Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Niko

Sivuja: 1 ... 9 10 11 [12] 13 14 15 ... 78
331
Hobao / Vs: HoBao Hyper ST
« : 22.02.09 - klo: 20.57 »
Onko sulla auton kyydissä tiiliskiviä vai miksi niin painava :D

Isommat iskarit ei vaikuta pohjaamiseen.

Hyvät iskarisäädöt on 75-60 vakioreijät iskareissa. Mun auto on nyt aivan sairaan hyvissä säädöissä. Ei kaadu helpolla ja voi ajaa melkein aina kaasu pohjassa, sopii siis mulle  :grin:

Diffit: edessä 7000, keskellä Spider 10000 ja takana 4000. Vakiokeskidiffillä vastaava öljy 15000.

332
Polttisautot / Vs: HoBao Hyper ST:hen uusi moottori?
« : 21.02.09 - klo: 10.13 »
Hyvä kone se vakiokin on, olen juuri ajellut sitä sisään ja päässyt jo säätämään laihemmallekin. erittäin looginen säätää ja potkuakin riittää ihan hyvin.

Ei sulla ole HoBaon vakiokone vaan uusi HoBaon Hyper 28 kisatruggykone.

Mac Star on Hyper ST RTR vakiokone.

333
Hobao / Vs: HoBao Hyper 9
« : 18.02.09 - klo: 19.08 »
Ei varsinaisesti takapitoa, mutta siirtää vetoa enemmän eteen. Perä ei lähde alta niin helposti.

334
Hobao / Vs: HoBao Hyper 9
« : 17.02.09 - klo: 19.22 »
5000 keskidiffissä myös huonontaa takapitoa. Löysemmällä lisää takapitoa.

335
Hobao / Vs: HoBao Hyper 9
« : 16.02.09 - klo: 19.05 »
Tim Bumpin, auton suunnittelijan mukaan painopiste on pituus-suunnassa auton keskellä kun tankki on puolillaan.

Auto kääntyy muuten aivan sikana. Ajelin sillä lauantaina.

336
Hobao / Vs: HoBao Hyper 9
« : 12.02.09 - klo: 23.57 »
Raceroller.

Iskarit pitää kasata ja diffeihin laittaa öljyt jotta tietää mitä öljyä siellä on.


337
Hobao / Vs: HoBao Hyper 9
« : 12.02.09 - klo: 18.09 »
Työkalukauppaan

338
Hobao / Vs: HoBao Hyper 9
« : 09.02.09 - klo: 15.58 »
Pitää paikkansa, että Hyper 9:ssä on 40 hampainen pääratas. Kaikkien tilanneiden Ysit on muuten lähetetty. Pistäkäähän kuvia tulemaan.

339
Hobao / Vs: HoBao Hyper 9
« : 08.02.09 - klo: 12.25 »
Vaikea sanoa ton kuvan perusteella onko pääratas erikokoinen vai ei. Hmm, pitää tiedustella.

340
Polttisautot / Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« : 07.02.09 - klo: 22.36 »
Nuita holkkehan me nyt sitte hankitaan kun kummallaki koneet menossa 8.5Pro:hon, joissa on "ei pituus säädettävät" pukit

Ei taas oikein ymmärrä mistä johtuu mutta hyvin passaa ja hyvältä näyttää :grin:
Aika keskelle osuu ilman mitään kikkailua.
Nikolta ostin UR:n kytkimen HoBaon kellolla ja kasattaessa ei ole käytetty mitään kikkailua - oisko tässä sitte ollu pidempi kampura...

Taisin aiemmin mainitakkin, että jotkut vauhtipyörät ovat kapeampia kiinnityspisteestään, kuten juuri tämä UR vauhtipyörä. Normaalikampiakselissa joutuu laittamaan UR kytkinmen kanssa repullisen chimmiprikkoja. SPEED lyhyemmässä kampiselissa ei niin paljoa.

341
Polttisautot / Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« : 07.02.09 - klo: 22.35 »
Moi!

Onko O.S. 21VZ-B V-Specillä ja sillä kuuluisalla SPEEDillä jotain eroo keskenään, vai onko sama moottori eri jäähdytyskannella?

Nopeata vastausta kaivataan, kiitos!  :wink:

Periaatteessa kaikki muu paitsi itse lohko.

Noihin tarkentaisin vielä sen että: Edes lohko ei ole sama!  :police:
Mutta kyllä niistä sentään jotain yhteistä löytyy: kansinappi ja männän tappi :grin:

Onko Speedissä vain takalaakeri keraaminen kuten luulen? Vai onko etulaakerikin keraaminen?

Samaa:
Kansinappi/kansiprikat
Etulaakeri
Lohko
Käytettävät tulpat

Kaikki osat sopivat keskenään SPEED:issä ja V-Specissa. Molemmat ovat kilpamoottoreita.

342
Hobao / Vs: HoBao Hyper 9
« : 07.02.09 - klo: 22.29 »
Ei tietoa vielä, mutta tiedustellaan. Tuntuu olevan monelle kiinostava tuote.

343
Hobao / Vs: HoBao Hyper 9
« : 07.02.09 - klo: 15.57 »
Hyper 9 brushless versiosta oli puhetta aiemmin. No oli HoBaon tytöt ja pojat miettineet asiaa jo ennen ja Hyper 9 brushless on jo tehty ja tulee myyntiin pian. Kaikki kamat saatu todella kapeaan tilaan. Auto poikkeaa huomattavasti polttisversiosta. Tehty siis täysin sähköautoksi, ei mikä tahansa kyläsepän konversiokitti vaan täydellinen 1/8 brushless.




Koko juttu täällä:

http://www.redrc.net/2009/02/toy-fair-2009-hobao/

344
Polttisautot / Vs: Hobao Hyper mini St
« : 06.02.09 - klo: 10.48 »
Mulla on ylimääräiset ko kamat, koska ajattelin tässä jossain kohtaa laittaa sähköt Mini ST:hen kiinni.

345
Hobao / Vs: HoBao Hyper 8
« : 02.02.09 - klo: 04.41 »
Täällä Ameriikassa ajellaan myös tälläisillä HoBaoilla:



HoBao on julkaissut siis tuollaisen large scale sprint auton! Nimi on Hyper Sprint ja pesrustuu Hyper 8,5 autoon.

346
Hobao / Vs: HoBao Hyper 8
« : 28.01.09 - klo: 08.39 »
Hoke, ootko töissä? Tee välil töitä kans, näppis menee muuten kohta rikki  :grin:

347
Polttisautot / Vs: 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« : 28.01.09 - klo: 08.36 »
Pyhäin häväistys.. http://www.redrc.net/2009/01/capricorn-rc-serpent-960-ep-conversion/
..toivottavasti ei tavaksi tule..  :mrgreen:

Olen täysin samaa mieltä :)

348
Hobao / Vs: HoBao Hyper 8
« : 28.01.09 - klo: 08.33 »
Hoke jänkhää taas  :afro:

349
Hobao / Vs: HoBao Hyper 8
« : 27.01.09 - klo: 23.13 »
On hyvinkin voinut olla :) Nimimerkillä nähnyt ennenkin :D

350
Kuumailmapuhaltimella koneen lämmittäminen auttaa myös todella paljon.

351
Hobao / Vs: HoBao Hyper 8
« : 27.01.09 - klo: 22.48 »
Pistä huomenna tulemaan. Olen tänään ja eilen paininut koko päivän töissä yhden tarjouksen kanssa ja edelleen täällä työmaalla istun :)

Onhan sun radioboksi siis Hyper 8 malli, eli ei ruuvikiinniteinen kansi?

352
Hobao / Vs: HoBao Hyper 8
« : 27.01.09 - klo: 22.16 »
Pistää vähän enemmän vaseliinia, niin hyvin menee.

353
Polttisautot / Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« : 27.01.09 - klo: 11.10 »
Tosiaan näitä millin lyhyempiä kampuroita tehtiin vain SPEED:iin. MG mottoreihin ja ensimmäisiin AL moottoreihin.

354
Polttisautot / Vs: O.S Moottorit, V-SPEC jne
« : 26.01.09 - klo: 22.41 »
Kyseessä on sitten vanhan mallinen kampiakseli. Vuoden verran tehty normimittaista kampiakselia. Lyhyttä kampiakselia tehtiin, koska suurella osalla valmistajista kytkimeen joutui laittamaan hirveästi shimmiprikkoja. Esim HoBaon kytkimessä tätä chimmiprikkojen määrä "ongelmaa" ei ollut.

355
Hobao / Vs: HoBao Hyper 9
« : 26.01.09 - klo: 00.46 »
Muutama kuva:






356
Polttisautot / Vs: 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« : 25.01.09 - klo: 22.57 »
Tää ei oo nyt ihan 100% varmaa tietoa, mutta ohjekirjan mukaan auton mukana tulisi pinionit 17/20 ja isorattaat 49/46.

eli jos hankkii erikseen sen 21 pinionin, niin muut on tossa kohillaan jo.

-A-




Oukei, kiitos tiedosta. Onko sulla kuvia sun autosta jossain?

357
Hobao / Vs: HoBao Hyper 9
« : 25.01.09 - klo: 22.37 »
1/8 sähkökrossi on kasvava laji. USA:ssa on jo niille kisoja.

358
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno MP9 Buggy
« : 25.01.09 - klo: 22.32 »
Kiinostasi tietää kuinka leveä toi MP-9 pohjalevy on? Voiko omistaja mitata?

359
Hobao / Vs: HoBao Hyper 9
« : 25.01.09 - klo: 19.02 »
USA ja OFNA sai ostaa Ysejä hieman aikaisemmin, koska Tim Bump suunnitteli kärryn. Euroopassa ei ole muillakaan mailla vielä autot saapuneet. Kärryt tulee laivalla, koska niitä on sen verran paljon.


Ehdotin HoBaollekkin sähköversiota Ysistä.

360
Polttisautot / Vs: 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« : 25.01.09 - klo: 18.58 »
Ajaako porukka Evolvaa (tai Mugenia) spur 44/48 pinion 16/21 -combolla vai mikä on sopiva setuppi ? Olisko tuo toimiva ?

Mugen MRX4X / GRP .21 RataPata
- Kouvola tai Tattarisuo ==> 46/49 ja 21/17
- Hyvinkää ==> 46/49 ja 20/16

-A-


Tuleeko nämä myös auton mukana, vai pistänkö myös nämä tilaukseen?

Sivuja: 1 ... 9 10 11 [12] 13 14 15 ... 78