Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Hermanni

Sivuja: 1 ... 11 12 13 [14] 15 16 17 ... 59
391
Polttisautot / Kiina Magic Wheel Monsteri!
« : 03.09.06 - klo: 21.58 »
Lainaus käyttäjältä: "jarkko_h5"
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
Tosin Rc-pisteellä on ainakin "hiukan" eri hinta kuin kiinassa....

Niin onhan jonkunverran hinta eroa.Mut rc-pistestä saa varaosia. (Jos sama auto)Ja palvelu on loistava.:lol:


Ja jos ei saa sieltäkään ja auto on 100% T-Maxx kopio niin suosittelen ostamaan Traxxasin vastaavia osia tilalle. ;)

392
Traxxas / Traxxas Revo
« : 03.09.06 - klo: 01.04 »
Lainaus käyttäjältä: "racer"
Mut joku tais sanoo et keskelle laitto 100K?vai oliko viel tuhdimpaa :roll:

Omassa Revossa 100k (100% täyttö) öljyt keskidiffissä, tosin vieläkin pyrkii satunnaisesti pystyy, eli löysempääkin voisi käyttää....
Diffeissä edessä että takana 30k (100% täyttö) öljyt.

393
Polttisautot / Kytkinlaakeri...
« : 31.08.06 - klo: 23.47 »
Kuka tietäisi mistä saisi ostettua puolikeraamisia (Kuulat keraamisia) laakereita kokoa 5x11x4mm?
Kytkimeenhän nämä....

394
Lainaus käyttäjältä: "-SS-"
Seuraavaksi sitten tarvitaan kolvaaja noille osille, että tuon kohdan
 arvioitu halkaisija on puoli milliä, kuka lähtis kolvailee?  :D


Kannattaiskohan kysästä tv ja radiohuolloista?
Sähkötaso myös Tampereella voisi olla mahdollinen (heillähän on ainakin Nokian kännykkähuoltokin), joten luulisi kolvin pysyvän kädessä.

395
Traxxas / Traxxas Revo
« : 31.08.06 - klo: 01.00 »
Lainaus käyttäjältä: "Sumu"
Niin joo, millanen välys pitäis rattailla olla?

Paperisuikale rattaiden väliin ja koneen kiristys, niin että paperisuikale lähtee "nahkeesti" vetämällä välistä pois.

396
Sähköautot / Kysymys LiPolaturista/-akuista
« : 31.08.06 - klo: 00.21 »
Lainaus käyttäjältä: "4wdkanootti"
[ antoi täyden voiman ulos ,vasta kolmannella latauksellaan. NORMAALIA?


On normaalia, kaikissa omistamissani LiPo akuissa on ollut sama ominaisuus.
Myöskin pitkän säilytyksen jälkeen tarvitsee muutaman "herätyskerran", sen jälkeen toimineet taas normaalisti.

397
Sähköautot / Re: lipoakkujen merkkituotteet
« : 13.08.06 - klo: 13.35 »
Lainaus käyttäjältä: "4wdkanootti"
TEKIS MIELI:
MaxAmps Lipoly 8000mah 2S2P 7.4V Pack
44mm X 137mm X 26mm Rated at 96 Amp Constant Discharge Rated at 128 Amp Burst for 10 seconds, 365gr

suunnilleen jatkuvaa c12, piikkii c16?

hienolta kuulostaa, mutta onko toi merkki semmonen joka pitää mitä lupaa?
onko missää kokemuksia lipo-laadunvalvonnasta =)


Halpa se ainakin on, $112.49 http://www.rc-monster.com/products.php?cat=8
Tuota liikkestä saa takuun näköjään vielä lisähintaan jos haluaa, eri asia kuinka hyvin se sitten toimii Suomeen?

Lainaus käyttäjältä: "4wdkanootti"
mitä muilla on kestäny aikaa saada lipot suomeen?
ne kai ei pääse lentokoneessa jossa on myös matkustajia?
?? vaan pitää kulkee vain rahtiin tehdyllä koneella koko lentomatka...??
?? vai seilata "kevääseen asti" pitkin meriä ??


Viikko - kuukausi, riippuu miten ja millä postitetaan (US mail on ainakin hitain ja saat odottaa kuukauden pahimmillaan).

398
Yleinen keskustelu / Laadukkaat RC-videot
« : 12.08.06 - klo: 23.30 »
Kaikkee ne jenkin sählää (Rikkoo), Revo VS Raptor http://www.dpccars.com/rcvideos/07-13-06pageRCcarvsRChelicopter.htm

399
Sähköautot / Kysymys LiPolaturista/-akuista
« : 07.08.06 - klo: 20.04 »
Lainaus käyttäjältä: "Äijä"
Mitäs haittaa kastumisesta voi lipoille olla? Eilen uitin aika syvällä crawleria ja tänään sitte hokasin et akun kylessä lukee "Do not allow the battery to get wet.". Tuntuu ainakin toistaiseksi toimivan, mutta tuleeko tuon kastumisen haitat vasta pitkällä tähtäimellä esiin ja millä tavalla?


Liitospintojen ja tinan hapettumisena.....

400
Traxxas / Traxxas Stampede
« : 07.08.06 - klo: 20.03 »
Lainaus käyttäjältä: "Duster1"
Mitkähän vakioita löysemmät jouset kävis Stampedeen?

Eli merkillä ei väliä kunhan koko olis oikea ja sais olla vähän löysemmät.

Jostain 1/10 crossarista kenties?


E/T-Maxxista, Trassaxin "punaiset", samat jota myydään virijousina Stampedeen taakse muutoinkin.

401
Traxxas / Traxxas Revo
« : 18.07.06 - klo: 00.20 »
Lainaus käyttäjältä: "Duster1"
Sitä mäkin kuuntelin, että eihän tuo nyt alkujakaan mutkista lähtenyt hyvin.
Ainakin mun korvaan kuullosti ja silmään näytti laiskalta alakierroksilla. Suoralla sit vinku iloisesti.

Luulis, että esittely videossa ajettas vimosen päälle piikillä ja kovaa.
Ei ainakaan tuo video tehoja mainosta.


Joo, aika "löysä" video oli, ei todellakaan myyvä.......
Tuossa tosiaan hämää koneen äänet, vääntöä tuossa on aivan eri lailla kuin vanhassa 2.5R koneessa, ehkäpä kuski halus pysyä radalla kun ei kaasua runtannut pohjaan?
Kyllä se 3.3 kone laulaa paljon iloisemmin.....
Tuli tuossa löydettyä vähän liiankin hyvä pesuaine auton pesuun, nimittäin Fairy Power Spray....

Lähti meinaan pinttynyt löpö, koneeseen ja pakoputkistoon kiinnipalaneet rasvat ym muut kun vesiletkulla vaan huuhteli.
Nyt moottori ja putkisto kiiltää paremmin kuin uutena, aivan kuin olisi rättilaikalla kiilloitettu (Syövyttävääkö)!
Mutta lähti myös vaneista cromi ja renkaista kiilto (Nyt aivan mattapintaiset), muoviin ja silikoniletkuihin ei vaikuttanut kuinkaan (Kaksi kertaa jo pesty ko Fairyllä).

EDIT. Tarkempi tarkastelu näyttäs siltä että myös rengasliimakin lähtee... :D

Tuli tuossa starttiboxiongelmiakin, lakkasi tyystin toimimasta....
Ensin luulin että akku on kypsynyt kun ei inahtanutkaan, nyt avattuani boxin selvisinkin etta akun Tamiyaliitin oli palanut mustaksi.
Ei muuta kuin Deanssit tilalle, eipähän pala enään....

402
Traxxas / Traxxas Revo
« : 17.07.06 - klo: 14.25 »
Lainaus käyttäjältä: "Duster1"
Mitenkäs tuossa 3.3 koneessa on lämmöt pysyneet kurissa, kun mulla ainakin tää 2.5R pitää olla tosi rikkaalla jos meinasi yli 1/3 tankkia ajella, ettei lämpene liikaa.
Onko varmempi toiminen ja helpompi säätää tuo 3.3?

Kysytään nyt kertaalleen minkälaiset säädöt teillä on ollut tuossa 2.5R koneessa. Tietysti on konekohtainen, mutta mulla ei voi aatellakaan että perussäädöistä yhtään kiristäs.


No eilen meni tankin loppuessa vähän laihalle, oli yli 170 astetta... mutta ei mitään "oiretta" kone ottanut kertaakaan...
Syy miksi näin kävi oli että ensimmäinen tulppa osittain pimeni, kone kävi aivan kuin liian rikkaalla.
Siinä tuli sitten laitettua laihemmalle, kunnes tulppa vaihdettiin, no unohtu sitten laihalle.
Onneksi on Byronin löpöö, siinä kun on öljyä 16% ja rissaa joukossa (Ei meinaan ahista sillä löpöllä, ainakaan 3.3 kone kuumanakaan)...
Paljon helpompi säätää tuo 3.3 kone on, tai miten se ottaa, käy paremmin vaikka ei ole säädöt ihan kohdallaankaan.....

403
Traxxas / Traxxas Revo
« : 17.07.06 - klo: 13.12 »
Lainaus käyttäjältä: "Juuzmo"
Kannattaa, pikkulohkoja ei tueta  :twisted:


Tulet Juuzmo yllättymään kun näet Revon resonator pillillä varustettuna....  :lol:
Auvo olikin ensimmäinen joka testasi eilen PRCA:n radalla......
No itsekkin voin nyt kertoa omakohtaista kokemusta ko koneesta (3.3).
Vääntökäppyrä on todella tasainen, auton hallinta on sikahelppoa koska mitään tehopiikkiä ei tule.
Myöskään 1-2 vaihteen välillä ei tule ongelmaa, vaan kone jaksaa vääntää niin ettei vaihtoa edes huomaa vaikka mutkassa olisi sladissa.
Suoraan sanottuna tehoero vanhaan 2.5R koneeseen on huima.....

404
Traxxas / Traxxas Revo
« : 16.07.06 - klo: 11.03 »
No niin, nyt on testattu Resonator pilliä ja tehoero on selkeä vakioon verrattuna....
Laitoin vielä 40 hampaisen spurrin ja auto lähtee liikkeelle kuin pieni sika ulvoen.
Pilli pitää nimensä veroisesti hirveän äänen, moottorin tietyt kierrokset saavutettuaan (pillissä silti on ROAR hyväksyntä).....
Ja nyt tarvii lähteä radalle lisää testaamaan.....

405
Keskustelua kaupankäynnistä / Hintakeskustelut tänne!
« : 14.07.06 - klo: 01.24 »
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
Osta 16%, 10 liian laimeeta ja 15 yleensä lennokkikäyttöön :wink:


Riippuu tietenkin moottorista ja sen valmistajasta mikä on nitrosuositus.
Alle suosituksen ei tietenkään pidä mennä, saattaa aiheuttaa varsinkin kylmänä suuria käyntiongelmia.
Ainakin OS 18TM "nielee" kivuttomasti vielä 10% nitromäärällä olevan löpön (Suosituskin on nimenomaan 10-30%)....

EDIT. menee vähän off topiciks.....

406
Traxxas / Traxxas Revo
« : 14.07.06 - klo: 01.00 »
Sainhan sitten aikaiseksi tilata Revon keskidiffin jenkeistä, kun Suomesta ei tunnu saavan.
Pilli (Resonator), 100k diffiöljy ja takajarru onkin jo tullut Hobbypeoplesta.......
Hintaa keskidiffille tuli pikapostituksen kanssa alle 50$, jotenka ensiviikolla pitäisi saapua sopivasti kisoihin mennessä (Toivottavasti siis).[/url]

407
Sähköautot / kokemuksia harjattomista moottoreista!
« : 13.07.06 - klo: 23.35 »
Lainaus käyttäjältä: "jesi"
Nyt kun assossa ei ole harjatonta (katso edeltävä viesti =), vois alkaa e-maxxiin miettimään voimaa.

Olen hieman hermannia koittanu tintata, nopariksi on jo valittu BKoon 150a, mutta moottorin suunnalta arvaillaan vielä.

Akkuina tulee kaiketi olemaan lipot tai sitte hyvät nimhit.
Radalla en aja, joten siinämielessä aivan sama että onko ylitehoa. Mutta ajoaikaa sais olla enemmä ku 3min, joten mitä moottoriksi?
- BK Wanderer 20XL 06 tai 08
- BASIC XL, mikä?
- BASIC, mikä?
- Mamba?
- Joku muu, mikä?

Moottorista voisin maksaa 100-200e.


Castlen Mamban ainakin itse ottaisin ehdottomasti.
Syy miksi, on yksi vanhimmista valmistajista harjattomissa ja ollut aina takuuvarma ostos.
Säätimet olleet aina alansa huippua ja käytetty parhaita komponentteja mitä markkinoilla on (Siksi olleet myös kalliita), pieni hukkateho (Lue hyvä hyötysuhde) ja markkinoiden pienimpiä tehonkestoon nähden (Johtuen juuri laadukkaista komponenteista, ei mitään "kiinanrautoja").
Yksi esimerkki on säätimen ohjemoitavuus USB kaapelilla (Joka ko valmistajan säätimissä on ollut lennokkipuolella jo pitkään), nyt saa jokainen kaasu ja jarrukäppyränsä juuri haluamakseen, katso alla kuva.

Ko seteistä ehdottomasti paras on KV 7700 setti, se on optimaallinen 2s LiPoille.  8)
Ei muutakun läppärit mukaan radalle ja säätämään...

EDIT Kuva piennennetty....

408
Sähköautot / kokemuksia harjattomista moottoreista!
« : 09.07.06 - klo: 20.27 »
Lainaus käyttäjältä: "Jrx"
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"

Todennäköisesti pinjoninakselin päästä kannu aukeaa, siinä päädyssä on siis kierteet (ainakin Lehnerin koneet aukeaa näin).
Tiesin että  Letukassa aukee tuolleesti, mutta ei oo Wandererissa mun mielestä samanlainen systeemi tai sitten en uskaltanut tarpeeksi vääntää.


Tee ainakin "avain" siihen tarkoitukseen, esim sopivaan isoon peltiin tai prikkaan poraat kiinnitysruuvien rejät (Ja reikä akselille kanssa jos pelti), sitten laitat kaikilla neljällä ruuvilla (Monet on kahdella ruuvilla vain korkanneet kierteet) tukevasti moottorin kiinni.
Pellin tai prikan voit sitten kiinnittää esim ruuvipenkkiin aukaisun ajaksi.

409
Sähköautot / kokemuksia harjattomista moottoreista!
« : 09.07.06 - klo: 19.41 »
Lainaus käyttäjältä: "Jrx"
Lainaus käyttäjältä: "Jetman"
Oisko jollain heittää linkkiä warrior car 7020 ohjelmointi ohjeeseen, kun en löydä sitä mistään edes googlella.. ..kele  8)
Manuska ois löytyny BK-Electronicsin sivuilta...

Ja asiaan, että mitenkä BK Wanderer 12L12-moottoriin tapahtuu laakerin vaihto. Moottorin päädyt kun eivät näytä olevan ruuveilla tai muullakaan kiinni. Vai onko tämä kertakäyttö vehje?


Todennäköisesti pinjoninakselin päästä kannu aukeaa, siinä päädyssä on siis kierteet (ainakin Lehnerin koneet aukeaa näin).

410
Sähköautot / Kysymys LiPolaturista/-akuista
« : 09.07.06 - klo: 18.01 »
Lainaus käyttäjältä: "JPI"
Mites muuten toi LiPon lataus, voiko ladata lämpimänä suoraan ajosta vai kannattaako odottaa jäähtymistä? Onko LiPo-akulla mitään suositusrajaa monta kertaa sitä saa vuorokauden aikana ladata, vai onko haittaa ollenkaan useista perättäisistä latauksista?


Ei saisi ladata lämpimänä, se missä raja kulkee en arvoa ole sille mistään löytänyt.
Omani olen ladannut monasti kylläkin kädenlömpöisenä, tosin sen kuumemmaksi akkuni eivät ole menneetkään.
Peräkkäisistä latauksista ei käsittääkseni ole mitään haittaa, lennokkiväki monasti lataakin LiPot suoraan koneesta otettuna (Lennon jälkeen siis kun akku on tyhjentynyt) useampia kertoja päivässä.

411
Lainaus käyttäjältä: "jooka"
Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"

- Kytkin on väärin säädetty, eli ottaa kiinni aivan liian aikaisin


Miten kytkin säädetään toimimaan oikein?


Normaalikytkin jousia kiristämällä jos halutaan sen ottavan myöhemmin kiinni (Ja päinvastoin), sitten on kisakytkimiä joissa on erilaisia säätömahdollisuuksia.
Ainakin Revossa on jousi joka kiertää kytkinpalojen ympäri, sitä voi lyhentää tarvittaessa, toinen "kikka" on leikellä kytkinpaloista mattopuukolla tms ylimääräistä materiaalia (Painoa) palojen sisäreunoilta pois.
Kummallakin konstilla saadaan kytkin ottamaan myöhemmin kiinni.

412
Traxxas / Traxxas Revo
« : 29.06.06 - klo: 02.13 »
Lainaus käyttäjältä: "Bagi"
eikös tapsalla ollu rb .23 vai päteekös noi tehdas säädöt siihenkin?

Eivät varmaankaan......
Eli RB:een manuska esille!

413
Traxxas / Traxxas Revo
« : 29.06.06 - klo: 01.50 »
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
On se vaan ihmeellistä kun laittaa hehkun kiinni ja monta kertaa yrittää rotolla käynnistää niin sitten monen yrityksen jälkeen saa moottorin käyntiin pariksi sekunniksi jolloin renkaat pyörii eteenpäin ja sitten sammuu... En ymmärrä miks toi ei suostu toimimaan :lol:


Tuo "haiskahtaa" nimenomaan vuodolta polttoainejärjestelmässä.
Voisi olla pillin paineletku tukossa, tuolloinhan löpö loppuu heti kun kone käynnistyy koska tankkiin ei tule painetta ja kone menee laihalle.
Aivan ensiksi kannattaa tarkistaa polttoainejärjestelmä, on turha säätää ja koittaa saada käymään jos siellä on pieniäkin vuotoja tai roskia.
Nämä asiat kun on kunnossa (Polttoainekanavat puhdistettu paineilmalla esim ja tankin, korkin ja polttoaineputkiston tiiveys tarkistettu) kannattaa laittaa kaasutin tehdas asetuksiin, ohjeet löytyy täältä.
Itselläni on kerran "kummitellut" roska neulaventtiilillä, oli sen verta pieni ettei mennyt neulan "ohi" kun puhdistin paineilmalla polttoainejärjestelmää, eroon tuollaisesta "roskasta" pääsee puhaltamalla paineilmaa joko kaasuttimeen tai avaamalla neulan kokonaan (Sen jälkeen olenkin käyttänyt suodatinta).

414
Traxxas / Traxxas Revo
« : 29.06.06 - klo: 00.12 »
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
Miks tyhjäkäynti ruuvi on niin tyhmässä paikassa revossa? Eihän sitä pysty kunnolla säätämään, kun sehän on siinä sivuttain alhaalla, ettei oikeen pysty säätää :lol: Mistä sitä luistia säädetään :?: Luisti on puolet auki, mistä sitä säädetään, tarkotus ei ole siis ilmeisesti säätää radiosta vai miten on  :lol:  :?:

Itselläni on noin 25cm pitkä "kapea" talttapääruuvimeisseli, sillä pystyy kyllä helposti säätämään tyhjäkäyntiruuvia.
Eikä minun sitä ole tarvinnut kylläkään säädellä sisäänajon jälkeen (TRX 2.5R ja OS 18TM koneissa), vain seoksia on tarvinnut rukata....
Omassa Revossa olen säätänyt tyhjäkäynnin seoksen nykyään "väärin", kone kuumana siis niin että alaneulaa laihemmalle varovasti, siihen rajalle jolloin kierrokset nousee, siitä 5-10min takaisin rikkaammalle.
Tuohan on siis "väärä" tapa säätää tyhjäkäynti seos, mutta itselläni on toiminut moitteetta (Samalla periaatteella säädetään 1/1 autoissa joissa kaasutinkone on tyhjäkäyntisesos).

EDIT. Älä missään nimessä säädä tyhjäkäyntiä kaasutrimmistä, pahimmillaan se aiheuttaa sen että autosi sammuu aina kun jarrutat!

415
Polttisautot / traxxas revo 3.3
« : 27.06.06 - klo: 23.56 »
Lainaus käyttäjältä: "Duster1"
Käykö tuo 3.3 kone heittämällä 2.5R paikalle?

Käykö startti ja käyrä/pilli ja kytkinosat?


Kyllä käy, myös kaikki "kilkkeet"......

416
Polttisautot / traxxas revo 3.3
« : 27.06.06 - klo: 00.00 »
Lainaus käyttäjältä: "41287710"
onko  revot 3.3 pelannu? vetääkö keulaa? itsellä meni vakio tulppa melkeen heti sisään ajon jälkeen sököksi.. taitaa olla tuo ozzin LC3 mitä porukka suosittelee tohon. ?

Puoli gallonaa vasta ajanut, mutta 3.3 kone toimii paljon paremmin kuin vanha TRX 2.5R.
Säädöistä ei ole lähellekkään yhtä tarkka (Voi jopa verrata "ossiin", käy hyvin kun on sinne päin), ja myöskin lämmöt pysyy hyvin kurissa.
Voimaa on turhankin paljon, tai ainakin kulkupuolta, menee kuin pieni sika kun on vakiona vielä tuo wide ratio setti (Ei mitään toivoa ainakaan PRCA:n radalla jotta huippuja ottais, tai sitten mennään lepikkoon että ryskyy)....
Itsellä vielä vakiotulppa.....
Kokemusta on tositilanteessa kerhokisan verran, tosin kisa meni renkaiden takia täysin poskelleen (Oli vakio renkaat alla, rata kovaa savea, kuin asfalttia jossa irtohiekkaa ja soraa) ja oli pelkkää luistelua.
Mutta huomio oli että pidempi runko, vaikka on vain 30mm parantaa auton käyttäytymistä uskomattoman paljon.
Niin kuin edellä kerroin, se ei paljoa itse kisassa auttanut, kun autoa joutui ajamaan pidon sallimissa rajoissa....
Alustasta muuta huomiota, samalla jousi iskarisetupilla kuin vanha "lyhyt" Revo on pitkä huomattavasti huonompi hyppäämään hyppyreistä, aina ei voi olla varma miten auto lähtee ilmaan (tarvinnee säädellä ja kokeilla eri setuppeja vielä).
Mutta mielestäni kone on täyden kympin arvoinen, varsinkin jos vertaa tehoa ja hintaa (Maksaa noin noin 152$ "towerilla").
Ikävä puoli vain että tehohan ei tule tyhjästä ja tankkikin hupenee liki puolet nopeammin......

417
Sähköautot / Kysymys LiPolaturista/-akuista
« : 26.06.06 - klo: 00.07 »
Lainaus käyttäjältä: "Äijä"
Voiko lipot mennä hajalle jos seisottaa liian kauan? Itellä seissy vuoden verran pari 3 kennoista kokamia ja kumpaakaan ei saa ladattua. Toisessa jännite 11v ja toisessa 8v. Vai voiko toi laturi vilkuttaa battery faultia myös jos piuha on jostain kohti poikki?  :roll:

Kyllä niiden hengissä pitäisi tuon perusteella olla, tosin tuo 8v kolmekennoiselle LiPolle on jo kuoleman rajalla (7.5v kolmikennoiselle LiPo akulle on jo kuolemaksi)....

418
Sähköautot / Re: Kysymys LiPolaturista/-akuista
« : 24.06.06 - klo: 22.45 »
Lainaus käyttäjältä: "JPI"
Tuli vain mieleen tuosta Graupnerin Lipochargerista kun sillä pystyy ladata neljää kennoa samaan aikaan. Mulla on kaksi noita LiPoakkuja, niin voinko tehdä laturiin haaroittimen että pystyn lataamaan kahta kaksi kennoista LiPoa samaan aikaan? Onko mahdollista?

Mahdollista kyllä, jos kaikki kennot on samanlaisia ja suurinpiirtein yhtä paljon käytettyjä.
Muutoin on todella riskaapelia touhua, esim jos toinen akku on pienempi kapasiteetiltaan tai muutoin huonommassa kunnossa, on takuuvarmaa että sen vain "posauttaa" ladatessa, eli en suosittele.....
Yksi vaihtoehto on että lataa ne rinnan, jos kennot on siis samanlaisia.

419
Traxxas / Traxxas Revo
« : 22.06.06 - klo: 23.46 »
Lainaus käyttäjältä: "dope"
Mitä vauhtipyörää käytätte starttiboxin kanssa?
Minun pitää ilmeisesti tilata se 40mm vauhtipyörä kun nykyinen ei ota kiinni kumiin boxissa.


Traxxasin omaa 40mm vauhtipyörää, varaosanumero 4142X.

http://www.traxxas.com/products/nitro/revo/revo33/trx_revo33_accessories.htm


420
Polttisautot / traxxas revo 3.3
« : 20.06.06 - klo: 23.37 »
Lainaus käyttäjältä: "41287710"
paljon äijillä on ollut lämmöt 3.3 revossa?

Sunnuntaina Tampereella kerhokisoissa 105-125 astetta, oli tosin kohtalaisen lämmin ilmakin....
Yllätyin itsekkin tosin noista lämpötiloista, varsinkin kun TRX 2.5R kone harvemmin kävi edes alle 125 asteen.

Sivuja: 1 ... 11 12 13 [14] 15 16 17 ... 59