301
Sähköautot / Vs: Keskustelua sisäkrossin pintamateriaaleista
« : 19.02.15 - klo: 23.21 »
Ei vaan mee jakeluun että selitetään betonilla ajamisen olevan liukastelua.
Nokialla nosti eturengasta jos turhan kovaa survo kaasua.
Driftaus kommentit johtuu ainoastaan siitä ettei ole pienintäkään käryä miten pitävä se betoni todellisuudessa on.
Verrataan omassa pienessä mielessä turkun täysin eri pintaan... Messujen täysin eri pintaan... Tiksin laattaan joka sekin oli täysin eri pinta...
Lappeenrantaan ajamaan siitä niin sitten on kokemus siitäkin pinnasta eikä tartte kommentoida vailla mitään käsitystä kyseisestä pinnasta.
Drifti siitä on kaukana.
Kuten kisailmossa nähdään jopa järjestäjien suunnalta tullut kommentti että pinta on lähinnä todellista krossia ulkona... Veikkasivat että pito tulee myös olemaan kova...
Niin se on ollut niillä harvoilla vastaavilla betoniradoilla missä on satuttu ajamaan.
Jokainen joka on ajanut vaasan ulkoradalla kenen kanssa olen koskaan sattunut radasta keskustelemaan... on kehunut radan mahtavaksi. Tietääkseni ulkolaiset kehuivat radan mahtavaksi.
Ei siellä ole mattopitoa nähtykään.
Eikä sitä kukaan sano driftaamiseks tai h... lipsutteluks.
EM kisoissa ruotsissa rata oli liukas.
Niin liukas että olin pihalla kuin tamppoonin naru.
Ei todellakaan kaukana turun sisäradan pidosta... omalla tavallaan tuntui jopa liukkaammalta.
Miten suomalaiset juniorit siellä pärjäs???
Kukaan paikalla olleista ei kitissy mattojen perään... ei piipittäny driftaamisesta eikä liiemmin vihjaillu sen olleen ho...telua.
Mutta nyt on maailmankirjat sekasin kun pitäis ajaa pitävällä betonilla.
Mielummin jäädään kotiin ja valitetaan driftaamisesta ilman että on pienintäkään hajua kyseisestä pidosta.
Se betoni ei ole driftaamista.... ei siellä päinkään, mutta ei siinä saa autoa keulimaan ympäri vaikka miten yrittäis... saattaa se takarengas myös sutasta jos kaasua runnotaan kuin heikkopäinen.... Mutta ei todellakaan driftaamista.
Nokialla nosti eturengasta jos turhan kovaa survo kaasua.
Driftaus kommentit johtuu ainoastaan siitä ettei ole pienintäkään käryä miten pitävä se betoni todellisuudessa on.
Verrataan omassa pienessä mielessä turkun täysin eri pintaan... Messujen täysin eri pintaan... Tiksin laattaan joka sekin oli täysin eri pinta...
Lappeenrantaan ajamaan siitä niin sitten on kokemus siitäkin pinnasta eikä tartte kommentoida vailla mitään käsitystä kyseisestä pinnasta.
Drifti siitä on kaukana.
Kuten kisailmossa nähdään jopa järjestäjien suunnalta tullut kommentti että pinta on lähinnä todellista krossia ulkona... Veikkasivat että pito tulee myös olemaan kova...
Niin se on ollut niillä harvoilla vastaavilla betoniradoilla missä on satuttu ajamaan.
Jokainen joka on ajanut vaasan ulkoradalla kenen kanssa olen koskaan sattunut radasta keskustelemaan... on kehunut radan mahtavaksi. Tietääkseni ulkolaiset kehuivat radan mahtavaksi.
Ei siellä ole mattopitoa nähtykään.
Eikä sitä kukaan sano driftaamiseks tai h... lipsutteluks.
EM kisoissa ruotsissa rata oli liukas.
Niin liukas että olin pihalla kuin tamppoonin naru.
Ei todellakaan kaukana turun sisäradan pidosta... omalla tavallaan tuntui jopa liukkaammalta.
Miten suomalaiset juniorit siellä pärjäs???
Kukaan paikalla olleista ei kitissy mattojen perään... ei piipittäny driftaamisesta eikä liiemmin vihjaillu sen olleen ho...telua.
Mutta nyt on maailmankirjat sekasin kun pitäis ajaa pitävällä betonilla.
Mielummin jäädään kotiin ja valitetaan driftaamisesta ilman että on pienintäkään hajua kyseisestä pidosta.
Se betoni ei ole driftaamista.... ei siellä päinkään, mutta ei siinä saa autoa keulimaan ympäri vaikka miten yrittäis... saattaa se takarengas myös sutasta jos kaasua runnotaan kuin heikkopäinen.... Mutta ei todellakaan driftaamista.