Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Jukis

Sivuja: 1 ... 9 10 11 [12] 13 14 15 ... 20
331
HPI / Vs: Hpi vorza Flux HP
« : 19.04.12 - klo: 16.19 »
varmaa kannattaa laittaa kaasun epa 70-80% jos ajat sillä 2200kv moottorilla. kestäähän se pari speedrunia vetästä täysilläkin kuhan varmistaa ettei mikään jumita mutta varmasti menee rikki 6S jatkuvalla ajolla. Mulla ois tavallaan Vorza osina kuhan jaksais kasata, eli vorzan runkolevy ja jotai muovei, sit D8 ja Ve8 diffit, iskarit yms. Ei vaan tällä hetkellä ole noparia kun möin pois.

332
Sähköautot / Vs: Mamba Monster
« : 19.04.12 - klo: 13.49 »
Eiköhän se savusta jos on suojaamaton nopari ja kuralätäköissä ajanut..

334
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 18.04.12 - klo: 00.06 »
Mulla on nyt rc kipinä iskenyt 20 vuoden tauon jälkeen ja olisi hakusessa 2wd short course auto. Autolla on tarkoitus ajella radalla ja päästä kilpailee myös jossain vaiheessa. Nyt on vaan ongelma että mikä auto ostaa? Tarvitsen siis kaikki laitteet myös radion ja sähköt.

Yksi vaihtoehto on ostaa RTR paketti ja päivittää sitä myöhemmin tai sitten ostaa rullaava peli joko uusi tai käytetty.

TeamC RTR pakettia on vähän tullut mietittyä.

Mikä olisi teidän mielestä paras ratkaisu? Tietenkään rahaa ei ole rajattomasti.

Tr2 varmasti ihan hyvä peli mutta jos budjetti kestää hieman kisakelpoisempaa niin TS2 ja siihen hw xerun 60a ja 8.5t-10.5t motti

335
Sähköautot / Vs: M8e ?
« : 16.04.12 - klo: 16.50 »
Kyl se 8ight-E on vielä ihan eri tasolla kuin 1:10 corri kestävyydeltään. Ei tuon kokoiset kilpakrossarit yleensäkkään hajoa ellei jysäytä seinään, kantoon tjs. Toki voimansiirto poikii joissakin yllättävän helpolla mutta sekin riippuu ihan siitä miten sitä huoltaa.

336
Sähköautot / Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« : 16.04.12 - klo: 08.45 »
Losi Eight-E:n kori on aika yleinen kapearunkoisiin autoihin, varmaan rctechistä löytyis tietoo mikä kori käy parhaiten tuohon.

337
Sähköautot / Vs: M8e ?
« : 15.04.12 - klo: 00.41 »

tollanen patterikotelo niin ne liittimet tulee vastakkaisille puolille, toki voi tehä mihinvaa koteloon lovet että mahtuu ne liittimet menemään.
Tuossa kotelossa ei akut muuten liiku mihinkään kunhan sen säätää oikean pituiseksi. Kyseessä siis Vorzan kotelo.

338
Kyosho / Vs: Kyosho mfr
« : 14.04.12 - klo: 21.28 »
Kirjota googleen 140mm swing shaft.

339
Onkos näistä kuulunut mitään uutta? Alunperin julkaisu piti olla maaliskuussa mutta taisi hpi siirtää loppuvuoteen.

340
Team C / Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« : 13.04.12 - klo: 19.24 »
Durangon painon löysin tuolta area52 blogista 2450g 1:10 krossarin sähköillä joka olisi hieman enemmän kuin tämä TS4 painaa. Liekkö sit kuin tarkka.

341
Sähköautot / Vs: Mamba Max
« : 13.04.12 - klo: 19.17 »
kannattaa varmaankin etsiä se oikosulku ennenkuin seuraavan kerran käytät..

342
Team C / Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« : 13.04.12 - klo: 16.26 »
Shorty mahtuu pitkittäin takakardaanin alle, Mikäli 4400mah riittää.

343
Sähköautot / Vs: 1/5 sähkö crossari rtr
« : 13.04.12 - klo: 16.22 »
http://mgm-compro.com/index.php?tid=brushless-speed-controllers-tmm-14035-3-x-series-32-bit-system tommonen nopari ja siihe joku 56 millinen leopardin motti niin rupeis tehot riittään. akuiks kelpais 2x 4s 5000mahhit eikä tarvii noilla jännitteillä edes kummoista purkuvirtaa.

344
Sähköautot / Vs: 1/5 sähkö crossari rtr
« : 13.04.12 - klo: 15.48 »
maverick on kyllä hpi:n alainen merkki joo. Ihan kiva auto olisi rullaavana tai kittinä. nuo 6S sähköt on hieman alimitoitetut noin isoon autoon

345
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 13.04.12 - klo: 15.23 »
Tuolla ei näy varaosa-osioo tuolle autolle.. Kannattaa kysyä kauppiaalta onko hommaamassa osia mikäli tuommoisen ostat. Ihan kelpo hinta toki mutta liekkö tuo sit kyöstiä parempi? 239eur saa niitä kyöstejä. On tuossa sentään kallistuksenvakaajat joita kyöstissä ei ole. Oudoissa merkeissä on aina se ongelma että niistä ei löydy käyttökokemuksia muilta joiden perusteella tehdä ostopäätöksiä.

346
Team C / Vs: Team-C Racing TS4 Short course 4x4
« : 13.04.12 - klo: 15.08 »
Vastaukset ylempään jotka selviävät ihan noista ekan postauksen kuvista: Kyllä, kevyempi, kyllä, kyllä, kyllä.

347
Kyosho / Vs: Kyosho mfr
« : 13.04.12 - klo: 12.38 »
Siihen on muuten saatavilla K-kaupasta universal malliset vetarit, eli siis semmoiset joissa on ristiniveltappi. Yleensä ne ovat vaan melkoisen hintavia, 45$ ylöspäin.

tuoltakin näköjää löytyy: http://www.infernosonly.com/Kyosho_MFR_Universal_Swing_Shafts_Front_or_Rear_p/kyomtw101.htm

348
Kyosho / Vs: Kyosho mfr
« : 12.04.12 - klo: 23.35 »
Poraa isommaks sitä kuppii jos ei mahdu. Tuleepahan kestävämpi niillä paksummilla koiranluilla. Pikaisella googletuksella tuon auton heikoin kohta on nuo vetarit.

349
Hobbykingin akuissa vaan on myyntihinta paljon alhaisempi kuin yleisempien merkkien sisäänostohinta. Nuo akut eivät selvästikkään ole hyvä tuote kauppiaalle katteen kannalta mutta tietenkin tarpeellinen ostajalle ja huokuttelee ostajia ostamaan muitakin tuotteita samaan tilaukseen jos akkuja saa hyvään hintaan.

350
Polttisautot / Vs: Xray XB9 - The New Platform
« : 12.04.12 - klo: 22.21 »
Erilaiset hubit, c-palat ja ylälinkit näkyy olevan. on se vaan niin kerpeleen ruma.

351
Sähköautot / Vs: EZRUN ja XERUN nopeudensäätimet
« : 12.04.12 - klo: 17.37 »
Veikkaisin että kyse on siitä kävisikö tuo 5.5T xerun moottori tuon 60A xerun säätimen kanssa.
http://fi.eurorc.com/product/131/hobbywing-xerun-60a-esc-v21-ftt
http://fi.eurorc.com/product/490/hobbywing-xerun-sensored-55t-motor

Kyllähän ne käyvät mutta ei kärsi ainakaan dynaamista ennakkoa laittaa ja välitys pitää olla aika alhainen.
Olettaen että olet sun Ultima SC:hen noita hommaamassa en kyllä suosittele yhtään alle 7.5T laittamaan. 10.5T tai 8.5T on paremmin toimivia. Lisää vauhtia saa sit dynaamisella ennakolla jos tarvitsee.
Tuolla 5.5T moottorilla saat nopeasti rikki diffin, idlerit yms siitä ultimastasi.


Ja ilmeisesti olet hommaamassa niitä pihasuttaukseen niin ihan se Ezrun b5 on hyvinkin riittävä. b4 sillä 5.5T moottorilla rikkoo todennäköisesti taaskin sen voimansiirron siitä.

352
Sähköautot / Vs: Speed Passion rs2
« : 12.04.12 - klo: 15.35 »
Päivitä samantien iskarit alumiinisiin. ota mitta siitä linkkien päistä täydessä ulosjoustostossa ja siitä vaan sit vertaamaan et mikä kävis. epäilisin että voi olla hyvin lähellä esim team c:n tc02t tai ansmann xt pro:n iskarit tuota kokoa eivätkä ole aivan älyttömän kalliita.
Mut vuoto korjaantuu vaihtamalla O-renkaat uusiin tai joissakin tapauksissa saatat joutua vaihtamaan myös iskarin varret jos niihin on tullut uria tai lovia jotka pilaavat ne O-renkaat. Öljyksi varmaankin tuo 30WT ei oo hirveän kaukana sopivasta.

353
Sähköautot / Vs: Buggy 1/8 -projektit
« : 12.04.12 - klo: 15.30 »
kaikki nuo litkut on auttamatta ihan liian löysää tavaraa normaaliin keskidiffiin, spider diffissähän on enemmän rattaita eli ei tarvitse olla niin jäykkää, tuota jäykintä voisit koittaa siihen.
7.000-10.000wt on sopivaa keskidiffiin ulkoradalle tuommosen tehokkaan harjattoman kanssa. sehän vastaa jotai 100k cSt taulukossa..

354
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 12.04.12 - klo: 13.36 »
Nyt näyttää siltä että foorumeita selattuani päädyn todennäköisimmin hommaamaan kyoshon inferno neo:n.
Vaikuttaa sellaiselta paketilta että pääsee hyvin alkuun, siitä sit sitä mukaa kun jotain laukeaa, korjailee ja vaihtelee kestävämpiin osiin.
Kiitokset kaikille jotka antoivat neuvoja ja jaksoivat väitellä eilen aiheesta.
Katsellaan sitten kun parin päristelykerran jälkeen kiroan sen infernaalisen masiinan hemmettiin :D

Noh eipä ole mikään maailman kestävin vekotin juurikaan tuo. Mutta saksasta sitä saa 239€ posteineen että eihän tuo hinnan kiroissa ole.

355
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 11.04.12 - klo: 21.08 »
Yleensä noita kisarasseja myydään siis rullaavana. hinta 150-250e(250e rullaavasta saa olla jo todella hyväkuntoinen) eli siihen voit sit kyl ruveta hommaamaan käytettynä myöskin moottoria tai sit et vaan osta sitä tehokkainta mottia vaan ostat jonkun 100e motin jolla varmasti aloittelijana pärjäät paremmin kuin rtr moottorilla.
Radiot voit ostaa käytettynä tai sit ostaa halpiksen, kuhan se on 2.4Ghz radio niin kyllä niillä alkuun ajaa, halvimmillaan 40e uutena noita saa, rtr radioiden tasoa.
Servoja ei käytettynä kannata ostaa koska ne eivät hirveitä kestä. Halpoja servoja saa parilla kympillä mutta servot ovat auton hallinnan kannalta melkeenpä tärkein osa niin niihin kannattaa panostaa, noin 70e maksaa OK servot(kpl).
sit tarvitset vielä akun ~20, starttiboxin ~50 ja erinäistä tavaraa riippuen siitä minkälaisen paketin saat sen rullaavan auton mukana.
Halvimmillaan saat siis rullaavan auton 150, motti 100e, radio 40, servot 40, akku 20, boxi 50. yhteensä 400e eli rtr auton hinta. Tuossa toki siis sähköt ja moottori ovat melkeinpä samaa tasoa kuin rtr autossa mutta auto on todennäköisesti kisaajan jäljiltä myöskin hyvin säädetty.

Sit jos haluaisit ihan kunnolliset ostaa niin mottiin 180e minimissään, radioon sama 180e, servoihin 140e.

356
Team Losi / Vs: Team Losi Racing 22
« : 11.04.12 - klo: 20.53 »
varmaan ne minipinnit mut onko sulla kuinka paljon painoa lisätty taakse? säädinhän sulla on takana, sitäki voisit koittaa laittaa eteen mikäli piuhat riittää. taitaa shortyn kanssa olla ongelma että se on ihan vaan liian kevyt, se akun paino on kuitenkin täysin taka-akselin etupuolella olipa se sitten lyhyt tai pitkä niin se pitää keulaa maassa.
Mites saatko säätimen shortyn taakse jos laitat shortyn ihan eteen? Kyllähän sä ite varmaa osaat parhaiten arvioida keveneekö se keula liikaa kiihdytykses vai tarvitsetko vaan pitävämmät eturenkaat.
Ostin itelle kevyemmän säätimen, jospa se kerkeis perjantaiksi tulla niin pääsee ekaa kertaa losilla radalle.

357
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 11.04.12 - klo: 18.35 »
laskeppa huvikseen paljonko tulee hintaa ostaa kisa-auton iskarit, vetarit ja kardaanit uutena siihen halpismalliin.. tuossa on vasta pieni osa mitä joutuu päivittään ja hintaa tulikin 250e lisää.

358
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 11.04.12 - klo: 18.27 »
Juurikin niitä varaosia joutuu ostamaan koska ne osat ovat heikompia niissä rtr malleissa. 90% rtr malleista on siis ihan kit mallisen kisa-auton pohjalta tehtyjä autoja. ne on vaan tehty halvemmista osista tai joskus jopa tarkoituksella tehty heikommaksi että niitä osia saa myytyä.
1:8 kisapolttis kestää normaalia pihasuttailua(mukaanlukien 10 metriset hypyt) ihan särkymättä kuhan ei seinään tai kantoihin törmää hirveällä vauhdilla.

359
Yleinen keskustelu / Vs: Minkä auton ostan -osio
« : 11.04.12 - klo: 18.10 »
Siis et sinä sitä käytettyä kisapirssiä joudu fixaamaan jos hyvän ostat. vaan joudut ostamaan siihen sähköt, koneen ja  starttiboxin jotka tulevat suhteellisen kalliiksi. RTR mallia joudut tod näk fixaamaan jatkuvasti.

360
Sensorillisia nopareita ja moottoreita, sanwan radiolaitteita, 2S akkuja 40C+ hardcase shorty.
Tietyt halvat autot joita esim saksasta löytyy kiinnostaisivat kokeilla mutta jäävät kokeilematta koska ei ole varaosia saatavilla edes englanninkielisiltä sivuilta, jää siis epäselvyys siitä että onko niitä yleensä.

Melkeen kaikki lähetykset tulevat ikävä kyllä hong kongista suoraan tullin läpi, sen takia monet eivät tue kotimaisia tai edes eurooppalaisia kauppoja koska niissä ei voi kiertää alv:n maksamista.

Sivuja: 1 ... 9 10 11 [12] 13 14 15 ... 20