301
Kilpailukutsut / Vs: KILPAILUKUTSU Winter Jumps #4, Jyväskylä 1.4.2012
« : 20.03.12 - klo: 15.11 »
Kyseinen merkintä tarkoittaa, että SC-autot ajetaan yhtenä luokkana.
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
It's the little bits that make the difference. Yokomo release the WXi which features 3 new parts, a set of rear blades, a new front-front block and front driveshafts. that's it compared to the WS released at the end of 2009! now where is the improvement there?
the plastic blocks are fine. The holes have moved so that now, the rollcenter is where it needs to be for the car to work properly. This means alloy mounts are not required anymore on most of the tracks.
And as there is no 3 dimensional moving about from the alloy mounts anymore, the cars geometry stays way more consistant during hard cornering and throughout the run. That's something you can definately feel and measure. (the difference in laptime was surprisingly big when I tested it for the first time!)
The new topmounted swaybars not only make working on the easier but also makes their action a lot more linear which helps transfer weight quicker, turn in sharper, and increase corner speed.
this means you can place it where you want it, go faster through chicanes and carry more speed in fast corners.
That's an improvement I'd say!
The new steering hub improves the steering feeling and generally just gives more steering.
The new rear shocktower enables you to lay your shocks down. That's very helpful on high traction tarmac tracks as you get a lot more onpower steering through this.
Moving the battery forward makes the car a lot easier to drive (very similar to the feeling of a 5cell car) and tends to work very good on UK tracks (in aldershot it was brilliant atleast).
New centershaft in a 2 piece design.
Soft Weave Chassi as standard
As I said. It's all those little things that make a good car better.
The Wishbones are the same as on the CX but with swaybar balls moulded in.
Pelkillä lukio papereilla päässyt raha hommiin vai? Ei mitään suhteita tai muuta osaamista? Aika kova säännön vahvista poikkeus saa olla jos ei aikaisemmin mainittuja.
eikai sentään yokomoa ja TRF autoja euroopassa tai jenkeissä tehdä? TRF autot teki ainakin vielä muutama vuosi sitten muistaakseni Tech racing, kentsulla ois tähän varmaankin faktatietoa.
Lainasin tämän viestin siitä syystä että tässä kuten monissa muissakin viesteissä eri kirjoittajilta puhutaan kiina akuista Mistä saa ja mitkä ovat jossain muualla kun kiinassa tehtyjä ? Vai tarkoittaako tuo kiina akku sanonta näitä halpoja kiinassa tehtyjä ja kalliimmat kiinassa tehdyt, jotka ovat tuolla hyväksyttyjen listalla ovat sitten vaan hyvin pienellä ja hiljaa kiinan akkuja. Minä ostin just 4 kallista hyväksyttyä akkua, ajattelin että eipä tarvi kiinan akuilla ajella. Pettymys suuri, made in China.
Onko muuten nopareita muualla tehty kun kiinassa, esim Tekin on kiinalainen, sellaisiakin on itsellä ja taas kirottiin kun pakettia tutkin. Halpoja nopareita olen nähnyt myös kutsuttavan "kiina nopareiksi"
Ja se kysymys kuuluu: Mistä saa jossain muualla kun kiinassa tehtyjä akkuja ja nopareita
Jerzin alkuperäiseen pointtiin palaten, oliko myös kesällä havaittavissa samaa katoa turistiluokissa?
Onko näillä renkailla hyvät pidot huopa alustalla http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_26_38/products_id/138987/n/Pro-Line-Suburbs-T-22-MX-Off-Road-Truck-Tires-2 ??