421
Sähköautot / Vs: LRP blast s10 buggy / truggy / monsu / touring
« : 08.01.11 - klo: 15.21 »
Pysyykö teillä iskareissa öljy sisällä? Mulla ei pysy vaikka oon laittanu pari o-rengasta yhteen iskariin mutta silti öljyt lentää pihalle
![grin :grin:](https://rc10.fi/Smileys/default/grin.gif)
![grin :grin:](https://rc10.fi/Smileys/default/grin.gif)
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Tänään sitten kärähti sähköt. Laiton akun villasukan sisään ja villasukka oli jotenkin päässyt sotkeutumaan moottoriin vettä ei kuitenkaan tietääkseni mennyt sisälle. Ja ohjaimesta katkesi antenni keskeltä poikkivoinee varmaan vain otta nikko ohjaimesta antennin ja kiinnittää tuohon nysään mitä jäi jäljelle? Olisiko ehdottaa jotain moottori ja nopari pakettia, budjetti 100€?
Moi tässä ajatteli ostaa joko tamiya tt-01d,yokomo rtd,tai hpi e10 onko jollakin kokemusta autoista ja ehdotuksia mikä olis paras driftingissä.osta tuo ja nuo muut lrp blast merkin autot ovat kestäneet hyvin ja drift renkaat alle niin valmis driftaamaan. Hinta on varmaan jotain 99€ rullaavana ja rtr pakettina 150€
mikä on orionin 7.2v nimh 3300mah akun latausvirta? voiko sen lada esim. 5A virralla vai onko maksimi latausvirta 3.3A
Kyllä se maksimi nimh akullakin olisi hyvä pitää 1c virroissa, eli juurikin se 3.3A.
Nimh akut lämpenee melkoisen paljon, tuolla 1c virralla ladatessa, varsinkin latauksen loppuvaiheessa, joten seurata pitää niitäkin.
Itse lataillut nimh akkuja yleensä 0.5c arvoilla ja vähän allekkin.