301
Tulokset / Vs: Euro Touring Series R4 Warschau / PL 18.3.-20.3.2011
« : 20.03.11 - klo: 17.52 »
Völker on lyöty! Hyvä Juho!!!!
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
LainausIlmoittautuminen
Ilmoittautumiset sähköpostilla tai yv:llä tai textarilla 050-5265880 viimeistään torstaina 19.8. osoitteella: kai.jansson (a) tuoterengas.fi
Mitäköhän tämä ammattitappaja nyt opikein tarkoittaa :lol:
Jerzi
Eiköhän se koeta osoittaa että ilmot pyydettiin sähköpostilla, yv:llä tai textarilla, ei foorumille kirjoittamalla... :)
No se että laitan ilmon tänne niin haluan näyttää että olen kisoihin menossa ja jengi näkee samantien että kisat kiinnostaa minua.
Sitähän minä en tiedä kuinka monta on ilmoittautunut sähköpostilla kuin ei ole päivitetty listaa joten minä teen näin ja aina ja jos en tällä tavoin pääse kisaan mukaan niin ihmettelen suunnattomasti.
Että näin.
Jerzi
Edit. 4x4 SC vie 5min erän aikana 3500-4000mAh suuren painonsa vuoksi. Omilla latureillani kestää tuon lataaminen melkein tunnin, mutta totta kai voisin hankki paremman laturin parilla sataa joka lataisi sen 15A minkä akut on luvattu kestävän.
Ikäväksesi on todettava, että krossibaanaa tehdään nimenomaan vähemmän pölyävään kuosiin kokoajan. Hyndät päällystetään matoilla jne, ettei ne pölyttäisi kuten vanhat saviset.. Ja mitä tulee asfalttiporukan päähän potkimiseen, niin on se asfalttibaana syömässä tämän hetken suunnitelmien mukaan liki koko budjetin. Krossibaanaa tehdään liki nollabudjetilla. Mutta on se hienoa, että on tuota virtaa täällä itkeä vollottaa rivikaupalla asioista sen enempiä selvää ottamatta.Sehän on lupaavaa, että päivämaksu on tuplattu.
Tällaiseen päätökseen ei varmasti olisi ryhdytty, jos siihen ei liittyisi mittava parannussuunnitelma, jonka kautta tuplamaksulla pienoisautoilija tulee saamaan huomattavasti paremman harrastamiskokemuksen kuin aikaisemmin puolella hinnalla.
Jos mittavaksi muutokseksi lasketaan crossiradan muokkaus niin jo vain,
Niin kait se sitten selainen on. Asfalli osasto sitten kantaa siitä osataakan.
Tattiksella on kauhia melu siitä että crossareilla ei saa ajaa kun tulee pölyä
radalle mutta Hyvinkäällä trendi on päinvastainen. Pölyävä crossirata entistä
pölyävämpään kuosiin, hyndät korkeammiksi jotta pöly leijailisi mahdollisiman kauaksi,
Asfalttiradaltahan se pito katoaa. No mitä sillä on väliä, crossaava "pienoisautoilija tulee saamaan huomattavasti paremman harrastamiskokemuksen" varsinkin kun nitrotkin on sallittu. Siihen vain muutama m8/truggy etc pörräämään niin tuskimpa kannattaa asfaltti osostolle mennä. Kait tämä on sitten sitä kvaliteetin nostoa mistä maksetaan.
Jotenkin vain tuntu että rata-autoillua potkitaan päähän.
Liittyminen Hyvinkään UA:han maksaa 32 euroa.
http://www.hyua.fi/pages/hyvinkaan_ua/liity_jaseneksi.php
Pelkkä liittymismaksu? Ei vuositaista jäsenmaksua?