri, ilman että koko "diffi ottais kiinni vedosta".
Mikähän mahtaa olla ongelma?

Katoin aika tarkkaan tuota pinjonin ja spurrin työskentelyä enkä kyllä nähny siinä mitään klappia että se heittelis tai luistais vaan se tuntuu enemmän tulevan tuolta diffin puolelta, sitä ihan clipper clutchia vai mikä lie hieno nimi onkaan koitin säädellä ensin löysemmälle ja sitte tiukemmalla niin se ehkä vähän parani.

jos autoa heiluttelee ihan vapaasti lattialla rivakasti edestakas niin välillä joku lyö lukkoon ja pitää vähä heilauttaa hitaammin niin taas pystyy veivaamaan lujemmin.


314
Traxxas / Re: Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 01.07.11 - klo: 08.53 »
Heipä Hei,

Tuli tänään hankittua Pojan kanssa Traxxas Slash 4x4 sähköauto ja sen mukana tuli petollisen hidas laturi, en osannut kuvitella että se on noin köyhälaite 3000mAh akku 8h !!
Joten lähti tilaukseen Voyagerin kehuma Graupner.

Mutta nyt pitäisi saada pitkä kestoisempaa akkua eli LiPo jötikkä. Mutta uutena harrastajana ei ole hajua noista LiPo akuista. Vaarallisia väärissä käsissä, oikein käsiteltynä vaarattomia.

Elikkä mikähän olisi hyvä paikka tilata laadukas ja pitkä kestoinen LiPo akku että saisi räpätä itsensä väsyksiin??

Mukana tullut akku on 8.4v 4200mAh 7-cell! Pikaisella haulla en löytänyt yhtään 8.4v LiPo akkua, 7.4 ja 11.1 taitavat olla ne jotka osuvat sektoriin.

Minä Kiitän.
Itellä 3s käytössä ja aattelin 2s käyttää normaaliajossa. Sen verta riittää kulkupuolta ettei kokoreserviä kyllä tartte jos mettässä tai pikkuradoilla ajelee. Ainakin omasta mielestä.

Sent from my galaxy s2 using Tapatalk

315
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 30.06.11 - klo: 17.31 »
Sanokaas hyviä Velineonin korvaajia? Aiemmin tässä mainitsin tuon taconin, mutta ei viitsisi maksaa saman verran postikuluja mitä moottori maksaa.

Jotenkin usko mennyt kyseiseen moottoriin ja sen kestävyyteen.

Isellähän tuo velineon jouti roskiksen puolelle ja nyt tilalla Ezrunin 4000kv malli(tosin siirsin sen nyt tuohon takavetoseen). Potkua 3S:llä ainakin "tarpeeksi" =). Eikä vastaavan hintakaan taida mitään aivan hunajaa olla(itse ostin käytettynä joten en uuden hinnasta tarkkaan tiedä että myydäänkö edes enään).

Itselläni olisi kyllä EZrun 9t 4300kv motti. Taidan kokeilla sen osuvuutta. Eikös näissä ole aika standardit kiinnitykset? Samankokoiselta moottori ainakin näyttää.

Juu ei se motti ole kiinni kuin siinä metallilevyssä kahdella ruuvilla joka taas vastaavasti on kiinni yhdellä ruuvilla moottoripukissa.

316
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 30.06.11 - klo: 14.23 »
Tuollainen Swallow AD/DC 2 löytyy hyllystä.

http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=30120&grpid=5018&order_id=WO1309431216

Mitä muuta tarvitaan lipon lataamiseen? Tasauslauta vai joku muu häppäsvärkki?

Tuo interface liittin ei taida toimia suoraan tasaajana?

Pitääkö tuohon olla tasaaja kokonaan erikseen? Ainakaan spekseissä mainittu mitään balancerista.

317
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 30.06.11 - klo: 14.20 »
Sanokaas hyviä Velineonin korvaajia? Aiemmin tässä mainitsin tuon taconin, mutta ei viitsisi maksaa saman verran postikuluja mitä moottori maksaa.

Jotenkin usko mennyt kyseiseen moottoriin ja sen kestävyyteen.

Isellähän tuo velineon jouti roskiksen puolelle ja nyt tilalla Ezrunin 4000kv malli(tosin siirsin sen nyt tuohon takavetoseen). Potkua 3S:llä ainakin "tarpeeksi" =). Eikä vastaavan hintakaan taida mitään aivan hunajaa olla(itse ostin käytettynä joten en uuden hinnasta tarkkaan tiedä että myydäänkö edes enään).

318
kiitos lipo selvennyksistä.

eli käytännössä ei merkitystä kuin sillä etten osta mitään saddlepackia ja että on oikea jännite.

319
Voisko joku selventää mulle noita lipojen merkityksiä, sen jo tiedän että 2S,3S, 4S jne. vaihtuu aina jänniteen mukaan, eli sillä ilmastaan jännite.

Mutta mitä se tarkotta akun akut ilmotetaan joissakin näin:
2x1S3P
2S2P G4
3S2P G3.5
1S2P

Mitä tuo ihmeen "saddlepack" tarkottaa ja onko sillä käytännössä mitään merkitystä kun akkuja tälllanen perustallaaja ostaa?

Eli tarvitseeko mun kiinnittää mitään muuta huomiota ostettaessa kuin se että jännite eli "S2, S3 jne." on oikein? Ja tietty tarpeeks hyvällä purkuvirralla ja kapasiteetilla?

Ja jos joku asiaan perehtynyt vois kertoa että onko saben tai RF:n valikoimissa oikeesti mitään hinta/laatusuhteeltaan kannattavaa 3S akkua?(tai joku muu liike suomesta joka toimittaa tavarat yleensä seuraavaksi arkipäiväksi)

Lisäys:
Mietin noita ulkomaisiakin että onko esim. tällanen hyvä:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=14485 ?
Sen verta kuiteski tuota hintaeroa...

Taitaa olla mulla nyt tämmönen: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=14485 mutta pienempänä, ei kyllä paha hintanen..

320

Kisoista on myös tehty lehti: http://www.t-pairat.net/ls-5/lehti.pdf

terv. Veli Haapaharju- EPUARC

"Not Found"  :police:

321
Sitte sun täytyy jatkaa projektia   :afro:

322
hudyn työkaluja, 4 spurria, slashiin uudet sivutuet, 3pinjonia, uusi takapuskuri, sekä velineon combo tai sidewinder combo tuohon 2wd slashiin(katotaan nyt kumpi löytyy heti).

Siinähän se muutama satku taas meni  :evil:

323
Itse kokisin helpommaksi kysyä sitä ihan myyjältä suoraan, kuin foorumeilta?


324
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 29.06.11 - klo: 08.08 »
Ongelmat ne vaan tuntuu jatkuvan... Onkohan oheisella videolla kuuluva ääni normaali? Kuuluu takadiffistä ja auto ei tunnu rullaavan kunnolla. Kun vauhti on hiipumassa, niin tuntuu pysähtyvän kuin seinään ja keinahtaa takaisinpäin. Purin tänään takapään auki ja putsasin (ja vaihdoin rutisevan laakerin) kaikki osat. Itse diffiä en ottanut auki ja siihen ei ole tehty muutoksia.

Ääni tuntuisi tulevan hammaspyöristä (traxxas 6879), jotka silmälle näyttivät olevan kunnossa. Kuuluuko tuolla diffikopan sisällä olla nestettä/möhnää (traxxas 6880) vai kuuluuko olla täysin kuiva ja puhdas?

Kuulostaa hiukan samalta kuin itsellä, onko spurri/pinjoni kuinka kuluneet? Ja onhan moottori oikeassa asennossa spurriin nähden. PArhaillaan taistelen ite kuluneen pinjonin kanssa kun ei millään tahdo pyöriä yhteistyössä spurrin kanssa. Postia odotellessa..

Juuri tuo kun se pysähtyy ja keinahtaa taaksepäin viittais siihen että tuo ratasyhdistelmä jumittaa ja pyörähtää vastaliikkeenä taaksepäin, eli oon melko varma että meillä on sama ongelma.

325
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 27.06.11 - klo: 22.09 »
ei taida sabelta saada, RF:llä oli jotain HARD kamaa.

326
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 27.06.11 - klo: 22.00 »
PIENI tippa medium lukitetta niin pysyy. Vai oletko käyttänyt?

En ole, saako sitä sabelta kun pistän sinnepäin tilausta niin vois samalla ostaa?

327
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 27.06.11 - klo: 20.59 »
Arvaatkaas mitä, nyt mennään ja lujaa  :police:

Vihdoin sain tuon moottorivikaisen slashin eteenpäin.

Tuli tuo ezrunin 4000 motti postista ja sain jopa kiinni asti.

Ja vauhtia on kyllä aika sillee sopivasti  :cheesy:


Ekan kerran koitin pihalta lähteä kaasu vähän yli puolen välin niin sellanen soraisku tuli ku takana seisoin että alta pois.. Täytyy tästä lähin siirtää aina autot pois näköpiiristä ku pihalla rällää  :afro:


Lisäys:

Kulkee kyllä lujaa mutta pinjonia en saa oikeen pysymään aloillaan, yksi pinjonin ruuvikin johonki jo katos.
Lukitten sen aina niin että ruuvi osuu akselin hahlon kohtaan, sen verta reippaasti koitan sitä mukamas kiristää minkä noin pieni kuusiokoloavain antaa myöden ilman että on sileä(tosin halpis työkaluja).

Onko tuossa jotain kikkaa? Vai voiko johtua moottorin löysästä kiinnityksestä, nyt kiristin motin oikeen huolella(eli ihan kunnolla kiinni) niin täytyis käydä testaamassa onko jotain eroa.

Videota, kevyellä kaasulla painelin tuossa menemään ja lopuksi spurrin ruuvi irtoaa:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8jQfu0x3UvI[/youtube]

328
Tarttis http://www.hobbypartz.com/ezrun-series-sensorless-brushless-motor.html tommonen saada kytkettyä hobbykingin 100A nopariin jossa nyt kiinni tuo surullisen kuuluisa velineon3500 josta puhetta aikasemmilla sivuilla niin pitääkö nuo moottorin johdot kovata samaan järjestykseen kuin velineonin koneessa?

Vai onko näissä moottoreissa aina luokittain samassa järjestyksessä piuhat?
Eikös tuo väärinkytkettäessä pyöri vain väärään suuntaan?

329
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 24.06.11 - klo: 22.16 »
Mullakin on varmaan tuo moottorin magneetti iroonnut akselista. Pienellä kaasulla vain nykii epämääräisesti ja suuremmalla kaasulla saattaa liikkua muutaman metrin. Hetken päästä nopari vilkuttaa punaista, vaikka on täysi akku...

Osaako joku sanoa johtuuko tuosta magneetista?

Kuulostaa aikalailla samalta kuin itsellä, tosin noita laakereita kannattaa kokeilla jos sulla lähtis sillä korjaantumaan koska pääset kuitenkin eteenpäin sillä.

Laakerit vaihdoin juuri... Mutta en testannut pyöriikö magneetti akselilla. Mutta pitää kokeilla ja testata tuon liimaamista loctitella.
Juu, voihan sitä aina kokeilla. Sen mitä tajusin tuosta yhdestä kirjotuksesta niin se tavara on jonkun verran arvoltaa joten varmasti kannattaa sitäkin miettiä että kyselee mitä ko. moottori mahtais maksaa kaupasta. Itsekin sitä tuossa kyselin ja halvin versio oli karvan alle 50€.

330
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 24.06.11 - klo: 20.48 »
Mullakin on varmaan tuo moottorin magneetti iroonnut akselista. Pienellä kaasulla vain nykii epämääräisesti ja suuremmalla kaasulla saattaa liikkua muutaman metrin. Hetken päästä nopari vilkuttaa punaista, vaikka on täysi akku...

Osaako joku sanoa johtuuko tuosta magneetista?

Kuulostaa aikalailla samalta kuin itsellä, tosin noita laakereita kannattaa kokeilla jos sulla lähtis sillä korjaantumaan koska pääset kuitenkin eteenpäin sillä.

Sivuja: 1 ... 8 9 10 [11] 12 13 14