Setuppi on ainakin Tamiyan kanssa pysynyt aika samana, viimevuonna ei taidettu muuttaa oikeastaan mitään, olisko öljyt vaihtuny löysemmiksi.
Tietty joissain tiimeissä on muutettu autot aika täysin, en tosin tiedä miten näitten tiimien uusien autojen kanssa on. Siiven paikan vaikutus korostuu nopeilla ulkoradoilla, tämä tuli opittua viimekesänä. Jos auto puskee ihan hulluna nopeissa mutkissa niin siiven takaylitystä kannattaa vähentää jos mikään muu ei auta.
Pitoaineitten käyttö nyt on ollut vähän mitä on. Lähinnä sillä Suomen oloissa on kait saanut hieman säästettyä rengasta, hyvin pärjää kyllä ilmankin. Jos käyttää pitoainetta niin pitää muistaa sitten käyttää asfaltille tarkoitettuja litkuja. Renkaanlämmittimistä saa iloa viilemmissä keleissä erän alusta muutamalta kierrokselta. Kuumalla kelillä niillä lähinnä saa aikaan ongelmia enemmän kuin hyötyä jos käyttö on vähänkään hakusessa. Valmiiksi ylikuumenneet renkaat kun varmasti sulavat alle erän loppua kohti.
Ilman pitoaineita ja renkaanlämppäreitä varmasti pärjää ihan hyvin. Tietty sitten jos haluaa hifistellä niin sitten voi ostaa pelit ja vermeet, mutta tällöin kannattaa tarkasti seurata ja kysellä mitä kokeneemmat kuskit tekee.