Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Stilo

Sivuja: 1 ... 11 12 13 [14] 15 16 17 ... 27
391
Sähköautot / Vs: Drifterit kuvilla ja tietoa alustasta
« : 01.10.09 - klo: 23.07 »
Racing Factorystä saa kanssa tilaamalla käytännössä kaikkia Tamiyan koreja.

Esim. tätä bemaria



392
Myös RC Piste Race Centerin avajaiset sattuu samoille päiville...

393
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 01.10.09 - klo: 22.38 »






394
Nimilistaa ei oikein voi ilmottaa, mutta lukumäärä olisi tietty kiva nähdä

395
Mitenkä nuo kuvioidut T-driftit muuten toimii matolla, ne kun nyt sattuu olemaan ainoat ainakin teoriassa matolla toimivat mitä löytyy ja autoon sopii.

396
Sähköautot / Vs: Drifterit kuvilla ja tietoa alustasta
« : 29.09.09 - klo: 22.50 »
Sopiva pyöreä pala lexanista joka peittää heijastimen reunoja lukuunottamatta, lediin on eka liimattu 1,7mm pitkä pätkä valutangosta johon sitten lexani on 2-puolisella teipillä heitetty kiinni. Joku nelisen tuntia siinä meni ihmetellessä ja testaillessa. :tongue:

397
Sähköautot / Vs: Drifterit kuvilla ja tietoa alustasta
« : 29.09.09 - klo: 22.33 »

projekti jatkuu...

398
Tietty ei siinä nyt ihan älyttömiä se rata pidotu kun siellä sahaa se muutama vintage silloin tällöin, jossain torpassakin se radan pidotus tapahtuu huomattavasti useamman auton toimesta ja suhteellisen pitkällä aikavälillä. Ja tietty ei sitä pitoainetta tarvi hirveästi läträtä, varmaan aika pieni määrä jo toteuttaa sen halutun vaikutuksen auton rauhoittamisessa. Senhän voi lauantaina testaa että pystyykö niillä vintageilla ajamaan ilman pitoja sillä pinnalla ja tekee sen mukaan päätöksiä.

399
Kun ottaa huomioon itse tapahtuman ja sen kävijät niin se driftingi voi kiinnostaa enemmän... Ja niillä vintageilla nyt on ollu kisoja vaikka kuinka paljon, driftingille vain ehkä pari vuodessa.

400
Kyllä ne kovamuovirenkaat luistaa  :tongue:

401
Radan pintana ilmeisesti messumatto?

402
Ehdottomasti mukana, tosin en pääse kuin sunnuntaina.

403
Sähköautot / Vs: Drifterit kuvilla ja tietoa alustasta
« : 27.09.09 - klo: 22.24 »

Work in progress, paljon olis viel tehtävää ennen kuin on ns. valmis...

404
Vapaa keskustelu / Vs: Youtube Jugeboxi
« : 26.09.09 - klo: 01.16 »
Lainaus käyttäjältä: peitsamo
Eipä oo kuulunut tuosta Heavy-Arista mitään viime aikoina. Hyvä laulaja kylläkin.

Kyllä on Amoral - Release Keväällä julkastulta Show Your Colours levyltä joka omaan makuuni on yksi parhaista tänä vuonna julkaistuista levyistä. 

405
Tulokset / Vs: Extreme drifting??? 3.-4.10 siis..
« : 25.09.09 - klo: 21.39 »
Olisi kyllä varsin hyvä jos olisi kisat taas. Viimevuonna rupes oleen jo varsin hyvää settiä ja paljon kuskeja.

406
Vapaa keskustelu / Vs: Youtube Jugeboxi
« : 25.09.09 - klo: 17.23 »

407
Team Associated / Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« : 24.09.09 - klo: 14.06 »
Sopii muttei käytännössä ole RTR radiota parempi.

408
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 23.09.09 - klo: 00.53 »
Moottoreissa on käytännössä kaikissa sama liitin kuin LRP/Speed Passion nopareissa, eri liitin on vain noissa CS/GM nopareissa. Eli LRP/SP sensoripiuhat käy CS koneiden kanssa.

409
Team Associated / Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« : 22.09.09 - klo: 09.14 »
Kyllähän se akun jännite vaikuttaa moottorin maksimikierroslukuun suoraan. Vahva veikkaus että ko. suositukset ovat 7,2v laskettu. Lipolla toimii nuo suoraan ja 5 kennolla piikki tai kaksi lisää pinjoniin.

410
Tamiya / Vs: Tamiya TRF 416
« : 21.09.09 - klo: 20.10 »
Niin jos joku onnistui missaamaan RedRC:n Pro Tips with Jilles Groskamp videot niin kannatta katsoa, hyviä vinkkejä ja neuvoja 416 omistajille.

Part 1
Part 2
Part 3
Part 4
Part 5

Ja myöskin Tamiyalta on tullut uudet tukivarsien kiinnikkeet jotka ovat suositeltu muutos ainakin etupään taaemmiksi kiinnikkeiksi, se väärin päin oleva kun tahtoo vääntyä hyvin herkästi.

Löytyy RF:n valikoimasta.


411
Team Associated / Vs: Team Associated B44+kuvat
« : 20.09.09 - klo: 15.21 »
B44 vanteissa on hexi hieman syvempi, joten voi vaatia jonkun pari shimmiä väliin.

412
Sähköautot / Vs: Team Academy GV2
« : 11.09.09 - klo: 02.24 »
Tuossa on kuvina tuo Hokenkin mainitsema diffin kireyden tsekkaus: (kuva n. vuoden 1987 Kyosho Ultima Pro manuaalista)

Moottorit ja renkaat yms. eivät suinkaan ole kehittyneet noista vuosista.  :mrgreen:

413
Tamiya / Vs: Tamiya TRF 416
« : 04.09.09 - klo: 22.17 »
Lainaus
3. Akun pohjassa olevat jalat (tabs) saa lyhentää mikäli ne eivät ole rakenteeltaan ontot.

414
Tamiya / Vs: Tamiya TRF 416
« : 04.09.09 - klo: 21.07 »
Jos jollain on vielä hieman epävarmaa millaisella setupilla lähteä mattokaudelle, niin tässä olisi varsin hyvä perus setuppi mistä lähteä liikkeelle. Todettu porukalla hyväks viime talvena. [click]

415
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 01.09.09 - klo: 00.34 »
Rengas tilaus vetämässä, joten näillä eväin kohti Wintter Jumpseja.
Kattoluukku takaa rennon tunnelman  :mrgreen:

Takasiipikään ei näköjään ole sokilla kiinni, onko se kisatilanteessa jälkikäteen laitettava jesseteippi todettu parhaaksi kiinnitykseksi? :P

416
Henry Salmén  M4-10

417
Tamiya / Vs: Tamiya TRF 416
« : 29.08.09 - klo: 00.24 »
Miksei sitä noparin piuhaa voi juottaa siihen liittimeen suoraan tuolla tavalla kuin tuo adapteri on?

Toisekseen jos tuommoinen metallinen lipoteline ruuvataan kiinni alustaan, voi vain kuvitella mitä tapahtuu rungon fleksiominaisuuksille... Olkoonkin että tiukkaan teipattu hardcase lipokin tietty jäykistää, muttei niin paljoa sentään.

418
Tamiya / Vs: Tamiya TRF 416
« : 28.08.09 - klo: 22.20 »
Itselläni on LRP lipot käytössä joissa on liittimien kohdassa syvennys ja näinollen piuhan saa mahtumaan ylädekin alle hienosti, tiukkaa tekee mutta mahtuu. Painoa seuraavan kuvan mukaisesti.

419
Sähköautot / Vs: Cyclone S drift kyssäreitä
« : 27.08.09 - klo: 21.34 »
Kyllähän sillä onewaylläkin voi ajaa ja auto on paljon ketterämpi vaihtamaan suuntaa, clipping pointit helpompi hakea yms. mutta juuri suoran jälkeen mutkiin sisääntulot ovat lähes mahdottomia ajaa. Spooli on paljon helpompi, suosittelen sitä.

420
Kilpailijoiden kanava / Vs: M-8e aka sähkökasicrossarit
« : 20.08.09 - klo: 02.28 »
Uskon kyllä vakaasti että tälle M-8e luokalle on selkeä kysyntä. Itseäni ainakaan polttiskoneiset härvelit eivät hankintamielessä kiinnosta. Kaikki koneen säätäminen ja  stumppaamiset mekkarin kaivelut yms. ei kiinnosta pätkääkään.

Sen sijaan sähkömoottorilla varustetun M-8 krossarin tulen lähes varmasti tulevaisuudessa ostamaan. Syinä melkoinen kestävyys verrattuna 1:10 krossariin, paljon enemmän ratoja ja radan kunnolla ei niin suurta merkitystä. Sähkövehkeistä on myös selkeästi enemmän kokemusta itsellä, eikä ainakaan pienemmässä koossa niistä tarvitse pitää lähellekkään niin paljoa huolta kuin mitä parin kisan kokemuksella on nähnyt polttisvehkeen vaativan. Touhu on uusille kuljettajillekkin huomattavasti helpompaa oppia.

Juuri tämä kisaamisen helppous sähkökalustolla tekee sen SELKEÄN eron polttiskrossiin. Huomattavasti isompi ero kuin polttis buggy/truggy.

Sivuja: 1 ... 11 12 13 [14] 15 16 17 ... 27