Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Hermanni

Sivuja: 1 ... 12 13 14 [15] 16 17 18 ... 59
421
Traxxas / Traxxas Revo
« : 12.06.06 - klo: 08.35 »
Lainaus käyttäjältä: "jmfc"
Hyvää tulppaa Revo 3.3 seen ? Kun noita on jo muutama mennyt pimeäksi...onko ehdotuksia ?


Sama kun ennenkin, OS LC3......
Ei niitä pitäs jatkuvasti pimentyä, onkohan säädöt pielessä (Omalla orkkistulpalla ajanut jo 1.5 litraa, enepää ole kerinnyt vielä)?

422
Polttisautot / traxxas revo 3.3
« : 09.06.06 - klo: 00.46 »
Lainaus käyttäjältä: "41287710"


niin alusta nousee paljon ja tulee maavaraa enemmänkö??


Öö siis alustan saa vakio linkeillä ja jousilla, pushrodeja ja jousen esijännitystä kiristämällä liiankin ylös (Alla revo topicista lainattu kuva)!

Tuo long travel kitti vaikuttaa jousituksen liikevaraan ja jäykkyyteen pelkästään.

423
Polttisautot / traxxas revo 3.3
« : 08.06.06 - klo: 19.30 »
Lainaus käyttäjältä: "Bagi"
ja revo :D


mut siis onkos revo jo valmiiksi hyvä kivikon möyriä? ilman mitään lisä osia  mutta lisä osat tarvii jos haluu true möyriän ?


Onhan se, Revon mukanahan tulee long travel linkit ja jousisetti, tosin alusta on kuin "räkää" sen jälkeen ja pyörät venyy ääriasentoihinsa liki vastustamatta.
Niillä se ei todellakaan sovellu sitten radalle, nimimerkillä kokemusta on, hyppyristä se ei enään tuskin hyppää vaan yrittää "sukeltaa" sen sisään.

424
Polttisautot / traxxas revo 3.3
« : 08.06.06 - klo: 19.10 »
Lainaus käyttäjältä: "Jappe"
Mitähän vermeitä pitäis ostaa, jos tekisi revosta rock crawlerin?


Ei paljon mitään, spoolidiffi tai jäykkää diffiöljyä, kello ja spurri, sekä sopivat renkaat/vanteet.
Aiheesta lisää löytyypi täältä http://www.traxxas.com/support/index.php?action=artikel&cat=143&id=471&artlang=en
Ja täältä http://www.traxxas.com/support/index.php?action=artikel&cat=143&id=500&artlang=en
Kummassakin jutussa on kerrottu myös muunnokseen tarvittavien osien varaosanumerot....

Revo Rocks Project video

425
Traxxas / Traxxas Revo
« : 08.06.06 - klo: 18.56 »
Lainaus käyttäjältä: "maggonen"
Mullekin tuli REVO 3.3. Nyt kun se pitäis sisäänajaa  niin se ei lähe käyntiin. :cry:  Kun painan EZ-startin kapulaa niin se pyörittää moottoria alle sekunnin  ja sitten auto jää sirisemään. Kummatkin valot vielä palavat kapulassa.  Sitten muutaman sekunniin päästä motor valo sammuu ja auto menee ihan hiljaseks. :?:


Ei sitä saa startatakkaan kun muutaman sekunnin pätkissä ja varsinkaan jos startti pysähtyy poltat pahimmillaan starttimoottorin (Aivan sama kuin "oikeissakin" autoissa, ei missään nimessä saa yrittää väkisin).
Kaikki kolme Traxxasin konetta minulla on ollut niin tiukkoja jo uutena että lohkon / kannen esilämmitys on ollut pakko tehdä ensistartilla.
Ainakin meillä on ollut viimmepäivinä sen verta viileetä että turha yrittääkkään startata uutta konetta lämmittämättä sitä ensin, hirttää vaan suotta mäntä kiinni.
Kuumennappas kantta / lohkoa hiustenkuivaajalla esim (Jos ei kuumailmapuhallinta löydy) ja koitas sitten uudestaan.
Jos ei vieläkään lähde, katso että löpö on mennut kaasariin asti, jos ei niin ota ilmanputsari irti ja ja laita kaasariin 3-5 tippaa löpöä (Onhan polttoaineputki auki, siis se klipsi siinä).
Sitten putsari kiinni ja koneen esilämmitys ja uusi yritys....

426
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 07.06.06 - klo: 00.08 »
Lainaus käyttäjältä: "JK Nitro"
Sais vielä iskareitten setuppiakin vielä kohalleen, on nyt ihan hirvee ajaa, kuin ajais kottikärry täynnä kiviä kumi tyhjänä  :mrgreen:  ,ihan liian kova musta.
Vakio torneilla ja iskareilla oli unelma ajettavuus, todella helppo ja nurin ei saanu yrittämälläkään, ainakaan kaarteessa.


Saako iskareiden yläpäätä lähemmäs toisiaan, sen pitäisi auttaa jäykkyyteen pehmentävästi.
Kannattaa koittaa myös löysempiä iskariöljyjä, ainakin Revossa kaytetään jäykkien jousien kanssa löysempiä öljyjä ja päinvastoin (Radalla siis).
Itse käytän vain juuri sen verta jäykkää iskariöljyä ettei auto eikä renkaat "pompota" ajossa, sillon ei auto ponnahda ilmaan pienistä kivistä eikä töyssyista (helpompi ajaa maata myöden, lennokit on minulla erikseen  :wink:  ).

427
Polttisautot / trx 2.5
« : 06.06.06 - klo: 23.56 »
Oliko pilli kiinni moottorissa ja pillissä tankin paineletku?

428
Polttisautot / Revo 3.3 vs. Savage X
« : 06.06.06 - klo: 14.26 »
Lainaus käyttäjältä: "MarkoL"
Vähän menee ohi aiheen mutta onko Revo 3.3:sen kardaaneissa jotain eroa siihen vanhemman mallin vastaaviin osiin? Ja onko Revoissa etu- ja takakardaanit samoja? Lähinä meinasin pituuseroa tai kiinnitystä. Ja saisiko joku vilkaistua kardaanin osa numeroa.

Marko


Kiinnitys on sama kuin ennenkin, etukardaani on Revo 3.3 mallissa pidempi kuin vanhassa.
Revo topicissa olen listannut alustan osat jotka tarvitaan vanhan mallin muuttamiseksi 3.3 mallia vastaavaksi alustaltaan.

429
Polttisautot / Revo 3.3 vs. Savage X
« : 05.06.06 - klo: 21.31 »
Lainaus käyttäjältä: "Jappe"
Hermanni varmaan laittaa stooria 3.3 revo -osioon käyttökokemuksista, jahka auto on tullu tutummaksi... ainakin ensi kommentit vaikuttaisi lupaavilta 3.3 suhteen


Jos vanhat merkit paikkansa pitää, ei ainakaan kestävyydestä vuoteen kerrottavaa ole, nimittäin "vanhan" Revon tuossa purin atomeiksi ja mitään normaalia kulumista kummempaa ei autosta löytynyt.
Yllätys oli jopa suuri kun vaihteistonkin rattaat oli uuden veroisessa kunnossa (Niitähän hajoili jos silippery oli säädetty liian tiukalle), diffit oli pitäneet öljyt ja vaseliinit sisällään ja välystäkään ei ollut tullut (Ne tosin huollettiin kesän loppupuolella).
Ainut missä tuota normaalia kulumista ilmeni oli iskarin varren läpiviennit ja raidetankojen / "pushrodien" pallonivelissä, mutta nehän onkin normaalia kulumista (Noista tosin selviää muutaman eurun korjaus sarjoilla).
Nyt vielä kun diffit on vahvistettua mallia, ei varmaan kerottavaa tule kun auton ajo-ominaisuuksista ja säätämisestä.  :wink:

430
Traxxas / Traxxas Revo
« : 04.06.06 - klo: 17.18 »
Lainaus käyttäjältä: "dope"
Onko Hermannilla vielä "vanha" revo tallella?

Lähtee tänään uudelle omistajalle.  :wink:
Lainaus käyttäjältä: "dope"
Ps. kiitos Hermannille yv:stä.

Eipä kestä.....


EDIT. Tuli tuossa vahingossa koitettua starttikapulaa (EZ trart) suoraan akusta 12v, tuli pienoinen "ajatuskatokos" kun laittelin tuota vanhaa Revoa ajotoon.
Fiksuna keksin pätköakun puutteessa että otanpa virran suoraan tuosta starttiboxista kaapelilla.
No juottelin kaapelin sen kummemmin ajattelematta ja sehän toimikin aivan ok.
Nyt jälkeenpäin tuli mieleen kun ihmettelin että kun se starttas niin pirkaleen lujaa, että hitto siinähän (Starttiboxissa) on 12v lyijyakku.
Ihme ja kumma, se kesti ainakin puolenkymmenta starttausta (Ja on vieläkin ehjä).

431
Traxxas / Traxxas Revo
« : 04.06.06 - klo: 14.53 »
Ny on sitten sisäänajot suoritettu ja vähän säätöjäkin haettu.
Pulen litran ajon jälkeen kone on puhdas kuin uutena eikä minkäänlaisia vuotoja taikka kosteutta ilmene (Ei edes kaasuttimen haitarikumin välistä, vaikka on tiivistämättä).
Auto keulii ainakin nurmikolla todella helposti, jos se jotakuta kiinnostaa (Joillekkin vaan niin tärkee "juttu"), kakkosen vaihdon yhteydessäkin keula vielä satunnaisesti nousee pystyyn vaikka kyseessä on pidempi runko ja pitkät välitykset (Alusta on säädetty ratakorkeudelle, siis tukivarret vaaka-asennossa).
Kone on todellakin "jees" ja poistaa tehokkaasti ostohalut virikoneeseen (Jos ei välttämättä isolohkoa halua).
Pitkä välitys sopii kuin nenä päähän tuon 3.3 koneen kanssa, vääntöä ja tehoa on rutkasit enemmän kuin "vanhassa" TRX 2.5 koneessa, siksi vaihto kakkoselle sujuu niin ettei ole lainkaan ole uupumisen merkkejä!
Pikainen huomio että auto (Revo 3.3) on paljon vakaampi ja helpompi ajaa (Varsinkin mutkissa rauhallisempi) kuin vanha lyhyt malli, mutta tuo yli 70km/h huippunopeus alkaa olla jo liikaa tällekkin monsulle....
Nyt tarvitseekin seuraavaksi säädellä vähän pyöränkulmia, jospa se siitä rahoittuisi.  :wink:

432
Traxxas / Traxxas Revo
« : 04.06.06 - klo: 01.47 »
Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"
päätylevy (?)


Juurikin se.....

Tuossa forvard onlyä asentaessa huomasin että myös vaihteistossa pakin ratas on vaihtunut hampailtaan metalliseksi, ennenhän se oli muovinen ja hajosikin joskus (Jos meni vauhdissa päälle esim).
Myöskin startterin reikää pohjalevyssä on kasvatettu vanhaan malliin verrattuna, nyt istuu starttiboxi kun nakutettuna autoon.
Tuli tuossa huomattua että pivotin on nykyään voideltu, eli jos poistaa suojakumit lupullisesti on ne putsattava rasvasta.....
Tänään jäi sisäänajot suorittamatta, no nyt auto on siinä kunnossa että aamulla saa päräyttää käyntiin.  :wink:

433
Polttisautot / Revo 3.3 vs. Savage X
« : 02.06.06 - klo: 22.33 »
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
Ootkos päässyt Hermanni ajamaan? Onko toiminut hyvin?


En vielä, tarvii viriosat laittaa ensin kiinni, huomenna sisäänajo.
Myöskin koneen jouduin purkamaan kampiakselin lyhennystä varten (Koneen "persuus" tulpattu). http://rc10.fi/viewtopic.php?t=6548&start=1770

434
Traxxas / Traxxas Revo
« : 02.06.06 - klo: 22.31 »
Tänään on purettu Revo 3.3 atomeiksi sitten, syy on että pitää viriosat laittaa kiinni (Myöskin halusin tarkistaa diffit).
Kampiakselin pään katkaisu onnistui helposti ja TRX 2.5 koneen "tulppa" kävikin koneet taakse heittämällä (Starttisydeemit siis poistettu).
Diffien sisukalut on vähän muuttuneet, esim mitoitus on tarkempaa ja enään ei sovi shimmilevy pienen lautaspyörän alle (Siihen mihin kardaani tulee), myöskin iso lautaspyörä on entistä vahvempi, niitähän on murtunut joskus.
Diffit olikin puoliksi täytetty diffiöljyllä, myöskään shimmaamisen tarvetta ei enään ole.
Yksikään ruuvi ei ole ollut löysällä, joten nyt Traxxas on tehnyt hyvää työtä (Eipä tosin Revosta ruuveja koskaan ole tavinnut kiristelläkkään).
Eli auto on todella valmis paketista ajoon eikä tarvitse pelätä että osat tippuu maantielle tai joku paikka "porsii" valmistusvirheen takia.
Uutta paketissa on mahdollisuus ladata (12v / 230v) myös startterin pötköakku, ennenhän vain vastarinakun latausmahdollisuus tuli mukana.

Ainut mitä mieleen tulee on laittaa lisää vaseliinia diffin isolle lautaspyörälle, ainakin itse olen sen täyttänyt 100% aina.

435
Polttisautot / Revo 3.3 vs. Savage X
« : 02.06.06 - klo: 22.18 »
Lainaus käyttäjältä: "Shamaani"
Ei Tuo revo 3.3 nyt niin kallis oo että se hinnan takia putoaisi vertailusta.
Hobbylinnassa toi REVO 3.3 on 565 euroo
Kun toi vanhempi eli Revo 2.5 on 559 euroo
Savage X on 569 euroo
Savage ATV on 529 euroo ja
Savage 25 on 499 euroo


Itselle tuli tuossa toistaviikkoa sitten Revo 3.3.
Uutena lisänä tuossa paketissa on jopa startterin akun latausmahdollisuus, siis toimiva laturi (12v / 230v) tulee sekä vastarille että startterin pötköakulle (Hehkuakaan ei erikseen tarvitse ostaa koska se on startterissa).
Vielä kun olisi ollut lähettimen latausmahdollisuus mukana niin auto olisi todellinen RTR.....

436
Traxxas / Traxxas Revo
« : 01.06.06 - klo: 18.15 »
Lainaus käyttäjältä: "Upikka"
Mulla oli aiemmin Pta3 ja sen jälkeen olen manannut polttiksia siitä, että ne ei kestä.Ongelmia oli Moottorin pysymisessä paikoillaan, Putken ruuvit irtosi, käynti ongelmia ja osia hajosi paljon.Onko revossa noita ruuvien löystymis ongelmia paljon? pysyykö ittestään, vai pitääkö lisäillä lukitteita ym


Ja Oisko tuo nyt varmasti ihan erillainen laadultaan, kuin pta3


On.
Yhteenkään ruuvviin enkä mutteriin ole lukitetta käyttänut, tähän asti kaikki muut ruuvit ja mutterit ovat pysyneet kyydissä, paitsi vasemman takapyörän mutteri.....
Poikkeuksena on tosin pivottien "kiristystulpat", ne on hivenen löytyneet "ahkeran" käytön myötä (Ovat kylläkin muovia), ne olen nyt lukinnut silikonilla.

437
Traxxas / Traxxas Stampede
« : 01.06.06 - klo: 00.17 »
Lainaus käyttäjältä: "Upikka"
Ajattelin hommata spedeen lipot ja laturin.Onko olemassa verkkovirrassa toimivaa lipo laturia, mikä ois hyvä tai ainakin kohtuu hyvä.Ja paljon maksaa hyvä lipo akku?


Graupner Ultramat 14 on hinta laatusuhteeltaan todella hyvä 230v verkkovirralla ja 12v tasavirralla toimiva laturi.
Akuksi esim tämä Team Orion Platinium Edition 4800 Mah LIPO

438
Traxxas / Traxxas Revo
« : 29.05.06 - klo: 23.58 »
Lainaus käyttäjältä: "ranno"
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"
Keskidiffi (Center Differential, Traxxas Part #5414) on vastaus ongelmaan.


Mutta see on näin uusi tuote, että en ole nähnyt tätä viellä myynissä.. tai osatko jotain suositella?


Pidempi runko, joko Revo 3.3 mallin jonkin virityspajan tekemänä (3 Racing Long Wheel Base Conversion Chassis), ja / tai painon siirtäminen edemmäs (Akku eteen tai lisäpainoa etummaiseen pohjapanssariin).

439
Traxxas / Traxxas Revo
« : 27.05.06 - klo: 00.11 »
Lainaus käyttäjältä: "ranno"
Mun revossa on nyt uusi kone.. LRP 0.28, mutta on ongelma, että tätä autoa on pian mahtotonta aja  :( kun eturenkat eivät pysy maassa.. auton laitetu spur ja cluch on 36/16 ja myös wide ratio on päällä.. ja en mitään.. sen on noin herkkää että.. viime kisassa täällä viron puolella sain parhain tuloksen, mutta see en ollut ajaminen vain... ma en tietää mitää.. kaikki vain nauroivat..  :(  en halua vanha 2,5R konetta takaisin myös laitaa.. mitäs pitäisi tehtää?


Keskidiffi (Center Differential, Traxxas Part #5414) on vastaus ongelmaan. http://www.traxxas.com/products/nitro/revo/revo33/trx_revo33_accessories.htm
Tuolla pitäisi loppua keuliminen kun voima pääsee "karkaamaan" etupään kautta...

440
Traxxas / Traxxas Revo
« : 21.05.06 - klo: 16.48 »
Lainaus käyttäjältä: "at"
Jokos jollain on tuo Revo 3.3 ajossa?


Ensi viikolla sellainen tulee postissa.... ;)

441
Traxxas / Traxxas Revo
« : 20.05.06 - klo: 00.25 »
Vankka suosio jatkuu.....
Revo on sitten toistamiseen valittu Radio Control Car Action Readers’ Choice Awards äänestyksessä vuoden autoksi.

Traxxas wins, two years in a row!!!  

Traxxas wins again!!! Taking top honors in the Nitro Truck category of the 2006 Radio Control Car Action Readers’ Choice Awards.


Revo wins the top Nitro Truck category in the 2006 Radio Control Car Action Readers' Choice Awards. Traxxas took second-place in the Fuel category with Traxxas Top Fuel, and Traxxas driver Steve Slayden took silver in the Driver category.

We are especially honored to receive this recognition because it represents the choices of you, the R/C enthusiast. We know there are many products to choose from in the hobby store and we are humbled that so many people picked Traxxas products as some of their favorites. Thank you to our customers and to all who participated in the survey and helped Traxxas to be recognized.



442
Lainaus käyttäjältä: "mitmit"
EEEEEIII!!

mitäs mä nyt teen???

oon tehny savageeni custom pohjan ja nyt moottori on 30mm alustan alimmasta vaakalinjasta kun jousitus on pohjattu. muuten tämä nykyinen auto menis muuten monster truckista mutta kun toi 38mm alimmais vaatimus hanna.

JA

autoni ei myöskään täytä arena truckin määrityksiä

"8 Vaihteisto / Diffit - - - - - - - - - - - - - - - Vain vaihteeton (suoravetoinen), 1/8 krossarityyppinen voimansiirto sallittu, keskidiffi sallittu."

autossani on tavallinen 3-portainen savagen vaihteisto ja se ei menetähän sääntöön

"1/8 krossarityyppinen voimansiirto sallittu"

joten pääsenkö nyt ollenkaa mukaan kisoihin :cry:  :cry:  :?:  :(

ja meneekö autoni nyt arena vai monster truckista?

Teet vaikka 8mm alumiinista pohjapanssarit diffikoteloille, niin kone nousee vastaavasi tuon mitan verran. ;)

443
Traxxas / Traxxas Revo
« : 14.05.06 - klo: 18.24 »
Lainaus käyttäjältä: "racer"
Asiasta toiseen...lähinä hermanni varmaan tietää...Mites toi o.s. 18tm kone..missä lämmöissä kone on käyttäjillä pelannut?O.s. lc3 tulppa vai?

itellä ko. tulpalla 110-125'c--->käy kuin kello.


Melkein vuoden käyttänyt LC3 tulppaa pelkästään....
Lämmöt on ollu sillon joskus kun mittasin noin 120 huiteilla, kohta puoleen vuoteen en ole enään mittaillut, korvakuulolla aivan säädetty.

444
Vapaa keskustelu / Nestekaasumoottori ja nestekaasutrukki
« : 06.05.06 - klo: 10.12 »
80 luvulla Kuopiossa valmistettiin nestekaasuladoja, aivan oikein ladoja.
Ne ei oikeastaan eronneet tavallisesta mallista muutoin kuin että moottorissa kaasuttimen ja imusarjan välissä oli (Nestekaasu) höyrystin.
Tuossa höyrystimessä on venttiili joka annosteli kaasua imusarjaan kaasupolkimen asennon mukaan, ilmamäärää sääteli edelleen alkuperäinen kaasutin.
Tuollaien ratkaisu oli siksi että nestekaasulla autoa ei saanut pakkasella käyntiin vaan se käynnistettiin kylmällä ilmalla normaalisti bensiinillä (Moottorin ja höyrystimen lämmetessä siirryttiin nestekaasuun).
Järjestelmässä oli vielä paineentasausventtiili nestekaasulle ja kojelaudassa nestekaasu / bensiiniventtiilit.
Tekniikan maailma joskus testasikin ko ladaa ja huomioita oli että tehot hivenen putosi, plussaa oli että moottori pysyi puhtaana (Tm:än mukaan moottorin sisuskalut olivat kuin uudet ajon jäljiltä).
Yllätys yllätys, verotaja tappoi nämäkin todella nopeasti mätkäisemällä näille nestekaasuautoille dieselveron niskaan. :(

445
Traxxas / Traxxas Revo
« : 20.04.06 - klo: 18.02 »
Lainaus käyttäjältä: "Nikke92"
Nyt on revokin kunnossa ja kulkeekin ihan kivasti.. Nyt vaan pitäis säätää vaihteiston mikroservo. Ei oikeen halua "etuvaihde" päälle.. Miten saan sen säädettyy että niin pitkää viivettä ei ole?

Ei sitä säätää pahemmin voi, viiveeseen se ei ainakaan vaikuta...
Se viive johtuu yleensä siitä että auto ei ole aivan paikallaan ja elektroniikka estää vaihteen siirron, pidät vain jarrun pohjassa kun vaihdat vaihdetta.

446
Polttisautot / Mistä puhdasta metanolia?
« : 19.04.06 - klo: 19.03 »
Toimii, nimim Byronia 1/1 auton tankkiin kaatanut (10% Byron ja 90% 95 bensiini), päästöt tipahti puoleen siitä mitä ennen!  :wink:
Testattiin vielä kaverinkin autolla (Kun ei oltu varmoja toimiko se todella) joka ei pakokaasutestistä mennyt läpi, Byronin lisäyksen jälkeen meni (Säätämättä ja koskematta mihinkään)....

447
Polttisautot / Hiljainen vaimennin? [mikä ja mistä]
« : 19.04.06 - klo: 18.56 »
Hiljaisin polttis mitä itse olen kuullut on Kyoshon MadForce, pillistä en tiedä kävisikö.......

448
Traxxas / Kokemuksia ja mielipiteitä traxxas E-maxx:sista
« : 15.04.06 - klo: 18.27 »
Lainaus käyttäjältä: "jeejee"
Tarviiko tonne laatikon siälle jotain rasvaa tai vastaavaa?

Valkovaseliinia, sitähän siellä ollutkin on......

449
Lainaus käyttäjältä: "Affu"
Oisko nämä hyvät? http://www.hobbylinna.fi/kauppa/view_product.php?product=4926
onko nämä pienemmät kuin mädin vakio renkaat ja sopiiko hexit näihin vanteisiin?


Pienet, alla samat renkaat Revon alla....

450
Traxxas / Traxxas Revo
« : 13.04.06 - klo: 01.09 »
Virityksistä vielä, tuo monasti mainittu OS 18TZ josta tehdas lupaa 1.8 heppaa on dynotettu Revon vaikiopillillä, silloinhan siitä dynossa irtosi 2.27Hp! http://www.rcdriver.com/articles/os_18_tz_1.shtml
Revon vakiopillistä sanotaa vielä To have this .18 push out ponies like that with a stock Revo exhaust is crazy.
Elikkä tässä odotellaan Resonator™ Dyno-Tuned Performance pilliä vesi kielellä (The single-chamber design dramatically increases bottom-end punch by nearly 20% between between 10,000 and 15,000rpm, and continues to pull strong with a 10% increase from 15,000 to 30,000rpm).
Elikkä ihan kivat tehonlisäykset vielä tiedossa.  :wink:


Sivuja: 1 ... 12 13 14 [15] 16 17 18 ... 59